Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

Vilnius Connect - stoties rajono rekonstrukcija

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

    Manote kad kai realybėj bus kažkas čia pastatyta, dar bus dyzeliniai autobusai?

    Comment


      Parašė Edd Rodyti pranešimą
      Manote kad kai realybėj bus kažkas čia pastatyta, dar bus dyzeliniai autobusai?
      O ant ko jie važinės? Elektros? Vandenilio?
      Komercinis ilgų distancijų transportas bus paskutinis kuris peršoks ant žalios energijos. 20 metų, gal net daugiau.

      Comment


        Apie kompetenciją vystyti tokį transporto mazgą viską pasako stoginės ties autobusais... Daugiau komentarų nereikia.

        Comment


          Parašė B.S. Rodyti pranešimą
          O ant ko jie važinės? Elektros? Vandenilio?
          Komercinis ilgų distancijų transportas bus paskutinis kuris peršoks ant žalios energijos. 20 metų, gal net daugiau.
          Sunku pasakyti, gali būti ir gerokai anksčiau, tarkim 10 metų. O kada šis projektas bus realizuotas? Po 5 metų geriausiu atveju?

          Comment


            Parašė spekas Rodyti pranešimą
            Apie kompetenciją vystyti tokį transporto mazgą viską pasako stoginės ties autobusais... Daugiau komentarų nereikia.
            O gal kas gali patikslinti ką mes čia vertinam išvis, ta prasme bus tarptautinis arch konkursas ir reikalaus nekeisti stoginių/amfiteatrų? Ar mes diskutuojam ir kritikuojam kažką ko greičiausiai net ir nebus...

            Comment


              Aiškėja, kada gali prasidėti naujos Vilniaus geležinkelio stoties statybos https://madeinvilnius.lt/verslas/sta...ties-statybos/
              Šiuo metu Vilniaus geležinkelio stotis jau turi architektūrinio konkurso laimėtoją, tačiau neturi pasirašytos projektavimo sutarties. LTG tikisi, kad ją pasirašys iki metų pabaigos.„Šiuo metu vyksta derybos su architektų kompanija dėl projektavimo darbų sutarties. Tikimės, kad jos bus sėkmingos, tuomet III ketvirtyje planuotume pasirašyti sutartį”, – komentuoja Sandra Trinkūnaitė-Rimkienė, LTG atstovė.
              Kitas etapas po sutarties pasirašymo – projektavimas. Skaičiuojama, kad projektavimo darbai galėtų trukti 2 metus. Tada bus pradedamos statybos. Matematika paprasta: iki 2026 m. III ketv. vyktų projektavimo darbai. Po jų galima pradėti statybas. Ar jos prasidės 2026, ar 2027-aisiais priklauso tik nuo projekto.
              Bendrovės „LTG Infra“ ir Vilniaus miesto savivaldybės skelbtą architektūrinį konkursą laimėjusi studija „Zaha Hadid Architects“ pristatė idėją „Green Connect“, kuria siekiama įkurti modernų daugiafunkcį centrą su viešosiomis erdvėmis. Vienas iš studijos pasiūlytų sprendinių – apie 9 500 m2 statinys virš geležinkelio bėgių, sujungsiantis Naujininkų rajoną su Naujamiesčiu ir Senamiesčiu. Šiame statinyje turėtų įsikurti komercinės erdvės bei nauja keleivių laukimo salė su tiesioginiu praėjimu į peronus. Virš bėgių taip pat numatytos patogios jungtys pėstiesiems ir dviratininkams.Įgyvendinant projektą, planuojama, keisis ir Stoties aikštė bei Vilniaus miesto viešojo transporto terminalas. Už šiuos pokyčius projekte atsakinga Vilniaus miesto savivaldybė.
              Nepirk iš Decathlon, Ritter Sport, Philips, Nestle, KraftHeinz, Viada, Vičiūnų, ypač Kalnapilis myžalų,
              Toblerone, Milka, Dirol, Halls (Mondelez International), Hellmann's, Heineken, Mars, PepsiCo

              Comment


                Parašė Arunasx Rodyti pranešimą
                Aiškėja, kada gali prasidėti naujos Vilniaus geležinkelio stoties statybos https://madeinvilnius.lt/verslas/sta...ties-statybos/
                Planuoja pradėti statybas 2026 m.... Lygiai 20 m. nuo to laiko, kai ši tema buvo užvesta. Kuo toliau žiūriu į Vilniaus mega-projektus (jie "mega" yra Vilniaus kontekste), tuo labiau pesimistas darausi.

