Beje, LinkedIn'e užmačiau, jog LG ieško Programos „Vilnius Connect" projektų vadovo (-ės) . Atlyginimo rėžių nepateikta (nors valstybinė įmonė turėtų žinoti, kad tai draudžia įstatymai). Reikalavimai nėra itin dideli - aukštasis, bent 3 metai vadovavimo patirties ir B2 anglų kalba (suprask nereikės su užsienio partneriais tiesiogiai kalbėtis, jeigu prireiks..)
Skelbimas
Collapse
No announcement yet.
Vilnius Connect - stoties rajono rekonstrukcija
Collapse
X
-
Parašė JohnKaip tas viaduko remontas dera su Vilnius Connect?
Arba variantas kitas - viadukas taisomas ir yra pranašas to kad jokio VC nebus(bent 50metų)
Ps. nieko negaliu padiskutuot apie atlyginimus tai atsiprašau kad jeigu ne į temą aš čia su tuo viaduko remontuPaskutinis taisė evvt; 2023.10.31, 10:54.
- 3 patinka
Comment
-
Viename savivaldybės tarybos komiteto svarstyme savivaldybės naujoji vyr. architektė sakė, kad savivaldybė vykdys savo projekto dalį nelaukdama LTG stoties projekto. BET, prieš tai darydama nori užsitikrinti, kad LTG judės su savo projektu irgi. Kad nebūtų taip, jog savivaldybė savo dalį pasidaro, o LTG užstagnuoja ar išvis padeda projektą į stalčių. Tuomet minėta, kad greitu metu lyg tai LTG žada gerų naujienų.
Tai čia šitos naujienos matyt ir bus. LTG juda tolyn su projektu, duoda finansavimą projektavimui. Tai iš esmės reiškia, kad savivaldybė irgi judės pirmyn su viešų erdvių ir VT terminalo projektu.
LTG grupė vertins galimybes „Vilnius Connect“ įgyvendinti koncesijos būdu
<..>
Ruošiamasi projektavimo darbų startui
LTG Grupė patvirtino finansavimą pirmajam projektavimo darbų etapui. Šiuo metu vykdomos viešųjų pirkimų procedūros, o jas užbaigus, bus pasirašyta projektavimo paslaugų sutartis su architektų kompanija „Zaha Hadid Architects“, laimėjusia Vilniaus miesto savivaldybės ir infrastruktūros modernizavimu bei plėtra besirūpinančios bendrovės „LTG Infra“ skelbtą architektūrinį konkursą.
Pirmasis projektavimo darbų etapas tęsis iki 2024 metų trečiojo ketvirčio, o visų projekte numatytų projektavimo darbų trukmė priklausys nuo pasirinkto kitų etapų finansavimo būdo. Pirmojo projektavimo etapo metu bus patikslinti ir pagal galiojančius teisės aktus su institucijomis suderinti architektūrinio konkurso sprendiniai. Bus atlikti reikalingi teritorijos tyrimai, numatyti prisijungimo prie inžinerinių tinklų sprendimai. Šie projektiniai pasiūlymai taps užduoties dalimi kitam projektavimo etapui – techniniam projektui parengti.
Įvykdžius visus projektavimo etapus, bus parengtas rangos darbų projektas. Po to bus skelbiamas rangos darbų konkursas. Rangos darbų metu projektavimo darbus atlikusi „Zaha Hadid Architects“ vykdys ir statinio projekto vykdymo priežiūros darbus.
<..>
- 9 patinka
Comment
-
Manau čia yra gan didelė tikimybė, kad tai bus naujasis Nacionalinis stadionas, kurį visi turi, o mes Vilniuj žaidžiam LFF'e be stogo ir su tualetais metaliniam kioske...
Latviai ir estai pastatys naujas, modernias stotis, gal net ir Kaunas kažką spės suveikt prieš Rail Baltica atidarymą, o Vilnius taip ir liks su sovietiniu vokzalu, 90-jų kioskais ir VMS debilų gražiais paveiksliukais
- 9 patinka
Comment
-
Parašė John Rodyti pranešimąTiesiog bandoma sukurti gerą atmazą, jei projektui nebus rastas (o tikriausiai nebus) finansavimas ir "koncesininkas". Na iš serijos "labai ieškojom, bet nepavyko, tai va čia ne mes kalti dabar, žinokit". Gaila, nes startas buvo daug žadantis."I just want you to know that, when we talk about war, we're really talking about peace." —Washington, D.C. June 18, 2002
- George W. Bush President of the USA
- 2 patinka
Comment
-
Buvau Bratislavos autobusų stotyje, kuri paliko labai gerą įspūdį. Ji yra pačiame miesto centre, po prekybos centru ir keliais dangoraižiais -1 aukšte, o -2 aukšte automobilių parkingas, su liftu nusileidus į autobusų stotį atsiduri kavinių zonoje, bet už stiklinės sienos matosi autobusai.
