"Katedros aišktės dydžio" tai visai ne argumentas. Katedros aikštėje tiesiog nelabai yra ką veikti tiesą sakant, be paspirtuko ar riedlentės. Pažiurėkite kiek žmonių Bernardinų soduose, visada pilna vakare, tai ko stotyje taip negali būti?
Skelbimas
Collapse
No announcement yet.
Vilnius Connect - stoties rajono rekonstrukcija
Collapse
X
-
Parašė Creatium Rodyti pranešimąČia tu nesi visiškai teisus. Iš Green Connect projekto, bendras komercinių patalpų kiekis - beveik 1000 kv. m.
- 3 patinka
Comment
-
Parašė mantasm Rodyti pranešimą
Įdomu ten atsidarys brangių prekinių ženklų butikai, madingas naktinis klubas, geras restoranas... Ar pora lombardų, beliašų zabegalka ir ekonominė kinietiškų šūdniekių parduotuvė? Kiek esu matęs stočių išsivysčiusiame pasaulyje - statau ant antro...
- 1 patinka
Comment
-
Parašė Creatium Rodyti pranešimą
Aha, nes jeigu bus tankus užstatymas, tai beliašų tikrai nebebus. Kitaip tariant pažiūrėkime 300 metrų nuo Stoties, tankiame užstatyme, kokios prabangios parduotuvės yra įsikūr... oh wait. Ne nuo to gi priklauso, kam čia tą kišt?
- 2 patinka
Comment
-
Ar yra bent vienas darbas kuriame miesto transportas, tarpmiestinis ir traukinių stotis yra integruoti į vieną erdvę po stogu, kur keleiviams nereikia bėgioti lauku per visokias stoteles gatves ir aikštes norint persėsti į kitą tansporto rūšį? Manau čia yra pats svarbiausias uždavinys, o visa kita tai tik esamos erdės išdalinimas į viešą ir naudingą pastatų plotą.
Amsterdamo stotis man būtų geriausias to pavyzdys jei kas esat buvę.
Comment
-
Parašė Resutas Rodyti pranešimą"Katedros aišktės dydžio" tai visai ne argumentas. Katedros aikštėje tiesiog nelabai yra ką veikti tiesą sakant, be paspirtuko ar riedlentės. Pažiurėkite kiek žmonių Bernardinų soduose, visada pilna vakare, tai ko stotyje taip negali būti?
- 6 patinka
Comment
-
Parašė Creatium Rodyti pranešimą
1. Dabartinių kioskų preliminarus plotas yra apie 1400 kv. m. Mes tai lyginam su esama situacija ir tavo argumentu
Nes verslus panaikina absoliučiai visi projektai, bet naujoje stotyje sukuriamas gana artimas kiekis komercinio ploto. Kas ten bus - jau mes tikrai negalim suprognozuoti. Kita vertus tu turbūt neturi fantazijos, kad dabartiniai kioskai sugebės įsigyti patalpas bet kuriame naujai įgyvendiname projekte šioje vietoje? Nebent mainais gaus.
Tokiu būdu matom, kad sukuriama dvigubai mažiau komercinio ploto, nei jo yra dabar, plius pagal išplanavimą matom, kad ten bus viena didesnė parduotuvė (na ok, teoriškai galima padalint į 2-3, bet esmės nekeičia) ir, kaip ir sakiau, kažkas Narvesen kiosko lygio, kas yra logiškiausia tokioje vietoje "po tsyltu" ir prie stotelių. Ir primenu, kad čia mes "rekonstruojam ir kūriame veržlaus miesto vizitinę kortelę ir traukos centrą šimtmečiui į priekį, ateities kartoms", o ne kaip Maskvoje Sobianinas kioskus griaunam ir keičiam trinkeles, kad tik kaip nors prasukt pinigus.
2. Katedros aikštės plotas apie 1,7 ha nuo gatvių iki medžių, Stoties teritorija (be būsimo terminalo vietos, kur dabar kioskai) - apie 2 ha.
