Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

„Akropolis Vingis“ (buv. gamykla „Velga“)

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

    Antrojo daugiabučių kvartalo Park Space rangos sutartis pasirašyta.

    https://galio.lt/lt/naujienos/praded...-rezervacijas/

    Nekilnojamojo turto plėtros bendrovė „Galio Group“ didžiausiame jos plėtojamame daugiabučių projekte „reVingis“ pradeda antrojo kvartalo „Park Space“ statybas. Antruoju etapu 2025 m. pirmame ketvirtyje šalia Vilniaus Vingio parko bus pastatyti 155 įvairaus dydžio bei planavimo butai bei 7 kitos paskirties patalpos.

    Comment


      Mindaugas Pakalnis apie teritoriją:

      Paprastai nerašau apie atskirus projektus. Na nebent kažkuo išskirtinius. Tai šitas tikrai toks. Neeilinis tiek dydžiu, tiek ir sprendimais. Penktadienį pritarėme naujojo "Akropolio" prie Vingio parko architektūriniams projektiniams pasiūlymams.

      Projektas nuėjo ilgą evoliucijos kelią. Kiek architektų komandų, kiek užsakovą atstovaujančių projektų vadovų pasikeitė.... Kiek architektūrinių konkursų, atvirų ir uždarų, įvyko. Ir ko tik nebuvo - ir 250 000 kv.m. (2 senieji Akropoliai !!!) prekybos centras, ir Media tipo parduotuvė su dideliu gyvenamuoju kvartalu, ir dangoraižiai, ir viadukai, žiedai ir tiltai. 2010 netgi statybos leidimas buvo išduotas. Keletą savo archyvo paveikslėlių pridedu prisiminimams. Kokie naivūs tie pirmieji 2003, 2007 metų eskizai.... . Koks pilkas 2010 metų projektas.... Dabar galim džiaugtis - kaip gerai, kad nepastatė....

      Šis projektas brendo kartu su mūsų supratimu apie tai, koks turėtų būti gyvas miestas ir kokio tipo paslaugos ir prekyba turėtų būti jame. Visados, nuo pat projekto pradžios supratome, kad tai turi būti daugiafunkcis projektas, kad jo privaloma dalis ne tik prekyba ir pramogos, bet ir darbo vietos, kultūra, biurai. Ir, būtinai, gyventojai. Tai nuolat kartodavom vystytojams. Kartais klausė, o kartais ir nelabai .

      Laikui bėgant nuo projekto buvo atskirta gyvenamoji dalis palei Nerį, ten suprojektuoti ir jau dabar statomi keli gyvenamieji kvartalėliai. Liko klausimas, kas bus su ta pagrindine sklypo dalimi, kurioje buvo numatytas prekybos centras. Kai prieš keletą metų susitikau su statytojo atstovais, atvykusiais pristatyti savo minčių apie tolesnį teritorijos vystymą, tai pirmiausia juos pagyriau, kad nerealizuoja senojo, į praeitį žiūrinčio 2010 metų projekto. Ir skatinau galvoti apie tai, kad šis projektas yra puikiojo Naujamiesčio tęsinys, dar keletas jo kvartalų greta parko ir upės. Iki šiol atsimenu, kad jų tuo metu atsineštus projektinius siūlymus palyginau su plyta salotų lėkštėje. Vis skatinau smulkinti mastelį, įvairinti, "sumiestinti" architektūrinę raišką, dar labiau maišyti funkcijas. Nebijoti sprendimų, kad naujamiestiški kvartalai užsiliptų ant parkingo ir PC tūrio, kurdami miestietišką erdvių ir ryšių sistemą. Ieškoti būdų, kaip paversti vidines PC erdves miestietiškais fasadais, o stogus - kiemais ir aikštėmis. Ir štai po pauzės karantino metu tai staiga tapo įmanoma. Atsinaujinusi statytojo komanda ir naujos projektuotojų pajėgos nepabijojo pasižiūrėti geriausių ir naujausių pavyzdžių Europoje ir pasaulyje, nepabijojo eksperimentuoti ir ieškoti drąsių ir novatoriškų sprendimų. Daug ginčijomės, diskutavome, vartėme 3D ir pjaustėme maketus. Galutiniai PP tikrai geriausia, ką esame čia turėję ir sakyčiau net brėžia gaires ateities projektams. Turėsime naują Naujamiesčio gabalėlį, kartu kuriantį ir fizines bei funkcines jungtis tarp istorinio Naujamiesčio, Vingio parko ir Neries. Nebedominuoja didžiuliai parkingo ir paties PC tūriai. Juos suskaidė ir paslėpė teisingo mastelio kvartalų ir gatvelių sistema, per kelis lygius išsidėstančios viešos erdvės išorėje ir pastato viduje. Pastato viduje taip pat turėtume jaustis tarsi miesto gatvelėje, o ne tradicinėje PC "alėjoje". Pastatų architektūra taip pat tapo šilta, naujamiestiška. Tarsi kokioje Algirdo ar Mindaugo gatvėje. Po Geležinio Vilko gatve numatyta požeminė perėja, kuria naudosis tiek kvartalo lankytojai, tiek miestiečiai, nuo Savanorių prospekto einantys į Vingio parką ar, kai pastatysim Užvingio pėsčiųjų tiltą, ir į Litexpo teritoriją, ir į Lazdynus.

