Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

Vilnius Connect - stoties rajono rekonstrukcija

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

    Šiandien (šeštadienis) iš Elektrėnų palei pietus važiavau autobusu į autobusų stotį. Vilniuje važiavo sklandžiai iki kol privažiavo šią raudonai pažymėtą atkarpą. Ją įveikinėjo (gaila neužfiksavau tiksliai), bet taip sakyčiau 3-5 minutes. Sprendžiant iš šio mano anekdotinio įrodymo, reikia būtinai spręsti ir bent autobusų susisiekimą su stoties būsimu transporto hub'u. Galima jungtis pažymėta žaliai.

    Click image for larger version  Name:	Capture.JPG Views:	0 Size:	197,9 kB ID:	2055387

    Comment


      O iš kitos stoties pusės galbūt galvoti kažką tokia linkme:
      - Drujos g pratęsti dviem juostomis virš viaduko vietoje 4 geležinkelio vėžių paliekant 2,
      - Panaikinti Drujos važiuojamosios dalies atkarpą nuo Lidl iki sankryžos ties viaduku.

      Click image for larger version  Name:	Capture2.JPG Views:	0 Size:	317,7 kB ID:	2055390
      Paskutinis taisė spekas; 2023.08.12, 21:54.

      Comment


        Taip, tai būtų puikus variantas, jei Geležinkelio g. taptų pėsčiųjų alėja, aplink kurią kurtųsi parduotuvės ir laisvalaikio įstaigos. Realiai Drujos g. galėtų eiti už stoties, ten, kuri dabar bėgiai, iki pat Iešmininkų g. ir tai būtų puikus apvažiavimas. Tik, aiškų, reiktų jungties su Seinų g. ir Dariaus ir Girėno gatvė (nuovažų nuo viaduko). Tokiu būdu kitos stoties rajono gatvelės galėtų būti pilnai humanizuotos. Ta pati Panerių g. galėtų tapti jaukia Naujamiesčio gatvele.
        Lietuva visiems.

        Comment


          Parašė spekas Rodyti pranešimą
          Šiandien (šeštadienis) iš Elektrėnų palei pietus važiavau autobusu į autobusų stotį. Vilniuje važiavo sklandžiai iki kol privažiavo šią raudonai pažymėtą atkarpą. Ją įveikinėjo (gaila neužfiksavau tiksliai), bet taip sakyčiau 3-5 minutes. Sprendžiant iš šio mano anekdotinio įrodymo, reikia būtinai spręsti ir bent autobusų susisiekimą su stoties būsimu transporto hub'u. Galima jungtis pažymėta žaliai.

          Click image for larger version Name:	Capture.JPG Views:	0 Size:	197,9 kB ID:	2055387
          Piko metu ir visas 10-15min galima praleisti čia važiuojant iš ar į stotį.
          - Kas gi vyksta toje Ukrainoje?
          - Rusija su Amerika kariauja.
          - Ir ką, kaip ten reikalai?
          - Na, Rusija prarado tūkstančius kareivių, šimtus tankų.
          - O amerikiečiai?
          - Nepatikėsi, jie apskritai kare nepasirodė.

          Comment


            Nauja Vilniaus stotis – dar negreitai: paaiškėjo preliminarios datos

            „Planuojama, kad projektavimo etapas truks iki 2026 m., o po jo bus galima skelbti viešąjį pirkimą rangos darbams įgyvendinti. Rangos darbai bus pradėti pasirašius sutartį su rangovu”, – pasakoja Novilė Valančė, AB „Lietuvos geležinkeliai” Komunikacijos partnerė.

            https://madeinvilnius.lt/verslas/nek...inarios-datos/

            Comment


              Nice. Projektas juda pilnu tempu, tsakant. Ane TrippleA

              Comment


                Parašė John Rodyti pranešimą
                Nice. Projektas juda pilnu tempu, tsakant. Ane TrippleA
                2026-aisiais baigs projektuoti

                Comment




                  Rail Baltica planuojame užsibaigti iki 2026 metų, tai ta proga jau pradėsime konstrukcijos darbus trukdysiančius visiems potencialiems, ir ypač pirmą kartą iš oro uosto į stotį persikėlusiems keleiviams! Valio!!

                  Comment


                    Kita vertus, juk kosminio laivo projektavimas užtrunka, o juk Vilniui to kosminio laivo labai reikia. Man asmeniškai užtektų daug minimalesnio projekto: lygi gatvės danga, granito bortai, tvarios plytelės visame Stoties rajone, sutvarkyti aplinkinių pastatų fasadai, perprojektuoti želdynai, uždengti peronai ir aleliuja. O paskui, jei kažkada norėsis, galės ir kosminį laivą projektuoti.

                    Comment


                      Parašė Knope Rodyti pranešimą

                      2026-aisiais baigs projektuoti
                      Iš ko lažinamės, kad 2026 "projektuoti" nebaigs? Porą dėžių (po 24) šalto?

                      Comment


                        Parašė John Rodyti pranešimą

                        Iš ko lažinamės, kad 2026 "projektuoti" nebaigs? Porą dėžių (po 24) šalto?
                        Noriu būti lažybų akcininkas, kad nebaigs.
                        Nepirk iš Decathlon, Ritter Sport, Philips, Nestle, KraftHeinz, Viada, Vičiūnų, ypač Kalnapilis myžalų,
                        Toblerone, Milka, Dirol, Halls (Mondelez International), Hellmann's, Heineken, Mars, PepsiCo

                        Comment


                          Bet ar spes ES pinigus susigrobti jei dirba tokiais tempais? Projektavimas kartu su visokiais taisymais ir teismais tikrai uzsites ilgiau, paskui rangova rinks ir perrinkines, tai kazin ar is viso prasides statybos iki 2030...

