Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

Vilnius Connect - stoties rajono rekonstrukcija

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

    Parašė Edd Rodyti pranešimą
    Tas didelis šviesus patogus įėjimas man primena šiek tiek tokius pastatus. Tokios stiklinės arkos ir apskritai visa forma stoties pastato labai populiari pas kaimynus, jie labai mėgsta tokių formų prekybos centrus ir arenas:

    Man tai kaip tik šitas sovietinis monstras labiau primena Green Connect arką Nežinau, kiekvienam savo, bet asmeniškai aš labiau norėčiau nuo gatvės matyti stiklinį fasadą ir gyvenimą stoties vidujė, vietoje laiptų ir aklino skardinio fasado

    Kame patogumas tai nežinau, įėjimas vis tiek greičiausiai bus siauras, gal tiesiog galėsi ilgiau pasigrožėti stikline arka kol eisi iki įprasto pločio įėjimo, na jei patinka...

    Green connect atveju tie "beprasmiški" aukščio skirtumai kiek suprantu leis dviratininkams ir pėstiesiems nusileisti į gatvės lygį nenaudojant lifto.
    Nežinau apie kokį liftą kalbat, bet žiauriai logiška padaryt beprasmišką duobę, į kurią teks nusileisti laiptais nuo Pelesos gatvės ir paskui iškart kilt laiptais į Stotį. Toks darnus judumas ir neįgaliems pasakiškai patogu, ane? Nors iš esmės gal ir gera idėja, galima bus panaudot kaip trečia amfiteatra.





    Tuo tarpu 314519 viskas yra viename lygyje ir nėra išradinėjami dviračiai ar taisoma tai, kas nesugedo. Tame ir patogumas, eini sau su lagaminu kaip ėjęs, o ne tampais per laiptus, ar darai ratus-kvadratus, nes na vat toks vat kūrybingas architektas pasitaikė, "taip jis mato"...

    Comment


      Parašė Obi-Wan Kenobi Rodyti pranešimą

      Tie kurie sėdėjo prie stoties ir MacDonald’s, tie tikrai ateis ir pasėdėti, ir pagulėti.
      Bomžai?
      Flickr

      Comment


        Stoties rajono indigenous people

        Comment


          Gal yra sąrašas visų įmonių/architektų biurų, kurie dalyvauja konkurse?
          Flickr

          Comment


            Parašė Lettered Rodyti pranešimą
            Gal yra sąrašas visų įmonių/architektų biurų, kurie dalyvauja konkurse?
            Kol nesibaigė procedūros ir nėra paskelbtas laimėtojas, tol nėra aišku. Teoriškai nežino ir vertinimo komisija.

            Comment


              Parašė ttttt Rodyti pranešimą


              Tuo tarpu 314519 viskas yra viename lygyje ir nėra išradinėjami dviračiai ar taisoma tai, kas nesugedo. Tame ir patogumas, eini sau su lagaminu kaip ėjęs, o ne tampais per laiptus, ar darai ratus-kvadratus, nes na vat toks vat kūrybingas architektas pasitaikė, "taip jis mato"...

              Aš tai čia kažko nesuprantu, perdangos lygis pas abu maždaug vienodam aukštyje, tačiau vienam Naujininkų pusėje gaunasi kad lygiai susijungia su reljefu, o kitam reikia nuolydžių, liftų, laiptų. Čia vienas iš projektų siūlo pakelti reljefą, ar kitas iškasti duobę? Akivaizdu kad geriau kai jungiasi vienam lygyje.

              Comment


                Parašė B.S. Rodyti pranešimą
                Niekas niekur neina/nevažiuoja tik pasisėdėti. Jei aplinkui nėra ką veikti, niekas ten nevažiuos/neis. Juk nevarai į kokį Balbieriškį tik pasisėdėti. Vietinių ten per mažai, o keleiviai irgi neis į niekur švaistyti savo laiko. Jei staiga atsiranda kavinės, restoranai, galerijos, viešbučiai, ofisai ir gyvenamieji, natūraliai išauga žmonių srautai. Tuomet dažnas ir į stotį anksčiau nuvažiuos tam kad galėtų pavalgyti, pasibastyti, pasikultūrinti. Ar grįžęs nevarys tiesiai namo. Kiek žmonių buvo Belmonte prieš tai kai ten atsirado veikla?
                Visiškai sutinku, ir nesuprantu kodėl stotis negali tapti tokia vieta, turint gerasias vešasias erdves.

