hmm, mano galva, jei jau statyti viadukus čia, tai jau tada vertėtų daryti, kad panaikinti šviesoforą. Kam apskritai reikalingas dabartinis kairys posūkis iš Gerosios vilties gatvės? Na, dabartinėje situacijoje, nieko tokio, kad jis yra, nes perėja turi būti, bet statant viaduką galima tuo pačiu spręsti ir pėsčiųjų klausimą, o jį išsprendus, kyla didelis klausimas kam palikti tą minėtą kairį posūkį, juolab, kad yra važiavimo alternatyvų, kurios yra visai šalia (negi ten būtina būtinai toje vietoje bandyti įsikirtinėti į eismą taip stabdant didžiulius srautus). O didelių srautų stabdymo žalos manau nereikia aiškint - tarša, triukšmas etc.. Tuo labiau, kad GV gatvę vertą daryti kuo labiau kaip greito eismo / tranzitinę.
Skelbimas
Collapse
No announcement yet.
„Akropolis Vingis“ (buv. gamykla „Velga“)
Collapse
X
-
Parašė spekas Rodyti pranešimą[...]Kam apskritai reikalingas dabartinis kairys posūkis iš Gerosios vilties gatvės? Na, dabartinėje situacijoje, nieko tokio, kad jis yra, nes perėja turi būti, bet statant viaduką galima tuo pačiu spręsti ir pėsčiųjų klausimą, o jį išsprendus, kyla didelis klausimas kam palikti tą minėtą kairį posūkį, juolab, kad yra važiavimo alternatyvų, kurios yra visai šalia (negi ten būtina būtinai toje vietoje bandyti įsikirtinėti į eismą taip stabdant didžiulius srautus). [....]
- 1 patinka
Comment
-
hmm, o jei daryti kažką tokio (numakliavojau nesigilindamas į situaciją)?:
...nes nu, man, statyti viaduką, kuris, atrodo, aptarnaus tik prekybos centrą, o bus palikta šviesoforinė sankryža, yra neracionalumo viršunė. Juk didžioji pinigų suma eis, manau, konstrukcijos permetimui per gatvę, tad neišnaudoti konstrukcijos bendram per sankryžą einančiam eismui, bei nepadaryti pėstiesiems viaduko (ar gal net tą patį viaduką panaudoti) yra labai negerai.
- 2 patinka
Comment
-
Gera žinia bent ta, kad Bendrajame Plane, infros plane iki 2030 m., yra numatytas pėsčiųjų viadukas, tad tikiuosi, kad nepraleis teritorijos vystymo be pėsčiųjų viaduko...
Comment
-
Planai statyti antrą „Akropolį“ Vilniuje virsta realybe: žada grandiozines permainas
Skaitykite daugiau: https://www.delfi.lt/verslas/verslas....d?id=82742693
Comment
-
Antradienį su žurnalistais susitikęs Vilniaus meras Remigijus Šimašius sakė, kad viena pagrindinių temų, kalbant apie šį projektą, – transportas. Pasak mero, su šiuo klausimu susiję darbai dar nėra iki galo atlikti, tačiau aišku, kad bendrovė virš Geležinio Vilko turės pastatyti viaduką. „Kita vertus, (reikia užtikrinti – VŽ), kad per išpardavimus viskas nesibaigtų Gerosios Vilties žiedo užsikišimu. Tuo šiandien dar nesame tikri, diskutuojame. Yra priemonių, kaip tai padaryti, bet kol kas nežinome, ar tai padaryta“, – kalbėjo politikas. Savivaldybė taip pat su bendrove kalbasi ir apie architektūrinę išraišką, ypač PC stogą, kad čia būtų atvažiuojama „kaip į aikštę, o ne į parkingą ant stogo“.
p.s. kad ten bus transporto kamšalas dar didesnis, tai faktas. Ne tik dėl Akropolio, bet ir verslo centro ir t.t.Nepirk iš Decathlon, Ritter Sport, Philips, Nestle, KraftHeinz, Viada, Vičiūnų, ypač Kalnapilis myžalų,
Toblerone, Milka, Dirol, Halls (Mondelez International), Hellmann's, Heineken, Mars, PepsiCo
- 1 patinka
Comment
-
Parašė Arunasx Rodyti pranešimąhttps://www.vz.lt/nekilnojamasis-tur...altijos-salyse
p.s. kad ten bus transporto kamšalas dar didesnis, tai faktas. Ne tik dėl Akropolio, bet ir verslo centro ir t.t.
