Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

Vilnius Connect - stoties rajono rekonstrukcija

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

    Parašė R.D. Rodyti pranešimą
    Žinote, pasakysiu gal šiek tiek nepopuliarią nuomonę ir savų insaidų apie Susisiekimo ministerijos "politiką". Jie viską daro, kad iš esmės diskredituotų bet ką, kas yra vertinga ir eina į kokį konfliktą tuščioje vietoje. Antai, praktiškai nudrožė visus istorinius paštus ir užuot investavę, kad išlaikytų bent jau istorinius pastatus per tvarkybos darbus (kurių yra vienėtai), jie juos nudrožę pardavinėja (TB) ir valstybei bei savivaldai tenka nelengva užduotis rasti tiems pastatams įveiklinimą. Normali valstybė stengtųsi išlaikyti bent jau savo kanoninius pastatus (Klaipėdos, Kauno paštai), bet Lietuvoje tas negalioja.Neaišku, kodėl negali ten veikti paštai. Lygiai tas pats su mažais paštų skyriais. Perkelia į prekybcentrius, užuot išlaikę itin patogiuose visiems vietose (Palangos atvejis, kuris buvo debilumo viršunė). Dabar gi su Vilniaus oro uostu ir stotimi. Visu pirma iš tiesų su oro uostu yra problemų dėl civilinės avacijos reikalavimų ir dabartinis pastatas menkai tinkamas, bet jie ir buvo numatę palikti jį išėjimui, o viską aplink apnaujinti, tyčia nepasakodami, koks blogas yra tas 2000-x priestatas-terminalas, kuris kelia nemažiau problemų. Geležinkelio stotis mažiau kelia problemų, bet jeigu galėtų, jie viską susprogdintų ir pastatytų bet kokią dėžę, kuria jūs būtumėte laimingi. Nesąmonių kaip "man gražu/negražu" nekomentuosiu, tik pasakysiu vieną - sprendimas visada randamas, bet tai ką daro Susisiekimo ministerija yra mažu mažiausiai diskreditadija ne paveldo, o sveiko proto, nes sprendimai visada randami, jeigu tik nori juos rasti.
    Na stotis ir buvo pasprogdinta o po to perstatyta tad jusu pasiulymas ne visiskai is pirsto trauktas.

    Del Kauno ir Klaipedos pastu sutinku, tokiem dviem pastatam tikrai buvo galima rast sprendimu ir palikt valstybinese rankose, bet susisiekimo ministerija visur pradejo zvelgt per pinigine prizme, nesuprasdami kad kultura ir paveldas taipogi duoda pridetine ir gana nemaza dedamaja verslo sekmei.
    "I just want you to know that, when we talk about war, we're really talking about peace." —Washington, D.C. June 18, 2002


    - George W. Bush President of the USA

    Comment


      Parašė Alfas Vingys Rodyti pranešimą
      Iš patikimų šaltinių informacija, kad projektas nėra stabdomas, bet dėl suprantamų priežasčių nėra pinigų. Taigi derinamas koncesijos būdas, kad pritraukti valdytoją, kuris plėtos ir administruos visą projektą. Kokia apimtim būtų koncesija ir kiek prisidėtų kiti partneriai geležinkeliai, savivaldybė vyriausybė, kol kas derinama.

      Antra žinia, kad LG konsultuojasi su KPD dėl galimybės griauti centrinį stoties pastatą. Kas toje stotyje vertinga, kas ne, po konsultacijų aiškės kas bus su stoties pastatu
      Manau, kad greiciau svarstomas ne pats griovimas, o perstatymas senosios stoties pagal siuolaikinius poreikius issaugant tai kas vertinga. Tiksrai nemanau, kad koncesininkas noretu vystyt projekta, kurio dalis neneasa jokios naudos ir yra tiesiog rakstis subinej, kai kalbama apie statybos darbus ir bendra pastato funkcija po pertvrakymu.

      Comment


        Parašė Alfas Vingys Rodyti pranešimą
        Iš patikimų šaltinių informacija, kad projektas nėra stabdomas, bet dėl suprantamų priežasčių nėra pinigų.
        O kas atsitiko?

        Comment


          Parašė Globalus Rodyti pranešimą
          O kas atsitiko?
          Turbūt turima galvoje, kad LTG dabar nebeturės pinigų?

          Comment


            Parašė Globalus Rodyti pranešimą
            O kas atsitiko?
            Sumažėjo krovinių, trūksta pinigų, LG karpo išlaidas visur, kur tik gali.
            Paskutinis taisė Alfas Vingys; 2022.04.16, 14:58.

            Comment


              Įdomumo dėlei į temą, Vilniaus traukinių stotis 1916 m.

              Comment


                Turint galvoje problemas su statybinėmis medžiagomis, augančias kainas, kyla klausimas, kada prasidės šis projektas. Jaučiu, kad dar ne vienerius metus turėsim kęsti išties atgrasią stoties rajono aplinką. Mąstau, kodėl nebūtų galima, užuot kūrus taškinius kosminius laivus gana varganame mūsų miesto kontekste, nepaimti ir neatnaujinti dabartinę infrastruktūrą? Ne ambicinga - taip, bet gal tai būtų greičiau ir rezultatas neblogas išeitų: pakeisti bortus (į kokybiškus), šaligatvių ir gatvės dangą, padirbėti su želdiniais, apšvietimu ir viskas. Kaip ir su alėja prie Cup'o: kažkaip paprasčiau pažvelgti ir tiek...
                Paskutinis taisė Knope; 2022.05.14, 16:57.

                Comment


                  Šiaip jau tai nematyčiau kodėl LG stabdant su stoties projektu, miestas negalėtų imtis visos aikštės ir VT terminalo pertvarkymo. Toks dalinis įgyvendinimas neturėtų būti problema.

