Parašė VLR
Rodyti pranešimą
Skelbimas
Collapse
No announcement yet.
Vilnius Connect - stoties rajono rekonstrukcija
Collapse
X
-
Parašė Resutas Rodyti pranešimą
O tai turime iš viso specialistų kurie tai supranta? Negali jie prisidėti prie šių visų projektų?
https://www.miestai.net/forumas/foru...25#post1996744
Vienintelė tikra Vilnius VT studija, daryta kietos, tarptautinės kompanijos (Systra), buvo daryta Zuoko laikais, bet vietiniai kaimiečiai ją išjuokė (‘Naujieji Vasiukai hahahah’) ir vėl pastatė Vilnių į nieko nedarymo vežes savo studijose prirašę kažkokių vaflių. Pagal juos, tarptautinės kompanijos tik nori apiplėšti kaimo žmogų, nes jų konsultantai uždirba daugiau nei jie, o jie tą patį gali padaryti geriau ir pigiau. Lygiai taip pat, autobusai viską gali padaryti geriau ir pigiau nei tramvajus, kurį tos tarptautinės kompanijos siūlo tiesti. Rezultatą to ‘geriau ir pigiau’ matome puikiai. Šimašius su savo DO chebra, deja, prie to rezultato svariai prisidėjo per paskutinius 8 metus nieko nekeisdami šioje tragikomedijoje.
- 17 patinka
Comment
-
Kažkaip forumiečiai praleido šią smulkmeną, iš Žukausko posto:
Dar šiek tiek info prisegu vizualizacijose ar brėžiniuose, kam įdomu. Jas pasiskolinau iš Do Architects svetainės (galite plačiau su projektu susipažinti čia: http://bit.ly/3NSyguS) ir iš projekto dokumentų. Taip, vizualizacijos tik eskizinės, pastatų išvaizda priklausys nuo projektų ateityje, bet bendrą jausmą padės suprasti, o viešos erdvės taip ir turėtų atrodyti. Smulkusis brėžinys - naujausias.
Autobusų eismo organizavimo požiuriu toks variantas yra žymiai geresnis, o ir nelieka galimybės Geležinkelio gatve važiuoti tranzitu, nors be abejo stogas čia privalo būti.
Galėtų ir degalinės vietoje kažką suplanuoti.
- 1 patinka
Comment
-
Parašė Resutas Rodyti pranešimąGal susimetam ant gero VT Audito su gerais užsienio specialistais?
- 6 patinka
Comment
-
Kažkaip jūs čia visi viską praleidot. Dar net DP nepatvirtintas, aiškiai parašiau, kad vizualizacijos yra tik kontekstui susidaryt, užstatymui suprasti, koncepcijai įžvelgti. Stoties pastatui ir teritorijai bus arch. konkursas.
DO Architects rengė tik patį master planą teritorijai.
- 6 patinka
Comment
-
Parašė Creatium Rodyti pranešimąKažkaip jūs čia visi viską praleidot. Dar net DP nepatvirtintas, aiškiai parašiau, kad vizualizacijos yra tik kontekstui susidaryt, užstatymui suprasti, koncepcijai įžvelgti. Stoties pastatui ir teritorijai bus arch. konkursas.
DO Architects rengė tik patį master planą teritorijai.
- 9 patinka
Comment
-
Parašė Creatium Rodyti pranešimąKažkaip jūs čia visi viską praleidot. Dar net DP nepatvirtintas, aiškiai parašiau, kad vizualizacijos yra tik kontekstui susidaryt, užstatymui suprasti, koncepcijai įžvelgti. Stoties pastatui ir teritorijai bus arch. konkursas.
O DP juk ir rengs pagal šitą gyvenamųjų pastatų ir biurų koncepcija.
- 1 patinka
Comment
-
Jei jau koncepcijoje daromose vizijose nenumatoma tokių esminių ir paprastų dalykų kaip stogai virš autobusų (o kaip ten su Hadid projektu - numatyta pakankamai stogo virš traukinių?), tai ką toliau ir bekalbėti. O galbūt pradedant projektuoti stogus pasimatytų, kad dėl pvz priešgaisrinių reikalavimų (gaisrinė turi pravažiuoti tarkime) ar kitų panašių niuansų griūva koncepcija - kas tuomet? Ignoruokime stogus, kad ,,prastumti'' koncepciją? Tai čia vien apie stogus - o toliau pradėjus nagrinėti skirtingų rūšių susisiekimo ryšius ir jų tarpusavio ryšius skirtinguose lygiuose - nebus tolimesnis koncepcijos byrėjimas?
