Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

Vilnius Connect - stoties rajono rekonstrukcija

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

    Beje, LinkedIn'e užmačiau, jog LG ieško Programos „Vilnius Connect" projektų vadovo (-ės) . Atlyginimo rėžių nepateikta (nors valstybinė įmonė turėtų žinoti, kad tai draudžia įstatymai). Reikalavimai nėra itin dideli - aukštasis, bent 3 metai vadovavimo patirties ir B2 anglų kalba (suprask nereikės su užsienio partneriais tiesiogiai kalbėtis, jeigu prireiks..)

    Comment


      Parašė John
      Kaip tas viaduko remontas dera su Vilnius Connect?
      Turbūt taip kad VilniusConnect(VC) įgyvendinimo metu bus griaunamas na*ig ir taip prisidės prie VC kaštų padidinimo.
      Arba variantas kitas - viadukas taisomas ir yra pranašas to kad jokio VC nebus(bent 50metų)


      Ps. nieko negaliu padiskutuot apie atlyginimus tai atsiprašau kad jeigu ne į temą aš čia su tuo viaduko remontu
      Paskutinis taisė evvt; 2023.10.31, 10:54.

      Comment


        Viename savivaldybės tarybos komiteto svarstyme savivaldybės naujoji vyr. architektė sakė, kad savivaldybė vykdys savo projekto dalį nelaukdama LTG stoties projekto. BET, prieš tai darydama nori užsitikrinti, kad LTG judės su savo projektu irgi. Kad nebūtų taip, jog savivaldybė savo dalį pasidaro, o LTG užstagnuoja ar išvis padeda projektą į stalčių. Tuomet minėta, kad greitu metu lyg tai LTG žada gerų naujienų.

        Tai čia šitos naujienos matyt ir bus. LTG juda tolyn su projektu, duoda finansavimą projektavimui. Tai iš esmės reiškia, kad savivaldybė irgi judės pirmyn su viešų erdvių ir VT terminalo projektu.


        LTG grupė vertins galimybes „Vilnius Connect“ įgyvendinti koncesijos būdu

        <..>

        Ruošiamasi projektavimo darbų startui

        LTG Grupė patvirtino finansavimą pirmajam projektavimo darbų etapui. Šiuo metu vykdomos viešųjų pirkimų procedūros, o jas užbaigus, bus pasirašyta projektavimo paslaugų sutartis su architektų kompanija „Zaha Hadid Architects“, laimėjusia Vilniaus miesto savivaldybės ir infrastruktūros modernizavimu bei plėtra besirūpinančios bendrovės „LTG Infra“ skelbtą architektūrinį konkursą.

        Pirmasis projektavimo darbų etapas tęsis iki 2024 metų trečiojo ketvirčio, o visų projekte numatytų projektavimo darbų trukmė priklausys nuo pasirinkto kitų etapų finansavimo būdo. Pirmojo projektavimo etapo metu bus patikslinti ir pagal galiojančius teisės aktus su institucijomis suderinti architektūrinio konkurso sprendiniai. Bus atlikti reikalingi teritorijos tyrimai, numatyti prisijungimo prie inžinerinių tinklų sprendimai. Šie projektiniai pasiūlymai taps užduoties dalimi kitam projektavimo etapui – techniniam projektui parengti.

        Įvykdžius visus projektavimo etapus, bus parengtas rangos darbų projektas. Po to bus skelbiamas rangos darbų konkursas. Rangos darbų metu projektavimo darbus atlikusi „Zaha Hadid Architects“ vykdys ir statinio projekto vykdymo priežiūros darbus.

        <..>
        https://vilnius.lt/lt/miesto-pletra/...ncesijos-budu/

        Comment


          Tiesiog bandoma sukurti gerą atmazą, jei projektui nebus rastas (o tikriausiai nebus) finansavimas ir "koncesininkas". Na iš serijos "labai ieškojom, bet nepavyko, tai va čia ne mes kalti dabar, žinokit". Gaila, nes startas buvo daug žadantis.

          Comment


            Tai chebrai paveiksliukai, prezentacijos, komunikacija ir kitas buzza's yra tai ir tik tai, ką jie moka daryti.

            Comment


              Manau čia yra gan didelė tikimybė, kad tai bus naujasis Nacionalinis stadionas, kurį visi turi, o mes Vilniuj žaidžiam LFF'e be stogo ir su tualetais metaliniam kioske...