                Comment


                  LG dalis ten labai minimali, palyginus, kokį teritorinį vystymo potencialą turi Connect 1 ir Connect 2 teritorijos. Kol kas nieko nėra girdima apie potencialių, su Connect koncepcija nesusijusių, plotų įveiklinimu. Klausantis LG atstovės, yra jausmas, kad statybų pradžiai reikėtų pridėti dar 2 metus. Per tą laiką būtų galima pakeisti geležinkeliui taikomas apsaugos zonas, išnuomoti arba performuoti sklypą (us), parduoti verslui vystymui ir pajudėtų tai, apie ką kalbama 20+ metų. Potencialas žvėriškas, vieta strategiškai patraukli, tik matyt niekaip beduino neatsiranda.
                  Paskutinis taisė Robyla; 2024.07.16, 13:32.

                  Comment


                    Parašė Riedutis Rodyti pranešimą

                    Planuoja pradėti statybas 2026 m.... Lygiai 20 m. nuo to laiko, kai ši tema buvo užvesta. Kuo toliau žiūriu į Vilniaus mega-projektus (jie "mega" yra Vilniaus kontekste), tuo labiau pesimistas darausi.
                    Manau ir pats puikiai supranti, kad yra kur kas didesnė tikimybė, kad Elonas Muskas iki 2026 pastatys Marse žmonių gyvenvietę, nei kad 2026 prasidės kokios nors su nauja stotimi susijusios statybos. Dėl to apie jokius 20 metų kaip kažkokį milestone neverta kalbėti, nes kas nors galbūt judės nebent dar po 10 metų, o gal ir vėliau. Ypač turint omeny, kad Rail Baltica atšaka į Vilnių iš esmės nucancelinta.

                    Comment


                      Parašė John Rodyti pranešimą

                      Manau ir pats puikiai supranti, kad yra kur kas didesnė tikimybė, kad Elonas Muskas iki 2026 pastatys Marse žmonių gyvenvietę, nei kad 2026 prasidės kokios nors su nauja stotimi susijusios statybos. Dėl to apie jokius 20 metų kaip kažkokį milestone neverta kalbėti, nes kas nors galbūt judės nebent dar po 10 metų, o gal ir vėliau. Ypač turint omeny, kad Rail Baltica atšaka į Vilnių iš esmės nucancelinta.
                      uzskaitau... mmm manau kad tikrai yra didesne tikimybe kad starship skris i marsa (kad ir be zmoniu) nei kad prasides statybos!
                      "I just want you to know that, when we talk about war, we're really talking about peace." —Washington, D.C. June 18, 2002


                      - George W. Bush President of the USA

                      Comment


                        Parašė John Rodyti pranešimą

                        Manau ir pats puikiai supranti, kad yra kur kas didesnė tikimybė, kad Elonas Muskas iki 2026 pastatys Marse žmonių gyvenvietę, nei kad 2026 prasidės kokios nors su nauja stotimi susijusios statybos. Dėl to apie jokius 20 metų kaip kažkokį milestone neverta kalbėti, nes kas nors galbūt judės nebent dar po 10 metų, o gal ir vėliau. Ypač turint omeny, kad Rail Baltica atšaka į Vilnių iš esmės nucancelinta.
                        Dabar gan juokinga nukeliaut šioje temoje į praeitį ir pasiskaityt Šimašiaus ir VMS pro bono advokatų 2-3 metų senumo aiškinimus, kad tai yra legit projektas (tikrai ne Ukmergės gatvės rekonstrukciija 2.0) ir nū tikrai jau va tuoj gi va viskas prasidės, nū gerai, kitais va metais jau 100%...

                        Comment


                          Čia gal ne visai į temą, bet man irgi labai patiko tamstos ir Jonelio pastovus varymas ant Šimašiaus kur reikia ir nereikia, ir kokia to išdava - ogi Benkunskas

                          Comment


                            Parašė digital Rodyti pranešimą
                            Čia gal ne visai į temą, bet man irgi labai patiko tamstos ir Jonelio pastovus varymas ant Šimašiaus kur reikia ir nereikia, ir kokia to išdava - ogi Benkunskas
                            Ką? Benkunskas yra mūsų Šimašiaus kritikos padarinys? Čia mes kalbam apie tą patį Benkunską, kuris daug metų buvo Šimašiaus vicemeru ir už kurį pats Šimašius savo rinkėjus skatino balsuoti, ar apie kažkokį kitą?