Iš esmės galima prie viešosios erdvės skaičiuot dar ir amfiteatrą su stogu, bet ir be jų bendras plotas yra beveik kaip Reformatų parko. Ir didžioji dalis šito ploto bus visiškai nenaudojama (kalbu apie McDonalds bomžparkį), kaip ir yra dabar, nes ten tiesiog nėra ką veikti, nėra pramogų, nėra tranzitinio eismo, nes per ją tiesiog nėra kur eiti, nėra šalia gyvenančių žmonių, o net jeigu ir būtų, kam jiems rinktis tūščią parką su alkoholikais, kai šalia ir taip pilna viešų erdvių, plius dar pusės kilometro spinduliu atsiras žymiai labiau vertas dėmesio Šv. Stepono skveras, turistinėje vietoje esantis Bazilijonų g. svkeras su kavinėm ir kitom pramogom, Strumilos sodas ir Šviesos skveras.
Mano manymu Green Connect yra siaubingas variantas, kuris iš stoties aikštės pusės nepakeis praktiškai nieko. Ta prasme tai bus tiesiog įprastas teritorijos atnaujinimas su šiokiais tokiais infrastruktūros pakeitimais, kitaip tariant not even close iki to, kokia buvo projekto užduotis ir ambicijos. Dabar lieka tik viltis, kad kokiu nors būdu bus išrinktas antroje vietoje esantis ir pagal balus nelabai stipriai atsiliekantis 314159 projektas, kuriame ir stoties prieigos paverčiamos moderniu rajonu:
Ir pati Stotis atrodo žymiai geriau:
Ir Naujininkų pusė atrodo tikrai įspūdingiau:
- 8 patinka
Comment
-
Parašė ttttt Rodyti pranešimą
Gal bus pavyzdžių iš "mūsų lygos" europietiškų miestų stočių, kur srautas nebūtų 50 kartų didesnis ir tuo pačiu metu būtų tokios nerealiai didelės viešosios erdvės be jokių traukos centrų, kaip yra Green Connect?
Gal kas žino kas sėdi toje komisijoje, ar yra tarptautinių architektų?Paskutinis taisė B.S.; 2021.08.09, 19:25.
- 2 patinka
Comment
-
Parašė B.S. Rodyti pranešimąKol kas tyla... Turbūt todėl kad niekur Europoje nėra tokių niekam nereikalingų, neiveiklintų plotų. Jei laimės Green Connect, bus aišku kad taikomės labiau į Centrinę Aziją nei į Europos Centrą.
Gal kas žino kas sėdi toje komisijoje, ar yra tarptautinių architektų?
- 2 patinka
Comment
-
Parašė ttttt Rodyti pranešimąIr Naujininkų pusė atrodo tikrai įspūdingiau:
- 1 patinka
Comment
-
Parašė Edd Rodyti pranešimą
Oho, užraityti lapeliai, tikrai įspūdinga. Šiaip atmetus pačią stotį gal ir nieko, ypač dėl aikštės užstatymo (nors neaišku ar reikia ten tiek skirtingų lygių). Tačiau iš Naujininkų pusės atrodo kaip tik blogiau, palyginimui:
Jums labiau patinka skardinis fasadas ir nuobodžiausios formos su vieninteliu akcentu - "arkute", kurios primena užstiklintą tiltą:
Man labiau patinka didelis, šviesus, stiklinis, patogus įėjimas gatvės lygyje:
Jums labiau patinka begalybė laiptų, beprasmiški aukščio skirtumai ir įėjimas skylutė:
Kiekvienas turi savo skonį ir tai yra normalu
Comment
-
Tas didelis šviesus patogus įėjimas man primena šiek tiek tokius pastatus. Tokios stiklinės arkos ir apskritai visa forma stoties pastato labai populiari pas kaimynus, jie labai mėgsta tokių formų prekybos centrus ir arenas:
Kame patogumas tai nežinau, įėjimas vis tiek greičiausiai bus siauras, gal tiesiog galėsi ilgiau pasigrožėti stikline arka kol eisi iki įprasto pločio įėjimo, na jei patinka...
Dėl medžio man patinka, bet formos, tie išraitymai kažkaip nelabai.
Green connect atveju tie "beprasmiški" aukščio skirtumai kiek suprantu leis dviratininkams ir pėstiesiems nusileisti į gatvės lygį nenaudojant lifto.Paskutinis taisė Edd; 2021.08.10, 00:44.
- 1 patinka
Comment
-
-Green Connect is Naujininku puses atrodo ispudingiau. Kiek tai praktiska - kitas klausimas.
