Parašė Briedis
Rodyti pranešimą
Skelbimas
Collapse
No announcement yet.
Vilnius Connect - stoties rajono rekonstrukcija
Collapse
X
-
Parašė Al1 Rodyti pranešimąO tai, kad VT vairuotojams reikia atsistovėti, vėluojant grafikus kompensuoti, kad reikia šikti ir myžti jiems nerūpi? Vergai už barankos gali ir po dvi valandas pachalinti?Paskutinis taisė Robyla; 2021.02.22, 14:44.
Comment
-
Parašė Robyla Rodyti pranešimą
Kažką stipriai reikės perplanuoti, nors ir dabar apie 4-5 autobusai nuolat ilsisi Geležinkelio g. vakarinėje dalyje, po 2-3 rytinėje dalyje ir 5-8 Šv. Stepono g. nuokalnėje. Kitaip tariant, glaudžiasi dar gerokai prieš stoties žiedą, nekalbant, kad savo eilės laukia po 2 ir Stoties g. Pačiam žiede ties autobusų stotimi VT autobusai užsibūna tikrai gerokai ilgiau nei vieną minutę.
- 4 patinka
Comment
-
Parašė TrippleA Rodyti pranešimą
O tai jum netrodo, kad sita problema galima issprest pertvarkant vairuotoju ir autobusu tvarkarascius, bei poilsio vieta ikuriant kur nors nuosaliau ir labiau pritaikyta vairuotoju poreikiam? As tai nelbai girdejau, kad autobusu vairuotojai ilsetusi prie Liverpool st. station ar Gare du Nord.
- 1 patinka
Comment
-
Parašė Robyla Rodyti pranešimą
Vilnius būtų Anglija, sakytumėm, kad nenormalu. Iš visų Vilniaus VT reformų matome ir tariame, kad kol kas nelabai sekasi, gal todėl ir yra idėja pastatyti du papildomus autobusų parkus. Teiginius "kažkur", "kažkada"... galima vartoti, bet žinant visą stoties periferiją - tokios vietos tiesiog nėra, nebent Vėtros stadione, kai turėsime kitą.
- 4 patinka
Comment
-
Parašė TrippleA Rodyti pranešimą
Tai ta prasme Vilnius ir Lietuva yra kitam zemyne negu Anglija ir Londonas ar kaip cia? Cia su tokiu jusu poziuriu galima sau i triusiukus kakot ir sakyt, kad "Neesu cia as jums kazkoks Deividas Bekhamas, kad gerai atrodyciau ir buciau svarus". Cia reliai ir didziausia Vilniaus ir visos Lietuvos problema, kad nemaza dalis zmoniu nesigaudo kokiam zemyne gyvena ir kad prilauso vakaru kulturai.
- 1 patinka
Comment
-
Parašė TrippleA Rodyti pranešimą
Tai ta prasme Vilnius ir Lietuva yra kitam zemyne negu Anglija ir Londonas ar kaip cia? Cia su tokiu jusu poziuriu galima sau i triusiukus kakot ir sakyt, kad "Neesu cia as jums kazkoks Deividas Bekhamas, kad gerai atrodyciau ir buciau svarus". Cia reliai ir didziausia Vilniaus ir visos Lietuvos problema, kad nemaza dalis zmoniu nesigaudo kokiam zemyne gyvena ir kad prilauso vakaru kulturai.
- 2 patinka
Comment
-
Nereikia čia taip dramatizuoti dėl tų minutinių stovėjimų. Visi troleibusų maršrutai, besibaigiantys Stotyje, ir dar 2G, jokių atstovų/petraukų/laiko išsilyginti vėlavimus joje neturi, ir tragedijos iš to nėra. Plius aiškinamaje rašte netgi yra schema, pagal kurią aiškiai matosi, kad bus keletas naujų ''Abrenes iela'' Rygoje tipo galinių stotelių (viena iš jų - kažkur Iešmininkų gatvėje) tiems maršrutams, kurie neturi kitos normalios galinės stotelės (pvz. Skaidiškių, Salininkų maršrutai).
Geriau pakalbėti apie tai, kiek šimtų kilometrų ridos papildomai prisuks autobusai, atstovai tarp piko meto laikomi Santariškėse ir Naujojoje Vilnioje, turintys po rytinio piko nuvažiuoti iš centro į Santariškes arba Vileiką ir grįžti į Stotį prieš prasidedant vakariniam pikui.
Comment
-
Parašė Al1 Rodyti pranešimą
Jei stotis būtų tik tarpinė stotelė daugeliui VT maršrutų, tai būtų viena kalba. Bet ji yra galinė 99 proc. maršrutų. Taip jau susiklostė istoriškai plėtojantis VT ir nieko čia iš esmės nepakeisi. Todėl, atsižvelgiant į tai, kad tai yra galinis taškas daugumai (iš tikrųjų gal;ima sakyti, kad visiems) maršrutams, iš to išeinant ir reikia pertvarkyti eismą. VT reikia kažkur atsistovėti. Taip, yra tokie maršrtutai, kurie ilgai neužsibūna stotyje (pagrindiniai), bet yra ir ilgiau užsibūnantys nepagrindiniai. Jų atstovos vietą galima iškelti kiek toliau, bet tas toliau vis tiek lieka Geležinkelio gatvė ties AS ir depu, jei jau iš atkarpėlės tarp Seinų g. ir stoties neleisti stovėti (viso labo 3 autobusai). Ir dar vienas esminis momentas. Didelė dalis tų maršrutų iš stoties Vilniuje yra ilgi, maršruto įveikimo laikas į vieną galą yra valanda ir daugiau, o esant kamščiams ir dar ilgiau užtrunkama. VT turi turėti galimybę stotyje atsistovėti kažkiek ir dėl grafiko kompensavimo, ir dėl banalaus dalyko kaip kad darbo ir poilsio režimo reikalavimų, o taip pat vairuotojai tai ne vergai, šikti ir myžti jiems irgi reikia.