                            Comment


                              Parašė ttttt Rodyti pranešimą

                              Ką? Benkunskas yra mūsų Šimašiaus kritikos padarinys? Čia mes kalbam apie tą patį Benkunską, kuris daug metų buvo Šimašiaus vicemeru ir už kurį pats Šimašius savo rinkėjus skatino balsuoti, ar apie kažkokį kitą?
                              O kaip tu garantuosi dsrbų tęstinumą?
                              Aviate, navigate, communicate

                              Comment


                                Geležinkelio stoties konversijos projekto, vadinamo „Vilnius Connect“, projektavimo sutartis vis dar nepasirašyta, nors tai padaryti planuota iki 2024 m. antro ketvirčio. Tai VŽ patvirtino „Lietuvos geležinkeliai“ ir Vilniaus miesto savivaldybė.
                                https://www.vz.lt/nekilnojamasis-tur...rties-dar-nera
                                Nepirk iš Decathlon, Ritter Sport, Philips, Nestle, KraftHeinz, Viada, Vičiūnų, ypač Kalnapilis myžalų,
                                Toblerone, Milka, Dirol, Halls (Mondelez International), Hellmann's, Heineken, Mars, PepsiCo

                                Comment


                                  Aik aik, kaip čia taip netikėtai dar nepasirašė. Kas galėjo pagalvoti, kad taip nutiks

                                  Comment


                                    Geriau ir nepradėtų, nes iš to, kas pateikiama, matosi, kad VT vieta tame projekte kaip šuniui penkta koja. O to grandiozinio projekto tikslas yra įsisavinti valstybinė, todėl neįvertintą realia kaina, žemę geroje vietoje. Geležinkeliui paliekant kokius 8 kelius be perspektyvos plėstis, autobusų stotį sumažinant iki rajoninės tarybinių laikų dydžio stoties su 10-12 išvykimo aikštelių ir taipogi be jokios perspektyvos plėsti ateityje. Vadinasi, visas Vilnius ir toliau stovės kamščiuose, nes susisiekimo klausimas nesprendžiamas, priešingai, VT tik bloginamas, o susisiekimo pagrindu laikomas nuosavas autotransportas...

                                    Comment


                                      Parašė Al1 Rodyti pranešimą
                                      Geriau ir nepradėtų, nes iš to, kas pateikiama, matosi, kad VT vieta tame projekte kaip šuniui penkta koja. O to grandiozinio projekto tikslas yra įsisavinti valstybinė, todėl neįvertintą realia kaina, žemę geroje vietoje. Geležinkeliui paliekant kokius 8 kelius be perspektyvos plėstis, autobusų stotį sumažinant iki rajoninės tarybinių laikų dydžio stoties su 10-12 išvykimo aikštelių ir taipogi be jokios perspektyvos plėsti ateityje. Vadinasi, visas Vilnius ir toliau stovės kamščiuose, nes susisiekimo klausimas nesprendžiamas, priešingai, VT tik bloginamas, o susisiekimo pagrindu laikomas nuosavas autotransportas...
                                      Dėl VT tiesa, bet iš kur tu sugalvojai apie 8 kelius? Net renderiuose matosi bent 11-12 kelių.

                                      Comment


                                        8 tai turiu omenyje, kad kelių tikriausiai bus be perspektyvos plėtrai, už pagrindą imant dabartinius poreikius ir nedidelį rezervą. O jei dar RB su skirtinga vėže, tai 11-12 kelių yra mažai. Nes dabar yra 11 kelių, iš kurių 2 "manevrinis", o 6 - aklikelis (kažkada buvo pilnvertis, bet paplatinus peroną, buvo sutrumpintas). 10 kelio nėra (kažkada buvo).

                                        Comment


                                          Parašė Al1 Rodyti pranešimą
                                          8 tai turiu omenyje, kad kelių tikriausiai bus be perspektyvos plėtrai, už pagrindą imant dabartinius poreikius ir nedidelį rezervą. O jei dar RB su skirtinga vėže, tai 11-12 kelių yra mažai. Nes dabar yra 11 kelių, iš kurių 2 "manevrinis", o 6 - aklikelis (kažkada buvo pilnvertis, bet paplatinus peroną, buvo sutrumpintas). 10 kelio nėra (kažkada buvo).
                                          Ir dabar pilnai pakanka 5-6 kelių. Tačiau pvz Turmanto krypties keleivius vis tiek grūda į 9ą kelią, nors artimesni tušti. Kažkur girdėjau, kad taip pigiau ?

                                          Comment

                                          Working...
                                          X