Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

Vilnius Connect - stoties rajono rekonstrukcija

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

    Kad Iešmininkų gatvės vieta nebūtų gera net Olandiško tipo stotelės įrengimui, formuojant tokį dalyką šalia/ant tilto automatiškai reikštų rizikos kūrimą butelio kaklelio problemų atsiradimams kažkuriuo netinkamu metu. Jau nekalbant, kad pati vieta šiandien toli gražu nėra humanizuota ir patogi žmonių surinkimui, dar žiūrint pusė radius aplinkui yra priemesčio tipo vienasmeniai namai Panerių miškuose, tai vėlgi kažkokia nenaudinga vieta pasiūlytai paskirčiai.

    Pati idėja labai gera ir naudinga, atstumas iki stoties nuo pietinio rajono centro dabar toks pats kaip pereinant visą Senamiestį nuo Nacionalinio muziejaus, bet žymiai tinkamesnė vieta mano nuomone būtų pietinėje Prūsų/Švitrigailos pusėje, tiesiog ant esamos Oro Uostas-Stotis trasos, leidžiant ją papildyti Prūsų st. srautu ir operuoti kaip reguliarų, integruotą Vilniaus viešąjį transportą.

    Comment


      Bluefox Ačiū už parašymą, reikės ir man užpildyti.

      Parašė bato_usai Rodyti pranešimą
      Kad Iešmininkų gatvės vieta nebūtų gera net Olandiško tipo stotelės įrengimui, formuojant tokį dalyką šalia/ant tilto automatiškai reikštų rizikos kūrimą butelio kaklelio problemų atsiradimams kažkuriuo netinkamu metu. Jau nekalbant, kad pati vieta šiandien toli gražu nėra humanizuota ir patogi žmonių surinkimui, dar žiūrint pusė radius aplinkui yra priemesčio tipo vienasmeniai namai Panerių miškuose, tai vėlgi kažkokia nenaudinga vieta pasiūlytai paskirčiai.

      Pati idėja labai gera ir naudinga, atstumas iki stoties nuo pietinio rajono centro dabar toks pats kaip pereinant visą Senamiestį nuo Nacionalinio muziejaus, bet žymiai tinkamesnė vieta mano nuomone būtų pietinėje Prūsų/Švitrigailos pusėje, tiesiog ant esamos Oro Uostas-Stotis trasos, leidžiant ją papildyti Prūsų st. srautu ir operuoti kaip reguliarų, integruotą Vilniaus viešąjį transportą.
      Visiškai nesvarbu, kas dabar yra prie Iešmininkų g., nes tų sandėlių neliks, o atsiras šiuolaikiškas kvartalas. Todėl be galo svarbu, kad ten būtų suplanuota traukinių stotelė. Ypač dėl patogaus ryšio su miesto VT (greitas nuvažiavimas į blokinius rajonus per Tūkstantmečio g. ir Laisvės pr.).

      Dėl Prūsų st. irgi pritarčiau, stotelė galėtų būti tiesiog po viaduku. Idealiu atveju reikėtų įrengti abi stoteles.


      Click image for larger version

Name:	vrt-stoties-atkarpa.jpg?w=1024.jpg
Views:	3413
Size:	233,2 kB
ID:	2025268
      100 minčių – miestai, transportas ir idėjos

      Comment


        Niekad neatkreipiau dėmesio - taip išeina ir šių trobesynų iškėlimas turėtų vykti? Būtų labai gerai.

        Click image for larger version

Name:	Capture.JPG
Views:	3162
Size:	333,6 kB
ID:	2025380
        Click image for larger version

Name:	Capture2.JPG
Views:	3155
Size:	344,3 kB
ID:	2025381

        Comment


          Toje vietoje labai norėtųsi matyti kažką tokio:




          Comment


            Parašė spekas Rodyti pranešimą
            Niekad neatkreipiau dėmesio - taip išeina ir šių trobesynų iškėlimas turėtų vykti? Būtų labai gerai.
            Dar butu labai gerai, akd tiesiant Rail Baltica iki oro uosto dvikelis atsirastu.

            Comment


              Gal vertėtų taip padaryti - dviejų juostų gatvę įrengti? Viaduko plotis apie 21 m ir, atrodo, 2 nenaudojamos geležinkelio vėžės.

              Click image for larger version

Name:	Capture.JPG
Views:	2693
Size:	344,4 kB
ID:	2025746

              (PS. parašiau savivaldybei į užklausą klausimus ir pasiūlymus dėl grįžračio teritorijos konversijos)

              Comment


                Parašė Obi-Wan Kenobi Rodyti pranešimą
                Šmš featuring DJ Zuokas. Piariniai renderiai prieš rinkimus.
                Zuokula feat. DJ EšAiEmEš - Vilnius (Cry Me A River mix)

                Comment


                  Parašė spekas Rodyti pranešimą
                  Gal vertėtų taip padaryti - dviejų juostų gatvę įrengti? Viaduko plotis apie 21 m ir, atrodo, 2 nenaudojamos geležinkelio vėžės.

