Parašė Goodoo
Rodyti pranešimą
Skelbimas
Collapse
No announcement yet.
Vilnius Connect - stoties rajono rekonstrukcija
Collapse
X
-
Parašė Goodoo Rodyti pranešimąVienas iš variantų - Naujoji Vilnia. Dėl laiko neaišku, viskas proklauso nuo Connect perspektyvų
- 2 patinka
Comment
-
Kažkas vyksta: "Užsienio architektai kūrė Vilniaus stoties rajono prieigų viziją"
https://madeinvilnius.lt/naujienos/m...rieigu-vizija/
- 1 patinka
Comment
-
Atvažiavę prancūzai pirštu bedė į tai, kas akivaizdu, ir diskutuota ir šiame forume:
Planuojant konversijos teritoriją Paryžiaus planavimo instituto urbanistai pasiūlė Vilniui pritaikyti miesto ribose esančią geležinkelio infrastruktūrą gyventojų judumo reikmėms. Miesto traukinio (tramvajaus) koncepcija padėtų sumažinti automobilių transporto srautus Tūkstantmečio gatvėje, o esamas geležinkelio atšakas rytai-vakarai ir šiaurė-pietūs kryptimis būtų galima išnaudoti tarpmiestinių traukinių stotis Vilniuje pritaikant miesto visuomeninio transporto naudojimui. Dirbtuvių dalyvių manymu, tramvajus galėtų tapti alternatyvia susisiekimo priemone Vilniuje, kuriančia vientisą miesto susisiekimo viešuoju transportu grandinę.
https://vilnius.lt/lt/2022/06/22/uzs...rieigu-vizija/
- 15 patinka
Comment
-
O dėl vietinių architektų/urbanistų požiūrio į tai: teko per Open House apsilankyti naujame Do Architects biure Vilkpėdėje buvusioje betono konstrukcijų gamykloje (daugmaž prie Savanorių pr. Norfos Bazės). Architektai ten turi daug vizijų viso rajono didelei konversijai ir tas numatyta ir naujame Vilniaus BP. Per pačią gamyklos (dabar konvertuotų biurų) teritoriją eina bėgiai. Klausiu vieno iš gidų-darbuotojų (nežinau ar architektas ar kas) - ar planuojant konversiją svarstėte apie keleivių vežimą bėgiais tarp Vilkpėdės ir bent jau Stoties. Iš atsakymo supratau, kad tikrai jokių minčių nėra apie tai, bėgiai paliekami tik dėl paveldo/estetikos ir vizijoje numatyta nebent pasivaikščiojimo trasa palei juos. Tai šiek tiek liūdna.
- 9 patinka
Comment
-
Bet kokie atsilike tie prancuzai, visai namu darbu neatliko:
1) gi tiek Avulis, tiek ji aptarnaujanti VMS sake, kad siais laikais visi citybee ir bolt vazineja, beginis VT yra atsilikes reikalas is praeito amziaus
2) meras sake, kad gyvena ponu kvartaliuke centre ir jam biednu priemiesciu problemos neidomios, ka jie kalba apie susisiekimo gelezinkeliu gerinima su istoriskai neturtingais naujininkais, paneriais ar vileika
- 6 patinka
Comment
-
Paminėtas ten ir Diuseldorfas. Kas lankėsi tame mieste, turbūt žino, kad Diuseldorfo identitetą didele dalimi formuoja nesveikai kietas BĖGINIS VT: Strassenbahnai, S-Bahnai, U-Bahnai ir visokios kitokios įmanomos bėginio bahn'o rūšys. Lygiuotis į Diuseldorfą=statyti beginį VT. Tramvajus turėtų būti absoliutus minimumas.