                  Comment


                    Svajokit toliau. Po kokių metų dar išgirsit, kad tai tebuvo vizija, kaip galėtų būti. Savivaldybė statė ant to, kad gal atsiras finansuotojas viskam. Pati ji kažkokių dalinių pertvarkų tikrai nefinansuos

                    Comment


                      Tai jau pasibiagė projektas. Laimėtojas išrinktas, grąžūs paveiksliukai p aviešinti. Ką, tikėjotės realių darbų? Baikit juokus.

                      Comment


                        Jeigu LG pardavė savo ofisą Mindaugo g. , tai kažkur jie turėtų išsikelti. Bet ar pardavė?

                        Comment


                          Parašė Obi-Wan Kenobi Rodyti pranešimą
                          Jeigu LG pardavė savo ofisą Mindaugo g. , tai kažkur jie turėtų išsikelti. Bet ar pardavė?
                          Jie jau pora metų kaip išsikėlę iš Mindau g. Pastatas stovi tuščias. Apie pardavimą nieko negirdėjau.

                          Comment


                            Pastatas Mindaugo g. 12 priklauso valstybei ir jis grąžintas Turto bankui, kuris jau spręs jo ateitį. Žinia. LG dabar itin susiprastins dėl geopolitinės situacijos ir tokių erdvių ofisams nereikės. Ir akivaizdu, kad Vilnius Connect projektui artimiausią penkmetį pinigų tikrai nebus. Nebent savivaldybė, vyriausybė ar kiti privatūs investuotojai matys perspektyvą projektą įgyvendinti.

                            Comment


                              Parašė Goodoo Rodyti pranešimą
                              Pastatas Mindaugo g. 12 priklauso valstybei ir jis grąžintas Turto bankui, kuris jau spręs jo ateitį. Žinia. LG dabar itin susiprastins dėl geopolitinės situacijos ir tokių erdvių ofisams nereikės. Ir akivaizdu, kad Vilnius Connect projektui artimiausią penkmetį pinigų tikrai nebus. Nebent savivaldybė, vyriausybė ar kiti privatūs investuotojai matys perspektyvą projektą įgyvendinti.
                              Man tai nuoširdžiai keista, kaip savivaldybei ne gėda turėti tokią vietą (kaip ir tą alėją prie Cup'o). Atrodytų, kad reikėtų imtis vos ne pirmu numeriu ir sutvarkyti. Galbūt kol kas tai būtų kompromisas, bet būtų bent padoru...

                              Comment


                                Parašė Knope Rodyti pranešimą
                                Atrodytų, kad reikėtų imtis vos ne pirmu numeriu ir sutvarkyti.
                                Man neatrodytų. Kodėl būtent šis pastatas kažkuo išskirtinis?
                                Galbūt kol kas tai būtų kompromisas, bet būtų bent padoru...
                                Pilna dar vietų, kur galėtų būti "padoriau" (tarkim visi tie "žali" balkonai centre), nematau čia išskirtinumo, kad viską metus reikėtų pulti tvarkyti būtent čia.

                                Comment


                                  Įdomu, kada tvarkys pesčiujų tiltą per geležinkelį, įrengines pandusus? Ar čia negyvas jau projektas?

                                  Comment


                                    Parašė digital Rodyti pranešimą

                                    Man neatrodytų. Kodėl būtent šis pastatas kažkuo išskirtinis?

                                    Pilna dar vietų, kur galėtų būti "padoriau" (tarkim visi tie "žali" balkonai centre), nematau čia išskirtinumo, kad viską metus reikėtų pulti tvarkyti būtent čia.
                                    Sutinku, kad pilna taisytinų vietų. Dėl stoties rajono sutvarkymo diskutuoti, manau, netenka. O dėl Cup'o aplinkos. Tai centrinė miesto vieta, kuria naudojasi daugybė žmonių, alėja didžiulė, o danga - tragiškai susidėvėjusi, net pagal Vilniaus standartus. Pakeisti plyteles neturėtų sudaryti didelės problemos. Ir kaštai neturėtų būti dideli.

                                    Comment


                                      Parašė digital Rodyti pranešimą
                                      Man neatrodytų. Kodėl būtent šis pastatas kažkuo išskirtinis?

                                      Pilna dar vietų, kur galėtų būti "padoriau" (tarkim visi tie "žali" balkonai centre), nematau čia išskirtinumo, kad viską metus reikėtų pulti tvarkyti būtent čia.
                                      Ėmėsi tos avenue prie Cup'o: https://vilnius.lt/lt/2022/05/26/pri...iosios-dangos/

                                      Comment


                                        LTG keičia fasadą pastatui esančiam Pelesos g. 10. Nuotraukos poros savaičių senumo. Dabar jau visas juodas.
                                        Vidaus įrengimą ir susitvarkymą dar suprantu. Bet fasado spalvos keitimas neatrodo efektyvus pinigų panaudojimo būdas penkiems metams. Kyla mintys, jog pats Vilnius Connect dar ilgai neprasidės.

                                        Comment


                                          Aš tai kažkaip kai prasidėjo karas Ukrainoje ir tapo aišku ką tai reiškia LG, susitaikiau su tuo, kad dar bent 10 metų jokio Connect'o ten nebus. Na bet iš kitos pusės gal ir gerai, gal ateity miestą valdys labiau suprantantys kas yra miestas žmonės, surengs naują konkursą ir išrinks projektą, kuris atspindės Šiaurės Europos sostinės centrą, o ne Nursultano centrinį parką/aikštę.

                                          Comment

                                          Working...
                                          X