Na, pasak maps.lt nubraižytų "perspektyvinių gatvių", tai Smalinės g. neturėjo jungtis su Šiaurine g. Smalinės g. užsisuka į vakarus ir gale susijungia su Šarkuvos g.
"4.8.12 Svarstytini Vilniaus BP Susisiekimo sistemos keitimai ar prielaidos.
Šiaurinės g. tęsinys tarp Vakarinio aplinkkelio ir Smalinės g. (Sūduvių g.).
Siūloma atsisakyti Šiaurinės gatvės tęsinio iki Pilaitės (Smalinės g.) nes Vilniaus rajono savivaldybės teritorijoje tam nebuvo rezervuota žemė. Dalis trasos jau yra užstatyta naujais statiniais. Siūloma Šiaurinės gatvės tęsinį sujungti su Sūduvių gatve, sumažinant jos kategoriją nuo Vakarinio aplinkkelio iki miesto ribos iš B1 į C2, dėl jau esamų šios gatvės parametrų ir transporto srautų sumažėjimo nedarant tęsinio iki Pilaitės rajono."
Smalinės g. tarp Karaliaučiaus ir miesto ribos. Sumažinti gatvės kategoriją iš B1 į C2, atsisakyti gatvės tęsinio iki miesto ribos, nes jinai nėra fiksuota Vilniaus rajono savivaldybės bendrajame plane. Priežastis: atsisakius Šiaurinės g. tęsinio dėl jau minėtų priežasčių, nėra tikslo palikti aukštą kategoriją vidutinio apkrovimo būsimoje gatvėje."
Kažkaip nesigirdi Taurupės gatvės - dalis eismo iš Pilaitės važiuotų tiesiai link Karoliniškių. Nors po Vakarinio aplinkkelio II etapo jos poreikis kiek sumažėjo.
"4.8.12 Svarstytini Vilniaus BP Susisiekimo sistemos keitimai ar prielaidos
Taurupės gatvė. Sumažinti gatvės kategoriją iš B2 į C2. Priežastis: tai tolimesnės perspektyvos gatvė, kuri jungia kaimiškas vietoves ir yra antras išvažiavimas iš Pilaitės rajono. Esamas mažas aplinkinių gatvių apkrovimas rodo, kad tai nebus intensyvaus eismo gatvė. Esama jungtis per Gerbutavičiaus gatvė - to pavyzdys."
Įdomu, kas bus naujajame Vilniaus Bendrajame plane. Nes senasis beveik pabaigtas (su Šiaurine ir M.Lietuvio g. jau lyg ir aišku), o kokios naujos plėtros kryptys artimiausiems 10-15 metų??
Spėčiau, kad jokių Prioritetas teritorijos tankinimui, "skylių užlopymui" ir pan.
Ukmergės - GV - Žalgirio mazgas, viadukas virš pedagoginio žiedo, Kernavės g. ir naujas tiltas per Nerį, papildomas pėsčiųjų tiltas ties Vingio parku, rytinis aplinkkelis su tiltu per Nerį.
Ukmergės - GV - Žalgirio mazgas, viadukas virš pedagoginio žiedo, Kernavės g. ir naujas tiltas per Nerį, papildomas pėsčiųjų tiltas ties Vingio parku, rytinis aplinkkelis su tiltu per Nerį.
Susapnavai ar remiesi kuo nors rimčiau?
Spėju iš sapnų, nes abejoju ar bus naujas tiltas per Nerį. Pagrindinė problema Ukmergės - GV - Žalgirio mazgas po Šiaurinės bent iki Ukmergės ir GV.
Ukmergės - GV - Žalgirio mazgas, viadukas virš pedagoginio žiedo, Kernavės g. ir naujas tiltas per Nerį, papildomas pėsčiųjų tiltas ties Vingio parku, rytinis aplinkkelis su tiltu per Nerį.
Ukmergės - GV - Žalgirio mazgas, viadukas virš pedagoginio žiedo, Kernavės g. ir naujas tiltas per Nerį, papildomas pėsčiųjų tiltas ties Vingio parku, rytinis aplinkkelis su tiltu per Nerį.
Susapnavai ar remiesi kuo nors rimčiau?
Spėju iš sapnų, nes abejoju ar bus naujas tiltas per Nerį. Pagrindinė problema Ukmergės - GV - Žalgirio mazgas po Šiaurinės bent iki Ukmergės ir GV.
Kaip pvz.:
"4.8.12 Svarstytini Vilniaus BP Susisiekimo sistemos keitimai ar prielaidos.
Kernavės gatvė ir tiltas per Nerį, Linkmenų g. Atsisakyti sprendinio numatant naują tiltą per Nerį Kernavės g. tęsinyje ir tunelinį praėjimą po Konstitucijos prospektu, nes visai šalia yra Geležinio Vilko tiltas su didžiausiu Vilniuje 9500 aut./h transporto eismu. Šalia statyti dar vieną tiltą miesto centre su nauja reguliuojama sankryža strategiškai netikslinga (BP pirminis variantas buvo Tumo-Vaižganto g. tęsinyje rekonstruojant esamą sankryžą).
Atsisakyti Kernavės g. tunelinio tęsinio šiauriau Žalgirio gatvės, nes iki šiol nebuvo parengta jokio urbanistinio siūlymo, pagrindžiančio tokį sprendinį. Jos funkciją šiame ruože perkelti į Linkmenų gatvę suteikiant jai C2 kategoriją. Siūloma palikti C2 kategorijos Kernavės gatvės jungtį tarp Žalgirio ir Konstitucijos prospekto su reguliuojamomis sankryžomis."
Šiaurinė gatvė - žymiai didesnis ir sudėtingesnis projektas tiek pinigų tiek laiko prasme. Prieš konstruojant kombainą, galėtų pirma dviratį pabaigti sutvarkyti. Be to jų reikia abiejų. Šiaurinė labiau aptarnautų Pašilaičius, Justiniškes, Gineitiškes. Ozo - Lazdynus, Pilaite, Višūliškes.
Truputį apgailėtina, kad nebėra planų tiesti Kernavės tilto.
Tikrai yra (n+m) kartų svarbesnių infrastruktūros projektų. Padarytų Šiaurinę, po to GV mazgą atsižvelgiant į pasikeitusią situaciją, tai nereikėtų ir šito visai.
Gal kas žinot ką nors apie naują Vilniaus miesto bendrąjį planą? Pradėti darbai pernai metais, bet jau kokį pusmetį tyla ramybė, nors lygtai jau pasiūlymai visuomenei turėjo būti pristatyti...
Comment