Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

NMC - naujasis miesto centras

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

    Parašė LC. Rodyti pranešimą
    Oranger, ar be griovimų nieko neišeitų? Papiešiau labai primityviai, tačiau šiuo atveju nereikėtų nieko griaut. Žiedinės sankryžos efektyvumas, aišku, išliktų itin mažas, todėl tokio projekto vystyti neapsimoka. Nasvytis sumąstė tunelį - jis ten tikrai turėtų būti, jeigu norima išspausti maksimalų rezultatą.

    Atvaizdas
    Gausis tas pats kas prie Operos ir baleto teatro. Nasvytis tą reikalą paišė ~1980m. Gigantizmas ir t.t. Nors realiai paėmus, tai užtenka pažiūrėti kas dygsta bus beveik tas pats.
    Kodėl "Apylanka"? Todėl, kad "Darbai"...

    Comment


      Parašė SPX Rodyti pranešimą
      Gausis tas pats kas prie Operos ir baleto teatro. Nasvytis tą reikalą paišė ~1980m. Gigantizmas ir t.t. Nors realiai paėmus, tai užtenka pažiūrėti kas dygsta bus beveik tas pats.
      O kame gigantizmas? Prahoje tokių aikščių dešimtys (Vynohraduose, Deivicėje ir t.t.), ir man ten nesinori sakyti, kad tai - gigantizmas.
      O dabartinė padėtis: išdraskyta Lvovo gatvė, neaiškus plotas su keista skulptūra (visiškai neišnaudota vieta), 3 aukštų tarybinis baisuoklis, TEO duobė ir t.t. - tau patinka? ar tai vartai į Naują Miesto Centrą?

      Comment


        Kažin ar iš viso tokių grandiozinių permainų reikia toje vietoje. Jeigu, vis dėlto, bus nutiesta Kernavės gatvė, ji galės šiek tiek kompensuoti Kalvarijų gatvės siaurumą. O jeigu tolimoje ateityje ten bus pastatyta tramvajaus linija, ją, turbūt, vis tiek teks įkišt po žeme. Kitas variantas - išgriaut tuos šiukšlynus, tačiau čia tik dar viena utopinė mintis.

        Comment


          Norint didesnio efekto nei dabartinė X sankryža, reikėtų brėžti didesnius spindulius, o ne tokius, kaip sankryžose. Suformuoti žiedą, kuriame judėjimo greitis būtų pakankamai didelis. Klausimas, kur jie tilptų. Nekalbant jau apie humanišką erdvę (juk kalbat apie AIKŠTĘ). Šiaip, būtų gražu, aišku, bet būkim atviri - nei realu, nei logiška
          Realiai dabar sankryža funkcionuoja pakankamai gerai, išskyrus posūkius į kairę, bet tai - visų didelių sankryžų problema. Srautas Kalvarijų g. ir srautas Konstitucijos pr. - Šeimyniškių g. Praleidi vieną, praleidi kitą. O posūkius į kairę arba draust, arba bent jau griežtai riboti piko metu, nes būtent jie ir užkemša sankryžas...
          N N N

          Comment


            Gražu būtų toje vietoje turėti kažką tokio:

            Comment


              Parašė oranger Rodyti pranešimą
              O kame gigantizmas? Prahoje tokių aikščių dešimtys (Vynohraduose, Deivicėje ir t.t.), ir man ten nesinori sakyti, kad tai - gigantizmas.
              O dabartinė padėtis: išdraskyta Lvovo gatvė, neaiškus plotas su keista skulptūra (visiškai neišnaudota vieta), 3 aukštų tarybinis baisuoklis, TEO duobė ir t.t. - tau patinka? ar tai vartai į Naują Miesto Centrą?
              Būtų mano valia - griaučiau Yra ten ką pagriauti. Ypač šita vieta mane erzina. Nei čia reikia, nei ką:



              Pilnai būtų galima pagerinti eismą. Išnaudoti Lvovo gatvės daly posūkiui į Kalvarijų g.
              Kodėl "Apylanka"? Todėl, kad "Darbai"...