-314519 patinka medis, bet vizualizacijos atrodo klaidinanciai. Vienur pavaizduota jog peronai dengti stiklu, kitur - medziu. Tai ten tokio vaizdo gali ir nebuti jei padarys pigesni varianta. Be to, primena Denverio oro uosta, tik daug mazesnis. Geras aikstes uzstatymas.
-VGS159 gerai susiderina su jau esancia architektura ir dalinai uzstato aikste.
-19MM75 irgi grazi, neissisokanti stotis. Visiskai apleistas priekis.
-06N17L geriausias tankumas imho. Pilna skveru ir aiksciu tarp pastatu. Galima butu net paplatinti Stoties aleja, tu aiksciu ir skveru saskaita. Paprasta ir grazi stotis(ir turbut brangi del arku skaiciaus/ilgio), tik vietoje grudimo zmoniu po zeme reikejo uzdeti perejimo/laukiamojo "vamzdi" ant virsaus.
Manau viskas priklausys nuo prioritetu, ar tvirtinamas visas projektas kaip visuma, ar pirmoje eileje ziurima stoties pastato.
Vien stotis - 19MM75, VGS159, Green Connect.
Visa ko(tobulintina) visuma: 06N17L, 314519.
Kompromisu kompromisas: VGS159.
- 4 patinka
Comment
-
Parašė Eidvis Rodyti pranešimą
Stotyje neplanuojamas parkas ir ten nėra tiek vietos, kad būtų parkas. Parkas yra tada, kada galima po jį pasivaikščioti. Tas Green Connect variante esantis parkas iš tiesų yra skveras, panašaus dydžio kaip prancūzparkis Pilies gatvėje. Niekas į prancūzparkį neina šiaip sau pasivaikščiot, kaip tą daro Bernardinų sode. Skirtumas tarp prancūzparkio ir tarp Green Connecto skverų yra tas, kad prancūzparkis yra senamiesčio centre, kai Green Connect skveras paprasčiausiai neturi iš kur pritraukti tų žmonių srautų ir jokia rekonstrukcija tos vietos neišgelbės. Bernardinų sodas žmones traukdavo ir prieš rekonstrukciją, kaip tą daro ir prancūzparkis, o štai tas parkelis ar skveras šalia stoties yra absoliučiai nenaudoajamas ir nebus tinkamai išnaudojamas, nes niekas į stoties rajoną neis vien tam, kad kažkokiam skverelyje ant suoliuko pasėdėti, kad ir rekonstruotame. Tas skveras turėtų prasmę, jeigu aplinkui atsirastų viešbučiai, kavinės, gyvenamieji namai ir daugybė kitų įstaigų ir veiklų, nes vien stoties žmonių srauto tai vietai neužteks, yra vos vienetai tokių, kurie autobuso ar traukinio laukia po valandą ir tą darytų tame parkelyje.
Comment
-
Parašė Resutas Rodyti pranešimą
Nesuprantu teiginio, kodėl į Stotį nieks neis šiaip pasedėti? Nes tipo sstotis, o stotis tiesiog not for cool kids...
- 4 patinka
Comment
-
Parašė Resutas Rodyti pranešimą
Nesuprantu teiginio, kodėl į Stotį nieks neis šiaip pasedėti? Nes tipo sstotis, o stotis tiesiog not for cool kids...
- 1 patinka
Comment
-
Parašė Resutas Rodyti pranešimą
Nesuprantu teiginio, kodėl į Stotį nieks neis šiaip pasedėti? Nes tipo sstotis, o stotis tiesiog not for cool kids...
- 1 patinka
Comment
-
Idealaus varianto nėra, pačią stotį ir Naujininkų pusę turbūt imčiau Green connect (toli gražu ne idealus variantas bet kažką reikia rinktis, Naujininkų pusėj norėtųsi paskaidyti tuos pailgus tūrius, mažesnių, kitokios architektūros namukų), aikštės užstatymą 06N17L (irgi ne idealus variantas), o iš VGS159 norėtųsi paimti tokią jungtį pėstiesiems/dviratininkams virš bėgių, tik dar kitame tos jungties šone pristatyti pastatų eilę, kad ta pėsčiųjų-dviratininkų jungtis būtų įrėminta iš abiejų pusių pastatais. VGS159 ir stotis tokia pusė bėdos.
- 3 patinka
Comment
Comment