Parašė MedinisStrazdas
Rodyti pranešimą
Skelbimas
Collapse
No announcement yet.
Vilniaus miesto bendrasis planas
Collapse
X
-
Parašė MedinisStrazdas Rodyti pranešimąTaigi pas mus visos statybos yra "senu projektu". Nes 10 metų stalčiuje laikęs projektą vis tiek gali statyti šūdą ir niekas tavęs netikrins.
Comment
-
Baigta Vilniaus miesto savivaldybės teritorijos bendrojo plano keitimo baigiamojo etapo sprendinių derinimo stadija
https://vilnius.lt/lt/miesto-pletra/...inimo-stadija/
Comment
-
Parašė Creatium Rodyti pranešimąGeležinio Vilko g. yra arterinė A kategorijos gatvė. Nei parkavimo, nei stotelių joje neturėtų būti. O kategorijos mažinti lyg ir neplanuojama, o gatvių standarte greito eismo gatvės yra aiškiai išskirtos ir joms tos taisyklės negalioja.
Na, bet kažkada ilgoje perspektyvoje vis gi turbūt turėtų atsirasti kažkokie ribojimai joje. Galbūt, tarkim, kamščių mokestis kaip kokiam Stokholme? Čia su sąlyga, kad bus išbaigti miesto aplinkkeliai.
Comment
-
Parašė MedinisStrazdas Rodyti pranešimą
Kategorijų mažinti neplanavo ir Konstituciijos bei Šiaurinėje gatvėje, bet paėmė ir sumažino, nors srautų poreikis nesumažėjo (kaip tik išaugo).
Comment
-
Parašė Creatium Rodyti pranešimą
Ne "ėmė ir sumažino", o tą suplanavo su Bendruoju miesto planu ir įgyvendino.
Comment
-
Parašė Creatium Rodyti pranešimąNe "ėmė ir sumažino", o tą suplanavo su Bendruoju miesto planu ir įgyvendino.
Kažkodėl ši bejėgė savivaldybė per dvi kadencija savarankiškai net nepradėjo nė vieno rimto projekto, numatyto Bendrajame plane - nei Šiaurinės, nei Mykolo Lietuvio, nei rekonstravo Nemenčinės plentą, nei pradėjo rekonstruoti Galvės gatvę.
- 4 patinka
Comment
-
Tikriausiai, nes visi šie projektai tokio mąsto, kad reikia finansavimo valstybinės reikšmės lėšomis. Miesto biudžetui čia per dideli projektai. Didelė lėšų dalis nueina remontui, kur tik nesenai pritaikius naujus standartus gatvės pritaikomos ramesniam eismui ir dažnu atveju tvarkoma kompleksiškai (takai, kanalizacija, apšvietimas) Iki tol tebuvo tik pilotiniai pasibandymai, kurie turi nemažai trūkumų.Paskutinis taisė Riedis; 2021.11.11, 12:04.
Comment
-
Parašė Riedis Rodyti pranešimąTikriausiai, nes visi šie projektai tokio mąsto, kad reikia finansavimo valstybinės reikšmės lėšomis. Miesto biudžetui čia per dideli projektai. Didelė lėšų dalis nueina remontui, kur tik nesenai pritaikius naujus standartus gatvės pritaikomos ramesniam eismui ir dažnu atveju tvarkoma kompleksiškai (takai, kanalizacija, apšvietimas) Iki tol tebuvo tik pilotiniai pasibandymai, kurie turi nemažai trūkumų.
Bent jau etapais dalį projektų tikrai įmanoma įgyvendinti vien miesto lėšomis (tik gal geriau ne "laikinai" kaip Taurupės g. ar dalis M.Lietuvio)
Kitas dalykas tas, kad niekas neuždraudė prašyti valstybės pagalbos. O valstybiniuose keliuose/infrastruktūroje ji ir taip privaloma. Vyriausybėje dabar draugiškos politinės jėgos.
- 1 patinka
Comment
-
Kiek teko klausyti VMS atstovų, BP tėra "karkasas" gatvių planavimo požiūriu. Čia teritorijų planavimo dokumentas "iš toli". Nebūtinai darysim, bet palikslim galimybę daryti. Jeigu nebūtų sužymėta, nebūtų ir vizijos dalis.
