Išvystys butus, tuomet galės vystyti komerciją. Bus garantuotas vietinis pirkėjų srautas. Kam ten tas Akropolis apsuptas statybų ten dabar reikalingas?
Išvystys butus, tuomet galės vystyti komerciją. Bus garantuotas vietinis pirkėjų srautas. Kam ten tas Akropolis apsuptas statybų ten dabar reikalingas?
Butus vysto Galio, kiek teko skaityti tai tik tą šabakštyno takelį sutvarkė kartu su Vilniaus prekyba, visa kita yra atskirų įmonių, atskiri projektai. Tiesa, bus smagu turbūt Revingis gyventojams gyventi masinėse statybose, savo prabangiuose butuose šalia Neries rivjeros.
„Statybos, planuojama, užtruks pusketvirtų metų ir pagal visus skaičiavimus – reikės daugiau nei 300 mln. eurų investicijų“, – grupės rezultatų pristatyme investuotojams trečiadienį sakė Gabrielė Sapon.
Anot G. Sapon, vis dar laukiama paskutinio savivaldybės leidimo pagerinti Geležinio Vilko gatvės infrastruktūrą, tuomet patikslinus investicijų planą paaiškės tiksli projekto vertė ir statybos terminai.
Bendras naujo „Akropolio“ plotas sieks 306 tūkst. kv. metrų, po žeme bus įrengta 3400 vietų automobiliams, dar apie 900 – ant žemės. Prekybai skirtas plotas bus panašus, kaip ir pirmojo „Akropolio“ Šeškinėje, tačiau naujasis bus suskaidytas mažesniais pastatais ir suformuos tarsi atskirą miesto rajoną.
Kaip suprantu, čia nutiko senas geras Vilnius style nereikšmingas nukrypimas nuo projekto, kai buvo nesivarginama/nesugebama tinkamai sujungti pastato pirmo aukšto ir gatvės, nors viskas buvo daroma nuo nulio. Šiaip, projektas atrodo gerai, aplinka neblogai bus sutvarkyta, sprendžiant pagal tai, kas matosi dabar, bet keista, kad niekaip nesugebama išsigydyti šito patologinio negebėjimo sujungti tuščiame lauke statomos gatvės ir pastato. Nu kodėl, blamba?
Kaip suprantu, čia nutiko senas geras Vilnius style nereikšmingas nukrypimas nuo projekto, kai buvo nesivarginama/nesugebama tinkamai sujungti pastato pirmo aukšto ir gatvės, nors viskas buvo daroma nuo nulio. Šiaip, projektas atrodo gerai, aplinka neblogai bus sutvarkyta, sprendžiant pagal tai, kas matosi dabar, bet keista, kad niekaip nesugebama išsigydyti šito patologinio negebėjimo sujungti tuščiame lauke statomos gatvės ir pastato. Nu kodėl, blamba?
Turbut todel, kad sklypo altitudes skirtingos prie gatves ir prie slaito, t.y. jeigu butu sujunge gatve su 1 aukstu, korpusas prie gatves butu gavesis 1 aukstu mazesnis nei prie slaito. Ir visa tai atsiremia i matematika.
Turbut todel, kad sklypo altitudes skirtingos prie gatves ir prie slaito, t.y. jeigu butu sujunge gatve su 1 aukstu, korpusas prie gatves butu gavesis 1 aukstu mazesnis nei prie slaito. Ir visa tai atsiremia i matematika.
O tai kodėl jie to nežinojo, darydami projekto brėžinius ir viską pavaizdavo, lyg ten nebūtų jokio aukščių skirtumo? Ir apskritai, kodėl aukščių skirtumus be problemų išspręsdavo dar caro laikais, o dabar tai tapo problema?
Comment