Parašė Creatium
Rodyti pranešimą
...Pasakiau, kad greičiausiai galų gale bus tiesiog "basic" sutvarkymas, jeigu detaliau - pertvarkys eismą prie stoties, sukurs naują aikštę (tikėkimės nebus tradicinės piguvos), renovuos aut. stotį, sutvarkys infrastruktūrą (atitinkamu, jau tradicišku stiliuku), šalia esančius pastatus rekonstuos į verslo centrus, gal net pastatys kokį vieną kitą naują. Ir visa tai nėra blogai, žinant kokia dabar yra situacija, bet tie ambicingi sprendimai su sujungimais, nauja modernia aut. stotimi, verslo centrais ir naujom viešom erdvėm Naujininkų pusėje (vos ne VMS persikėlimu į tą vietą), kurie buvo rodomi prieš rinkimus, taip ir liks vizualizacijose. Manau geriausiu atveju bus kažkas tokio:
Šimašius:
Turime naujienų dėl vienos nejaukiausių Vilniaus vietų – Autobusų stoties.
Pagaliau pokyčių vėjams neatsilaikė ir dabartinės Autobusų stoties savininkai. Šiandien kartu su jais ir su „Lietuvos geležinkeliais” pasirašėme ketinimų protokolą – taigi, turime visas suinteresuotas puses, todėl teigiami pokyčiai jau nebeišvengiami.
Kokia nauda miestui bei vilniečiams, ir kokie mūsų darbai?
➡ Sutarta, kad Autobusų stotis atsinaujins ir liks dabartinėje vietoje. Tačiau jei šis procesas strigtų, turime dvi realias alternatyvas.
➡ Kartu su „Lietuvos geležinkeliais” surengtose kūrybinėse dirbtuvėse ekspertai pateikė realių pasiūlymų, kaip galėtų atrodyti atgimusi stočių teritorija. Vizualizacijoje – tik vienas iš idėjinių variantų, svarbiausia, kad rinktis turime iš ko.
➡ Jau planuojami kardinalūs pokyčiai teritorijoje prie abiejų stočių – asfalto ir automobilių užgrūstos erdvės turi tapti žaliomis ir jaukiomis miesto viešosiomis erdvėmis - taip ir bus, jau planuojame Stoties aikštės atnaujinimo variantus.
➡ Abi stotys – Geležinkelių ir Autobusų – turi sukurti vieną bendrą mobilumo centrą.
➡ Naujininkai, kurie iki šiol buvo tarsi atskirti nuo centro, po pokyčių turi labiausiai išlošti – jie priartėtų prie centro.
➡ Turi atgimti dalis istorinių gatvių, kurios buvo prarastos po Antrojo pasaulinio karo, kai buvo kuriamos dabartinės stotys.
Turime naujienų dėl vienos nejaukiausių Vilniaus vietų – Autobusų stoties.
Pagaliau pokyčių vėjams neatsilaikė ir dabartinės Autobusų stoties savininkai. Šiandien kartu su jais ir su „Lietuvos geležinkeliais” pasirašėme ketinimų protokolą – taigi, turime visas suinteresuotas puses, todėl teigiami pokyčiai jau nebeišvengiami.
Kokia nauda miestui bei vilniečiams, ir kokie mūsų darbai?
➡ Sutarta, kad Autobusų stotis atsinaujins ir liks dabartinėje vietoje. Tačiau jei šis procesas strigtų, turime dvi realias alternatyvas.
➡ Kartu su „Lietuvos geležinkeliais” surengtose kūrybinėse dirbtuvėse ekspertai pateikė realių pasiūlymų, kaip galėtų atrodyti atgimusi stočių teritorija. Vizualizacijoje – tik vienas iš idėjinių variantų, svarbiausia, kad rinktis turime iš ko.
➡ Jau planuojami kardinalūs pokyčiai teritorijoje prie abiejų stočių – asfalto ir automobilių užgrūstos erdvės turi tapti žaliomis ir jaukiomis miesto viešosiomis erdvėmis - taip ir bus, jau planuojame Stoties aikštės atnaujinimo variantus.
➡ Abi stotys – Geležinkelių ir Autobusų – turi sukurti vieną bendrą mobilumo centrą.
➡ Naujininkai, kurie iki šiol buvo tarsi atskirti nuo centro, po pokyčių turi labiausiai išlošti – jie priartėtų prie centro.
➡ Turi atgimti dalis istorinių gatvių, kurios buvo prarastos po Antrojo pasaulinio karo, kai buvo kuriamos dabartinės stotys.
Comment