Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

Vilniaus miesto bendrasis planas

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

    Parašė KEdas Rodyti pranešimą
    Obi-Wan Kenobi , panašu, kad painiojate MIESTO planavimą su konkretaus namo projektavimu. Parkingas yra namo projekto dalis, planas – miesto. Ir mieste turi būti numatyta KAIP žmonės iš tų parkingų pateks į darbus, ligonines, darželius, mokyklas bei parduotuves. Kur gi „Antakalnių terasų“ projekte tai numatyta?
    Negi nesuprantate, kad požeminis parkingas mažina kvartalo miestietiškumą, nes atima norą keliauti VT ar dviračiu ir kuria dar 2 parkingo vietų mieste poreikį? Privatus parkingas PRIE PAT DURŲ yra antimiesto simbolis. Mieste parkingai turi būti toliau, nei VT stotelė, jei norima, kad tai būtų miestas.
    Žinoma, galima persimesti į VLR tipo šizofreniją, kai norima bėginio transporto, bet agituojama už mažo tankio privačių namų getus, tačiau iš Jūsų tikiuosi daugiau.
    Nieko nemažina tas požeminis parkingas. Su sąlyga, kad miesto VT yra greitesnė, patogesnė, pigesnė alternatyva. Koks tikslas sedėti valandą kamštyje savo automobilyje jei galėtum per 5-7 minutes nueiti per nuvalytą, neištrupėjusį šaligatvį, įsėsti į naują greitajį tramvajų ir po 20 min būti darbe miesto centre?
    Tai vadinasi nudging. Šiuo atveju reiškiantis neprievartinių sąlygų, skatinančių tam tikrą elgesį sudarymą. T. y. žmogui paliekama alternatyva (turi ir parkingą) bet jis pats renkasi.
    Paskutinis taisė Obi-Wan Kenobi; 2023.12.28, 11:39.

    Comment


      Parašė KEdas Rodyti pranešimą
      Obi-Wan Kenobi , panašu, kad painiojate MIESTO planavimą su konkretaus namo projektavimu. Parkingas yra namo projekto dalis, planas – miesto. Ir mieste turi būti numatyta KAIP žmonės iš tų parkingų pateks į darbus, ligonines, darželius, mokyklas bei parduotuves. Kur gi „Antakalnių terasų“ projekte tai numatyta?
      Negi nesuprantate, kad požeminis parkingas mažina kvartalo miestietiškumą, nes atima norą keliauti VT ar dviračiu ir kuria dar 2 parkingo vietų mieste poreikį? Privatus parkingas PRIE PAT DURŲ yra antimiesto simbolis. Mieste parkingai turi būti toliau, nei VT stotelė, jei norima, kad tai būtų miestas.
      Žinoma, galima persimesti į VLR tipo šizofreniją, kai norima bėginio transporto, bet agituojama už mažo tankio privačių namų getus, tačiau iš Jūsų tikiuosi daugiau.
      Kur siūlote statyti antakalnio terasų parkingą? Kažkur valakampių miškuose? Tai niekaip nesusiję su VT, tame pačiame Amsterdame senamiestyje krūva požeminių garažų, jau nekalbant apie naujus projektus, bet geram VT jie nemaišo. Gerai suplanuotame mieste visoms trnasporto rūšims turi būti atitinka infrastruktūra. Dar nebuvau tokiame mieste, kuris turėtų gerą VT, bet automobiliu gatvės būtų nepravažiuojamos dėl duobių, ar automobilius reiktų parkuoti ant žolės ar šaligatvių.
      Flickr

      Comment


        Parašė Obi-Wan Kenobi Rodyti pranešimą

        Nieko nemažina tas požeminis parkingas. Su sąlyga, kad miesto VT yra greitesnė, patogesnė, pigesnė alternatyva. Koks tikslas sedėti valandą kamštyje savo automobilyje jei galėtum per 5-7 minutes nueiti per nuvalytą, neištrupėjusį šaligatvį, įsėsti į naują greitajį tramvajų ir po 20 min būti darbe miesto centre?
        Tai vadinasi nudging. Šiuo atveju reiškiantis neprievartinių sąlygų, skatinančių tam tikrą elgesį sudarymą. T. y. žmogui paliekama alternatyva (turi ir parkingą) bet jis pats renkasi.
        Vilniaus problema (o gal kaip tik pliusas?) ta, kas jis yra kaimas, čia kalbam apie neužgrūstumą lyginant su vakarų miestais. Nesenai kaip tik kalba išėjo su kolega apie VT, ką jis mano apie tai, ar reikia tramvajaus Vilniuje ir pan., tai sako aš 6.40 išvažiuoju iš namų ir būnu ofiso požeminiame garaže jau 7 val. O namai keliolika km nuo miesto centro, tai kaip įtikinti žmones dėl VT, kai ir dabar be jo gyvenimas lengvas?
        Flickr

        Comment


          Tegu pabando važiuot 8 arba 8:30.

