Šiandien (šeštadienis) iš Elektrėnų palei pietus važiavau autobusu į autobusų stotį. Vilniuje važiavo sklandžiai iki kol privažiavo šią raudonai pažymėtą atkarpą. Ją įveikinėjo (gaila neužfiksavau tiksliai), bet taip sakyčiau 3-5 minutes. Sprendžiant iš šio mano anekdotinio įrodymo, reikia būtinai spręsti ir bent autobusų susisiekimą su stoties būsimu transporto hub'u. Galima jungtis pažymėta žaliai.
Skelbimas
Collapse
No announcement yet.
Vilnius Connect - stoties rajono rekonstrukcija
Collapse
X
-
O iš kitos stoties pusės galbūt galvoti kažką tokia linkme:
- Drujos g pratęsti dviem juostomis virš viaduko vietoje 4 geležinkelio vėžių paliekant 2,
- Panaikinti Drujos važiuojamosios dalies atkarpą nuo Lidl iki sankryžos ties viaduku.
Paskutinis taisė spekas; 2023.08.12, 21:54.
- 1 patinka
Comment
-
Taip, tai būtų puikus variantas, jei Geležinkelio g. taptų pėsčiųjų alėja, aplink kurią kurtųsi parduotuvės ir laisvalaikio įstaigos. Realiai Drujos g. galėtų eiti už stoties, ten, kuri dabar bėgiai, iki pat Iešmininkų g. ir tai būtų puikus apvažiavimas. Tik, aiškų, reiktų jungties su Seinų g. ir Dariaus ir Girėno gatvė (nuovažų nuo viaduko). Tokiu būdu kitos stoties rajono gatvelės galėtų būti pilnai humanizuotos. Ta pati Panerių g. galėtų tapti jaukia Naujamiesčio gatvele.Lietuva visiems.
- 4 patinka
Comment
-
Parašė spekas Rodyti pranešimąŠiandien (šeštadienis) iš Elektrėnų palei pietus važiavau autobusu į autobusų stotį. Vilniuje važiavo sklandžiai iki kol privažiavo šią raudonai pažymėtą atkarpą. Ją įveikinėjo (gaila neužfiksavau tiksliai), bet taip sakyčiau 3-5 minutes. Sprendžiant iš šio mano anekdotinio įrodymo, reikia būtinai spręsti ir bent autobusų susisiekimą su stoties būsimu transporto hub'u. Galima jungtis pažymėta žaliai.
- Kas gi vyksta toje Ukrainoje?
- Rusija su Amerika kariauja.
- Ir ką, kaip ten reikalai?
- Na, Rusija prarado tūkstančius kareivių, šimtus tankų.
- O amerikiečiai?
- Nepatikėsi, jie apskritai kare nepasirodė.
- 2 patinka
Comment
-
Nauja Vilniaus stotis – dar negreitai: paaiškėjo preliminarios datos
„Planuojama, kad projektavimo etapas truks iki 2026 m., o po jo bus galima skelbti viešąjį pirkimą rangos darbams įgyvendinti. Rangos darbai bus pradėti pasirašius sutartį su rangovu”, – pasakoja Novilė Valančė, AB „Lietuvos geležinkeliai” Komunikacijos partnerė.
https://madeinvilnius.lt/verslas/nek...inarios-datos/
- 1 patinka
Comment
-
Parašė John Rodyti pranešimąNice. Projektas juda pilnu tempu, tsakant. Ane TrippleA
Comment
-
Kita vertus, juk kosminio laivo projektavimas užtrunka, o juk Vilniui to kosminio laivo labai reikia. Man asmeniškai užtektų daug minimalesnio projekto: lygi gatvės danga, granito bortai, tvarios plytelės visame Stoties rajone, sutvarkyti aplinkinių pastatų fasadai, perprojektuoti želdynai, uždengti peronai ir aleliuja. O paskui, jei kažkada norėsis, galės ir kosminį laivą projektuoti.
