Parašė Robyla
Rodyti pranešimą
Skelbimas
Collapse
No announcement yet.
Vilnius Connect - stoties rajono rekonstrukcija
Collapse
X
-
-
Nereik turet iliuziju, kad net ir visiskai uzdengus begius ties miesto centrine dalimi Naujininkai, Rasos ir Liepkalnis ims ir magiskai susijungs likuse miesto dalimi. Visados kazkokia atskirtins buvo ir ji isliks, nes tai nera Naujamiestis, Senamiestis ar Zverynas. Problema, kad atskirtis yra zveriskai didele, tiek socialiniu tiek judejimo aspektais. Vilnius Connect, is tiesu keicia tik vidutinio ir galbut didziojo miestieciu tranzito padeti sioje Vilniaus dalyje (troleibusai ir autobusai niekad neatstos metro, todel tai vis dar isliks problematiska atvyksti i stoti is tarkim Santariskiu ar Justiniskiu laiko prasme, o tai pagrindinis viesojo transporto kozyris mieste pries nuosavus automobilius). Didzioji problema tai smulkusis susisiekimas su Naujanais, Liepkalniu ir Rasomis. Sia problema gali spresti tik mazuju autobusu marsrutu, dviraciu ir pesciuju taku kurimas. Tai manua padetu mazinti ir automobilizmo lygi siose vietose. Kitis sprendimo budai, kaip kiti forumo dalyviai minejo tai vienpusio eismo gatviu atsiradimas, gatviu humanizacija, eismo draudimas ne gyventojams ir aptarnuajanciam transportui, kiemu tvarkymas, daugiaauksciu aiksteliu statymas ir pan. Tai yra kompleksine problema, kuria svariai, taciau ne pilnai sprendzia Vilnius Connect projektas. Mano galva, pries tai isvardintu rojono gyventoju mobilumo problema sprestu ir gelezinkelio pritaikymas viesajam transportui (Overground Londone butu pavyzdys). Tai puikiai issprestu nemazos dalies Vilniaus gyventoju mobilumo problema su minimalio sanaudom (begiai driekiasi nuo N. Vilnios iki Lentvarkio, o kur dar atsaka iki Salininku ir pan.). Ir tai yra vieta kur savivaldybe siuo metu nedaro nieko.
Comment
-
Parašė Pilaitis Rodyti pranešimą
Man nereikia čia nieko pasakoti. 7 troleibusas yra vienas iš dažniausiai mano naudojamų maršrutų ir tikrai žinau, kas ir kaip jame vyksta. Visos pagrindinės atstovos ir pietūs yra Skalvių žiede, keletas (bet ne visi) pikinių troleibusų atstovai varomi į Viršuliškių parką. Stotyje stovima nebent jeigu atvyko per anksti, bet tai dažniausiai neviršija 3 minučių. Ilgesniam laikui sustojęs troleibusai toje vietoje paprasčiausiai trukdytų kitiems.
Va įdomiau, kaip būtų su pusiau žiediniais 61 ir 82, kuriems stotis išvis yra vienintelis poilsio punktas.
Parašė evvt Rodyti pranešimą
Megahektarinė parkofkė ant stogo senoj vizulkėj , brr kažkaip nupurto net, tai gal ačiū, nereik.
Comment
-
Parašė evvt Rodyti pranešimąMegahektarinė parkofkė ant stogo senoj vizulkėj , brr kažkaip nupurto net, tai gal ačiū, nereik. O bet va tačiau jei ten būtų vietoj to VT terminalas tai visai OK! Ir jungtys su Naujininkais (nu nors bent dėl to kad Connect netyčia po realizacijos neoficialiai nepersivadintų Naujininkams į kokį nors LeftDisconected ar pan.) galėtų būt ne tik pėstiesiems bet ir VT o gal net ir lengviem automobiliam, pvz vienos juostos vienpusio eismo. Nes vistik viską daryt vien dviračiam ir pėstiesiems, suprantama daug pigiau, bet jau kažkaip chunveibiniška perdaug.
Comment
-
Ta proga:
Vilnius kviečia pasaulio architektus: skelbiamas konkursas stoties teritorijai pertvarkyti
https://vilnius.lt/lt/2021/03/04/vil...i-pertvarkyti/
- 6 patinka
Comment
-
Teritoriją tarp geležinkelio ir autobusų stočių įsivaizduočiau kiek kitaip nei pateikiama detaliajame plane. Siūlyčiau perkirtus Geležinkelio gatvę suformuoti stoties aikštę (žalias stačiakampis). Po stoties aikšte įrengti požeminį parkingą (įvažiavimai - mėlynos rodyklės). Geležinkelio gatvės galuose - taxi/K&R aikštelės (pagal dabartinį detalųjį K&R numatyta ties pagrindiniu stoties įėjimu). Žalios rodyklės - laisvi pėsčiųjų koridoriai. Oranžine spalva - viešojo miesto transporto mazgas. Autobusų stotis lieka esamoje vietoje.
- 1 patinka
Comment
-
Parašė Robyla Rodyti pranešimąAktuali Sniego gatvės kalėjimo tema, ar buvo apie tai užsiminta, ar ne.
Comment
-
Parašė Resutas Rodyti pranešimą
Kalėjimas lyg ir neieina į šį projektą. Manau gal atsikrai kažkaip labiau bus tvarkoma.
Gandai sklandė, kad atsirado sklypo savininkas, kad vienas iš viduje esančių medinių pastatų yra įtrauktas į kultūros paveldą, tai to komplekso likimas nėra aiškus.
Comment
-
-
Parašė Creatium Rodyti pranešimą
Comment
-
Parašė Kristisz Rodyti pranešimąLietuva visiems.
Comment
-
Neįžiūriu Liepkalnio - Pelesos g. žieduko.
Kažką jie čia įdomaus prognozuoja, ypač Sniego gatvėje, kur numato beveik 4-is kartus didesnį eismą, kai ties pėsčiųjų tiltu numato 4 kartus mažesnį srautą. Iš kur tada toks srauto padidejimas Sniego g.? Nuotraukoje pažymėtoje vietoje telpa tik vienas auto, o pati gatvė įsiremia į T formos sankryžą Tyzenhauzų gatvėje, kuri praktiškai neturi dvipusio eismo ir yra sausakimšai užkišta automobiliais. Nei Gūdų, nei Tyzenchauzų g. nėra tinkamos tranzitiniam eismui. Kažkoks kosmosas. Jie ten ką, namus ruošiasi griauti?
Comment
Comment