Tai įmeskit pavyzdžių kaip stalinas buvo pritaikytas sukuriant "naują autentišką įvaizdį".
Jeigu nieks nebandė tai dar nereiškia jog neįmanoma, nes kaip minėjau pastato formos yra neblogos ir norint lengvai pasiduotų ir istorinei imitacijai. Bet jeigu vertybė tik kopijuoti estus, tuomet su kūrybinėm užduotim tikrai gali būti sudėtinga
Jeigu nieks nebandė tai dar nereiškia jog neįmanoma, nes kaip minėjau pastato formos yra neblogos ir norint lengvai pasiduotų ir istorinei imitacijai. Bet jeigu vertybė tik kopijuoti estus, tuomet su kūrybinėm užduotim tikrai gali būti sudėtinga
Ok ok, prigavai. Neneigiu tavo tikrai svarių argumentų, tiek kad norisi kažko ultramodernaus infrastruktūroje ir mūsų Lietuvėlėje.
Butaforija tu buaforija. Stekliaškės ir yra butaforija, o Vilniaus stotis po rekonstrukcijos pokaryje tapo monumentalia, o ne ta gilios provincialios skylės stotimi. Aš matau tik vieną - neapykantą viskam, kas rusiška. Kuo tada geresnė ir ta carinė stotis? Ir pusė Vilniaus senamiesčio? Apie visus miegamuosius jau geriau nieko nesakyti...
Tik paprovokuoti norejau. Puikiai zinau apie nauja Talino stoti, kad ji nauja ir ne centre. Bet sneket, kad Vilniaus stociai uztenka tik kosmetinio remonto... Turekime daugiau ambicijos. Jau ir taip turesim oro uosta sulipdyta is skirtingu daliu, tai bent stoti noretusi tureti israiskinga ir su charakteriu. Vistik miesto vartai.
Daug tikiuosi is architekturinio konkurso.
O kuom blogai sena stotis? Europoje daug kur naudojamos senos stotys, tik aišku rekonstruotos. Mums tuo labiau nereikia kažkokios gigantiškos naujos, kai keleivių nėra tiek, kiek vakarų didmiesčiuose.
Manau geležinkelio stočiai reikia tik gerai sutvarkytos aikšties prieš įėjimą ir virš bėgių modernaus stogo su praejimais virš bėgiu, su vietomis prekybai, kavinėms ir pan. Aplinkui sukurta puikia zona, ikorporuojant paveldą, senus pastatus ir naujus modernius. Viską nušluoti ir pastatyti viską naują, būtų tiesiog barbariška ir kvailą. Šiuo metu paveldą labai neblogai moką ikompuonuoti į modernias erdves.
Aš tai noriu ir kad senoji stotis būtų išsaugota, ir šalia jos kažko ultramodernaus, arba kaip įdomiai ir kontrastingai į modernumą pereinančio priestato virš bėgių ir jungiančio Naujininkus su Senamiesčiu. Negalima taip?
Aš tai noriu ir kad senoji stotis būtų išsaugota, ir šalia jos kažko ultramodernaus, arba kaip įdomiai ir kontrastingai į modernumą pereinančio priestato virš bėgių ir jungiančio Naujininkus su Senamiesčiu. Negalima taip?
Manau, kažko tokio lyg ir siekiama, bent jau taip deklaruojama. Toki stotis, kaip tik išsiskirs ir bus unikalesnė, nei Talino ar Rygos.
jungiančio Naujininkus su Senamiesčiu. Negalima taip?
Naujininkai aplink stotį jungiasi su Naujamiesčiu, o ne Senamiesčiu. Stotis ir jo prieigos grynas XIX-XX a. carinio planavimo produktas kaip ir visas Naujamiestis.
Graži stotis. Bet išskirtinė? Sakyčiau tipinė bet kurio didesnio Europos miesto stotis ir tiek.
Be to kodėl tokios tiliaus stotis negalėtu atsirasti virš dabartinių bėgių ir ikomponuoti tvarkingai paveldo pastatus.
O kuom blogai sena stotis? Europoje daug kur naudojamos senos stotys, tik aišku rekonstruotos. Mums tuo labiau nereikia kažkokios gigantiškos naujos, kai keleivių nėra tiek, kiek vakarų didmiesčiuose.
Paryzius
Amsterdamas
Taskentas
Vilniaus stotis man nepanasi nei i viena gera sena stoti. Aisku butu idomu pamatyti konkursinius sprendimus, ka butu galima padaryti.
Ir nereikia ristis prie mazo keleiviu srauto. Kaip ir rasoma, stotyje planuojamos erdves ofisams, kavinems ir t.t. LG yra paskelbe apie ketinimus persikraustyti i nauja stoti, lokacija super centrine, su RB Kaunas bus pasiekiamas per 35min. Puikus vertes pasiulymas gyvenantiem Kaune ir dirbantiem Vilniuje. Gyvas stoties rajonas, visiskai atnaujinta teritorija, romantika prie begiu. Ploto ofisams centre mazeja, stoties teritorija bus viena paskutiniu didziuliu tikrai centriniu neuzstatytu teritoriju.
Manau bus vieni is geidziamiausiu PREMIUM ofisu Vilniuje.
Stotis su Naujanais ir dabar gerai sujungta Švitrigailos ir pėsčiųjų tiltais.
Turite omeny Rodūnios pėsčiųjų ir automobilių viaduką? Na, nežinau, kai pažiūriu ir kiek esu gyvai matęs Europos miestų pvz., man atrodo Vilniaus stotis savo dabartine būkle yra kokio Muxosransko stotis, kuri nieko nejungia, tik tuos, kurie eina apsipirkti į gatvinį turgelį Naujanų pusėje
Labai tiktų, jeigu su dabartinio pastato išlaikymu, ir be abejo, įkomponuojant naujus (tik ne taip, kaip Adleryje - su idėja, perėjimu iš seno į naują, kontrastu). O ant stogo - žalia pėsčiųjų zona.
Comment