              Comment


                Parašė oranger Rodyti pranešimą
                Gražu būtų toje vietoje turėti kažką tokio:

                Atvaizdas
                Gražu. O kur dėtųsi tokiu atveju srautai visi dabartiniai, judantys Kalvarijų g., Konstitucijos pr.? Visas visuomeninis transportas. Tokio dalyko pralaidumas juk....

                Dabar praktiškai tokia situacija kaip tavo paveikslėlyje yra Rotušės aikštė (funkciniu atžvilgiu). Gal tik medžių truksta ir žolės (kalbant apie vizualius panašumus).
                N N N

                Comment


                  Parašė LBP Rodyti pranešimą
                  Gražu. O kur dėtųsi tokiu atveju srautai visi dabartiniai, judantys Kalvarijų g., Konstitucijos pr.? Visas visuomeninis transportas. Tokio dalyko pralaidumas juk....
                  Sutinku, kad tai problema. Gal tunelis iš Konstitucijos tiesiai į Šeimyniškių (po aikšte)? Gal dar kitaip. Bet sutik, kad ir dabartinė situacija, kai platus didmiesčio prospektas už Kalvarijos gatvės tampa kažkokių siauru kaklu iki pat "Žalgirio" stadiono...

                  Comment


                    Diskusiją pratęskime šioje temoje:

                    Parašė oranger Rodyti pranešimą
                    Esmė - ne žiedas, o aikštė. Srautui galima tunelį padaryti, jei nori.
                    Jei tau svarbiausia - srautas, kurio "nėr kur dėti", o ne viešosios erdvės, tai ginčytis nėra prasmės.
                    Apie srautą padėjimą kažkur ir tai jog man viešos erdvės nereikalingos aš nieko nesakiau, tai nereikia čia neteisingai interpretuoti mano pasisakymo. Aš norėjau pasakyti jog Konstitucijos pr. ir Kalvarijų g. yra svarbios miesto transporto arterijos, kuriomis pravažiuoja didelis automobilių srautas. Jei jį priversime papildomai važinėti ratu, tai padidės transporto darbas ir pailgės važiavimo laikas.
                    Jei imant viešąją erdve, tai turėsim kažkokią panašią į Žirmūnų g. žiedo (vadinamo "Minsko" žiedu) erdvę, kurioje tikėtinai bus dar didesnė dykynė nei yra dabar. Nes tai bus pakankamai nedidelis plotas (mažesnis už Prahos pavyzdį) iš visų pusių apsuptas intensyvaus eismo.
                    Ekonomiškai toks variantas būtu be galo brangus. Pagal tamstos viziją reikėtu nugriauti pastatus, išpirkti brangius sklypus, rekonstruoti sankryžas. O jei dar ir tunelius transportui statyti. Sumos siektų šimtus milijonų, o kažin kokia nauda būtu.
                    Norint kažkokios viešos, rekreacinės erdvės, tai tikslingiausia būtu išvystyti erdvė ties skulptūra "Pirmosios kregždės".
                    Paskutinis taisė sleader; 2012.03.01, 00:29.

                    Comment


                      Kaip minėjau Viniaus tramvajaus temoje, kad viename Zuoko įkeltame klipuke užmačiau šiek tiek vizualizacijų susijusiu su NMC infrastruktūros gerinimu, tai štai projektai, kurie buvo paminėti:

                      Vis del to Kalvarijų gatvėi kai kurie seni pastatai bus restauruoti, pažiūrėsim kaip viskas gausis


                      o Lvovo gatvėj irgi įrengs visai nebloga aikštę


                      Taip pat matau Kernavės gatvę (tik kažkaip aš ją įsivaizdavau šiek tiek platesne, bet pažiūrėsim kaip viskas gausis, tai vis del to tik renderis) ir neblogą skeit parką prie jos:


                      Na ir paskutinis, kuris gali turi palikt neblogą įspudį, Neries krantinė tikėkimes panašiai ir bus rekonstruota, dabar tai jos būklė apgailėtina, tas pėščiūjų takas kuris eina prie pat upės jau seniai prašosi rekonstrukcijos, tikėkimes taip ir įvyks


                      Tai tiek šiam kartui, tikėkimes šie projektai stalčiuose ilgai nesėdės
                      Paskutinis taisė Raptor; 2012.03.01, 02:02.

