Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

Vilnius Connect - stoties rajono rekonstrukcija

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

    Parašė ttttt Rodyti pranešimą
    Su Paupiu nebuvo nieko nerealaus, iškart buvo aišku, kad bus puikus rezultatas, nes tai buvo suplanuota vieno (na beveik) vystytojo. Lygiai taip pat dabar yra aišku, kad puikus rezultatas bus ir Velgos teritorijoje. Čia gi mes turime situacija, kai pačiame miesto centre stovi apleistas išskirtinės architektūros, paveldo sąrašė esantis objektas, kuris pagal planus jau praeitais metais turėjo tapti kongresų centru, bet yra atsisakoma akivaizdaus sprendimo ir kuriami kažkokie planai, kurie reiškia, kad optimistiškiausiu atveju, jeigu išvis tai bus įgyvendinta, tas kongresų centras Vilniuje atsiras tik po kokių 5-7 metų ir žinoma kainuos žymiai daugiau. Na o pačiame Vilniaus centre turėsime raudos draustinį, kur jeigu daryt viską taip, kaip nori žydai (tarp jų ir tas Šimašiaus draugelis-patarėjas iš Izraelio, kuris šia tema stipriai jį įtakojo, taip stipriai, kad jeigu būtų mero valia, jis griautų Sporto rūmus), teritorija bus aptverta ir nebus galima net ant pievos pasėdėti.
    Skirtumas yra tik vienas, kad konferencijų centro nedaryti Sporto rūmų vietoje nusprendė Vyriausybė, nepaisant to, kad Vilniaus savivaldybė ragino nekeisti sprendimo ir daryti konferencijų centrą.

    Esant tokiam Vyriausybės sprendimui, savivaldybė bando siūlyti kitas vietas. Panašiai darė ir kai ėjo kalbos apie Vyriausybės miestelio statybas, tada savivaldybė irgi pati siūlė įvairias vietas. Ir tai yra gera iniciatyva iš savivaldos pusės, nepaisant to, kad galutinį sprendimą priima ne ji.

    Comment


      Klausimas - kas girdėti ties pokyčiais stoties rajone? Pamenu, buvo Šimašiaus ir jo komandos pokalbis praeitą savaitę - ar Vilnius Connect tema buvo iškelta?

      Comment


        Iš patikimų šaltinių informacija, kad projektas nėra stabdomas, bet dėl suprantamų priežasčių nėra pinigų. Taigi derinamas koncesijos būdas, kad pritraukti valdytoją, kuris plėtos ir administruos visą projektą. Kokia apimtim būtų koncesija ir kiek prisidėtų kiti partneriai geležinkeliai, savivaldybė vyriausybė, kol kas derinama.

        Antra žinia, kad LG konsultuojasi su KPD dėl galimybės griauti centrinį stoties pastatą. Kas toje stotyje vertinga, kas ne, po konsultacijų aiškės kas bus su stoties pastatu

        Comment


          Iš pradžių surengia didžiulį tarptautinį arch. konkursą kurio tikslas suprojektuoti naują terminalą ir aplinkines teritorijas, naujas terminalas, visos prieigos ir t.t. yra suplanuojamos taip kad sietųsi/jungtųsi su senu centriniu stoties pastatu. Tada jau kai yra rezultatai pradeda galvoti o gal išvis nereikia senos centrinės stoties...

          Comment


            Parašė Edd Rodyti pranešimą
            Iš pradžių surengia didžiulį tarptautinį arch. konkursą kurio tikslas suprojektuoti naują terminalą ir aplinkines teritorijas, naujas terminalas, visos prieigos ir t.t. yra suplanuojamos taip kad sietųsi/jungtųsi su senu centriniu stoties pastatu. Tada jau kai yra rezultatai pradeda galvoti o gal išvis nereikia senos centrinės stoties...
            Dabartinė Vilniaus administracija labai mėgsta PR daryti pristatydama gražias vizualizacijas projektų, kurie neaišku kada ir apskritai ar realiai bus įgyvendinti. LG irgi manau dabar galvoje tikrai ne naujų glamūrinių stočių statyba, o kaip nebankrutuoti.
            Flickr

            Comment


              Parašė Alfas Vingys Rodyti pranešimą
              Antra žinia, kad LG konsultuojasi su KPD dėl galimybės griauti centrinį stoties pastatą. Kas toje stotyje vertinga, kas ne, po konsultacijų aiškės kas bus su stoties pastatu
              Čia tikiuos paveluotos balandžio 1 žinios? Nes kitaip tai būtų debilizmo viršūnė. Ta prasme jau nekalbant apie kas vertinga, kas ne, sukišt tiek laiko, pastangų ir mokesčių mokėtojų pinigų į projektavimą ir galiausiai nuspręst griaut projekto kirtinį akmenį aplink kurį viskas ir sukosi? Are you fckn kidding me... Tai tipo jeigu svarsto griaut, tai svarsto ir projektuot viską iš naujo?