- 6 patinka
Comment
-
Parašė Kristisz Rodyti pranešimąO dėl vietinių architektų/urbanistų požiūrio į tai: teko per Open House apsilankyti naujame Do Architects biure Vilkpėdėje buvusioje betono konstrukcijų gamykloje (daugmaž prie Savanorių pr. Norfos Bazės). Architektai ten turi daug vizijų viso rajono didelei konversijai ir tas numatyta ir naujame Vilniaus BP. Per pačią gamyklos (dabar konvertuotų biurų) teritoriją eina bėgiai. Klausiu vieno iš gidų-darbuotojų (nežinau ar architektas ar kas) - ar planuojant konversiją svarstėte apie keleivių vežimą bėgiais tarp Vilkpėdės ir bent jau Stoties. Iš atsakymo supratau, kad tikrai jokių minčių nėra apie tai, bėgiai paliekami tik dėl paveldo/estetikos ir vizijoje numatyta nebent pasivaikščiojimo trasa palei juos. Tai šiek tiek liūdna.
- 5 patinka
Comment
-
Parašė ttttt Rodyti pranešimą
Na tai o kam kažką tokio planuot kai Šimašiaus VMS visais būdais jau tiek metų visiems teigia, kad bėginis transportas Vilniui yra ne tik absurdas, bet ir absoliučiai nerealus dalykas, apie kurį net teoriškai nėra svarstoma?
- 14 patinka
Comment
-
Parašė Julius.ste Rodyti pranešimąLTG keičia fasadą pastatui esančiam Pelesos g. 10. Nuotraukos poros savaičių senumo. Dabar jau visas juodas.
Vidaus įrengimą ir susitvarkymą dar suprantu. Bet fasado spalvos keitimas neatrodo efektyvus pinigų panaudojimo būdas penkiems metams. Kyla mintys, jog pats Vilnius Connect dar ilgai neprasidės.
Comment
-
Parašė dangoraižistas Rodyti pranešimą
„PRIKOLAS“ tame, kad Liepojoje su 65 tūkst. ir Daugpilyje su 80 tūkst. gyventojų (mažesi už Šiaulius ar Panevėžį ) ne tik YRA tramvajus su taktiniais tvarkaraščiais kas BERODS 7 minutes ir važinėjimu iki ir net šiek tiek po VIDURNAKČIO, bet dar ir STATOMOS naujos atkarpos ir linijos. Liepojoje pastatyta atkarpa į šiaurinį mikrorajoną, planuojama pratęsti į pietinį. Daugpilyje STATOMA atkarpa į ligoninę ir planuojama NAUJA linija į šiaurės rytų mikrorajoną (yra 3 maršrutai, būtų 4). Tuo tarpu VILNIUJE su faktiškai 650 tūkst. gyventojų ir IKI 800k dienos gyventojų sprendimus priimančių urbanistų KLIEDIMA neva „nėra“ pakankamo srauto tramvajui (bet Liepojoje ir Daugpilyje su 3 maršrutais kažkaip „yra“ net po vidurnakčio). Nors tas pats tramvajus galėtų KEISTI „greituosius“ autobusus, kurie taip nuolat kratosi, kad galima net...
Comment
-
Parašė Vilniaus gyventojas Rodyti pranešimą
Kaip manot ar galima tikėtis naujo mero tokio, kurio požiūris į bėginį transportą būtų kitoks ir tramvajaus galimybė taptų bent jau teorinė? Vis tik Šimašiui liko jau mažiau nei metai.
- 3 patinka
Comment
-
Parašė Vilniaus gyventojas Rodyti pranešimą
Kaip manot ar galima tikėtis naujo mero tokio, kurio požiūris į bėginį transportą būtų kitoks ir tramvajaus galimybė taptų bent jau teorinė? Vis tik Šimašiui liko jau mažiau nei metai.
Comment
-
Parašė Obi-Wan Kenobi Rodyti pranešimą
Čia priklauso nuo atkato. Jei bus geras, galima tikėtis naujo mero nuoširdaus rūpesčio vilniečių visuomeninio transporto gerinimu.
Comment
-
Seno, supyšusio informacinio stendo apie praėjimo į peronus nebuvimą vietoje pakabintas toks.
Turbūt bendruomenės arba Luna6 iniciatyva.
UPD: Matau toks pat plakatas ir kitoje vietoje yra pakabintas Forumo pranešimasPaskutinis taisė Julius.ste; 2022.07.01, 12:37.
Comment
Comment