Pagalvojau, kad Vilniuje padarius autobusų stotį po žeme būtų išspręsta daug klausimų, o miesto VT galėtų pravažiuoti skersai PC jį dalindamas į maisto ir rubų dalis, ši stotelė būtų AS (Sodų g.) ir išlipus būtume nepriklausomi nuo vėjo, lietaus ar sniego. Sekanti stotelė būtų Geležinkelio stotis. Pro PC galėtų pravažiuoti tik VT, kitas transportas važiuotų po senovei. Ant PC leidus verslininkams pasistatyti keletą Verslo centrų, autobusų stotis miestui nekainuotų. Po žeme būtų ne tik išvykimo aikštelės, bet ir autobusų stovėjimo vietos, tokiu būdu senamiestis būtų išvalytas nuo autobusų.
Maskvoje centrinė AS yra šeštame aukšte ant PC, bet ši įdėja man nelabai patiko.
- 4 patinka
Comment
-
Parašė utomnes Rodyti pranešimąBuvau Bratislavos autobusų stotyje, kuri paliko labai gerą įspūdį. Ji yra pačiame miesto centre, po prekybos centru ir keliais dangoraižiais -1 aukšte, o -2 aukšte automobilių parkingas, su liftu nusileidus į autobusų stotį atsiduri kavinių zonoje, bet už stiklinės sienos matosi autobusai.
Pagalvojau, kad Vilniuje padarius autobusų stotį po žeme būtų išspręsta daug klausimų, o miesto VT galėtų pravažiuoti skersai PC jį dalindamas į maisto ir rubų dalis, ši stotelė būtų AS (Sodų g.) ir išlipus būtume nepriklausomi nuo vėjo, lietaus ar sniego. Sekanti stotelė būtų Geležinkelio stotis. Pro PC galėtų pravažiuoti tik VT, kitas transportas važiuotų po senovei. Ant PC leidus verslininkams pasistatyti keletą Verslo centrų, autobusų stotis miestui nekainuotų. Po žeme būtų ne tik išvykimo aikštelės, bet ir autobusų stovėjimo vietos, tokiu būdu senamiestis būtų išvalytas nuo autobusų.
Maskvoje centrinė AS yra šeštame aukšte ant PC, bet ši įdėja man nelabai patiko.
Comment
-
Parašė ejs-ejs Rodyti pranešimą
Vilniaus AS yra privatus objektas. Savivaldybei statyti dar vieną AS greta esamos - tiesus kelias į teismą dėl viešųjų finansų panaudojimo tikslingumo.
Tuo tarpu „planuojant“ visą tą „connect“ Paleičiko pozicija bei žodis viešai nebuvo girdimas, nors pats asmeniškai plano rengėjų klausiau kokia gi yra AS valdytojų pozicija ir kodėl teritorija planuojama neįtraukiant autobusų stoties.
Atsakymų taip ir nesulaukiau, o dabar matome, kad AS vietoje ponia Gilma Merienė jau seniausiai projektavo biurus, kiti šalia rengė viešų erdvių sutvarkymo projektus. Ką tai galėtų reikšti?
- 1 patinka
Comment
-
VMS darbus planuoja puikiai:
Vakar nuo Kauno ir Švitrigailos gatvių sankryžos iki Drujos gatvės važiavau be kelių minučių VALANDĄ.
Šopeno g. uždaryta, stoties žiedas asfaltuojamas, visiškas chaosas, kas kaip nori taip važiuoja, Seinų g. perkasta, likusi viena juosta, palei Geležinkelio g. keičia tvorą, palikta viena juosta.
Paradoksas, kad trinkelių Geležinkelio g. niekas tvarkyti neplanuoja lyg ir. Tai 40 cm gylio įdaubos liks.
Nuotrauka asociatyvi:
Aviate, navigate, communicate
- 12 patinka
Comment
-
Parašė Arunasx Rodyti pranešimąWaze reikia naudoti ir mažiau bus nustebimųAviate, navigate, communicate
Comment
-
Parašė Ciurlionis Rodyti pranešimą
Klausimas apie darbų planavimą, po mėnesio ar dviejų baigsis visi darbai aplink stotį, turbūt tikrai nebuvo galima vamzdyno Šopeno g. keisti liepą, kai eismo intensyvumas sumažės beveik 40 proc.?-
- 11 patinka
Comment
Comment