              Comment


                Jeigu pavyktu ji kaip nors nugriaut tai aleliuja.

                Comment


                  Parašė ttttt Rodyti pranešimą

                  Čia tikiuos paveluotos balandžio 1 žinios? Nes kitaip tai būtų debilizmo viršūnė. Ta prasme jau nekalbant apie kas vertinga, kas ne, sukišt tiek laiko, pastangų ir mokesčių mokėtojų pinigų į projektavimą ir galiausiai nuspręst griaut projekto kirtinį akmenį aplink kurį viskas ir sukosi? Are you fckn kidding me... Tai tipo jeigu svarsto griaut, tai svarsto ir projektuot viską iš naujo?
                  Labai tikra žinia. Po to, kai KPD galutinai apsispręs, kas yra saugotina, tada bus svarstoma kaip elgtis su stoties pastatu. Jis gali būti perstatomas, galima taip išsireikšt. Gali būti griaunamas centrinis fligelis, paliekami šoniniai ir pan. Yra daug niuansų, kurie bus dar ilgai šlifuojami, tame tarpe ir centrinės stoties būsima išvaizda, jeigu galima taip pasakyt
                  Paskutinis taisė Alfas Vingys; 2022.04.15, 11:00.

                  Comment


                    Parašė kasparas.v Rodyti pranešimą
                    Jeigu pavyktu ji kaip nors nugriaut tai aleliuja.
                    Pritariu nematau as ten jokio grozio su ta senaja traukiniu stotim taip pat kaip ir su Vilniaus oro uostu.

                    Comment


                      Kokia tikimybė, kad vietoj padorios stoties atsirastų kažkas gero, o ne eilinė nupiginta daržinė?

                      Comment


                        Parašė newyork90 Rodyti pranešimą

                        Pritariu nematau as ten jokio grozio su ta senaja traukiniu stotim taip pat kaip ir su Vilniaus oro uostu.
                        Skirtumas tik tas, kad oro uostas 100 metų vėliau pastatytas. Tai manau, paveldo vertė yra visiškai skirtinga, nėra ko lyginti

                        Comment


                          Parašė liootas Rodyti pranešimą

                          Skirtumas tik tas, kad oro uostas 100 metų vėliau pastatytas. Tai manau, paveldo vertė yra visiškai skirtinga, nėra ko lyginti
                          O stotis permodeliuota ir “surusifikuota”.

                          Comment


                            Keistas būtų žingsnis iš LG pusės. Yra ir pliusų ir minusų.

                            Comment


                              Parašė liootas Rodyti pranešimą

                              Skirtumas tik tas, kad oro uostas 100 metų vėliau pastatytas. Tai manau, paveldo vertė yra visiškai skirtinga, nėra ko lyginti
                              VNO pastatas įtrauktas į paveldo sąrašą, manau tas pats yra ir su stotimi. LG čia grynai politika užsiima, kad surasti priežastį, kodėl projekto nevykdyti (nes nėra pinigų). Juk buvo konkursas ir laimėjo projektas, kuris tą seną stotį puikiai įkomponuoja.

                              Flickr

                              Comment


                                Ar gali būti taip, kad dabar vyksta techninis projekto ruošimas ir jie tiesiog išbaiginėja jį bandydami visus variantus, įskaitant radikalesnius?

                                Dėl pačio pastato tai aš paprastai esu mažiau kritiškas 'stalinukams' nei dauguma, bet stoties pastato stalininė rekonstrukcija tikrai yra nevykusi, ypač po stogo nudažymo ta klaikia mėlyna spalva. Norėsiu dabartinio pastato matyti kuo mažiau galutiniame rezultate (neskaičiuojant išlikusių carinių dalių, kurios man visai patinka).