Comment
-
Parašė Arunasx Rodyti pranešimąhttps://www.vz.lt/nekilnojamasis-tur...altijos-salyse
p.s. kad ten bus transporto kamšalas dar didesnis, tai faktas. Ne tik dėl Akropolio, bet ir verslo centro ir t.t.
Tikiuosi kažkokių sprendinių per Eigulių g.
Comment
-
Na čia gana aišku, kad jau nieko gero nesugalvosi, galbūt labai seniai padarius sprendimą, kad šita vieta bus plėtojama, reikėjo sujunginėti Laisvės pr. su Žemaitės g. dalies Vingio parko sąskaita ir tos naujos gatvės viduryje daryti mazgą patekimui į šią teritoriją ir Vingio parką.
Arba neplėtoti ir išplėsti Vingio parką gamyklos teritorijoje.
Dabar reikės bandyti iškovoti A juostą nuo Spaudos rūmų iki pat Savanorių žiedo (įskaitant Lazdynų tiltą), kad bent viešasis transportas nestovėtų epiniuose kamščiuose.
Comment
-
Tai būtent. Vietos pasiekimas bus gana geras: Laisvės pr. per naują tiltą pėsčiomis palikus mašiną prie Litexpo, viešuoju transportu, ateit pėsčiomis nuo Žvėryno, o iki ten VT atvažiavus. Nereikia beprotiškų sprendimų ir kvailų viadukų (na, išskyrus tą vieną, jei ten bus ir pėstiesiems). Geriau tuos pinigus skirti dviračių takams, pėsčiųjų jungtims, viešosioms erdvėms.
Ypač įdomu ar ką sugalvos su tuo stogu. Ten gi galima būtų kokią viešą erdvę įrengt su vaizdu į Vingio parką ir Neries slėnį. Arba likusią dalį apželdint.
Labiausiai bus apmaudu, jeigu bus pastatyta dėžutė be išskirtinės architektūros ir su visiems atvirais aptarnavimo aparatais kurioje nors galinėje pusėje bei aklinomis sienomis.
- 3 patinka
Comment
-
ant PC stogo dar galėtų pasvarstyti didelės saulės elektrinės įrengimą - ir pastogė automobiliams ir žmonėms ir energija... Aišku reikia žiūrėti, planuoti, aš čia taip tik blits idėją užmečiau. Dar viena idėja - o jei padaryti nusileidimą nuo stogo vandens vamzdžiu į Nerį - atrakcionas būtų : )).
Comment
-
Parašė Sula Rodyti pranešimą
Tai faktas. Niekas juk Lazdynų tilto ir Savanorių žiedo neperdarys.
Tikiuosi kažkokių sprendinių per Eigulių g.
- 4 patinka
Comment
-
Parašė Lettered Rodyti pranešimą
O ką ten perdaryti? Lazdynų tiltas 8 juostų, savanorių sankryža 3 lygių, GV viadukai į Pietario ir Goštauto gatves. Ar daug Europoje panašaus dydžio miestų turinčių tokią infrastruktūrą miesto viduje? Kaip creatium sakė, užtektų maximum to mažo viaduko. Taip pat nesuprantu verkiančių dėl kamščių. Ar dabar pietinė miesto dalis važiuojanti į Akrą, Ozą, Panoramą neužkemša gatvių ties centru ir tą patį GV? Dabar kaip tik pusei miesto norint patekti į didelį PC nebereiks važiuoti per centrą, plius bus patogu susisiekti VT, o dalis naujamiesčio, lazdynų net pėsčiomis, priešingai nei būtų pastatytas kur nors prie IKEA, tada visi 100% važiuotų su auto ir tas pats GV dar labiau užsikištų.
- 3 patinka
Comment
Comment