Parašė mantasm
Rodyti pranešimą
Skelbimas
Collapse
No announcement yet.
„Akropolis Vingis“ (buv. gamykla „Velga“)
Collapse
X
-
-
Parašė ttttt Rodyti pranešimą
Manau tokios apklausos vyksta maždaug "Kokiu būdu/kaip dažnai jūs vykstate į darbą?", "Kokiu į parduotuves?", "Kokiu jūsų vaikai vyksta į mokslus?" ir tada skaičiuojamas bendras vidurkis iš viso, o ne tai, kad jūs važiavot 2 valandas pirmyn atgal iš Pagirių Jaunimo 69-sios sodų gatvės ir darbą NMC, o paskui per 15 minučių nuėjot į pakelės Aibę čipsų ir bendrai gaunasi, kad 50% jūsų kelionių yra automobiliu, o 50% pėsčiomis.
- 1 patinka
Comment
-
Parašė Edd Rodyti pranešimąIš PP:
Dar šiaip įdomi citata iš PP:
Čia rimtai darnaus judumo tokie siektini rezultatai? Tikiuosi ne visam miestui. Jei tokie siektini rezultatai 2030 metams tai daug ką paaiškintų. Palyginimui Helsinkis: 50% kelionių atliekama viešuoju transportu ir tik 28% automobiliu.
Nors turbūt kalba tik apie šią teritoriją? Nes judu.lt vienam pristatyme rašo kad planuoja 2030 kad VT sudarys 30% (dabar jau yra 24%)
- 5 patinka
Comment
-
Parašė TIME Rodyti pranešimą
Tai gi aiskiai SImasiaus chebra sake, kol neatsiras toje vietoje ten keliasdesimt tukstanciu vaziuojanciu VT, tol VT nebus
- 6 patinka
Comment
-
Bet negali but, kad Simasiaus chebra tik apsimeta tokiais durniais? Nes itakingas Simasines mafijos narys yra Gulbinas, vienas is buvusiu Bolt vadovu ir jie supranta, kad geras VT butu pagrindinis konkurentas Boltui, ju nebepavyktu taip propoguot.
Nes, pvz, vadovaujantis ju logika dviraciu taku tiesti is vis nebutu galima (dviraciu takai padeda ir Bolt paspirtukam) - commuteriu dviraciu labai mazai, nuo spalio iki balandzio is vis beveik nera, taciau VMS teisingai sako, kad kol nebus dviraciu taku, nebus kas jais ir vazinejas. Taciau, pritaikant pacios VMS logika, kol nebus ten kazkiek tukstanciu dviratininku, vazinejanciu kreidelemis nupaisytais "takais", per suluzususius saligatvius ar pavojingsi gatveje, tol negali buti geresniu taku tiesimo net svarstoma. Taciau, VMS atstovai patys supranta, kad to niekada nebus. Pakalnis nepaaiskino kodel tas negalioja viesajam tranaportui
- 4 patinka
Comment
-
''Vilniaus miesto savivaldybė gegužės 15 d. pritarė Vilkpėdėje, šalia planuojamo daugiafunkcinio komplekso „Akropolis Vingis“, numatomų infrastruktūros objektų gerinimo sprendimų projektiniams pasiūlymams. Šie pasiūlymai susiję su šalia komplekso esančių Eigulių g., Geležinio Vilko g., Gerosios Vilties g. ir M. K. Čiurlionio g. būsimais pokyčiais.''
https://madeinvilnius.lt/verslas/sta...zos-ir-ziedai/
- 2 patinka
Comment
-
Gal kas žinot, ar čia galutinis variantas krantinės, ar bus normali statyba kaip pvz. Piliamiesčio kvartale Kaune? Nes dabar kaip tokio didelio gyvenamo ir ateityje komercinio kvartalo vieša erdvė prie upės atrodo labai nesolidžiai, kažkokie sodybėlės lygio mediniai laipteliai link šabakštyno.
Pvz. Piliamiestis:
Paskutinis taisė Lettered; 2024.01.25, 14:58.