                      Comment


                        O kur galima pamatyti ta video?
                        Lithuanian Top 5 tallest buildings
                        1. Europa Tower 126 m. 33 f.
                        2. Pilsotas 112 m. 34 f.
                        3. Arfa 100 m. 29 f.
                        4. Helios City Tower A 96 m. 27 f.
                        5. Europe Square Apartments 95 m. 27 f.

                        Comment


                          Parašė Aukselis Rodyti pranešimą
                          O kur galima pamatyti ta video?
                          You might surprise yourself.

                          Miestai.net FB

                          Comment


                            Parašė Aukselis Rodyti pranešimą
                            O kur galima pamatyti ta video?
                            Čia skaidrės. Gali rasti Vilniaus Savivaldybės internetiniame puslapyje, tiksliua - šioje temoje :
                            http://www.vilnius.lt/index.php?1042080595

                            Comment


                              Parašė oranger Rodyti pranešimą
                              Sutinku, kad tai problema. Gal tunelis iš Konstitucijos tiesiai į Šeimyniškių (po aikšte)? Gal dar kitaip. Bet sutik, kad ir dabartinė situacija, kai platus didmiesčio prospektas už Kalvarijos gatvės tampa kažkokių siauru kaklu iki pat "Žalgirio" stadiono...

                              sutinku su kiekvienu LBP žodžiu, būkite reslistais, viskas gerai su šita sankryža. jeigu jos pralaidumas ant ribos, tai ne reiškia kad reikia būkai platinti ir daryti žiedą. Problemos šitoj vietoj atsiranda dėl to, kad trūksta dubliuojančių gatvių. Reikia kurti lygiagrečius ryšius. Yra labiau probleminių vietų, dėl kurių kenčia ir šita sankryža: nusileidus nuo Taurakalnio, privažiavę prie Baltojo liepto, nėra galimybės patekti į kitą krantą, ir visas srautas grūdasi į Žaliąjį tilta ir į Kalvarijų g., ir pusė jo po to nori sukt į kairę. Va čia problema. Normalus transportinis tiltas ir tunelis turėtų atsirasti vietoj Baltojo ir toliau link platinamos Giedraičių, plius Mečetės g. jungtis su planuojama Kernavės g., tokie sprendimai sutvarkytų visus srautus, plius pagyvintu Šnipiškių teritorija, kur šiuo metu tarp Konstitucijos, Žalgirio, Kalvarijų ir Geležinio Vilko yra bermūdų trikampis, neprieinama ir neišnaudota teritorija.
                              Reikia fotografo?

                              Comment


                                Labiausiai krito į akis tramvajaus juosta praleista per vidurį Kalvarijų gatvės. gerai matosi, kad lieka po vieną juosta automobiliams ir autobusams. EPIC FAIL, sakyčiau. tokius srautus, įspaust į 2 juostas... Lygiai ta pati problema matoma vizualizacijose - Kalvarijų gatvė vaizduojama kaip rami maža gatvė prie kurios statomi kavinių staliukai. Čia Kalvarijų g., o ne Pilies. :/
                                Visa kita daugmaž gerai. Ypač pailgas skeitparkas Kernavės gatvės šiaurėje. Ten gatvės erdvė gaunasi tikrai plati, o vien pasodint alėją nebūtų pakankama.
                                Žodžiu viskas gerai, bet tramvajų šioje atkarpoje būtų logiška leisti smulkesnėmis dubliuojančiomis gatvėmis. Be transportinio ir erdvinio pagrįstumo, toks varijantas paintensyvintų smulkius skersinius pesčiųjų ryšius, kas palanku to vietos komercijai.
                                Paskutinis taisė [sp]; 2012.03.01, 12:41.
                                Reikia fotografo?