Comment
-
Parašė Al1 Rodyti pranešimąo taip pat vairuotojai tai ne vergai, šikti ir myžti jiems irgi reikia.
Parašė Pilaitis Rodyti pranešimąNereikia čia taip dramatizuoti dėl tų minutinių stovėjimų. Visi troleibusų maršrutai, besibaigiantys Stotyje, ir dar 2G, jokių atstovų/petraukų/laiko išsilyginti vėlavimus joje neturi, ir tragedijos iš to nėra.
Comment
-
Parašė Al1 Rodyti pranešimąKur garantija, kad bus geriau? Jokios. Gali būti tik blogiau, kai tokius projektus vykdo tie, kam VT kaip šuniui penkta koja. Pavyzdys - Kauno AS, kur autobusams atsistovėti vietos yra per mažai. Liepkalnis toli ir dėl 10-15 min. atstovos autobusus gainioti nėra nei laiko, nei prasmės.
1G, 2G - Santariškės (esamas galinis punktas),
1, 2, 3, 23 - Olandų g. (naujas galinis punktas)
2, 4 - Kirtimų ( naujas )
12, 16, 19, 34, 58, 61, 78, 82 - Iešmininkų (naujas)
31, 67, 74 - Parko g. (esamas)
42 - Melioratorių (esamas)
- 2 patinka
Comment
-
Parašė Al1 Rodyti pranešimąKur garantija, kad bus geriau? Jokios. Gali būti tik blogiau, kai tokius projektus vykdo tie, kam VT kaip šuniui penkta koja. Pavyzdys - Kauno AS, kur autobusams atsistovėti vietos yra per mažai. Liepkalnis toli ir dėl 10-15 min. atstovos autobusus gainioti nėra nei laiko, nei prasmės.
Comment
-
Kol kas jokių duomenų nėra, nes galutinio projekto nėra. Turint omenyje praktinius pavyzdžius, kaip kartais yra daroma, koks yra aplamai valdžios ir kito planktono požiūris į VT (kad ir autobusų stoties iškėlimas ir kitokios nesąmonės), kyla daug abejonių, ar tikrai galutinai bus geriau, nei yra dabar. Tai, kad bus pertvarkyta, savaime nereiškia, kad tai yra geriau.
Comment
-
Parašė MedinisStrazdas Rodyti pranešimą
Tu papasakok 15 min išlipančiam ir nueinančiam 7 troleibuso maršruto vairuotojui kaip jis nedaro jokių atstovų stotyje.
Va įdomiau, kaip būtų su pusiau žiediniais 61 ir 82, kuriems stotis išvis yra vienintelis poilsio punktas.
- 1 patinka
Comment
-
Parašė Al1 Rodyti pranešimąKol kas jokių duomenų nėra, nes galutinio projekto nėra. Turint omenyje praktinius pavyzdžius, kaip kartais yra daroma, koks yra aplamai valdžios ir kito planktono požiūris į VT (kad ir autobusų stoties iškėlimas ir kitokios nesąmonės), kyla daug abejonių, ar tikrai galutinai bus geriau, nei yra dabar. Tai, kad bus pertvarkyta, savaime nereiškia, kad tai yra geriau.
- 4 patinka
Comment
-
Parašė TrippleA Rodyti pranešimą
Tam ir skirtas Vilnius Connect, kad situacija pakeist kardinaliai. O naujasis Liepkalnio autobusu parkas tam turetu puikiai pasitarnaut.kartais, tai ne visados, o ir praktika ketinama keisti. Toks jausmas, kad gyvenate savo fantaziju pasaulyje kur del visko "valdze kalta" ir viskas yra absoliuciai blogai.
Yra labai geras posakis: kas, kad špaklis naujas, o vamzdynas senas. Tai duok Dieve, kad ir čia taip neatsitiktų, kad pvz.: Pelesos gatvė nauja, o kas už jos, tai tik seno vamzdyno likimas. Kiemų infrastruktūra nebus naujinama, o tik keičiama asfalto danga, prisidengiant darniu judumu. Toks oficialus Savivaldybės atstovų atsakymas.
2007 m. vizualizacijose sutinku, atrodė kardinalus pasikeitimas. Ten aš mačiau kelias papildomas jungtis automobiliams. Kodėl nenorėti tokios pridėtinės vertės, nors ir su viena papildoma jungtimi? Senos vizualizacijos atrodė gerokai patraukliau, gal ne visi elementai tinkamai įvertinti, bet... Gal būt ir tos jungtys kažkuria dalimi perteklinės, bet...
Senoji vizualizacija, pasiskolinta iš šios temos:
Comment
Comment