      Akivaizdu, kad tokio dydžio objekto techninio projekto rengimo metu dar bus pokyčių detalėse ir sprendimuose. Todėl beveik neišvengiamai turėsime dar vieną projektinių sprendimų viešinimą ir dar vieną pritarimą. Taip pat dar liko pasirengti galutinius infrastruktūros sprendinius. Jie bus viešinami ir vertinami atskirai. Principinius eismo organizavimo dalykus esame sutarę. Liko juos detalizuoti, pasidaryti skaičiavimus ir srautų vertinimus. Jei labai trumpai, tai jie labiau pritaikyti žmogui ir funkcionalūs automobiliui. Nebeliks estakados per Geležinio Vilko gatvę - jos vietoje bus įrengta požeminė jungtis. Dar ieškome tinkamiausio maršruto viešajam transportui - tai ypač svarbu, kad šis kvartalas būtų pilnai integruotas į miesto gyvenimą ir gyventojai neliktų priklausomi nuo individualaus automobilio.

      Šaunuoliai DO architektų komanda .

      Projektiniai pasiūlymai, kuriems pritarėme, čia:
      https://vilnius.lt/.../prekybos-paskirties-7-3-pastato.../

      Comment


        Oho Pakalniukas net VT paminejo ant pacio galo. Nu ziuresim kokie ten papildomi sprendimai atsiras

        Comment


          Parašė Creatium Rodyti pranešimą
          Mindaugas Pakalnis apie teritoriją:
          Šaunuoliai DO architektų komanda

          Užskaitau reveransą patronui

          Comment


            Labai teisingai rašo

            Dabar galim džiaugtis - kaip gerai, kad nepastatė....

            Comment


              Taigi sugebėjo per tuos 10 metų išstenėti net autobuso stotelę netoliese, tai čia jau Pakalniui yra VT šedevras.

              Comment


                Pagal PP tik 5-10% visu kelioniu numano bus viesuoju trnasportu, kosmonautika kazkokia. Cia ne tik, kad GV uzsikims, bet ir visas Naujamiestis, ir daugiau dabartinio VT vaziuojancio pro nepades. Ten tiesiog butinas tramvajus, kaip ir buvo planuota.