                  Click image for larger version

Name:	Capture.JPG
Views:	2693
Size:	344,4 kB
ID:	2025746

                  (PS. parašiau savivaldybei į užklausą klausimus ir pasiūlymus dėl grįžračio teritorijos konversijos)
                  Dabartinė „darnaus judumo“ politika net neleistų svarstyti tokių idėjų. Tai įmanoma tik po rinkimų (na, nebent ateitų Raskevičius). Šiaip ta idėja pačioj Vilnius Connect pradžioj tokia ir buvo – stoties rajono aplinkkelis nuo Drujos iki Tūkstantmečio g., gal net pavyktų atrast planų. Manau, kad tai tikrai būtų labai geras dalykas – atsirastų laisvė didesniam užstatymui palei stotį, Geležinkelio g. galėtų tapti pėsčiųjų alėja, stoties prieigose būtų mažiau triukšmo ir pan.
                  Lietuva visiems.

                  Comment


                    Raudonai pažymėta eismo alternatyva būtų labiau nice to have, kai prioritetiniu klausimu turėtų būti eismo organizavimas kitoje geležinkelio pusėje, nes kiek pateikta vizualuose, alternatyvi Pelesos gatvė geležinkelių vietoje sueis į tą patį Liepkalnio - Pelesos g. mazgą, kuris jau dabar nesusitvarko su užduotimi. Prie tokių srautų palikti tik esamą pravažiavimą be papildomų mazgų, būtų šūvis sau į kulną.

                    Comment


                      Parašė taccido Rodyti pranešimą
                      Bluefox Ačiū už parašymą, reikės ir man užpildyti.


                      Visiškai nesvarbu, kas dabar yra prie Iešmininkų g., nes tų sandėlių neliks, o atsiras šiuolaikiškas kvartalas. Todėl be galo svarbu, kad ten būtų suplanuota traukinių stotelė. Ypač dėl patogaus ryšio su miesto VT (greitas nuvažiavimas į blokinius rajonus per Tūkstantmečio g. ir Laisvės pr.).

                      Click image for larger version  Name:	vrt-stoties-atkarpa.jpg?w=1024.jpg Views:	799 Size:	233,2 kB ID:	2025268
                      Čia mėgstama visokių fantastinių naujų greitkelių viduryje miesto pasiūlyt, bet man būtų svajonė, jeigu jau labai į toli žiūrint, kad šitoje vietoje (už 4 taško) išsiskaidytų vežė link Panerių ir kita link Lazdynų, nueinanti palei Vakarinį aplinkelį tolyn į šiaurę, kad būtų patogus susisiekimas traukiniu ir vakariniams rajonams ar kada nors link Ukmergės ir Panevėžio jungiant. Miesto ribose dar ne viskas ten užstatyta palei VA. Keista kad savu laiku sovietinė valdžia neplanavo nieko panašaus.

                      Comment


                        Parašė Zefyras Rodyti pranešimą

                        Čia mėgstama visokių fantastinių naujų greitkelių viduryje miesto pasiūlyt, bet man būtų svajonė, jeigu jau labai į toli žiūrint, kad šitoje vietoje (už 4 taško) išsiskaidytų vežė link Panerių ir kita link Lazdynų, nueinanti palei Vakarinį aplinkelį tolyn į šiaurę, kad būtų patogus susisiekimas traukiniu ir vakariniams rajonams ar kada nors link Ukmergės ir Panevėžio jungiant. Miesto ribose dar ne viskas ten užstatyta palei VA. Keista kad savu laiku sovietinė valdžia neplanavo nieko panašaus.
                        Sovietinė ne tik neplanavo kažko tokio, bet ir nurinko buvusį geležinkelį per Gerosios Vilties gatvę į Žvėryną ir tolyn į Antakalnį. Dabar turėt tokius bėgius būtų labai patogu.

                        Comment


                          Toli esu nuo geležinkelių techninių reikalų, tad norėjosi paklausti, ar buvo bent viena vėžė/ruožas nutiesta per 30 metų grynai galvojant apie keleivių srautą ir gyventojo patogumą, o ne apie krovinių vėžimą iš LEZ'ų ir pan. pramonės taškų?

                          Comment


                            Parašė R.D. Rodyti pranešimą
                            Toli esu nuo geležinkelių techninių reikalų, tad norėjosi paklausti, ar buvo bent viena vėžė/ruožas nutiesta per 30 metų grynai galvojant apie keleivių srautą ir gyventojo patogumą, o ne apie krovinių vėžimą iš LEZ'ų ir pan. pramonės taškų?
                            Nebuvo.

