Parašė Al1
Rodyti pranešimą
Skelbimas
Collapse
No announcement yet.
Vilnius Connect - stoties rajono rekonstrukcija
Collapse
X
-
Parašė ttttt Rodyti pranešimąNematau problemos su stoties stalinistine architektūra, norit to ar ne, bet tai yra mūsų istorijos dalis, juolab, kad stalinistinė architektūra IMHO Vilnių sugadino mažiausiai iš visų kitų sovietinių madų. Ar carinė stotis buvo geresnė? Taip, be abejo. Ar būtų gerai ją atstatyt? Taip, būtų. Ar kas nors to imsis? Manau tikrai ne. Labiausiai stotį gadina baltoruso-kaimietiškas spalvų pasirinkimas. Pakeist tą siaubingą mėlyną stogą, nudažyt stotį kad ir baltai, ir vaizdas iškart taps labiau švarus ir skoningesnis be didelių investicijų ir ilgą laiką trunkančių perstatymų.
Parašė evvt Rodyti pranešimąNu kad nelabai, situacija kai, esant taip arti senamiesčio ir naujamiesčio į tuos rajonus patekt galima tik dviem gatvėm(Dariaus ir Girėno, bei Liepkalnio g.) kurios viena nuo kitos nutolusios 1,4km !!! , tai visiškai nepanašu į jokį OK. Tokio nesveiko dydžio kvartalas su pusantro kilometro kraštine sunkiai pasitaiko net ir naujuose madeINsovietUnion by Chrusčiov&Brežnev komiblokų rajonuose.Paskutinis taisė Al1; 2021.01.22, 12:47.
Comment
-
Parašė evvt Rodyti pranešimąParašė Resutas Rodyti pranešimą
Susisiekimas automobiliais dar visai ok. Bet pestiesiems tai didelė problema. ...
Comment
-
Parašė Al1 Rodyti pranešimą
Matosi, kad niekada nebuvai užsienyje stotyse. Patekimas į peronus, jei ne per bėgius (kas didelėse stotyse draudžiama), tai tik per tunelius (jei bėgiai žemės lygyje ar ant pylimo, bet tunelio efektas vis tiek tas pats gaunasi). Ar iš viršaus. Iš viršaus tik tada, kai stotis požeminė. Dar galimas variantas per pėsčiųjų tiltą ir viename lygyje, jei stotis galinė (tupikinė). Nieko kito daugiau niekur sugalvoti ir neįmanoma. Todėl nereikia čia sekti pasakų, gerai?
- 5 patinka
Comment
-
Parašė Resutas Rodyti pranešimąSusisiekimas automobiliais dar visai ok. Bet pestiesiems tai didelė problema. Tris pralaidos per visus Naujininkus. Atstumai tarp jų didžiuliai peščiomis. Autobūsų beveik nėra Naujininkų viduje, nes susisiekimas sudėtingas. Fkatas, kad Naujininkai yra atribuoti yra visiška tiesa, siūlyčiau pagyventi.
Parašė Resutas Rodyti pranešimą
Comment
-
Parašė Aleksio Rodyti pranešimąKasdien šituo tiltu eidavau į darbą.
- 1 patinka
Comment
-
Parašė index Rodyti pranešimąTuomet tiesiog esi įpratęs prie prastų sąlygų ir to tiesiog nebepastebi.
Comment
-
Į Tarandę, po magistrale jau dabar yra dvi tunelinės pralaidos be laiptų, o Naujanuose ant viaduko veda laiptai.
Off topic: trumpai, R.D., kaip išsisukai? Mane bandė apiplėšt pačioje stotyje, tam pagrindiniam hole. Būdamas paauglys, surizikavau prisėst prie nepažįstamojo, tai atsikabino aukštas čigonas-blondinas su džinsofke, kuris turėjo „porininką” už 10 m (sena taktika).♚ streetskins.eu/vilnius-city-cycling-map-by-road-surface ♚
Comment
-
Parašė dondc Rodyti pranešimąĮ Tarandę, po magistrale jau dabar yra dvi tunelinės pralaidos be laiptų, o Naujanuose ant viaduko veda laiptai.
Comment
-
Parašė dondc Rodyti pranešimąOff topic: trumpai, R.D., kaip išsisukai? Mane bandė apiplėšt pačioje stotyje, tam pagrindiniam hole. Būdamas paauglys, surizikavau prisėst prie nepažįstamojo, tai atsikabino aukštas čigonas-blondinas su džinsofke, kuris turėjo „porininką” už 10 m (sena taktika).
- 1 patinka
Comment
-
Šiek tiek o.t., bet prisiminiau, kaip taip pat maždaug 2005 metais važiuojant autubusu iš oro uosto stoties link teko matyti, kaip čigonai atvirai tašę kraustė. Mažai kas drįso drausminti.
Tame rajone tikrai reikia naujovių, kad kuo mažiau patrauklu būtų ne transporto keleiviams ten lankytis. Tai aktualu ir autobusų stočiai, kuri dar labiau nejauki.Paskutinis taisė Silber418; 2021.01.22, 22:18.