                Comment


                  Parašė Edd Rodyti pranešimą

                  Aš tai čia kažko nesuprantu, perdangos lygis pas abu maždaug vienodam aukštyje, tačiau vienam Naujininkų pusėje gaunasi kad lygiai susijungia su reljefu, o kitam reikia nuolydžių, liftų, laiptų. Čia vienas iš projektų siūlo pakelti reljefą, ar kitas iškasti duobę? Akivaizdu kad geriau kai jungiasi vienam lygyje.
                  Tai vat ir aš nesuprantu kam reikia visų tų laiptų ir aukščio skirtumų, o su reljefu ten teks "žaist" nepriklausomai nuo projekto pasirinkimo.

                  P.S.

                  Vienintelis paaiškinimas kam to reikia gali būti miestiečių patogumo aukojamas tam, kad būtų papildomas "-1" aukštas pastate prie įėjimo į stotį.
                  Paskutinis taisė ttttt; 2021.08.10, 13:45.

                  Comment


                    Pritarsiu tiems kurie mano kad geriausias variantas yra 314159. Viešosios erdvės išpildymas jame geriausias. Yra ir vieša erdvė laukiantiens ir normalus užstatymo lygis Nedarant nenaudingų amfiteatrų. Gal nebent patį stoties interjerą norėčiau paimti iš Green Connect. 06N17L aplinka man patinka, bet pats stoties pastatas tai baisus. Beje tie angarai bėgiuose ir realiai neįgyvendinami kol dar važinėja dyzeliniai garvežiai.

                    Comment


                      Parašė Lettered Rodyti pranešimą

                      Bomžai?
                      šiaip ten dalis tu bomžų yra prostitučių tipo kurie turi atidirbti savo pipui, tai manau panaši situacija bus kaip ir su prostitutiem kad ženkli jų dalis pakeis lokacija.

                      Comment


                        Kas liečia patį stoties terminalą užsakovas turėtų duoti pagrindines išeities sąlygas.
                        Terminalas turi būti po vienu stogu ir viename lygyje, išskyrus eskalatorius tarp peronų. (Visos transporto priemonės tam laikui turi būti elektrinės) Tarp traukiniu ir visuomeninio transporto (autobusai troleibusai, taksi) atstumai minimalūs, kad būtų maksimalus patogumas žmonėms. Dviračių, paspirtukų ir elektromobilių saugyklos po stogu ne per toli, kad priemiestiniai gyventojai neturėtų vežioti dviračių traukiniais, bet paliktų saugyklose. Individualiem automobiliams daugiaaukštis parkingas netoli terminalo.
                        Kitam lygyje galėtų būti maitinimo taškai, telefonų pakrovimo taškai ir darbo su kompiuteriu erdvės laukiantiems. Nuo traukinio iki autobuso minimalus atstumas ir lygios grindys, kad nereikėtų aukštai kilnoti lagaminų. Traukinio monitoriuose matosi autobusų atvykimo ir isvykimo laikas, kaip ir autobusų monitoriuose traukinių išvykimas ir perono nr. Dviračių ir paspirtukų nuoma taip pat turėtų būti arti traukinių. Aišku, kad šiuolaikines techologijas ir žmogaus poreikius tenkintų tik visai naujas terminalas, senas turi būti nugriautas. Jei būtų noras išsaugoti seną traukinių stotį, tai ją reiktų apvalyti nuo stalininės invazijos ir palikti autentišką carinės Rusijos stotį. Galėtų būti LG muziejus. Bet tuomet šiuolaikinę stotį reiktu paslinktii arčiau Dariaus ir Girėno g., gal net oro uosto.