          Comment


            Parašė Obi-Wan Kenobi Rodyti pranešimą

            Nieko nemažina tas požeminis parkingas. Su sąlyga, kad miesto VT yra greitesnė, patogesnė, pigesnė alternatyva. Koks tikslas sedėti valandą kamštyje savo automobilyje jei galėtum per 5-7 minutes nueiti per nuvalytą, neištrupėjusį šaligatvį, įsėsti į naują greitajį tramvajų ir po 20 min būti darbe miesto centre?
            Tai vadinasi nudging. Šiuo atveju reiškiantis neprievartinių sąlygų, skatinančių tam tikrą elgesį sudarymą. T. y. žmogui paliekama alternatyva (turi ir parkingą) bet jis pats renkasi.
            O kuo naudojimasis VT skiriasi nuo gyvenimo sovietiniame daugiabutyje? Čia iš esmės galime įžvelgti dvigubus standartus kai daugiabučiai vadinami mėšlo krūva lyginant su individualių namų kvartalu, nors būtent daugiabutis ir yra VT atitikmuo. Antras dalykas įsivaizduotike, kad dabar važiuojančių automobiliu 90% persėda į VT, kamščių turbūt neliktų, o jeigu nėra kamščio tai kokia prasmė eiti iki VT? Tiesiog nežinau nė vieno miesto su gerai išvystytu VT kuriame neegzistuotų taksi. Todėl čia psichologija (pavyzdžiui bijau pasiklysti naudodamasis VT) ir skonio reikalas (pavyzdžiui su autobusu aš jau nevažiuosiu).

            Comment


              Kamščius palengvintų, kad bent 20 proc. persėstų. Bet visokie tipažai, kurie džiaugiasi, kad prieš septintą ryto gali per dvidešimt minučių iki dangoraižyno požeminkės atvažiuoti iš savo kaimo, to nedarys, nes čia jų gyvenimo pasiekimas toks.

              Comment


                Parašė Zefyras Rodyti pranešimą
                Kamščius palengvintų, kad bent 20 proc. persėstų. Bet visokie tipažai, kurie džiaugiasi, kad prieš septintą ryto gali per dvidešimt minučių iki dangoraižyno požeminkės atvažiuoti iš savo kaimo, to nedarys, nes čia jų gyvenimo pasiekimas toks.
                Užtektų, kad mamytės vežančios vaikučius į mokyklą persėstų į VT. Šią savaitę viskas tuščia net prieš 8 val. Kitą savaitę bus tas pats. Toks vat tas Vilnius ir didmiestis ir tokie kamščiai dideli, jei taip "netikėtai" kartais dingsta.
                Flickr

                Comment


                  Parašė Obi-Wan Kenobi Rodyti pranešimą

                  Nieko nemažina tas požeminis parkingas. Su sąlyga, kad miesto VT yra greitesnė, patogesnė, pigesnė alternatyva. Koks tikslas sedėti valandą kamštyje savo automobilyje jei galėtum per 5-7 minutes nueiti per nuvalytą, neištrupėjusį šaligatvį, įsėsti į naują greitajį tramvajų ir po 20 min būti darbe miesto centre?
                  Tai vadinasi nudging. Šiuo atveju reiškiantis neprievartinių sąlygų, skatinančių tam tikrą elgesį sudarymą. T. y. žmogui paliekama alternatyva (turi ir parkingą) bet jis pats renkasi.
                  Bėda, kad tas „vadinamas nudging“ neveikia. Reikia ne tik morkų, bet ir bizūno, ką neblogai parodė Delfto pavyzdys, kur už valstybės pinigus pritiesė dviračių takų, tačiau dviračių modalumas beveik nepakito, o automobilizacija didėjo. Pokyčiai atsirado tik pradėjus riboti parkavimą viešose vietose, įvedus maksimalią stovėjimo trukmę ir pan.
                  Vilniaus pavyzdys irgi lyg rodo, kad, nepaisant visų pliurpalų apie darną ir gatvių siaurinimą, automobilizacija didėja. Negi nepastebite?

                  Comment


                    Parašė Lettered Rodyti pranešimą

                    Kur siūlote statyti antakalnio terasų parkingą? Kažkur valakampių miškuose? Tai niekaip nesusiję su VT, tame pačiame Amsterdame senamiestyje krūva požeminių garažų, jau nekalbant apie naujus projektus, bet geram VT jie nemaišo. Gerai suplanuotame mieste visoms trnasporto rūšims turi būti atitinka infrastruktūra. Dar nebuvau tokiame mieste, kuris turėtų gerą VT, bet automobiliu gatvės būtų nepravažiuojamos dėl duobių, ar automobilius reiktų parkuoti ant žolės ar šaligatvių.
                    Parodykite, prašau, tas „krūvas požeminių garažų Amsterdamo senamiestyje“ ir pasakykite kiek juose kainuoja parkavimas metams. Taip pat būtų įdomu sužinoti apie kuriuos „naujus projektus“ šnekate. Konkretumo norėtųsi, tsknt, škia.