                Comment


                  Važinėsim dviračiai, nereikės viešojo

                  Comment


                    Parašė TrippleA Rodyti pranešimą
                    Pagal PP tik 5-10% visu kelioniu numano bus viesuoju trnasportu, kosmonautika kazkokia. Cia ne tik, kad GV uzsikims, bet ir visas Naujamiestis, ir daugiau dabartinio VT vaziuojancio pro nepades. Ten tiesiog butinas tramvajus, kaip ir buvo planuota.
                    Planui minimum pro Geležinio Vilko tavę turėtų būti paleistas bent vienas greitasis autobusų maršrutas (idealiu atveju išskiriant po A juostą kiekvienoje kelio pusėje). Gal net visai tiktų šiuo atveju sukurti naują 3G maršruto atšaką, ties Baltuoju tiltu toliau einančia Goštauto gatvę pro seimą ir visus ofisų pastatus už Liubarto tilto bei vėliau įsiliejančia į GV.

                    Bet grandioziniai kamščiai toje vietoje turbūt neišvengiami kaip bežiūrėsi. Gal visiškas transporto kolapsas kelių metų bėgyje užbaigus visus statomus/planuojamus projektus visgi privers miesto valdžią imtis veiksmų bėginiam VT plėtoti.

                    Comment


                      Parašė MindesAcc Rodyti pranešimą
                      Oho Pakalniukas net VT paminejo ant pacio galo. Nu ziuresim kokie ten papildomi sprendimai atsiras
                      Sprendimas vienintelis, tai užvingio tiltą daryti ne tik pėstiesiems, bet ir VT, tada Akropolis 2 būtų ant tranzito į Laisvės pr. Kitaip su VT bus kažkas pan. kaip su Akropoliu ar Ozu, kur dėl vaizdo užsuka koks vienas kitas autobusas.
                      Flickr

                      Comment


                        Parašė Lettered Rodyti pranešimą

                        Sprendimas vienintelis, tai užvingio tiltą daryti ne tik pėstiesiems, bet ir VT, tada Akropolis 2 būtų ant tranzito į Laisvės pr. Kitaip su VT bus kažkas pan. kaip su Akropoliu ar Ozu, kur dėl vaizdo užsuka koks vienas kitas autobusas.
                        Akropolis ir Ozas salia turi GV, Ukmerges g., Kalvariju g., Ozo g., Kareiviu g. ir bus statoma Siaurine g., todel tiek viesasis vietos turi veikt, tiek auotmobiliai prajuda. Tuo tarpu cia ateina tik Svanoriu pr., GV ir Tukstantmecio g., kurio visos susikerta i butelio kakliuka- Svanoriu zieda. Jau dabar tai yra problema ir nieko nera del to daroma. Del uzvingio tilto, galetu but ir du, vienas patogus pestiesiems ir dviratininkams, o kitas tik VT, idealiu atveju tik tramvajams, nes Lazdynu tiltu nuimti VT butu irgi negerai. Du tiltai butu nemazas pliusas, nes nesikirstu srautai ir pestisiems bei dviratinikams butu gerai, jus ju srautas i Vingio parka visada buna didelis.

                        Comment


                          Parašė Lettered Rodyti pranešimą

                          Sprendimas vienintelis, tai užvingio tiltą daryti ne tik pėstiesiems, bet ir VT, tada Akropolis 2 būtų ant tranzito į Laisvės pr. Kitaip su VT bus kažkas pan. kaip su Akropoliu ar Ozu, kur dėl vaizdo užsuka koks vienas kitas autobusas.
                          Arba padaryti tramvajų/A juostą kurią VT apvažiuotu automobilius.

                          Comment


                            Parašė Lettered Rodyti pranešimą

                            Sprendimas vienintelis, tai užvingio tiltą daryti ne tik pėstiesiems, bet ir VT, tada Akropolis 2 būtų ant tranzito į Laisvės pr. Kitaip su VT bus kažkas pan. kaip su Akropoliu ar Ozu, kur dėl vaizdo užsuka koks vienas kitas autobusas.
                            Pritarčiau. Prie Zuoko buvo kažkas panašaus planuota – kairys posūkis į Laisvės pr. į Jelskio g., bet ten buvo planuota ir automobiliams. Manyčiau, kad būtų geras sprendimas leisti VT per Jelskio g. jei ten būtų tik VT skirtas posūkis į kairę (reguliuojamas VT šviesoforu). Tada galėtų būti stotelė ties Akropoliu 2, o kita būtų Savanorių pr. iškart prie sankryžos su Gerosios Vilties gatve. Bet čia tik pasvajojimai.
                            Lietuva visiems.

