Parašė Al1
Rodyti pranešimą
Skelbimas
Collapse
No announcement yet.
Vilnius Connect - stoties rajono rekonstrukcija
Collapse
X
-
Kažkaip keistoka, pradėjo iš vidaus remontuoti Pelesos g. 10 esantį, geležinkeliams priklausantį, pastatą. Negi jis liks Connect projekto papuošalu...
Suprantama, kad išsikrausčius iš Mindaug g. gali trūkti patalpų, bet ar tai nebus blogas pranašas, kad projektas labai užsitęs ir geležinkeliečiai dar ilgai neturės naujų patalpų?
Comment
-
Parašė Robyla Rodyti pranešimąKažkaip keistoka, pradėjo iš vidaus remontuoti Pelesos g. 10 esantį, geležinkeliams priklausantį, pastatą. Negi jis liks Connect projekto papuošalu...
Comment
-
Parašė Robyla Rodyti pranešimąKažkaip keistoka, pradėjo iš vidaus remontuoti Pelesos g. 10 esantį, geležinkeliams priklausantį, pastatą. Negi jis liks Connect projekto papuošalu...
Suprantama, kad išsikrausčius iš Mindaug g. gali trūkti patalpų, bet ar tai nebus blogas pranašas, kad projektas labai užsitęs ir geležinkeliečiai dar ilgai neturės naujų patalpų?
Šiai dienai mano manymu Vilnius Connect temą reikėtų vertinti piešimo konkurso lygyje, ir tiek.
Net ir pats paprasčiausias konversijos planas Valstybėj kainuotų virš 100 milijonų eurų o pačios statybos užtruktų kaip minimum 5 metus. Žinant faktą kad dėl ekonominių priežasčių atsisakoma finansuoti žymiai paprastesnius projektus(VU fakultetai, Marijampolės sporto arena, Sporto rūmai) Vilnius Connect šiai dienai atrodo kaip graži pasaka todėl jaigu kažkas šiai dienai remontuoja patalpas Pelesos arba Geležinkelio gatvėje nereikėtų stebėtis nes geriausių atvejų ten žmonės dirbs dar ne vienerius metus.Paskutinis taisė Kublickij; 2021.09.12, 12:24.
- 4 patinka
Comment
-
Parašė Robyla Rodyti pranešimąKažkaip keistoka, pradėjo iš vidaus remontuoti Pelesos g. 10 esantį, geležinkeliams priklausantį, pastatą. Negi jis liks Connect projekto papuošalu...
Suprantama, kad išsikrausčius iš Mindaug g. gali trūkti patalpų, bet ar tai nebus blogas pranašas, kad projektas labai užsitęs ir geležinkeliečiai dar ilgai neturės naujų patalpų?
- 2 patinka
Comment
-
Mano galva šiek tiek kitaip (aišku priklausys nuo pasirinkto projekto): prieš pradedant stoties rekonstrukciją – pirmas žingsnis iš statybinių - ardomųjų darbų, tai būtent pradėti ardyti nenaudojamus ir nereikalingus kelius. Taip bus ruošiama statybvietė keleivių terminalui, kuris bus vienas iš pagrindinių šio projekto konstruktyvų ir „Connect“ funkcinių elementų, kas ir yra šio projekto esmių esmė.
Paraleliai galima skelbti visokius architektūrinius konkursus potencialios teritorijos užstatymui, įskaitant anksčiau minėtus LG naujus biurus.
Toliau - ką vadiname prieigomis, ar tik stoties aikštę, ar ir numatomą patekimą į keleivių terminalą iš Pelesos g. ... Nejaugi statys terminalą ir paliks esamą situaciją Naujininkų pusėje? Jeigu ne, tai tvarkys
prieigas iš Pelesos g. pusės, kuriose yra minėti seni LG pastatai. Sutvarkyti prieigas, o vėliau jose pradėti biurų ar namų statybas – įprasta, šios VMS valdžios praktika, bet norėtųsi tikėti, kad pamokos yra išmoktos ir loginis darbų eiliškumas bus išlaikytas. LG išsikrausčius iš Mindaugo g., išaugo ir naujų patalpų poreikis, todėl tai taps vienu iš prioritetinių užduočių.
Taip pat nemanau, kad projekto vystymas bus išmėtytas į tokius skirtingus, o tuo pačiu susijusius etapus, nes už skirtingus etapus, atsakingos skirtingos įstaigos ar vystytojai. Savivaldybė turi savo vystymo dalį, LG savo. Atlaisvintos dalies teritorijos vystymas greičiausiai bus perduotas privatiems verslams, kuris gali vykti paraleliai.
Manyčiau, kad 2023 -ieji bus lūžio metai tos teritorijos realiai konversijai, kitaip jo likimas gali būti lydimas 2007 metų neįgyvendintam, Stoties rajono konversijos, projektui. Pasikeis VMS valdžia, papūs naujai - seni vėjai ir neaišku kokie bus sudėlioti prioritetai, todėl čia turėtų būti šios valdžios pasididžiavimas, grand grand, o gal net mega infrastruktūrinis projektas. Sarkastiškai juokauju, bet norėčiau tikėti, kad 2024 galėsime kelti pokyčių vizualinius įrodymus šioje forumo temoje.
Paskutinis taisė Robyla; 2021.09.14, 14:27.