                    Comment


                      “Delfto pavyzdys, kur už valstybės pinigus pritiesė dviračių takų, tačiau dviračių modalumas beveik nepakito, o automobilizacija didėjo. Pokyčiai atsirado tik pradėjus riboti parkavimą viešose vietose, įvedus maksimalią stovėjimo trukmę ir pan.
                      Vilniaus pavyzdys irgi lyg rodo, kad, nepaisant visų pliurpalų apie darną ir gatvių siaurinimą, automobilizacija didėja. Negi nepastebite?”

                      Pastebiu, kad tai yra sistema, o jos kritinis elementas yra VT, kuris yra labai silpnas. Todėl, visų pirma, reikia stiprinti silpniausią elementą.
                      O dėl Delft, tai kad Olandijoje ir taip visi ant dviračių, kur ten dar didinti? Nebent kalbate apie kokius 1960 metus

                      Comment


                        Ne, kalbu apie 1990+ ir šitą plano ataskaitą.

                        Comment


                          Parašė Lettered Rodyti pranešimą

                          Užtektų, kad mamytės vežančios vaikučius į mokyklą persėstų į VT. Šią savaitę viskas tuščia net prieš 8 val. Kitą savaitę bus tas pats. Toks vat tas Vilnius ir didmiestis ir tokie kamščiai dideli, jei taip "netikėtai" kartais dingsta.
                          Tai šiomis dienomis pusė Vilniaus nedirba/išvažiavę į gimtinę/svečias šalis. Ne rodiklis. Po Naujų, vaikų atostogoms dar nesibaigus, bet suaugėliams grįžtant prie staklių, gal kiek aiškesnis vaizdas bus.

                          Comment


                            Parašė Kecal Rodyti pranešimą

                            Tai šiomis dienomis pusė Vilniaus nedirba/išvažiavę į gimtinę/svečias šalis. Ne rodiklis. Po Naujų, vaikų atostogoms dar nesibaigus, bet suaugėliams grįžtant prie staklių, gal kiek aiškesnis vaizdas bus.
                            Šią daug kas nedirba, bet kamščiai stebuklingai išnyksta būtent tada, kai moksleiviams atostogos - rudens, žiemos, velykų ir vasarą.
                            Flickr

                            Comment


                              Parašė Lettered Rodyti pranešimą

                              Šią daug kas nedirba, bet kamščiai stebuklingai išnyksta būtent tada, kai moksleiviams atostogos - rudens, žiemos, velykų ir vasarą.
                              Vaikų atostogos sąlygoja ir daugelio suaugusių atostogas, nes kažkur išvažiuoti paatostogaut su besimokančiais vaikais gali tik per jų atostogas.

                              Comment


                                Parašė MikasRidikas Rodyti pranešimą

                                Vaikų atostogos sąlygoja ir daugelio suaugusių atostogas, nes kažkur išvažiuoti paatostogaut su besimokančiais vaikais gali tik per jų atostogas.
                                Visi pažįstami šiaip kaip tik nevažiuoja per Kalėdų atostogas ar Velykų ar kokį rugpjūtį, nes kainos 2x3 didesnės nei kitomis datomis, nėra problemų tėvams pateisinti praleistas pamokas.
                                Flickr

                                Comment


                                  Parašė Lettered Rodyti pranešimą

                                  Visi pažįstami šiaip kaip tik nevažiuoja per Kalėdų atostogas ar Velykų ar kokį rugpjūtį, nes kainos 2x3 didesnės nei kitomis datomis, nėra problemų tėvams pateisinti praleistas pamokas.
                                  Jau ne kartą galima buvo pastebėti, kad visi Jūsų pažįstami niekaip nereprezentuoja visų Vilniaus gyventojų
                                  Paskutinis taisė MikasRidikas; 2023.12.28, 15:53.

                                  Comment


                                    Parašė KEdas Rodyti pranešimą
                                    [
                                    požeminis parkingas mažina kvartalo miestietiškumą, nes atima norą keliauti VT ar dviračiu ir kuria dar 2 parkingo vietų mieste poreikį?
                                    Pirkti butą Terasose su 1 parkingu ar pirkti kotedžą Kalnėnuose su 2 parkingais, nes nėra normalaus VT? Kuris pasirinkimas skatina suburbiją ir kamščius? Jei Terasose nebus parkingo, tai bus kažkam geriau?