                        Comment


                          Parašė utomnes Rodyti pranešimą
                          Kas liečia patį stoties terminalą užsakovas turėtų duoti pagrindines išeities sąlygas.
                          Terminalas turi būti po vienu stogu ir viename lygyje, išskyrus eskalatorius tarp peronų. (Visos transporto priemonės tam laikui turi būti elektrinės) Tarp traukiniu ir visuomeninio transporto (autobusai troleibusai, taksi) atstumai minimalūs, kad būtų maksimalus patogumas žmonėms. Dviračių, paspirtukų ir elektromobilių saugyklos po stogu ne per toli, kad priemiestiniai gyventojai neturėtų vežioti dviračių traukiniais, bet paliktų saugyklose. Individualiem automobiliams daugiaaukštis parkingas netoli terminalo.
                          Kitam lygyje galėtų būti maitinimo taškai, telefonų pakrovimo taškai ir darbo su kompiuteriu erdvės laukiantiems. Nuo traukinio iki autobuso minimalus atstumas ir lygios grindys, kad nereikėtų aukštai kilnoti lagaminų. Traukinio monitoriuose matosi autobusų atvykimo ir isvykimo laikas, kaip ir autobusų monitoriuose traukinių išvykimas ir perono nr. Dviračių ir paspirtukų nuoma taip pat turėtų būti arti traukinių. Aišku, kad šiuolaikines techologijas ir žmogaus poreikius tenkintų tik visai naujas terminalas, senas turi būti nugriautas. Jei būtų noras išsaugoti seną traukinių stotį, tai ją reiktų apvalyti nuo stalininės invazijos ir palikti autentišką carinės Rusijos stotį. Galėtų būti LG muziejus. Bet tuomet šiuolaikinę stotį reiktu paslinktii arčiau Dariaus ir Girėno g., gal net oro uosto.
                          Taigi buvo išsami užduotis, ypač pačiai stočiai ir peronams.
                          N N N

                          Comment


                            Parašė LBP Rodyti pranešimą

                            Taigi buvo išsami užduotis, ypač pačiai stočiai ir peronams.
                            LBP, kuris jūsų nuomone projektas geriausias?
                            Flickr

                            Comment


                              Parašė Resutas Rodyti pranešimą

                              Visiškai sutinku, ir nesuprantu kodėl stotis negali tapti tokia vieta, turint gerasias vešasias erdves.
                              Ta prasme siūlai aikštę/parką palikti, o restoranus sukišti į pačią stotį? Kokio dydžio stotį statom? Kad ten sutilptų ne vienas restoranas, kelios kavinės, galerijos, kirpyklos, parduotuvė ir pan, bei ten sutilptų visi papildomi žmonės? Vien keleviai verslų neišlaikys, per maži srautai. Trigubinam stoties pastatą, kaip niekas pasaulyje nedaro, tam kad palikti neužstatytą aikštę? Ir kur dedam visas papildomas mašinas? Laukiam pasiūlymų.
                              Paskutinis taisė B.S.; 2021.08.10, 21:12.

                              Comment


                                Parašė B.S. Rodyti pranešimą

                                Ta prasme siūlai aikštę/parką palikti, o restoranus sukišti į pačią stotį? Kokio dydžio stotį statom? Kad ten sutilptų ne vienas restoranas, kelios kavinės, galerijos, kirpyklos, parduotuvė ir pan, bei ten sutilptų visi papildomi žmonės? Vien keleviai verslų neišlaikys, per maži srautai. Trigubinam stoties pastatą, kaip niekas pasaulyje nedaro, tam kad palikti neužstatytą aikštę? Ir kur dedam visas papildomas mašinas? Laukiam pasiūlymų.
                                Aš tik siūlau erdvių stotyje netraktoti kaip "niekas ten neis" tik dėl to, kad tai stotis.

                                Comment


                                  Parašė Resutas Rodyti pranešimą

                                  Aš tik siūlau erdvių stotyje netraktoti kaip "niekas ten neis" tik dėl to, kad tai stotis.
                                  Ar turi kokius nors duomenis kurie paremtų tavo nuomonę? Turime dabar esantį faktą. Stotis ir liks stotimi, jei ten bus tik stotis. Trinkelių pakeitimas nieko nekeičia.

                                  Comment


                                    Parašė Lettered Rodyti pranešimą

                                    LBP, kuris jūsų nuomone projektas geriausias?
                                    Neįsivaizduoju. Tikrai nesu tokio aukšto lygio profesionalas kaip šio forumo lyderiai, kad neįsigilinęs galėčiau identifikuoti "geriausią" (kad ir ką tai reikštų) darbą.
                                    N N N

                                    Comment


                                      Parašė kasparas.v Rodyti pranešimą

                                      Palyginkit kai kuriuos is top 5 su Rygos ar Talino stotimis, man asmeniskai visos is top 5 atrodo liudnai palyginus.
                                      Jos yra visiškai kitaip susiformavusioje istorijos bėgyje miesto dalyje ir erdvėje.

                                      Parašė B.S. Rodyti pranešimą

                                      ​​​​​​Berlynas: stotis sugriauta karo metu.
                                      Roterdamas: neturėjo pagrindinės stoties iki 1957.
                                      Viena: stotis nugriauta ir perstatyta dėl, surprise surprise, žemės trūkumo. Stotis sumažinta, ir agyvendinta 15.000 žmonių. Be to, Vienos, kurią jūs pateikėt kaip pavyzdį ateities planas su nesibaigiančiai gamta ir parkais:
                                      Viena neturėjo pagrindinės (centrinės) stoties. Buvo apie dešimt didesnių ir mažesnių stočių ir pabandyk persėsti...