- 4 patinka
Comment
-
Lettered Dabartinis variantas šiuo atveju turbūt yra geriau negu plati betoninė krantinė nutolus nuo pastatų kažkur nuokalnėj.
--->
Paskutinis taisė AšNeRobotas; 2024.01.25, 15:20.
- 6 patinka
Comment
-
Parašė Lettered Rodyti pranešimąGal kas žinot, ar čia galutinis variantas krantinės, ar bus normali statyba kaip pvz. Piliamiesčio kvartale Kaune? Nes dabar kaip tokio didelio gyvenamo ir ateityje komercinio kvartalo vieša erdvė prie upės atrodo labai nesolidžiai, kažkokie sodybėlės lygio mediniai laipteliai link šabakštyno.
Comment
-
Mes dažnai mėgstam skųstis, bet šį kartą galima ir pasidžiaugti. Jeigu Lietuvoje bus pastatytas didelis prekybos centras, kuris atrodys taip:
Tai manau šitoj vietoj pralenksim ne tik kažkokias Baltijos šalis, o turbūt nemažai ir vakarų Europos šalių. Bent jau man neteko matyti daug tokių naujos statybos prekybos centro pavyzdžių plyname lauke. Turbūt tokių yra ir galima tokių išgooglint, bet bet kokiu atveju mano supratimas tai yra aukščiausias standartas kaip turėtų būti statomi tie didieji prekybos centrai.
- 17 patinka
Comment
-
Parašė Eidvis Rodyti pranešimąMes dažnai mėgstam skųstis, bet šį kartą galima ir pasidžiaugti. Jeigu Lietuvoje bus pastatytas didelis prekybos centras, kuris atrodys taip:
Tai manau šitoj vietoj pralenksim ne tik kažkokias Baltijos šalis, o turbūt nemažai ir vakarų Europos šalių. Bent jau man neteko matyti daug tokių naujos statybos prekybos centro pavyzdžių plyname lauke. Turbūt tokių yra ir galima tokių išgooglint, bet bet kokiu atveju mano supratimas tai yra aukščiausias standartas kaip turėtų būti statomi tie didieji prekybos centrai.
- 16 patinka
Comment
-
Parašė rmss Rodyti pranešimą
Aplenksim nebent kai didelis prekybos centras bus aprūpintas dideliu VT.
- 2 patinka
Comment
-
Parašė Visdarlietus Rodyti pranešimą
Kaip bežiūrėsi, žmonės į PC važiuoja apsipirkti. O tempti po dvi pilnas setkas į ir iš troleibuso tai sovietinė atgyvena. Todėl vistiek didžioji dauguma važiuos automobiliu. Beje buvau PC Romoje, tai ten net įėjimo pėstiesiems nėra, tik įvažiavimas į požeminę stovėjimo aikštelę po pačiu prekybcentriu.
- 13 patinka
Comment
-
Parašė ignaloidas Rodyti pranešimą
Labai priklauso nuo situacijos, pvz. Kauno Akropolis generuoja tikrai gerą pėsčiųjų srautą, ypač iš greta esančių VT stotelių. Į PC nebūtinai apsipirkinėti taip kad rankose netilptų yra einama - vis gi yra ir smulkesnių produktų parduotuvių, restoranų, ar šiaip veiklų, iš kurių nereikia temptis maišų. Taip, reikia suprasti kad nemaža dalis pirkėjų realiai įmanoma bus aptarnauti tik su atitinkama infrastruktūra automobiliams, bet pamiršti apie visus kitus nėra gera idėja.
Comment
-
Parašė Visdarlietus Rodyti pranešimą
Kaip bežiūrėsi, žmonės į PC važiuoja apsipirkti. O tempti po dvi pilnas setkas į ir iš troleibuso tai sovietinė atgyvena. Todėl vistiek didžioji dauguma važiuos automobiliu. Beje buvau PC Romoje, tai ten net įėjimo pėstiesiems nėra, tik įvažiavimas į požeminę stovėjimo aikštelę po pačiu prekybcentriu.
- 1 patinka
Comment
Comment