Parašė spekas
Rodyti pranešimą
Skelbimas
Collapse
No announcement yet.
Vilnius Connect - stoties rajono rekonstrukcija
Collapse
X
-
Parašė Alvio Rodyti pranešimąO tai stotis bus ne šitas pastatas? Negali būti, kad stotis pavirs siauru autobusų parkingu.
Comment
-
Parašė VLR Rodyti pranešimąApie viską pagalvota (išskyrus apie tai, kad čia turi būti ne kokių Druskininkų autobusų stotis, o 600 tūkstančių žmonių ES sostinės centrinis transporto mazgas).
Comment
-
Parašė Silber418 Rodyti pranešimą
Užtat galima bus latytę ir kapučiną su espresu prie pat autobuso siurbti. Taip kurorotiška.
Comment
-
Parašė TrippleA Rodyti pranešimą
Ok, as ziurau, kad mes cia nusifantazavom neblogai. Pacios sitos vizulkes tera detaliojo plano vizualizacijos. Pats stoties pastas, aplinkiniai pastata, amfitearai, ir ir keleiviu ilaipinimo ir islaipinimo temrinala bus projektuojami atskirais konkursais. Tai manau geriausia neoprisisprogt visiem su esamom vizualizacijom, kurios labai daug ko apie galutini pastato varianta ir keleiviu terminalus neparodo.
Žodžiu, tai yra tiesiog vadovėlinis, totalinis ir bekompromisinis vilnietiškas clusterfuck'as, kur suknisama viskas, ką įmanoma suknisti. Tai ar ten bus biškiuką kas nors tweakinama vienaip ar kitaip, realiai nebėra jokio skirtumo, nes bus šūdas either way. Taip būna, kai tiek miesto valdžioje, tiek šalies centrinėje valdžioje yra plūgai ir mužikai, kurie nelabai supranta, kaip veikia pasaulis ir kad ne viskas veikia taip paprastai kaip nuvažiavimas savaitgalį pas tėvukus su savo Passatu bulvių parsivežti. Norėčiau sakyti, kad čia bus eilinis Vilnius-style "bus geriau, nei anksčiau", bet, tiesą sakant, net nesu tuo tikras.
- 13 patinka
Comment
-
Parašė John Rodyti pranešimą
Šiaip, net jei ten viskas būtų padaryta žymiai geriau su kokiais nors konkursais, tai visvien yra feilas transporto planavimo požiūriu. Centrinė autobusų stotis ir centrinė geležinkelio stotis turi būti INTEGRUOTOS t.y. vieno projekto ir vieno objekto neatskiriamos dalys. Ypač, kai ES mums šiap ne taip įbruko RB projektą, kuris mums užtikrins jungtį su civilizuotu pasauliu. Autobusų stotis turėjo būti apimta ZHA Geležinkelio stoties projekte, kuris, panašu, apskritai nebus įgyvendintas, nes "nėra pinigų" ar dėl panašių lietuviškų priežasčių.
Žodžiu, tai yra tiesiog vadovėlinis, totalinis ir bekompromisinis vilnietiškas clusterfuck'as, kur suknisama viskas, ką įmanoma suknisti. Tai ar ten bus biškiuką kas nors tweakinama vienaip ar kitaip, realiai nebėra jokio skirtumo, nes bus šūdas either way. Taip būna, kai tiek miesto valdžioje, tiek šalies centrinėje valdžioje yra plūgai ir mužikai, kurie nelabai supranta, kaip veikia pasaulis ir kad ne viskas veikia taip paprastai kaip nuvažiavimas savaitgalį pas tėvukus su savo Passatu bulvių parsivežti. Norėčiau sakyti, kad čia bus eilinis Vilnius-style "bus geriau, nei anksčiau", bet, tiesą sakant, net nesu tuo tikras.
1) Taug kur autobusu ir traukiniu stotys nera tam paciam pastate. Vilniaus atveju uzteks gatve pereit, kas yra daug arciau, nei dauguma autobusu ir traukiniu stociu Europoje.
2)Nustokit varyt ta savo demagogija apie tai, kad niekas Vilnius Connect nesiruosia igyvendint. Neturit jokiu konkreciu irodymu ir skleidziat dmeoagogija.
- 1 patinka
Comment
-
Parašė TrippleA Rodyti pranešimą
Ok, tai po truputi tada :
1) Taug kur autobusu ir traukiniu stotys nera tam paciam pastate. Vilniaus atveju uzteks gatve pereit, kas yra daug arciau, nei dauguma autobusu ir traukiniu stociu Europoje.