                                Comment


                                  Parašė [sp] Rodyti pranešimą
                                  Labiausiai krito į akis tramvajaus juosta praleista per vidurį Kalvarijų gatvės. gerai matosi, kad lieka po vieną juosta automobiliams ir autobusams. EPIC FAIL, sakyčiau. tokius srautus, įspaust į 2 juostas... Lygiai ta pati problema matoma vizualizacijose - Kalvarijų gatvė vaizduojama kaip rami maža gatvė prie kurios statomi kavinių staliukai. Čia Kalvarijų g., o ne Pilies. :/
                                  Visa kita daugmaž gerai. Ypač pailgas skeitparkas Kernavės gatvės šiaurėje. Ten gatvės erdvė gaunasi tikrai plati, o vien pasodint alėją nebūtų pakankama.
                                  Žodžiu viskas gerai, bet tramvajų šioje atkarpoje būtų logiška leisti smulkesnėmis dubliuojančiomis gatvėmis. Be transportinio ir erdvinio pagrįstumo, toks varijantas paintensyvintų smulkius skersinius pesčiųjų ryšius, kas palanku to vietos komercijai.
                                  Kalvarijų g. vizualizacijose lyg ir nebuvo jokių staliukų ar ramios gatvės iliuzijos. Visi žinantys turbūt supranta kokia tai gatvė ir koks ten eismas turėtu būti, tai nupiešti retai važiuojantys automobiliai neturėtu suklaidinti
                                  Nelabai yra tų smulkesnių ir dubliuojančių gatvių, kuriose galėtu formuotis keleivių srautas ir kurios būtų pakankamai plačios, kad įtalpinti tramvajų ir kitą ratinį transportą. Juo labiau, kad nutiesus tramvajų kita gatve, Kalvarijų gatvėje prašosi paliekamas kitas VT (autobusai ir troleibusai). Tai reikštu jog tramvajus pritraukia nepakankamus keleivių srautus, nes didelė dalis ir toliau naudojasi likusiais autobusų ir troleibusų maršrutais. Vadinasi išeina šnipštas. Kalvarijų g. tikrai nėra kažkokia magistralinė, greito eismo gatvė, kurioje derėtu palikti tik kitą transportą ir panaikinti VT.

                                  Comment


                                    /\ Rekonstravus Kalvarijų turgų tai vis tiek liks labiausiai lankoma vieta Vilniuje. Lankytojų į jį vien tramvajus nesuveš ir neišves. Kalvarijų g. turi likt autobusai. O ir ta vizualizacija yra nenormali. Pasakojo man apie sovietmečio planus, tai Kalvarijų g. turėjo būti vos ne visa perstatyta, nelikti aplinkinių lūšnų ir t.t. vien dėl tramvajaus.
                                    Kodėl "Apylanka"? Todėl, kad "Darbai"...

                                    Comment


                                      SPX, autobusas per valandą perveža 5-9 k žmonių viena puse, tramas - 15-18. Skirtumas 3 kartais. Kaip manai, koks dabartinis poreikis ? Viso labo 4k. Rezervui turim du kartus, o lyginant su troleibusu net iki 4 kartų.


                                      [SP], kodėl fail ? Fail būtų paleisti tram'ą ir kitą VT į vieną gatvę. Kas ja važinėtų ? O kad mažina automobiliams eismo juostas centre tai tik sveikintina. Miesto (europos tipo) prioritetas VT+bemotoris. Kas rytą į gatves išrieda automobiliai su 1,3 žmogaus užpildymu ir dusina, dusina gatves. Ir dar labiau dusins, nes ekonomika augs neišvengiamai, kaip ir žmonių mobilumas ir galų gale automobilizacija. Nemanau, kad pasakiau kažką naujo, bet nesusilaikiau :/

                                      Comment


                                        Parašė sleader Rodyti pranešimą
                                        Kalvarijų g. vizualizacijose lyg ir nebuvo jokių staliukų ar ramios gatvės iliuzijos. Visi žinantys turbūt supranta kokia tai gatvė ir koks ten eismas turėtu būti, tai nupiešti retai važiuojantys automobiliai neturėtu suklaidinti
                                        http://i1226.photobucket.com/albums/...LvovoGatve.png
                                        gal ir suklydau interpretuodamas šią vietą kaip skverelį prie Kalvarijų/Lvovo/Konstitucijos sankryžos, bet labai panašu. jeigu tai ši vieta, tai nežinau :/ reikia pirma nuo sankryžos kokiu paviljonų atitvert skverą.

