Parašė Al1
Rodyti pranešimą
Skelbimas
Collapse
No announcement yet.
Vilnius Connect - stoties rajono rekonstrukcija
Collapse
X
-
Parašė Al1 Rodyti pranešimąĮsikalk į galvą - stotis carinės statybos. Niekas jos negriaus. Profsąjungų rūmai labai riebioje vietoje, todėl juos ir sunaikino.
- 3 patinka
Comment
-
Parašė vytauc Rodyti pranešimą
Stotis yra stalininės statybos. Carinė buvo nušluota kartu su puse stoties rajono per sąstato su amunicija sprogimą 1945.Post in English - fight censorship!
Comment
-
Parašė index Rodyti pranešimą
Kiek žinau, stoties šoniniai sparnai vis dar originalūs cariniais. Centras (o jis šiaip gal baisiausiai ir atrodo, aišku dabar dar baisiau dėl mėlyno stogo ir jo derinio su geltonomis sienomis) - stalininis.
Comment
-
Parašė vytauc Rodyti pranešimą
Stotis yra stalininės statybos. Carinė buvo nušluota kartu su puse stoties rajono per sąstato su amunicija sprogimą 1945.
Parašė evvt Rodyti pranešimą
Jei dar galima atstatyt carinį vaizdą, tai tą reik ir daryt, nepaliekant nieko kas po 1945 sulipdyta, priešingu atveju reiktų šluot be gailesčio, nes ta bezabrazija ne tik visiškai svetimas daiktas ten, bet ir atrodo kraupiai, kaip beje ir stiklainiai jei toj vietoj atsirastų(geros šiuolaikinės architektūros prie stiklainių nepriskiriu, net ir tuo atveju jei panaudota nemažai stiklo)Paskutinis taisė Al1; 2021.01.21, 21:45.
- 1 patinka
Comment
-
Parašė Al1 Rodyti pranešimą
Niekas nieko negriaus
- 1 patinka
Comment
-
Parašė themanual Rodyti pranešimą
Jeigu kitoje pusėje būtų NMC tai gal ir tiktų kažkoks ultramodernas, dabar nelabai suprantu kam jis ir kokią funkciją atliktų, kai kitoje pusėje Naujininkai (prie NMC beje galima siūlyt kažką įdomiau nei planuojamas paprastas viadukas per Upės g.). Tokia kaip Talino RB nauja stotis pas mus vietoje dabartinės būtų visiškas svetimkūnis, patys estai aplink Talino senamiestį stato įdomią bet nekosmosinę architektūrą.
Aš pats norėčiau matyti solidžią architektūrą, kaip galimą sprendimą matyčiau netgi ir tarkim moderniai klasikinio stiliaus stiklo atriumą virš peronų. Galbūt būtų įmanoma jo tąsą suintegruoti į dabartinį stoties pastatą tuo pačiu perdarant priestato stogą ir atnaujinant fasadą su aliuzija į carinės stoties vaizdą, kuris buvo mažiau grubus ir bent mano nuomone geriau reprezentuotų miestą ir jo istoriją.
Nesupraskit klaidingai, nesiūlau kurti istorinės apgaulės ar imitacijos, o tik pasinaudoti stoties atnaujinimu kaip proga išreikšti įvairią Vilniaus istoriją, neišnaudotą praeities potencialą ir dar laukiantį ateities potencialą kurį panaudosime toliau vystydami miestą ir užduoti toną nebijoti ieškoti įkvėpimo čia pat, o ne skubėti apsimetinėti Dubajumi (bent jau ne tose vietose, kurios dar tam tikrai nepribrendo). Ir tam tikrai nereikia griauti to ką turime.
Yra tema forume - Naujininkų ir Rasų projektai. Sukurta vos prieš kelis mėnesius, nors forumas gyvuoja 17 metų. Joje tik pora projektų, nors rajonai prie pat centro. Ne laikas būtų tai nutraukti?
Aš tai matyčiau tokią idėją: koks nors supermodernus pastatas, besijungiantis su senuoju ir dengiantis bėgius, į dešinę nuo esamo stoties pastato (kur dabar pėsčiųjų viadukas - gal netgi kažką galima būtų integruoti su nauja būsima autobusų stotimi?), o iki D&G tilto ištisai dengti bėgiai su parku, žaliosiomis poilsio zonomis virš jo, palei Pelesos ir Geležinkelio g. gali būti verslo centrų, komercinių patalpų juose nuo parko ir nuo gatvės. Atsigautų ir stoties rajonas, ir Naujanų bent jau artimiausia dalis, labai greit.Paskutinis taisė Tomizmas; 2021.01.21, 23:00.Snowflakes will attack U <3
- 1 patinka
Comment
-
Parašė oranger Rodyti pranešimą
Nugriovė Profsąjungų rūmus, nugriaus iš šitą kolūkiečių nostalgijos objektą...
- 4 patinka
Comment
-
Beje, eilinį kartą Varlamovas gali padėti: straipsnis apie tai, kaip geležinkeliai sudaro nepageidaujamus barjerus miestuose, ir kaip galima tai išspręsti žaliomis zonomis. Naujanai ir to rajono problemos - tipinis tokio atkirsto rajono pavyzdys. Sakysit, kad tai pas mus neįmanoma? Kitur sugeba...