2)Nustokit varyt ta savo demagogija apie tai, kad niekas Vilnius Connect nesiruosia igyvendint. Neturit jokiu konkreciu irodymu ir skleidziat dmeoagogija.
- 3 patinka
Comment
-
Parašė John Rodyti pranešimą
Šiaip įrodyt reiktų teiginius, o ne neiginius. Tai kur įrodymai, kad vyksta koks nors progresas su Geležinkelių stoties projekto įgyvendinimu? Kur finansavimas? Kokiomis dalimis ir kas apmokės? Kur statybos leidimai? Kada prasideda statybos darbai?
- 2 patinka
Comment
-
Parašė TrippleA Rodyti pranešimą
O kur irodymai, kad nevyksta. Whataboutizmas pas jus ir tiek. Jei teigiat, kad tokie projektai nevyks is viso reikia ir pateikt realius irodymus, o ne "negirdejau nieko, tai nieko galimai ir nera". Jau antrakart bandot irodyt savo, bet kaip pirma kart be faktu ejot ir negalejot niekaip atsikirt, kad "niekas nieko nestatys" taip ir dabar.
Dar kartą, kas tiksliai ir kokiomis dalimi bei sumomis tai finansuos? Kur statybos leidimas? Kada prasideda statybos darbai? Be išsisukinėjimų.
- 2 patinka
Comment
-
Matyt tikrai nesišviečia nauja traukinių stotis. Jeigu remontuoja, kai tuoj bus viskas perdaroma, tai matyt žino, kad Vilnius Connect nesišviečia dar kokį 10 metų
Įsibėgėja naujas Vilniaus geležinkelio stoties remonto etapas
Tęsiant Vilniaus geležinkelio stoties remontą, pradėti darbai įgauna vis didesnį pagreitį. Šiuo metu „LTG Infra” jau pasirašė sutartis dėl nestandartinių baldų ir interjero sprendinių pirkimo. Šios sutartys – Vilniaus geležinkelio stoties pastato remonto dalis. Pabaigus visus stoties atnaujinimo darbus klientų lauks šiuolaikiška laukimo erdvė, patogios paslaugų zonos, naujos komfortiškos erdvės verslams – maisto, užkandžių gamintojams, taip pat kitiems paslaugų teikėjams, tenkinantiems įvairius keliaujančiųjų traukiniais poreikius.
Comment
-
Parašė liootas Rodyti pranešimąMatyt tikrai nesišviečia nauja traukinių stotis.
Tai kad naujos stoties niekas ir nežadėjo, tik aplipins senąją amfiteatrais beigi laiptais neįgaliesiems ir dviratininkams, kad pažaliuotų iš pykčio (iš čia ir Green-Connect).
-
Comment
-
Parašė Creatium Rodyti pranešimąTaigi buvo skelbta anksčiau, kad stoties pertvarka bus kartu su RailBaltica statybomis.
Comment
-
Parašė liootas Rodyti pranešimąMatyt tikrai nesišviečia nauja traukinių stotis. Jeigu remontuoja, kai tuoj bus viskas perdaroma, tai matyt žino, kad Vilnius Connect nesišviečia dar kokį 10 metų
Įsibėgėja naujas Vilniaus geležinkelio stoties remonto etapasPaskutinis taisė TrippleA; 2023.04.10, 14:58.
- 5 patinka
Comment
-
Parašė Obi-Wan Kenobi Rodyti pranešimą
Ir kai tokio svarbaus objekto projektavime (tiesa sakant dar net koncepcijos stadijoje) reikia įrodinėti tokius elementarius ir atrodytų pirminius principus kaip autobusų ir jų laukimo zonos (bent jau) pakišimas po stogu (o tolimesnė integracija tai matyt iš vis artima branduolinei sintezei) tai man plaukai šiaušiasi. Jei jau čia lipama ant tokio elementaraus grėblio tai ko tuomet galima laukti?
- 8 patinka
Comment
-
Parašė Robyla Rodyti pranešimą
Jeigu tvorai striuka su pinigais, tai koks signalas Connect projektui?
- 4 patinka
Comment
-
Parašė John Rodyti pranešimą
Connect "prjektas" yra projektas tik tiek, kiek Stoties rajone investuos privatūs investuotojai. Pats stoties Zaha Hadid projektas mirė net nepradėtas. Jokių kitokių investicijų nei iš VMS, nei iš LTG, nekalbant apie centrinę valdžią, net nėra planuojama, išskyrus kokį vieną kitą mažareikšmį kosmetinį patvarkymą. Bus labai gerai, jei išbombarduotą šaligatvį aptvarkys.
- 6 patinka
Comment
Comment