Ir tokių svarbių dalykų pastebėjimas ir konstruktyvi kritika nėra pavirkavimas. Priešingai - tai labai pozityvus dalykas, nes visų šių esminių dalykų nenumatymas kainuos žmonėms dešimtmečiais patiriamas beprasmes kančias naudojantis sukurta infrastruktūra.Paskutinis taisė spekas; 2022.11.11, 16:45.
- 12 patinka
Comment
-
Parašė spekas Rodyti pranešimąJei jau koncepcijoje daromose vizijose nenumatoma tokių esminių ir paprastų dalykų kaip stogai virš autobusų (o kaip ten su Hadid projektu - numatyta pakankamai stogo virš traukinių?), tai ką toliau ir bekalbėti. O galbūt pradedant projektuoti stogus pasimatytų, kad dėl pvz priešgaisrinių reikalavimų (gaisrinė turi pravažiuoti tarkime) ar kitų panašių niuansų griūva koncepcija - kas tuomet? Ignoruokime stogus, kad ,,prastumti'' koncepciją? Tai čia vien apie stogus - o toliau pradėjus nagrinėti skirtingų rūšių susisiekimo ryšius ir jų tarpusavio ryšius skirtinguose lygiuose - nebus tolimesnis koncepcijos byrėjimas?
Ir tokių svarbių dalykų pastebėjimas ir konstruktyvi kritika nėra pavirkavimas. Priešingai - tai labai pozityvus dalykas, nes visų šių esminių dalykų nenumatymas kainuos žmonėms dešimtmečiais patiriamas beprasmes kančias naudojantis sukurta infrastruktūra.
- 2 patinka
Comment
-
Labai įdomi koncepcija, šiek tiek paminant viešojo transporto efektyvumą statybos naudai. Visgi nelabai supratau šitos vietos: "Autobusai atvažiuos tik per Geležinkelio gatvę, įsisuks į įstrižinį parkingą, paėmę keleivius išvažiuos vėl per Geležinkelio gatvę" - kaip tas eismo organizavimas su autobusais bus a priori?
Kur stos visi miesto autobusai ir troleibusai? Ir, jeigu pagavau teisingai, tarpmiestiniai važinės tik per Geležinkelio g.? O kaip jie tada pateks į stotį? Per Algirdo/Panerių ir/ar Švitrigailos?
Comment
-
Parašė TrippleA Rodyti pranešimąTada ir bus kazkokia viso sito nauda, o ne tik sedejimas rupintojelio pozos ir verkimas "Kaip viskas cia blogai. Kaip labai, labai blogai.".
- 1 patinka
Comment
-
Parašė Creatium Rodyti pranešimą
- 14 patinka
Comment
-
Dėl stogelių atsakymas atrodo pakankamai aiškus.
Šitoje situacijoje lieka tikėtis, kad kai ateis laikas daryti tikrą projektą, bus samdomi tikri VT ekspertai, ir jie ištaisys visas šitas diletantiškas klaidas, o erdvę pritaikys tiesioginei funkcijai.
Tada bus galima nurašinėti, kad dabartiniai eskizai buvo skirti daugiau visuomenei pritraukti, ir prie jų nebuvo prisilietę žmonės su konkrečia tokių projektų patirtimi.
Principe čia yra pozityvas. Viskas dar gali būti ok, reikia tik, nuuuuu, daug skųstis
- 13 patinka
Comment
-
Autobusų laukimas turi būti pilnai uždarose šildomose ir vėsinamose patalpose iš kurių gali matyti autobusą o ne po kažkokiu stogeliu. Taip pat ir pėščiųjų jungtis su mieto transportu ir traukiniais turi būti pilnai dengtomis patalpomis. Žvelgiant iš keleivio patogumo perspektyvos visas Vilniaus Connect projektas yra failas, deja.
- 10 patinka
Comment
Comment