- 1 patinka
Comment
-
Parašė Knope Rodyti pranešimą
2026-aisiais baigs projektuoti
- 4 patinka
Comment
-
Parašė John Rodyti pranešimą
Iš ko lažinamės, kad 2026 "projektuoti" nebaigs? Porą dėžių (po 24) šalto?
Nepirk iš Decathlon, Ritter Sport, Philips, Nestle, KraftHeinz, Viada, Vičiūnų, ypač Kalnapilis myžalų,
Toblerone, Milka, Dirol, Halls (Mondelez International), Hellmann's, Heineken, Mars, PepsiCo
Comment
-
O kokios to negreitumo priežastys neiškomunikukavo? Ar kaip tai nepastebėjau tam grandijoziškai iššūkiškai išsamiam straipsny? Nu gal praleidau, maža ką, gi būna. Nors būtų suvėmę kad stotis neprioriteška, skubiai dar nereikalinga ar panašiai kaip kad apie RB2 vyriausybės tam tikri asmenys kažkokią info buvo numetę čia prieš pora mėnesių. O gal čia ir tokio paaiškinimo užtenka - nebus greitai todel kad nei tu klausk nei tu žinosi.
Ps niekam nepaslaptis kad čia vienas ir tas pats orkestriukas, tai ar jie šū*inai dirba ar šū*inai komunikuoja? Kas dėl reikalų mieste tai akivaizdu kad pirmas variantas.Paskutinis taisė evvt; 2023.08.09, 23:19.
- 2 patinka
Comment
-
Parašė John Rodyti pranešimąNice. Projektas juda pilnu tempu, tsakant. Ane TrippleAPaskutinis taisė TrippleA; 2023.08.10, 00:02.
- 2 patinka
Comment
-
Tuščias straipsnis be jokios naujos info:
Naujosios geležinkelio stoties vilniečiams teks palaukti: vien jos projektavimas truks 3 metus https://www.lrytas.lt/bustas/nekilno...metus
p.s. nejaugi neįmanoma sujungti su autobusų stotimi žmoniškai? Aišku būtų pavojus, kad apsigyvens bomžai sujungime.
Nors ir stotyse gal gali lygiai taip pat sėkmingaiNepirk iš Decathlon, Ritter Sport, Philips, Nestle, KraftHeinz, Viada, Vičiūnų, ypač Kalnapilis myžalų,
Toblerone, Milka, Dirol, Halls (Mondelez International), Hellmann's, Heineken, Mars, PepsiCo
- 1 patinka
Comment
-
Parašė Eidvis Rodyti pranešimąVisokios požeminės peimyžtos perėjos nėra žmoniškas sujungimas. Žmoniškas sujungimas yra paprastas šaligatvis, per kurį žmonės gali laisvai judėti, kada jiems nereikia nei leistis į požeminę perėją nei lipti laiptais į kokį viaduką.
- 6 patinka
Comment
-
Parašė John Rodyti pranešimą
Žmoniškas sujungimas yra, kai autobusų stotis yra tame pačiame pastate, kaip ir geležinkelio stotis, dažnai požeminėje dalyje, arba iškart prie pastato. Sprendimas, kuris peršamas Vilniui su autobusų stotimi yra neadekvatus ir aiškiai darytas arba siekiant kitokios naudos vystytojui, arba dėl projektuotojo patirties trūkumo. Geras nesenas pavyzdys, kaip integruojamos rekonstruotos autobusų ir geležinkelio stotys, yra Lodzėje.
- 7 patinka
Comment
-
Parašė Eidvis Rodyti pranešimąVisokios požeminės peimyžtos perėjos nėra žmoniškas sujungimas. Žmoniškas sujungimas yra paprastas šaligatvis, per kurį žmonės gali laisvai judėti, kada jiems nereikia nei leistis į požeminę perėją nei lipti laiptais į kokį viaduką.
Comment
-
Parašė Aleksio Rodyti pranešimąPožeminės perėjos yra pačios saugiausios ir patogiausios ir pėstiesiems, ir automobiliams.
- 8 patinka
Comment
Comment