Ką tik dėl Nac. koncertų salės visi verkė, kad yra ne pasaulinio lygio statinys, o dabar va verkiama dėl projektavimo kainos pasaulinio lygio statiniui. Eilinį kartą visi nepatenkinti.
Skelbimas
Collapse
No announcement yet.
Vilnius Connect - stoties rajono rekonstrukcija
Collapse
X
-
Parašė Creatium Rodyti pranešimąKą tik dėl Nac. koncertų salės visi verkė, kad yra ne pasaulinio lygio statinys, o dabar va verkiama dėl projektavimo kainos pasaulinio lygio statiniui. Eilinį kartą visi nepatenkinti.
Geležinkelio stotis yra daugiau funkcinis statinys, kurio geras funkcionavimas ir paskirties atitikimas yra svarbiau nei jo išvaizda. Juo labiau stotys nebūna kažkur ant kalno plačiau iš miesto matomose vietose.
Neseniai buvo tiek iečių sulaužyta dėl stadiono komplekso už 160 mln., kad tai per brangu, nereikalinga ir tt. O čia viskas sukasi apie dvigubai didesnes sumas ir nera jokių abejonių poreikiui - tik statom
- 4 patinka
Comment
-
Parašė sleader Rodyti pranešimą
Koncertų salė turi būti monumentalus statinys, nes ji netik geroje ir išskirtinėje vietoje, bet dažnu atveju tokie statiniai pasaulyje tampa miestų vizitinemis kortelėmis.
Geležinkelio stotis yra daugiau funkcinis statinys, kurio geras funkcionavimas ir paskirties atitikimas yra svarbiau nei jo išvaizda. Juo labiau stotys nebūna kažkur ant kalno plačiau iš miesto matomose vietose.
Neseniai buvo tiek iečių sulaužyta dėl stadiono komplekso už 160 mln., kad tai per brangu, nereikalinga ir tt. O čia viskas sukasi apie dvigubai didesnes sumas ir nera jokių abejonių poreikiui - tik statom
"Stadiono kompleksas" yra pageidavimų koncertas. Nežinia kokia buvo jo pirminė istorija, bet "sporto darželis" ten atrodo ... netinkami.
- 1 patinka
Comment
-
Parašė Creatium Rodyti pranešimąKą tik dėl Nac. koncertų salės visi verkė, kad yra ne pasaulinio lygio statinys, o dabar va verkiama dėl projektavimo kainos pasaulinio lygio statiniui. Eilinį kartą visi nepatenkinti.
Dėl palyginimo - manau ne visai tinkamas palyginimas, nes, kaip jau minėjo forumietis, ant Tauro kalno būtent reikia landmarko ir dėl to verta leisti daug architektūrai. O stotis būtų gerai kad kartu būtų ir landmarkas, bet pažiūrėkime kaip LIetuvoje sekasi su landmarkais (būtų gerai, kad iš viso jų sąrašo bent vieną iškeptume - prioritetas būtų Tauro kalnui, bet šaukštai kaip ir po pietų...) ir didesnės apimties projektais ir vien iš tos patirties darykime prielaidas. Nes man atrodo baigsis taip kad nieko nebus, o man tai labiausiai nepriimtinas variantas. Jau geriau turėsiu kad ir ekonominį variantą, bet gerai funkcionuojantį kai kalbama būtent apie stotį. Be to, iš funkcijos galima gauti ir visai įdomią architektūrą ir tikėtina ne už taip jau brangiai.
Galbūt eiti kažkokiu tokiu keliu?:Paskutinis taisė spekas; 2025.02.01, 21:46.
Comment
Comment