              Latviai ir estai pastatys naujas, modernias stotis, gal net ir Kaunas kažką spės suveikt prieš Rail Baltica atidarymą, o Vilnius taip ir liks su sovietiniu vokzalu, 90-jų kioskais ir VMS debilų gražiais paveiksliukais

              Comment


                Ir tai bus dėsninga. Kaip krepšinyje, kai į aikštę išeina Lietuvos ir Ispanijos rinktinės. Na netraukia mūsų chebra iki to lygio, netraukia.

                Comment


                  Parašė John Rodyti pranešimą
                  Tiesiog bandoma sukurti gerą atmazą, jei projektui nebus rastas (o tikriausiai nebus) finansavimas ir "koncesininkas". Na iš serijos "labai ieškojom, bet nepavyko, tai va čia ne mes kalti dabar, žinokit". Gaila, nes startas buvo daug žadantis.
                  na kaip daug turto turi LG sioje vietoje, visas salia stovintis depas galima paverst dideliu ofisu(patalpos be pertvaru), taipogi kitur zemes yra nemazai(prie grizulo), tai manau kazkokie mainai galimi
                  "I just want you to know that, when we talk about war, we're really talking about peace." —Washington, D.C. June 18, 2002


                  - George W. Bush President of the USA

                  Comment


                    Buvau Bratislavos autobusų stotyje, kuri paliko labai gerą įspūdį. Ji yra pačiame miesto centre, po prekybos centru ir keliais dangoraižiais -1 aukšte, o -2 aukšte automobilių parkingas, su liftu nusileidus į autobusų stotį atsiduri kavinių zonoje, bet už stiklinės sienos matosi autobusai.
                    Pagalvojau, kad Vilniuje padarius autobusų stotį po žeme būtų išspręsta daug klausimų, o miesto VT galėtų pravažiuoti skersai PC jį dalindamas į maisto ir rubų dalis, ši stotelė būtų AS (Sodų g.) ir išlipus būtume nepriklausomi nuo vėjo, lietaus ar sniego. Sekanti stotelė būtų Geležinkelio stotis. Pro PC galėtų pravažiuoti tik VT, kitas transportas važiuotų po senovei. Ant PC leidus verslininkams pasistatyti keletą Verslo centrų, autobusų stotis miestui nekainuotų. Po žeme būtų ne tik išvykimo aikštelės, bet ir autobusų stovėjimo vietos, tokiu būdu senamiestis būtų išvalytas nuo autobusų.
                    Maskvoje centrinė AS yra šeštame aukšte ant PC, bet ši įdėja man nelabai patiko.

                    Comment


                      Parašė utomnes Rodyti pranešimą
                      Buvau Bratislavos autobusų stotyje, kuri paliko labai gerą įspūdį. Ji yra pačiame miesto centre, po prekybos centru ir keliais dangoraižiais -1 aukšte, o -2 aukšte automobilių parkingas, su liftu nusileidus į autobusų stotį atsiduri kavinių zonoje, bet už stiklinės sienos matosi autobusai.
                      Pagalvojau, kad Vilniuje padarius autobusų stotį po žeme būtų išspręsta daug klausimų, o miesto VT galėtų pravažiuoti skersai PC jį dalindamas į maisto ir rubų dalis, ši stotelė būtų AS (Sodų g.) ir išlipus būtume nepriklausomi nuo vėjo, lietaus ar sniego. Sekanti stotelė būtų Geležinkelio stotis. Pro PC galėtų pravažiuoti tik VT, kitas transportas važiuotų po senovei. Ant PC leidus verslininkams pasistatyti keletą Verslo centrų, autobusų stotis miestui nekainuotų. Po žeme būtų ne tik išvykimo aikštelės, bet ir autobusų stovėjimo vietos, tokiu būdu senamiestis būtų išvalytas nuo autobusų.
                      Maskvoje centrinė AS yra šeštame aukšte ant PC, bet ši įdėja man nelabai patiko.
                      Vilniaus AS yra privatus objektas. Savivaldybei statyti dar vieną AS greta esamos - tiesus kelias į teismą dėl viešųjų finansų panaudojimo tikslingumo.

