Tas sumažėjęs pastatas tapo nebe stiklainis ir tai yra pokyčiai į teigiamą pusę. Kad jis sumažėjo iki 8 aukštų man irgi nekliūna, galbūt netgi geriau žiūrisi tos proporcijos, man visai patinka aukšti pastatai, bet nesu fanas didelių ir plačių pastatų, kaip kad renderyje matoma Arfa, priedo sumažinus šitą pastatą jis nebeblokuoja vaizdo į už jo stovintį pastatą, bent jau jo viršūnę, o vaizdai su kelių pastatų ansambliu man daug labiau patinka, nei vien dideli ir platūs pastatai. Tai, kad pasikeitė to pagrindinio pastato 'karūna' man irgi teigiamas pokytis, kritikavau aš ją jau ir anksčiau, kad man visiškai nesiderina to pastato ir tos karūnos architektūra, toks vaizdas, kaip kad ant barokinės kadetros uždėtų gotikinės Onos bažnyčios bokštus. Tos karūnos architektūra man labiau patiko nei pačio pastato ir būtų daug geriau buvę, jeigu tą pastatą būtų derinę prie karūnos, o ne karūną prie pastato, bet tai, kad dabar tai atrodo daugiau mažiau kaip vientisas pastatas man yra geresnis variantas, nei tas, kur buvo.
Skelbimas
Collapse
No announcement yet.
NMC - naujasis miesto centras
Collapse
X
-
Pritarčiau kad žemosios dalies pokyčiai į pliusą. Dėl aukštybinio sunku pasakyti, kad neidentiška prieš tai buvusiai versijai tai matosi. Bendrai puikus projektas, greičiau gautų leidimą, po Artery galutinio vaizdo paaiškėjimo, NMC darosi nuobodoka, kiti projektai kaip Hero, tokie sakyčiau meh. Tuo tarpu panašu kad forumiečiai praleido kelias NMC naujienas. Hanner 2024 planuoja Konstitucijos pr. 11 statybas, po detalaus plano koregavimo bus skelbiamas tarptautinis arch konkursas, taip pat jie nori derintis bendrai su Releven Cube parkingą/viešąsiais erdves. Kita naujiena buvo dėl Hero, Realco pasirinko "Veikmės statybą" antram etapui, iki 2024 spalio mėn turėtų pasiekti pilną aukštį, o statybų pabaiga 2025 antrą ketv.
- 9 patinka
Comment
-
Vizualizacijose tai matosi kad bent jau vienu langu yra tikrai daugiau, todėl bet kokiu atveju pasikeitė, iš šių PP dokumentų nesuprantu ką su kuo reikia lyginti, būtų gerai pamatyti abu variantus vieną šalia kito.
Edit: supratau, panašu kad čia įkelti vaizdai iš seno PP, atsidariau naują PP ir jie tikrai sutampa, tačiau vizualizacijos šiek tiek grybauja, ne visai toks langų išdėstymas.Paskutinis taisė Edd; 2023.06.07, 17:05.
Comment
-
Parašė Edd Rodyti pranešimąPritarčiau kad žemosios dalies pokyčiai į pliusą. Dėl aukštybinio sunku pasakyti, kad neidentiška prieš tai buvusiai versijai tai matosi. Bendrai puikus projektas, greičiau gautų leidimą, po Artery galutinio vaizdo paaiškėjimo, NMC darosi nuobodoka, kiti projektai kaip Hero, tokie sakyčiau meh. Tuo tarpu panašu kad forumiečiai praleido kelias NMC naujienas. Hanner 2024 planuoja Konstitucijos pr. 11 statybas, po detalaus plano koregavimo bus skelbiamas tarptautinis arch konkursas, taip pat jie nori derintis bendrai su Releven Cube parkingą/viešąsiais erdves. Kita naujiena buvo dėl Hero, Realco pasirinko "Veikmės statybą" antram etapui, iki 2024 spalio mėn turėtų pasiekti pilną aukštį, o statybų pabaiga 2025 antrą ketv.Atėjo, pamatė, pastatė...
Comment
-
Kviečiame rajono gyventojus, lankytojus aktyviai dalyvauti apklausoje dėl pokyčių Lvivo ir Krokuvos g.
Atsakymai laukiami iki birželio 25 d.
https://arcg.is/PfKS9
- 2 patinka
Comment
-
Parašė gangstarr Rodyti pranešimą
Rekomenduojų kam aktualu užpildyti klausimyną ir pateikti siūlymus. Klausiama bendrai apie visą NMC kvartalo viziją bei atskirai apie Lvivo g., Krokuvos g. ir Konstitucijos pr. Labiausiai reiktų visos Lvivo g. pertvarkos su netvarkingais šaligatviais ir nejaukia gatve.Lietuva visiems.
- 6 patinka
Comment
-
Parašė evvt Rodyti pranešimąKažkokia pasvirusiių fasadų manija šiuo metu Vilniuje. Ar neperdaug bus? Čia kaip su vertikaliom linijom fasaduose škias.