- 1 patinka
Comment
-
Geležinkelių pozicija ir planas toks: kelių statybų/rekonstrukcijų grafikas, o ir stoties rekonstrukcijos grafikas susiveda į Rail Baltica atšakos į Vilnių tiesimą. Kol kas nėra aiškaus termino, kada prasidės tos atšakos tiesimas, nuo kur ji prasidės ir kada pasieks patį Vilnių. Tad tikėtina, kad stoties projekto realizacija prasidės ne anksčiau nei 2025 m.
Comment
-
Parašė Goodoo Rodyti pranešimąGeležinkelių pozicija ir planas toks: kelių statybų/rekonstrukcijų grafikas, o ir stoties rekonstrukcijos grafikas susiveda į Rail Baltica atšakos į Vilnių tiesimą. Kol kas nėra aiškaus termino, kada prasidės tos atšakos tiesimas, nuo kur ji prasidės ir kada pasieks patį Vilnių. Tad tikėtina, kad stoties projekto realizacija prasidės ne anksčiau nei 2025 m.
Comment
-
Dėl keleivių terminalo, turėčiau pastabų:
Vilnius jau ne Kybartai ir stotis turėtų būti solidi (nepravažiuojama), kaip visų didelių miestų, tuo labiau, kad turi aplinkelį.
Manau, kad LG turėtų projektuotojams duoti maždaug tokią užduotį.
Pvz.: pirmas kelias Kauno kryptis - šalia paspirtukai ir dviračiai, kad kauniečiai galėtų važiuoti į darbą tiesiai iš traukinio.
Antras kelias Tallinno kryptis
Trečias kelias Berlyno kryptis
Ketvirtas kelias Viennos kryptis
Penktas kelias Klaipedos kryptis (visos vėžės europinės, tik Klaipėdos plati vėžė)
Autobusai, troleibusai ir taxi atvaziuoja iš senamiesčio ir sustoja šalia kelių galo, toliau pravažiuoja skersai visų kelių ir išvažiuoja į Naujininkus (arba atvirkščiai)
Viskas po vienu stogu, visos traukinių kryptys eina į vakarus.
Po tuo pačiu stogu kitoje kelio pusėje yra du keliai į rytus (abu plačios vėžės) vienas į Minską, o kitas perspektyvai gal į Ukrainą ir Rusiją. Taigi būtų kaip ir dvi stotys, o tarp jų automobilinis kelias, bet viskas po vienu stogu. (rytinėj stoty turėtų būti numatyta ir pasienio tarnyba bei muitinė)
O ką LG siūlo?
Comment
-
arba galima tiesiog nugriauti stoti, duoti DO Architects kokia pelninga zadanija "mazajai architekturai" ir vietoj stoties palikti didele aikstele BOLT paspirtukams ir kita vasara i Lietuvai ateisianciai ju naujai paslaugai - automobiliu dalinimuisi. Butu labai logiskas dabartines valdzios darbu testinumas - viesojo transporto zlugdymo, parkavimo vietu mazinimo, bandant padeti vienai kelis kartus per pastaruosius metus issibranginusiai anksciau ivardintai kompanijaiPaskutinis taisė TIME; 2021.09.15, 00:16.
- 3 patinka
Comment
-
Parašė TIME Rodyti pranešimąarba galima tiesiog nugriauti stoti, duoti DO Architects kokia pelninga zadanija "mazajai architekturai" ir vietoj stoties palikti didele aikstele BOLT paspirtukams ir kita vasara i Lietuvai ateisianciai ju naujai paslaugai - automobiliu dalinimuisi. Butu labai logiskas dabartines valdzios darbu testinumas - viesojo transporto zlugdymo, parkavimo vietu mazinimo, bandant padeti vienai kelis kartus per pastaruosius metus issibranginusiai anksciau ivardintai kompanijai
- 1 patinka
Comment
-
Parašė utomnes Rodyti pranešimąDėl keleivių terminalo, turėčiau pastabų:
Vilnius jau ne Kybartai ir stotis turėtų būti solidi (nepravažiuojama), kaip visų didelių miestų, tuo labiau, kad turi aplinkelį.
Manau, kad LG turėtų projektuotojams duoti maždaug tokią užduotį.
Pvz.: pirmas kelias Kauno kryptis - šalia paspirtukai ir dviračiai, kad kauniečiai galėtų važiuoti į darbą tiesiai iš traukinio.
Antras kelias Tallinno kryptis
Trečias kelias Berlyno kryptis
Ketvirtas kelias Viennos kryptis
Penktas kelias Klaipedos kryptis (visos vėžės europinės, tik Klaipėdos plati vėžė)
Autobusai, troleibusai ir taxi atvaziuoja iš senamiesčio ir sustoja šalia kelių galo, toliau pravažiuoja skersai visų kelių ir išvažiuoja į Naujininkus (arba atvirkščiai)
Viskas po vienu stogu, visos traukinių kryptys eina į vakarus.
Po tuo pačiu stogu kitoje kelio pusėje yra du keliai į rytus (abu plačios vėžės) vienas į Minską, o kitas perspektyvai gal į Ukrainą ir Rusiją. Taigi būtų kaip ir dvi stotys, o tarp jų automobilinis kelias, bet viskas po vienu stogu. (rytinėj stoty turėtų būti numatyta ir pasienio tarnyba bei muitinė)
O ką LG siūlo?
- 1 patinka
Comment
-
Parašė mantasm Rodyti pranešimąKą darom su Turmantu, Trakais ir Varėna?
Comment
-
Parašė Aleksio Rodyti pranešimąIr nereikia pamiršti atskiro kelio (o gal net 2) traukiniams į VNO.
- 1 patinka
Comment
Comment