                      Comment


                        Parašė ejs-ejs Rodyti pranešimą

                        Vilniaus AS yra privatus objektas. Savivaldybei statyti dar vieną AS greta esamos - tiesus kelias į teismą dėl viešųjų finansų panaudojimo tikslingumo.
                        Vilniui pakaktų suplanuoti stoties vietą ir prieigas, o toliau jau būtų arba viešo konkurso, arba koncesininko reikalas.
                        Tuo tarpu „planuojant“ visą tą „connect“ Paleičiko pozicija bei žodis viešai nebuvo girdimas, nors pats asmeniškai plano rengėjų klausiau kokia gi yra AS valdytojų pozicija ir kodėl teritorija planuojama neįtraukiant autobusų stoties.
                        Atsakymų taip ir nesulaukiau, o dabar matome, kad AS vietoje ponia Gilma Merienė jau seniausiai projektavo biurus, kiti šalia rengė viešų erdvių sutvarkymo projektus. Ką tai galėtų reikšti?

                        Comment


                          Ar yra kokių žinių dėl Šv. Stepono skvero ir gatvės? Privačių vystytojų projektai kylą, bet dėl savivaldybės projekto spengianti tyla. Tas projektas dar išvis gyvas ar nukištas giliai į stalčių?

                          Comment


                            VMS darbus planuoja puikiai:

                            Vakar nuo Kauno ir Švitrigailos gatvių sankryžos iki Drujos gatvės važiavau be kelių minučių VALANDĄ.

                            Šopeno g. uždaryta, stoties žiedas asfaltuojamas, visiškas chaosas, kas kaip nori taip važiuoja, Seinų g. perkasta, likusi viena juosta, palei Geležinkelio g. keičia tvorą, palikta viena juosta.

                            Paradoksas, kad trinkelių Geležinkelio g. niekas tvarkyti neplanuoja lyg ir. Tai 40 cm gylio įdaubos liks.

                            Nuotrauka asociatyvi:

                            Aviate, navigate, communicate

                            Comment


                              Viskas kaip ir žinoma ir pranešta, Šopeno uždaryta nuo savaitės pradžios ar tiesiog norėjosi pasikankinti eisme?

                              Comment


                                Waze reikia naudoti ir mažiau bus nustebimų
                                Nepirk iš Decathlon, Ritter Sport, Philips, Nestle, KraftHeinz, Viada, Vičiūnų, ypač Kalnapilis myžalų,
                                Toblerone, Milka, Dirol, Halls (Mondelez International), Hellmann's, Heineken, Mars, PepsiCo

                                Comment


                                  Parašė Arunasx Rodyti pranešimą
                                  Waze reikia naudoti ir mažiau bus nustebimų
                                  Klausimas apie darbų planavimą, po mėnesio ar dviejų baigsis visi darbai aplink stotį, turbūt tikrai nebuvo galima vamzdyno Šopeno g. keisti liepą, kai eismo intensyvumas sumažės beveik 40 proc.?
                                  Aviate, navigate, communicate

                                  Comment


                                    Parašė Ciurlionis Rodyti pranešimą

                                    Klausimas apie darbų planavimą, po mėnesio ar dviejų baigsis visi darbai aplink stotį, turbūt tikrai nebuvo galima vamzdyno Šopeno g. keisti liepą, kai eismo intensyvumas sumažės beveik 40 proc.?
                                    Liepą reikia pajūrio kelius ir dviračių takus taisyti, o Vilniuje geriausia rugsėjį.
                                    -

                                    Comment


                                      Naujesnė autobusų stoties teritorijos vizualizacija. Svarbu, kad čia yra detalaus plano maketas, tai nėra projekto sprendiniai - bus rengiamas arch. konkursas viskam.

                                      Esmė čia, kad įrengiamos atstovų vietos autobusams, mažinamas amfiteatras.

                                      Click image for larger version

Name:	Screenshot 2024-06-07 165555.jpg
Views:	678
Size:	103,5 kB
ID:	2135005

                                      Comment


                                        O tai stoginės didesnės sostinė negali turėti, ar žmogiškas stotis dabar įrenginėja tik rajonų savivaldybės?

                                        Comment


                                          Stoginės tai stoginės, bet kaip faina bus čia sėdėti.
                                          Attached Files

                                          Comment

                                          Working...
                                          X