                          Comment


                            O kokios to negreitumo priežastys neiškomunikukavo? Ar kaip tai nepastebėjau tam grandijoziškai iššūkiškai išsamiam straipsny? Nu gal praleidau, maža ką, gi būna. Nors būtų suvėmę kad stotis neprioriteška, skubiai dar nereikalinga ar panašiai kaip kad apie RB2 vyriausybės tam tikri asmenys kažkokią info buvo numetę čia prieš pora mėnesių. O gal čia ir tokio paaiškinimo užtenka - nebus greitai todel kad nei tu klausk nei tu žinosi.

                            Ps niekam nepaslaptis kad čia vienas ir tas pats orkestriukas, tai ar jie šū*inai dirba ar šū*inai komunikuoja? Kas dėl reikalų mieste tai akivaizdu kad pirmas variantas.
                            Paskutinis taisė evvt; 2023.08.09, 23:19.

                            Comment


                              Parašė John Rodyti pranešimą
                              Nice. Projektas juda pilnu tempu, tsakant. Ane TrippleA
                              Nu bent jau aisku kaip vystosi projektas. Siaip tai pats tikejau, kad siu metu antroj pusej jau skelbs kazkokia projektine info, o kitamet ieskos rangovo.
                              Paskutinis taisė TrippleA; 2023.08.10, 00:02.

                              Comment


                                Tuščias straipsnis be jokios naujos info:
                                Naujosios geležinkelio stoties vilniečiams teks palaukti: vien jos projektavimas truks 3 metus https://www.lrytas.lt/bustas/nekilno...metus
                                p.s. nejaugi neįmanoma sujungti su autobusų stotimi žmoniškai? Aišku būtų pavojus, kad apsigyvens bomžai sujungime.
                                Nors ir stotyse gal gali lygiai taip pat sėkmingai
                                Nepirk iš Decathlon, Ritter Sport, Philips, Nestle, KraftHeinz, Viada, Vičiūnų, ypač Kalnapilis myžalų,
                                Toblerone, Milka, Dirol, Halls (Mondelez International), Hellmann's, Heineken, Mars, PepsiCo

                                Comment


                                  Visokios požeminės peimyžtos perėjos nėra žmoniškas sujungimas. Žmoniškas sujungimas yra paprastas šaligatvis, per kurį žmonės gali laisvai judėti, kada jiems nereikia nei leistis į požeminę perėją nei lipti laiptais į kokį viaduką.

                                  Comment


                                    Parašė Eidvis Rodyti pranešimą
                                    Visokios požeminės peimyžtos perėjos nėra žmoniškas sujungimas. Žmoniškas sujungimas yra paprastas šaligatvis, per kurį žmonės gali laisvai judėti, kada jiems nereikia nei leistis į požeminę perėją nei lipti laiptais į kokį viaduką.
                                    Žmoniškas sujungimas yra, kai autobusų stotis yra tame pačiame pastate, kaip ir geležinkelio stotis, dažnai požeminėje dalyje, arba iškart prie pastato. Sprendimas, kuris peršamas Vilniui su autobusų stotimi yra neadekvatus ir aiškiai darytas arba siekiant kitokios naudos vystytojui, arba dėl projektuotojo patirties trūkumo. Geras nesenas pavyzdys, kaip integruojamos rekonstruotos autobusų ir geležinkelio stotys, yra Lodzėje.

                                    Comment


                                      Parašė John Rodyti pranešimą

                                      Žmoniškas sujungimas yra, kai autobusų stotis yra tame pačiame pastate, kaip ir geležinkelio stotis, dažnai požeminėje dalyje, arba iškart prie pastato. Sprendimas, kuris peršamas Vilniui su autobusų stotimi yra neadekvatus ir aiškiai darytas arba siekiant kitokios naudos vystytojui, arba dėl projektuotojo patirties trūkumo. Geras nesenas pavyzdys, kaip integruojamos rekonstruotos autobusų ir geležinkelio stotys, yra Lodzėje.
                                      Krokuvoje neidialu, bet irgi zymiai geriau nei Vilniuje - aplink traukiniu stoti tik pestieji ir paspirtukai, jokiu autostradu, autobusu stotis uz kampo su aiskiu zymejimu kaip iki jos nueit. Kas suplanuota vilniuje tai yra oligarchu, ju draugeliu paklaniu ir Simasiaus meiluzes aptarnavimas, o ne autobusu stoties projektas

                                      Comment


                                        Parašė Eidvis Rodyti pranešimą
                                        Visokios požeminės peimyžtos perėjos nėra žmoniškas sujungimas. Žmoniškas sujungimas yra paprastas šaligatvis, per kurį žmonės gali laisvai judėti, kada jiems nereikia nei leistis į požeminę perėją nei lipti laiptais į kokį viaduką.
                                        Požeminės perėjos yra pačios saugiausios ir patogiausios ir pėstiesiems, ir automobiliams.

                                        Comment


                                          Parašė Aleksio Rodyti pranešimą
                                          Požeminės perėjos yra pačios saugiausios ir patogiausios ir pėstiesiems, ir automobiliams.
                                          Šitas geras

                                          Comment

                                          Working...
                                          X