                                    Comment


                                      Atsakymas gi aiškus, bet jis tik sako, kad būtų dar geriau, jei parkingas būtų ne po butu, o atskirai bent truputį toliau nei VT stotelė.
                                      ♚ streetskins.eu/vilnius-city-cycling-map-by-road-surface ♚

                                      Comment


                                        Parašė KEdas Rodyti pranešimą
                                        Turbūt juokaujate dėl „itin brangus parakavimas centre atbaido“.
                                        Kaip neatbaido? Mane su programerine alga mėlyna zona atbaido. Tikiu, kad uždirbančius mažiau tuo labiau atbaido. Aišku gal yra užkietėjusių benzingalvių, kurie nors ir visą algą išleistų parkavimui.

                                        Parašė KEdas Rodyti pranešimą
                                        O kelionėms į užmiestį puikiai pasitarnautų ir keleriopai pigesnis parkingas, kuris įrengtas toliau, nei VT stotelė. Jis būtų ne tik pigesnis, bet ir skatintų atsisakyti NUOSAVO automobilio, nes žmogus gal suvoktų, kad į užmiestį jis važiuoja retai ir todėl NUOSAVAS automobilis jam tiesiog nereikalingas. Kai automobilis stovi po langais, tas suvokimas ateiti negali.
                                        Ar tikrai būtų pigesnis? Šiais laikais po namu padaryt požeminį parkingą ir išnaudot esamą sklypą nėra baisiai brangu. Statyti atskirą parkingą atskiram sklype į kurį būtų intensyvus eismas sočiai vargo. Privažiavimus prie namo vistiek reiktų daryt išsikraut/pasikraut. Ir dar reiktų daryt kontrolę, kad nebūtų piknaudžiavimo tom vietom.

                                        Kažkas važiuoja retai, kažkas dažnai. Man nė per niekur neapsimokėtų su kokiu citybee važinėt. Mašina nebenauja, važinėju nedaug, išlaikymas pigus. Ir nuosavas automobilis turi melejoną privalumų palyginus su nuomojamu. VT su mūsų tankumu yra be šansų užmiesčiui. Net ir kokioj Olandijoj užmiesčio kelionėms dominuoja automobilis, tai matyt net ir su geru gyventojų tankiu vistiek mašina laimi.

                                        Comment


                                          Parašė mantasm Rodyti pranešimą

                                          Kaip neatbaido? Mane su programerine alga mėlyna zona atbaido. Tikiu, kad uždirbančius mažiau tuo labiau atbaido. Aišku gal yra užkietėjusių benzingalvių, kurie nors ir visą algą išleistų parkavimui.
                                          Nepamirštate, kad ne visi tautiečiai laikosi taisyklių, todėl kai kurie iš jų automobilius parkuoja ten, kur draudžiama? Vilnius juk neturi realiai veikiančio zoninio apmokestinimo, o SĮSP ir policijoje dirba dundukai, tad kai kas net šalia Katedros skulptūrų nemokamai įsispraudžia.

                                          Ar tikrai būtų pigesnis? Šiais laikais po namu padaryt požeminį parkingą ir išnaudot esamą sklypą nėra baisiai brangu. Statyti atskirą parkingą atskiram sklype į kurį būtų intensyvus eismas sočiai vargo. Privažiavimus prie namo vistiek reiktų daryt išsikraut/pasikraut. Ir dar reiktų daryt kontrolę, kad nebūtų piknaudžiavimo tom vietom.
                                          Paklauskite NT ryklių ir gal paaiškins, kad parkingo kaina neatperka jo įrengimo kaštų. O įrengiama todėl, kad to reikalauja STR, t.y. neįrengti negalima. Tai skatina pirkėjų lūkesčius, kad parkingas jiems priklauso vos ne pagal Konstituciją.

                                          Kažkas važiuoja retai, kažkas dažnai. Man nė per niekur neapsimokėtų su kokiu citybee važinėt. Mašina nebenauja, važinėju nedaug, išlaikymas pigus. Ir nuosavas automobilis turi melejoną privalumų palyginus su nuomojamu. VT su mūsų tankumu yra be šansų užmiesčiui. Net ir kokioj Olandijoj užmiesčio kelionėms dominuoja automobilis, tai matyt net ir su geru gyventojų tankiu vistiek mašina laimi.
                                          O kas dėl to ginčijasi? Bet užmiesčio kelionėms visai nebūtina automobilį laikyti po langais. Neturėčiau garažo (200 metrų nuo namų), tai gal ir visai atsisakyčiau automobilio, nes finansiškai jis man neapsimoka, tačiau sukuriama iliuzija, kad patogumas atperka kaštus. Būtų didesni kaštai, tai gal ir iliuzija dingtų.

                                          Comment

                                          Working...
                                          X