                            Comment


                              Parašė Robyla Rodyti pranešimą
                              Raudonai pažymėta eismo alternatyva būtų labiau nice to have, kai prioritetiniu klausimu turėtų būti eismo organizavimas kitoje geležinkelio pusėje, nes kiek pateikta vizualuose, alternatyvi Pelesos gatvė geležinkelių vietoje sueis į tą patį Liepkalnio - Pelesos g. mazgą, kuris jau dabar nesusitvarko su užduotimi. Prie tokių srautų palikti tik esamą pravažiavimą be papildomų mazgų, būtų šūvis sau į kulną.
                              Taip , tik kaip tuomet su Drujos gatvės pratęsimu kirsti geležinkelį?..

                              Click image for larger version

Name:	Capture.JPG
Views:	1951
Size:	353,2 kB
ID:	2026578

                              Comment


                                Net ši tema negali apsieiti be automobilistų ir jų siūlomų ‘aplinkkelių’. Graudu.

                                Comment


                                  Parašė VLR Rodyti pranešimą
                                  Net ši tema negali apsieiti be automobilistų ir jų siūlomų ‘aplinkkelių’. Graudu.
                                  Jeigu turit pasiūlymų kaip atskirti stočių funkcijas nuo susisiekimo ryšių (keliai, geležinkeliai, pėsčiųjų, neįgaliųjų, dviratininkų, autobusų, troleibusų ir tt.) integravimo į jas - prašau rašykite.

                                  Comment


                                    Atrodo, tiks šioje temoje
                                    VMS / Diena.lt 2023.03.10
                                    Apleista teritorija prie Šv. Stepono bažnyčios taps stoties rajono traukos objektu
                                    Vilniaus stoties rajone atsiras daugiau gyvybės ir erdvės – Vilniaus miesto savivaldybė planuoja apleistos Šv. Stepono bažnyčios teritorijos tvarkymo darbus. UAB „Vilniaus planas“ parengtam Šv. Stepono skvero projektui jau gautas statybos leidimas, informuojama savivaldybės pranešime.

                                    Bendrovės „Vilniaus planas“ parengtame projekte numatyta ne tik sutvarkyti ir pritaikyti visuomenės poreikiams Šv. Stepono bažnyčios aplinką, bet ir atkurti Šv. Stepono gatvės istorinę trasą, pirmenybę suteikiant pėstiesiems ir dviratininkams. (...)





                                    Pagal architekto Pauliaus Jonio idėją tvarkomoje teritorijoje bus eksponuojami ir sovietmečio laikotarpio brutalią invaziją į šią teritoriją menantys statiniai – tiltinis kranas, gelžbetoninis rezervuaras ir kaminas. Kadaise pramoninėms reikmėms naudoti objektai bus pritaikyti naujai funkcijai ir leis lankytojams papasakoti permainingą vietos istoriją. Teritorijoje taip pat numatoma eksponuoti tyrimų metu atrastus Šv. Roko koplyčios pamatus bei monumentalioje kompozicijoje meninėmis priemonėmis įamžinti XV–XX a. čia palaidotų žymiausių vilniečių atminimą.

                                    Nors pati Šv. Stepono bažnyčia nepatenka į projekto ribas, planuojama ją tinkamai apšviesti ir suformuoti grindinį aplink visą fasadą. Visoje teritorijoje bus atnaujintas arba įrengtas naujas apšvietimas, kiti mažosios architektūros akcentai. Sutvarkius bažnyčią ji bus atiduota tikintiesiems.

                                    https://www.diena.lt/naujienos/vilni...bjektu-1117038

                                    Comment


                                      Keletas atnaujintų vaizdų iš autobusų stoties teritorijos detaliojo plano. Papildyta stoginėmis prie autobusų įlaipinimo vietų.

                                      Click image for larger version

Name:	2.jpg
Views:	676
Size:	147,6 kB
ID:	2042192

                                      Click image for larger version

Name:	1.jpg
Views:	657
Size:	154,9 kB
ID:	2042193

                                      Click image for larger version

Name:	3.jpg
Views:	678
Size:	199,5 kB
ID:	2042194

                                      Comment


                                        Akivaizdus afterthought ir chaltūra pagal blogiausias Vilniaus tradicijas. Stoginės visvien palieka tarpą tarp aikštelėse stovinčių autobusų ir keleivių laukimo erdvės/šaligatvio. Akivaizdu, kad projektas darytas žmonių, kurie anksčiau nieko panašaus nėra darę.

                                        Comment


                                          Apie viską pagalvota (išskyrus apie tai, kad čia turi būti ne kokių Druskininkų autobusų stotis, o 600 tūkstančių žmonių ES sostinės centrinis transporto mazgas).

                                          Comment

                                          Working...
                                          X