                                Comment


                                  Gal yra kalbama ne apie visišką griovimą, o apie seno pastato funkcionalumą, pritaikymą prie naujo projekto pvz. vidinių sienų griovimą?

                                  Comment


                                    Žinote, pasakysiu gal šiek tiek nepopuliarią nuomonę ir savų insaidų apie Susisiekimo ministerijos "politiką". Jie viską daro, kad iš esmės diskredituotų bet ką, kas yra vertinga ir eina į kokį konfliktą tuščioje vietoje. Antai, praktiškai nudrožė visus istorinius paštus ir užuot investavę, kad išlaikytų bent jau istorinius pastatus per tvarkybos darbus (kurių yra vienėtai), jie juos nudrožę pardavinėja (TB) ir valstybei bei savivaldai tenka nelengva užduotis rasti tiems pastatams įveiklinimą. Normali valstybė stengtųsi išlaikyti bent jau savo kanoninius pastatus (Klaipėdos, Kauno paštai), bet Lietuvoje tas negalioja.Neaišku, kodėl negali ten veikti paštai. Lygiai tas pats su mažais paštų skyriais. Perkelia į prekybcentrius, užuot išlaikę itin patogiuose visiems vietose (Palangos atvejis, kuris buvo debilumo viršunė). Dabar gi su Vilniaus oro uostu ir stotimi. Visu pirma iš tiesų su oro uostu yra problemų dėl civilinės avacijos reikalavimų ir dabartinis pastatas menkai tinkamas, bet jie ir buvo numatę palikti jį išėjimui, o viską aplink apnaujinti, tyčia nepasakodami, koks blogas yra tas 2000-x priestatas-terminalas, kuris kelia nemažiau problemų. Geležinkelio stotis mažiau kelia problemų, bet jeigu galėtų, jie viską susprogdintų ir pastatytų bet kokią dėžę, kuria jūs būtumėte laimingi. Nesąmonių kaip "man gražu/negražu" nekomentuosiu, tik pasakysiu vieną - sprendimas visada randamas, bet tai ką daro Susisiekimo ministerija yra mažu mažiausiai diskreditadija ne paveldo, o sveiko proto, nes sprendimai visada randami, jeigu tik nori juos rasti.
                                    Paskutinis taisė R.D.; 2022.04.15, 15:59.

                                    Comment


                                      Labai liūdnai atrodo kai Vilniuje centro pašto skyrius glaudžiasi buvusioje Maximytėje šalia nebedirbančio centrinio pašto. Suprantu, patalpos per didelės ir sunkiai pritaikomos. Bet ar tikrai nebuvo variantų kaip palikti pašto skyrių istorinėje vietoje, o likusias patalpas išnuomoti? Kažkoks visą apimantis nematymas toliau ekseliuko lentelės.

                                      Comment


                                        Tiesą pasakius dėl pašto skyrių tai man irgi nervas ima. Jei tie pastatai tokie dideli ir nenaudingi, tai kodėl juose negalima sumažintų pašto patalpų palikti, o likusį pastatą išnuomoti ar parduoti ir numatyti nuomą paštui? Tikrai absurdo viršūnė. O tie pašto skyriai prekybcentriuose dar ir korupcija kvepia. Šiauliuose centrinis paštas irgi didelis "smetoninis" pastatas Aušros alėjoje, beveik 100 metų tarnavęs šitai paskirčiai buvo paliktas "įveiklinimui" pašto skyrių iškeliant į miesto pakraštyje esantį prekybos centrą! Ir šiaip bendrai LP paslaugos kuo toliau krenta žemyn, nepaisant to, kad ilgą laiką dabar jis "modernizuojamas" ir "optimizuojamas". Man čia yra barbarizmas.

                                        O dėl stoties griovimo tai čia viskas aišku, tiesiog supaprastėja konstrukcija nugriovus tam tikras dalis.

                                        Comment


                                          Parašė kasparas.v Rodyti pranešimą

                                          O stotis permodeliuota ir “surusifikuota”.
                                          Jo, sutinku, tikrai žymiai pakeista, ypač centrinė dalis. Bet kiek teko girdėti, yra ir originalių industrinius laikus menančių dalių, nes stotis nebuvo visiškai "nunulinta".

                                          Comment

                                          Working...
                                          X