Ką ten grandioziško įgyvendinsi už realiai vietinės reikśmės keliam pastaraisiais metais berods likusius ~10mln. padarysi. Visam mieste stop, bet nutiesiam kažkurios vienos minėtos 50%?
Jei padidinti finansavimą, tai potencialiai infrastruktūros mokestis, plečiama ir didinama parkavimo rinkliava, taršos mokestis, spūsčių mokestis ir pan.
Kažkiek padidės asignavimas pertvarkius KPPP kitiems metams, bus galimybė planuot 2-3 metam į priekį. Berods bus privaloma 9% skirti valstybinės reikšmės keliams mieste.
Comment
-
Parašė Sula Rodyti pranešimąRuošiant BP finansavimo šaltiniai nebuvo planuojami (bent jau bendrais bruožais?). Kam tuomet toks BP?
- 2 patinka
Comment
-
Parašė alga Rodyti pranešimą
Gal tam, kad daugiabučių kvartalai neatsirastų ten, kur numatomas aplinkkelis ir panašiai? Bendrai urbanistinei vizijai, kuri kreipia miesto vystymąsi?
Žemuose Paneriuose perplanuotas didžiulis gyvenamasis plotas, kuriame dabar vien gamyba. Tokia konversija ant popieriaus gi irgi nieko nereikš.
Tam pačiam Paupiui, kiek žinau, miestas padarė ženklų indėlį, neskaitant to, kad skatinami ir investuotojai.
Comment
-
Parašė Sula Rodyti pranešimą
Tai žinoma. Bet vizijos siejasi su konkrečiais darbais. Sutikite, kažkokia kvaliystė planuoti pvz. Šiaurinės gatvės trasą, žinant, kad ten jos niekada nebus.
Žemuose Paneriuose perplanuotas didžiulis gyvenamasis plotas, kuriame dabar vien gamyba. Tokia konversija ant popieriaus gi irgi nieko nereikš.
Tam pačiam Paupiui, kiek žinau, miestas padarė ženklų indėlį, neskaitant to, kad skatinami ir investuotojai.
- 1 patinka
Comment
-
Parašė Creatium Rodyti pranešimą
Miestas nėra planuojamas 5 metams į priekį.
Comment
-
Parašė Sula Rodyti pranešimą
Manau, kad turėtų būti planuojamas ir 3 mėn. ir 1 metams, ir 5 metams, 10-20-čiai (taip ir yra de facto). Toliau jau gal galima vadinti vizijomis.
Comment
-
Parašė Creatium Rodyti pranešimą
Tai Bendrasis planas ir yra miesto ilgojo laikotarpio planas.
Comment
-
Parašė Sula Rodyti pranešimą
Tai per 10-15 metų mes pasistengsime įgyvendinti tai, kas ten suplanuota?
Bet didžioji dalis Bendrojo plano yra planuojama tam laikotarpiui, kuriam jis rengiamas. Berods 10 metų?
P.S. Įsivaizduok paprastą situaciją, tarkim norim nutiesti naują geležinkelio jungtį Vilnius - Panevėžys. Ilgas procesas, labai daug derinimų, pinigų ieškojimų ir pan. Planavimas laisvai gali peržengti 10 metų. Rengi naują BP, nenumatai patvirtintos teritorijos tai jungčiai. Ateina laikas statyti bėgius ir pamatai, kad blem, tiesiai ant jungties stovi daugiabučių kvartalas, nes BP ten buvo daugiabučių zona numatyta.
P.P.S. Dar svarbu pabrėžti yra, kad Bendrasis planas nėra investicijų planas. Bendrasis planas yra planavimo dokumentas, nurodantis teritorijų funkcines zonas ir kt. rodiklius.
Comment
-
Parašė Riedis Rodyti pranešimąJei padidinti finansavimą, tai potencialiai infrastruktūros mokestis, plečiama ir didinama parkavimo rinkliava, taršos mokestis, spūsčių mokestis ir pan.
Comment
Comment