- 1 patinka
Comment
-
Jei prieš 15 metų Stotyje ir aplink peiliais grasindavo, nereiškia, kad dabar tai vyksta. Studijuojant 4 metus (iki praeitų pradžios) kasdien eidavau tuo viaduku į 2 troleibusą ir rytais, dienomis ir vakarais, apart paskolink 20 centų, bilietui pritrūko vieną kart nieko baisaus neįvyko. Daug nesaugiau jaučiuosi visokiose Viršuliškėse, neaiškių asmenų ir gaujų teko matyt daugiau.Paskutinis taisė Palpatine; 2021.01.23, 03:02.
- 1 patinka
Comment
-
Parašė Silber418 Rodyti pranešimąŠiek tiek o.t., bet prisiminiau, kaip taip pat maždaug 2005 metais važiuojant autubusu iš oro uosto stoties link teko matyti, kaip čigonai atvirai tašę kraustė. Mažai kas drįso drausminti.
Tame rajone tikrai reikia naujovių, kad kuo mažiau patrauklu būtų ne transporto keleiviams ten lankytis. Tai aktualu ir autobusų stočiai, kuri dar labiau nejauki.
- 1 patinka
Comment
-
Kontingento problemos turi būti sprendžiamos kitais būdais, o ne iškeliant tam tikrus visuomeninius objektus ar užstatant teritorijas. Paprasčiausiai jos išsikelia kitur. Ir kol valstybės socialinė-ekonominė bei kovos su nusikalstamumu politika nesikeis, kol valdžion pralindinės va toks kontingentas, "prasimušęs" į "elitą", tol nieko gero ir nereikia tikėtis. Bet čia ne apie tai tema.
Comment
-
Parašė Palpatine Rodyti pranešimąJei prieš 15 metų Stotyje ir aplink peiliais grasindavo, nereiškia, kad dabar tai vyksta. Studijuojant 4 metus (iki praeitų pradžios) kasdien eidavau tuo viaduku į 2 troleibusą ir rytais, dienomis ir vakarais, apart paskolink 20 centų, bilietui pritrūko vieną kart nieko baisaus neįvyko. Daug nesaugiau jaučiuosi visokiose Viršuliškėse, neaiškių asmenų ir gaujų teko matyt daugiau.
- 1 patinka
Comment
-
Gal prestiziniu rajonu ir netaps, bet buti hip, cool ir panasiai stoties rajonas tikrai gali. Tokie rajonai vakaruose turi savo vaiba, kontingenta, lankomi turistu ir siaip yra idomus. Didmietis turi tai tureti. Tik idomu kaip viskas klostysis, kai atnaujins stoti ir ivyks gentrifikacija. Perono ten nebeliks, klausimas kur persikels su visais savo hipsteriais.
- 1 patinka
Comment
-
Parašė Sklansky Rodyti pranešimąGal prestiziniu rajonu ir netaps, bet buti hip, cool ir panasiai stoties rajonas tikrai gali. Tokie rajonai vakaruose turi savo vaiba, kontingenta, lankomi turistu ir siaip yra idomus. Didmietis turi tai tureti. Tik idomu kaip viskas klostysis, kai atnaujins stoti ir ivyks gentrifikacija. Perono ten nebeliks, klausimas kur persikels su visais savo hipsteriais.
Stoties rajonas šalia Halės turgaus turgaus jau labai stipriai tvarkosi, apšnerkštumo labai stipriai mažėja. Spėju, kad per kokius kitus 5 metus tas įsimes ir į pačių stočių prieigas. O kitas hipsterių/menininkų rajonas gali ir būti Naujininkai/Liepkalnis/Rasos, jei tik susisiekimas bus patogus.Post in English - fight censorship!
- 4 patinka
Comment
-
Taps-netaps. Visų pirma, reikia skirti teritoriją vadinkime "už geležinkelio" ir teritoriją "šiapus geležinkelio". Netgi perdengus bėgius ir sujungus tas dvi dalis, dalis už geležinkelio turi mažesnę perspektyvą dėl istoriškai susiklosčiusios raidos, gyventojų kontingento ir pan. Čia aš kalbu apie Pelesos-Dzūkų-Tyzenhauzų trikampį. Klausimas ar Pelesos g. pusėje bus statoma nauja autobusų stotis, ar ne. Kaip suprantu, ne?
Dabar visai kitokia perspektyva yra kitai pusei, kurią riboja Geležinkelio,Algirdo, Kauno, Raugyklos, Pylimo ir Aušros vartų gatvės. Tai ten jau dabar vyksta gentrifikacija ir perspektyvoje šviečiasi toks gal kiek mažiau cozy, bet Užupis-2. Iš miesto pusės ten reikia: a) sutvarkyt stoties aikštę ir stotį; b) sutvarkyt tą jovalą priešais Aušros Vartus, c) sutvarkyt sankryžą priešais Halę; d) sutvarkyt skverą priešais Halę.
Idealu būtų atstatyti buvusį Barkenbergo namą priešais Aušros vartus, bet tai jau tik svajonės.
- 10 patinka
Comment
Comment