Nes kitaip, Vilniaus dalis už geležinkelio bus amžiams pasmerkta merdėti, nepaisant savo labai geros lokacijos.Snowflakes will attack U <3
Comment
-
Parašė R.D. Rodyti pranešimą
Kam taip svaigti ir beprasmiškai pyktis su kitais? Pastatų kompleksas yra kultūros paveldo objektas. Niekas jo griauti neketina, to nėra jokioje koncepcijoje.
- 4 patinka
Comment
-
Aišku, kad negriaus, jei nematys kaip apeit (ne)paveldo fanatikus, o greičiausia kad kolkas ir nemato kaip. Bet yra gal koks lėtesnis būdas, pvz. atimt funkciją tam sovietiškai atstatytam rekonstruojant-šū*o-link pastatui. Šalutinis efektas kad ilgą laiką bus matomas pastatas-vaiduoklis tokioj vietoj, nu nebent koks netyčinis fakyras-pirotechnikas/maniakas prasieitų. KPD tiek vertingi paveldo, tiek fake-paveldiniai objektai visiškai nerūpi kol nedomina ir verslo. Taip supuvo ir sugriuvo nemažai ir išties vertingų pastatų.
Comment
-
Didziausios problemos kurios padaro sita stoti rusiska, o ne europietiska tai ne senasis pastatas, kuri galima butu lengvai pritaikyti kavinems, parduotuvems, restoranams ir t.t., bet patekimas i peronus pozeminiais tuneliais ir atviri peronai. Kvaila yra galvoti, kad tik pastacius nauja stoti problemos magiskai issispres savaime, nes gali taip atsitikti, kad nauja stotis bus tiesiog nuliova sitos stoties kopija, su tais parciais tuneliais, perenais po atviru dangum ir tuo paciu viaduku i naujanus.
Comment
-
Parašė Tomizmas Rodyti pranešimąNaujanai ir to rajono problemos - tipinis tokio atkirsto rajono pavyzdys. Sakysit, kad tai pas mus neįmanoma? Kitur sugeba...
Nes kitaip, Vilniaus dalis už geležinkelio bus amžiams pasmerkta merdėti, nepaisant savo labai geros lokacijos.
Comment
-
Parašė Aleksio Rodyti pranešimąStotis su Naujanais ir dabar gerai sujungta Švitrigailos ir pėsčiųjų tiltais.
Siūlau pasigrožėti vienintelio peščiujų tilto vaizdais
Paskutinis taisė Resutas; 2021.01.22, 06:57.
- 4 patinka
Comment
-
Parašė Aleksio Rodyti pranešimąIr vėl ta 1965 sugalvota pasaka apie "merdinčius" Naujininkus.
- 1 patinka
Comment
-
Parašė evvt Rodyti pranešimąAišku, kad negriaus, jei nematys kaip apeit (ne)paveldo fanatikus, o greičiausia kad kolkas ir nemato kaip. Bet yra gal koks lėtesnis būdas, pvz. atimt funkciją tam sovietiškai atstatytam rekonstruojant-šū*o-link pastatui. Šalutinis efektas kad ilgą laiką bus matomas pastatas-vaiduoklis tokioj vietoj, nu nebent koks netyčinis fakyras-pirotechnikas/maniakas prasieitų. KPD tiek vertingi paveldo, tiek fake-paveldiniai objektai visiškai nerūpi kol nedomina ir verslo. Taip supuvo ir sugriuvo nemažai ir išties vertingų pastatų.
Parašė TrippleA Rodyti pranešimąDidziausios problemos kurios padaro sita stoti rusiska, o ne europietiska tai ne senasis pastatas, kuri galima butu lengvai pritaikyti kavinems, parduotuvems, restoranams ir t.t., bet patekimas i peronus pozeminiais tuneliais ir atviri peronai. Kvaila yra galvoti, kad tik pastacius nauja stoti problemos magiskai issispres savaime, nes gali taip atsitikti, kad nauja stotis bus tiesiog nuliova sitos stoties kopija, su tais parciais tuneliais, perenais po atviru dangum ir tuo paciu viaduku i naujanus.Paskutinis taisė Al1; 2021.01.22, 08:59.
- 1 patinka
Comment
-
Nematau problemos su stoties stalinistine architektūra, norit to ar ne, bet tai yra mūsų istorijos dalis, juolab, kad stalinistinė architektūra IMHO Vilnių sugadino mažiausiai iš visų kitų sovietinių madų. Ar carinė stotis buvo geresnė? Taip, be abejo. Ar būtų gerai ją atstatyt? Taip, būtų. Ar kas nors to imsis? Manau tikrai ne. Labiausiai stotį gadina baltoruso-kaimietiškas spalvų pasirinkimas. Pakeist tą siaubingą mėlyną stogą, nudažyt stotį kad ir baltai, ir vaizdas iškart taps labiau švarus ir skoningesnis be didelių investicijų ir ilgą laiką trunkančių perstatymų.
- 1 patinka
Comment
-
Parašė Resutas Rodyti pranešimą
Susisiekimas automobiliais dar visai ok. Bet pestiesiems tai didelė problema. ...
Comment
Comment