                                      Berlyne taip pat iki Antrojo pasaulinio karo buvo apie 10 didesnių ir mažesnių stočių. Po to Berlynas buvo padalintas. Net ir po susijungimo, kol n aują centrinę stotį pastatė, praėjo apie 15 metų. Ir tai turtingiausioje ES šalyje.

                                      Parašė Obi-Wan Kenobi Rodyti pranešimą
                                      Man tas 06N17L primena Musolinio eros stilistiką
                                      Yra ir kitoks jo eros pavyzdys - Milano Centrale.

                                      Parašė utomnes Rodyti pranešimą
                                      Kas liečia patį stoties terminalą užsakovas turėtų duoti pagrindines išeities sąlygas.
                                      Terminalas turi būti po vienu stogu ir viename lygyje, išskyrus eskalatorius tarp peronų. (Visos transporto priemonės tam laikui turi būti elektrinės) Tarp traukiniu ir visuomeninio transporto (autobusai troleibusai, taksi) atstumai minimalūs, kad būtų maksimalus patogumas žmonėms. Dviračių, paspirtukų ir elektromobilių saugyklos po stogu ne per toli, kad priemiestiniai gyventojai neturėtų vežioti dviračių traukiniais, bet paliktų saugyklose. Individualiem automobiliams daugiaaukštis parkingas netoli terminalo.
                                      Kitam lygyje galėtų būti maitinimo taškai, telefonų pakrovimo taškai ir darbo su kompiuteriu erdvės laukiantiems. Nuo traukinio iki autobuso minimalus atstumas ir lygios grindys, kad nereikėtų aukštai kilnoti lagaminų. Traukinio monitoriuose matosi autobusų atvykimo ir isvykimo laikas, kaip ir autobusų monitoriuose traukinių išvykimas ir perono nr. Dviračių ir paspirtukų nuoma taip pat turėtų būti arti traukinių. Aišku, kad šiuolaikines techologijas ir žmogaus poreikius tenkintų tik visai naujas terminalas, senas turi būti nugriautas. Jei būtų noras išsaugoti seną traukinių stotį, tai ją reiktų apvalyti nuo stalininės invazijos ir palikti autentišką carinės Rusijos stotį. Galėtų būti LG muziejus. Bet tuomet šiuolaikinę stotį reiktu paslinktii arčiau Dariaus ir Girėno g., gal net oro uosto.
                                      Nugriovus pokarinius priestatus, iš carinės stoties liktų mažas neišvaizdus tipinis (nes tokių stočių (t.y. pagal tą patį projektą) tiesiant geležinkelį buvo pastatyta Rusijoje kelios) pastatėlis.
                                      Paskutinis taisė Al1; 2021.08.11, 20:17.

                                      Comment


                                        Jokūbas Baltrukonis
                                        Vilniaus autobusų stoties pastato likimas: architektė siūlo įrengti biblioteką
                                        https://sa.lt/vilniaus-autobusu-stot...ti-biblioteka/

                                        Vykstant Geležinkelio stoties atnaujinimo konkursui, išlieka neaiški 1974 m architekto Vytauto Brėdikio projektuotos autobusų stoties pastato atnaujinimo vizija. Pateiktuose „Vilnius Connect“ projekto siūlymuose nėra sprendžiamas šio pastato klausimas, nors to buvo tikimasi prieš konkurso pradžią. „Vilnius Tech“ universiteto Architektūros fakulteto magistrė Agnė Mockevičiūtė savo baigiamajame darbe pristatė autobusų stoties pastato atnaujinimo viziją, kuri sulaukė aukščiausių įvertinimų iš komisijos bei sukėlė diskusiją apie esamų ikoniškų pastatų išsaugojimą. Architektės A.Mockevičiūtės baigiamojo darbo temoje nagrinėjama natūralaus apšvietimo, kaip pirminio dizaino elemento panaudojimą pastato estetinei, funkcinei bei technologinei išraiškai sukurti. Ji siūlo Vilniaus autobusų stoties pastatą paversti edukacine erdve, kurioje veiktų biblioteka.

                                        Comment


                                          Tai kur bus nauja AS, jei ją sugalvotų konvertuoti? Kokia dar biblioteka? Kliedesiai.

                                          Comment

                                          Working...
                                          X