Comment
-
Kalbant apie NMC apskritai, geriausias dalykas jame yra nauji gyvenamųjų namų projektai. Šiame rajone be abejonės jų trūksta, kaip ir trūksta jaukesnio gatvės lygio ir daugiau komercijos. Kol kas Vilniaus NMC labiau primena tradicinį verslo kvartalą, savotišką ofisinį getą, kokius statė daug kur pasaulyje, ir kur jų reikėjo, ir kur ne. Tokių vienos paskirties rajonų statymas miestui dažniausiai yra praradimas - vietoje kietų, maišytų rajonų formavimo, miestas gauna ofisinį rezervatą viename miesto gale ir nykų mikrorajoną kitame. Kam yra tekę dirbti ir senojoje miesto dalyje, ir tokio tipo rajone, tie dažniausiai sutinka, kad 'vaibo' prasme, dirbtinai sukurti stiklinių pastatų, vienos paskirties rajonai niekada netraukė (ir, greičiausiai, niekada ir netrauks) prie 'vaibo' tikrajame mieste.
Tačiau Vilniaus NMC, nei dabartinis, nei ateityje papildytas mišresnės paskirties pastatais, nėra ir nebus tikras europietiškas NMC. Tai tėra ir (bent artimiausiu metu) tebus runkelių bukas bandymas padaryti 'kaip Amerikoje'. Kuo skiriasi Vilniaus NMC nuo tikrų NMC Europos miestuose? Atsakymas yra transportas. Didelis tankis ir didelis dirbančiųjų skaičius rajone reiškia daug investicijų į prioritetu važiuojantį transportą ir kietus transporto mazgus, tai yra aksioma visur išskyrus šitą Dievo užmiršta Europos kampą. Tokių rajonų tikslas yra sukurti bendrą tašką visiems dirbantiems, kuris turi tapti lengviausiai pasiekiama vieta mieste vidutiniam miestiečiui. Būtent dėl to, atsidarius bet kurio rimtesnio verslo rajono Wikipedia puslapį, transportas visada yra viena pagrindinių temų, kitaip ir negali būti, toks visko ir tikslas.
Statant Vilniaus NMC, tuo tarpu, apie jokią transporto plėtrą net nebuvo pagalvota, šis rajonas tebuvo žemai kabantis vaisius, greitas būdas sukurti daug kvadratinių metrų ofisiniam planktonui ir juos greitai išnuomoti. Vietiniai automobilizuoti runkeliai (didesnė dalis Vilniaus populiacijos), tuo tarpu, ploja stovėdami kamštyje, nes matomi vaizdai jiems primena vaizdus, vaikystėje matytus filmuose su Stalone. Tokių kitur matę nėra, net Egipto ir Turkijos kurortuose. Transporto prasme Vilniaus 'NMC' nuo Europos miestų yra atsilikęs tiek, kad norint juos net prisivyti, transporto infrastruktūrai pinigų išleisti reiktų daugiau, nei visų NMC pastatų kaina.
Nemažai 'forumiečiu' šį rajoną lygina su panašiais rajonais kiečiausiuose pasaulio miestuose, dauguma kurių tokiais rajonais nei didžiuojasi, nei planuoja juos smarkiai plėsti. Tačiau realybė yra ta, kad mes atsiliekame ne tik nuo tų miestų, bet ir nuo mažesnių miestų neturtingesnėse šalyse. Imkime kad ir Bratislava - šis miestas irgi yra pradėjęs statyti panašų rajoną, kurį irgi vadina naujuoju miesto centru. Šiame rajone per paskutinius kelis metus:- Buvo patvirtinta nauja tramvajaus linija (palei Pribinova gatvę)
- Pastatyta nauja tarptautinė autobusų stotis, puikiai integruotą į gatvės lygį ir turinti 36 platformas https://www.themayor.eu/en/a/view/br...s-station-8984
Apibendrinant - mes turime NMC, kuris yra NMC tik nuotraukose, darytose iš toliau. Realybėje tai yra projektas, darytas žmonių, kurie nesuprato ir nesupranta, kaip yra vystomi tokie rajonai ir koks jų tikslas yra apskritai. Iš esmės, butaforija, post komunistinio mikrorajonų kratinio lėkštas bandymas iššokti aukščiau bambos.Paskutinis taisė VLR; 2023.06.27, 21:13.
- 30 patinka
Comment
-
Parašė VLR Rodyti pranešimąKol kas Vilniaus NMC labiau primena tradicinį verslo kvartalą, savotišką ofisinį getą, kokius statė daug kur pasaulyje, ir kur jų reikėjo, ir kur ne. Tokių vienos paskirties rajonų statymas miestui dažniausiai yra praradimas - vietoje kietų, maišytų rajonų formavimo, miestas gauna ofisinį rezervatą viename miesto gale ir nykų mikrorajoną kitame. Kam yra tekę dirbti ir senojoje miesto dalyje, ir tokio tipo rajone, tie dažniausiai sutinka, kad 'vaibo' prasme, dirbtinai sukurti stiklinių pastatų, vienos paskirties rajonai niekada netraukė (ir, greičiausiai, niekada ir netrauks) prie 'vaibo' tikrajame mieste.
Realybėje tai yra projektas, darytas žmonių, kurie nesuprato ir nesupranta, kaip yra vystomi tokie rajonai ir koks jų tikslas yra apskritai. Iš esmės, butaforija, post komunistinio mikrorajonų kratinio lėkštas bandymas iššokti aukščiau bambos.
https://www.vilniuscbd.lt/wp-content...compressed.pdf
- 1 patinka
Comment
Comment