Aš tai kažkaip kai prasidėjo karas Ukrainoje ir tapo aišku ką tai reiškia LG, susitaikiau su tuo, kad dar bent 10 metų jokio Connect'o ten nebus. Na bet iš kitos pusės gal ir gerai, gal ateity miestą valdys labiau suprantantys kas yra miestas žmonės, surengs naują konkursą ir išrinks projektą, kuris atspindės Šiaurės Europos sostinės centrą, o ne Nursultano centrinį parką/aikštę.
O dabar kaip tik nėra palankus metas LTG iškelti/uždaryti depą, kai rusiškų krovinių nebėra ir darbuotojai brangūs?
Aš tai kažkaip kai prasidėjo karas Ukrainoje ir tapo aišku ką tai reiškia LG, susitaikiau su tuo, kad dar bent 10 metų jokio Connect'o ten nebus. Na bet iš kitos pusės gal ir gerai, gal ateity miestą valdys labiau suprantantys kas yra miestas žmonės, surengs naują konkursą ir išrinks projektą, kuris atspindės Šiaurės Europos sostinės centrą, o ne Nursultano centrinį parką/aikštę.
Visada sakiau, kad kol kas paimam ir sutvarkom gatvės dangą, bortus, šaligatvius, želdinius, iškeliam girtuoklių užeigas ir gyvenam toliau. Prie progos galėsim ir iš esmės pertvarkyt. O dabar metų metus laukiama "kažko" - kosminio laivo nusileidimo.
Pirmadienį Vilniuje šalia sostinės autobusų stoties telekomunikacijų bendrovė „Telia Lietuva“ išjungė ir išmontavo paskutinį iki šiol šalyje veikusį taksofono aparatą. Metų pradžioje jų dar buvo 99.
Visada sakiau, kad kol kas paimam ir sutvarkom gatvės dangą, bortus, šaligatvius, želdinius, iškeliam girtuoklių užeigas ir gyvenam toliau. Prie progos galėsim ir iš esmės pertvarkyt. O dabar metų metus laukiama "kažko" - kosminio laivo nusileidimo.
Girtuoklių užeigas jau senai reikėjo iškelti su visais tais girtuokliais. Nėra ko maišytis linksmuoliams pirmadienio rytą tarp skubančių žmonių.
Bet vėlgi, savivaldybei juk svarbu, kad verslui būtų sudaryta konkurencinga aplinka. Tai vietoje to atsidaro dar vienas kioskas su "terasa" ir poilsiaujančiais linksmuoliais.
Pati Rygos stotis dabar atrodo ne ką geriau nei Vilniaus, bet aplink stotį yra prekybos centras Stockmanm, Forum Cinemas, Origo verslo centras. Ir jūs man norit pasakyt, kad šitai atrodo BLOGIAU nei Vilniaus stoties aikštė?
O dabar kaip tik nėra palankus metas LTG iškelti/uždaryti depą, kai rusiškų krovinių nebėra ir darbuotojai brangūs?
O kur remontuosi lokomotyvus? - Radviliškyje, kur dirba kreivarankiai pijokai (nors jų atlyginimas yra toks pats kaip Vilniuje)? Ar Vokietijoje, kur remontas kainuoja 6-8 kartus brangiau nei Vilniuje?
Pati Rygos stotis dabar atrodo ne ką geriau nei Vilniaus, bet aplink stotį yra prekybos centras Stockmanm, Forum Cinemas, Origo verslo centras. Ir jūs man norit pasakyt, kad šitai atrodo BLOGIAU nei Vilniaus stoties aikštė?
As manau kad Rygos stoties kritikai joje net nebuvo. Taip, ji nera kazkokia spindinti, bet Vilnius apie tokia tik pasvajot galetu.
O prie čia tas depas? Nes jeigu Vilnius Connect projekto vystymas vyktų sklandžiai, depas vistiek stovėtų nepaliestas dar mažiausiai 10-15 metų...
Iš to kad gal dabar būtų geras metas depo teritorijoje išnuomoti sklypus verslui vystyti ir pradėti rengti architektūrinius konkursus ir projektus. O apimčių sumažėjimas gal leistų naują depą už miesto statyti etapais, kas reiškia mažesnį pradinį lėšų poreikį. Dėl 10-15 metų tai nežinau kodėl depo teritorijos konversijai reikėtų laukti stoties sutvarkymo ir RB, gali projektai atskirai vykti.
Patys depai nėra kažkoks trukdis projekto pradžiai. Esmė bus atlaisvinti nuo nenaudojamų bėgių teritoriją Pelesos g. pusėje, tai leistų pradėti keleivių terminalo statybą ir alternatyvios gatvės tiesimą, o likusią teritoriją atiduoti vystytojams ir pagal poreikį užstatyti dalinai pagal laimėtojo pasiūlymus, o likusią net perkelti į trečią etapą. Be visų šių etapų nėra galimybės pradėti Pelesos g. rekonstrukcijos, nebent skaidyti į etapus ir pirmu sutvarkyti iki Zanavykų g. Depai yra abiejose Švitrigailos g. tilto pusėse. Panerių g. depo likimas diskutuojamas ir miesto valdžios su kongresų centro viziją, kaip alternatyva buvusiems sporto rūmams (https://www.15min.lt/verslas/naujien...us-973-1638266). Geležinkelio g. depas bus labiau teritorijos estetnis klausimas, nei funkcinis, išskyrus du naujus pėščiųjų tiltus.
Daug dedamųjų projekto pradžiai, bet tos pradžios nesimato, ypač stebint senų LG pastatų rekonstrukciją, nors Šimašius pažadėjo, kad kažkokie matomi pirmi žingsniai prasidės jau netrukus, pranešimas buvo 2021.09.23. Žinant jo "netrukus", tai be 2023 antros pusės nieko neprasidės.
Įdomu, kada tvarkys pesčiujų tiltą per geležinkelį, įrengines pandusus? Ar čia negyvas jau projektas?
Parašiau LTG klausimą ir gavau atsakymą.
Dabar rengia projektą. Planuoja pirkimo procedūras. Preliminariai vertina, jog darbai galėtų būtų pradėti metų gele, o pabaigti kitų metų III ketvirtyje.
Geležinkelio g. depas bus labiau teritorijos estetnis klausimas, nei funkcinis, išskyrus du naujus pėščiųjų tiltus.
Ar tikrai? Pagal Vilnius Connect planą palei Geležinkelio g. vietoj dabartinių bėgių ir depo pastatų tarp Stoties ir Švitrigailos g. numatomi iki 8 aukštų komercinės/administracinės paskirties pastatai (išskyrus išsaugomus istoriškai vertingus depo pastatus). Tai būtent apie šitą dalį kalbu, kad ji gali nepriklausomai nuo RB ir stoties rekonstrukcijos vykti.
Ar tikrai? Pagal Vilnius Connect planą palei Geležinkelio g. vietoj dabartinių bėgių ir depo pastatų tarp Stoties ir Švitrigailos g. numatomi iki 8 aukštų komercinės/administracinės paskirties pastatai (išskyrus išsaugomus istoriškai vertingus depo pastatus). Tai būtent apie šitą dalį kalbu, kad ji gali nepriklausomai nuo RB ir stoties rekonstrukcijos vykti.
Tai mintis ta pati, kad viens kitam netrukdo ir nėra ten esminė projekto sudedamoji.
Comment