                            Comment


                              Dabartinis Užvingio salos tiltas ir netrukdo šalia statyt dar vieną tiltą tik VT transportui. Pirmasis bus statomas berods gerokai į šoną nuo anksčiau planuoto tilto.

                              Comment


                                Bendram plane nėra Vingio parke suplanuota transporto infrastruktūros - nei tilto, nei gatvių, tad tuščios šnekos.

                                Comment


                                  Parašė Nitro Rodyti pranešimą
                                  Bendram plane nėra Vingio parke suplanuota transporto infrastruktūros - nei tilto, nei gatvių, tad tuščios šnekos.
                                  Bendraji plana visad galima pakeisti, ypac, kai kalbama apie infrastruktura kuriancia nauda visuomenei.

                                  Comment


                                    Parašė Creatium Rodyti pranešimą
                                    Dabartinis Užvingio salos tiltas ir netrukdo šalia statyt dar vieną tiltą tik VT transportui. Pirmasis bus statomas berods gerokai į šoną nuo anksčiau planuoto tilto.
                                    Aš turiu viltį, kad kai Vilniaus savivaldybė atsitokės ir po 10-15-20 metų pradės normaliau vystyti VT, tramvajaus tiltas ten galės atsirasti.


                                    Beje, o kaip su mokyklomis ir darželiais? Atseit pastatuose kažkokios patalpos galės būti numatytos. Bet turbūt jokių valstybinių darželių ir mokyklų net ir vėliau nebus numatyta – o juk ateityje nauji kvartalai priaugs iki pat Savanorių prospekto.

                                    Tėveliai vežios vaikučius automobiliais į Lazdynų darželius?
                                    100 minčių – miestai, transportas ir idėjos

                                    Comment


                                      Atsirado naujienu del naujos infrastrukturos salia sito Akropolio. Panasu kad galim pamirsi kazkokio "normalaus VT" kuris aptarnauti teritorija. Kol kas nera nei zodzio apie VT tobulinima salia naujo komplekso...

                                      Click image for larger version

Name:	VT-sucks.PNG
Views:	1243
Size:	19,6 kB
ID:	2025854

                                      https://www.lrt.lt/naujienos/eismas/...avanoriu-zieda

                                      Comment


                                        Iš PP:

                                        Viešojo transporto eismas numatomas nuo Geležinio Vilko g. tiek vienoje, tiek kitoje važiuojamosios dalies pusėje. Autobusų sustojimai projektuojami su įvaža, kad autobusų sustojimas nebūtų naudojamas kaip greitėjimo juostos dalis. Tokiu būdu autobusų sustojimas tampa saugesnis ir atlieka jam skirtą funkciją. Autobusų sustojimui skirta zona, vertinant esamą ir perspektyvinį viešojo transporto eismą, numatoma įrengti 40 m. ilgio. Autobusų sustojimas kairėje važiuojamosios dalies pusėje, kryptimi nuo Naujamiesčio link Žemųjų panerių, projektuojama esamoje vietoje. Autobusų sustojimui skirta zona, vertinant esamą ir perspektyvinį viešojo transporto eismą, numatoma įrengti 40 m ilgio. Projekto apimtyje sprendžiamas eismo saugumo klausimas ir gerinama esama situacija sudarant palankesnes viešojo transporto eismui skirtas sąlygas. Projekte numatomas autobusų sustojimo įrengimas įvažoje atskirtoje nuo Geležinio Vilko g. važiuojamosios dalies. Šiuo metu dėl atsiradusios papildomos juostos projektuojamoje Geležinio Vilko g. atkarpoje transporto eismas tampa aiškesnis ir saugesnis, nes autobusai iš sustojimo stotelės išvažiuoja į lėtesnę juostą ir tada persirikiuoja į Geležinio vilko gatvę. Įgyvendinus projektuojama infrastruktūrą bei pastatų projektus SĮ „Susisiekimo paslaugos“ planuoja nukreipti esamus bei sukurti papildomus maršrutus tvariam teritorijos ir jos aplinkos aptarnavimui viešuoju transportu. PROJEKTO PAVADINIMAS DOKUMENTO ŠIFRAS LAPAS LAPŲ LAIDA Geležinio Vilko gatvės dalies nuo Savanorių pr. žiedinės sankryžos iki Geležinio Vilko g. 25, M. K. Čiurlionio gatvės dalies ties žemės sklypu (kad. Nr. 4400-0727-5845) ir Gerosios Vilties gatvės dalies nuo Geležinio Vilko g. iki Savanorių pr. rekonstravimo projektas HE-22-I.002/1-PP.AR 30 54 0 Pagal SĮ „Susisiekimo paslaugos“ planuojamus maršrutus papildoma stotelė numatoma Gerosios Vilties gatvėje kryptyje nuo Geležinio Vilko g. link Savanorių pr. Stotelė reikalinga naujam planuojamam maršrutui. Stotelė projektuojama įvažoje, perono ilgis 20 m, taip pat perspektyvinių maršrutų aptarnavimui namatyta stotelė M.K.Čiurlionio gatvėje, šioje gatvėje numatoma nedidelis eismo intensyvumas, todėl stotelė projektuojama be įvažos, perono ilgis 20 m., taip projektuojama autobusų sustojimo stotelė atkarpoje su apsisukimu arčiau Vingio parko, šioje atkarpoje numatomas tik viešojo transporto eismas, toliau einantis vidine teritorijos gatve Eigulių gatvės link. Naujas maršrutas teritorijos viduje kuriamas patogiam gyventojų bei lankytojų judėjimui viešuoju transportu.

                                        Dar šiaip įdomi citata iš PP:

                                        Darnaus judumo planu siekiamas kelionių pasiskirstymas 2030 metais: 41,6 % automobiliu; 17 % viešuoju transportu; 32,2 % pėsčiomis; 3 % dviračiu; 6,2 % kitu transportu.
                                        Čia rimtai darnaus judumo tokie siektini rezultatai? Tikiuosi ne visam miestui. Jei tokie siektini rezultatai 2030 metams tai daug ką paaiškintų. Palyginimui Helsinkis: 50% kelionių atliekama viešuoju transportu ir tik 28% automobiliu.

                                        Nors turbūt kalba tik apie šią teritoriją? Nes judu.lt vienam pristatyme rašo kad planuoja 2030 kad VT sudarys 30% (dabar jau yra 24%)

                                        Comment


                                          Parašė Edd Rodyti pranešimą
                                          Čia rimtai darnaus judumo tokie siektini rezultatai? Tikiuosi ne visam miestui. Jei tokie siektini rezultatai 2030 metams tai daug ką paaiškintų. Palyginimui Helsinkis: 50% kelionių atliekama viešuoju transportu ir tik 28% automobiliu.

                                          Nors turbūt kalba tik apie šią teritoriją? Nes judu.lt vienam pristatyme rašo kad planuoja 2030 kad VT sudarys 30% (dabar jau yra 24%)
                                          Gal skiriasi kelionių skaičiavimas? Man Vilniuje labai įtartinai atrodo 30% kelionių pėsčiomis. Sakykim jei grįžau namo automobiliu ir tada pėstute nuėjau į parduotuvę už kelių šimtų metrų - tai buvo 2 kelionės (1 auto + 1 pėsčiomis)?

                                          Comment

                                          Working...
                                          X