                                        Parašė sleader Rodyti pranešimą
                                        Nelabai yra tų smulkesnių ir dubliuojančių gatvių, kuriose galėtu formuotis keleivių srautas ir kurios būtų pakankamai plačios, kad įtalpinti tramvajų ir kitą ratinį transportą.
                                        Nėra dubliuojančių gatvių? gal tai ir yra urbanistinė problema: pratęsiam Saracenų gatvę i abi puses, ir paleidžiam ja tramvaju. tramvajus nueina į Kalvarijų prie Žalgirio g. sankryžos, kur yra pločio, o pietuose per tunelį ir tiltą į kitą krantą ir yra normali dubliuojanti gatvė. Jeigu trūksta lygegrečių gatvių, reikia tvarkyti gatvių tinklą, o ne fantazuoti kad galima viską sugrūsti į Kalvarijų g.

                                        Parašė sleader Rodyti pranešimą
                                        Juo labiau, kad nutiesus tramvajų kita gatve, Kalvarijų gatvėje prašosi paliekamas kitas VT (autobusai ir troleibusai). Tai reikštu jog tramvajus pritraukia nepakankamus keleivių srautus, nes didelė dalis ir toliau naudojasi likusiais autobusų ir troleibusų maršrutais. Vadinasi išeina šnipštas. Kalvarijų g. tikrai nėra kažkokia magistralinė, greito eismo gatvė, kurioje derėtu palikti tik kitą transportą ir panaikinti VT
                                        o manot realu nutiesus tramvajaus liniją visą kitą VT iš Kalvarijų g. patraukt? juk viena linija nepakeis visų maršrutų, jie tik čia eina kartu, o vėliau išsišakoja. čia ne tas atstūmas kad apsimokėtų nuo Gedimino prospekto iki Kūro aparatūros važiuot tramvaju, o po to persėst į reikalingą autobusą. tų autobusų galėtų būti mažiau, bet ne 0.
                                        Paskutinis taisė [sp]; 2012.03.01, 23:15.
                                        Reikia fotografo?

                                        Comment


                                          Parašė SPX Rodyti pranešimą
                                          /\ Rekonstravus Kalvarijų turgų tai vis tiek liks labiausiai lankoma vieta Vilniuje. Lankytojų į jį vien tramvajus nesuveš ir neišves. Kalvarijų g. turi likt autobusai. O ir ta vizualizacija yra nenormali. Pasakojo man apie sovietmečio planus, tai Kalvarijų g. turėjo būti vos ne visa perstatyta, nelikti aplinkinių lūšnų ir t.t. vien dėl tramvajaus.
                                          Taip, buvo tokių pasiūlymų: kad normaliai įvest tramvajų į Kalvarijų g., reikia platinti griaunant vakarinėje dalyje esančius namus, o ten yra ir vertingesnių, ir šiaip platinti istorinės gatvės erdvę yra negerai. Todėl ir reikia tvarkyti gatvių tinklą, vystyti dubliuojančias gatves. Tai padės ne tik paskirstyti srautus, bet ir atgaivinti teritoriją. šiuo metu peri Šnipiškes į Šiaurę eina 2 gatvės: Kalvarijų ir Geležinio Vilko (ir tai magistralė). Tarp jų apie 1km. Tikėkimes, Kernavės g. pagerins situaciją. Bet tai bus stambios gatvės, reikia ir žemesnės kategorijos gatvių tinklo, kad nesiformuotų apleisti "anklavai" - blogai prieinami kvartalai ar jų grupės.
                                          Reikia fotografo?

                                          Comment

                                          Working...
                                          X