Tais laikais dauguma vaizdų propagandinėse nuotraukose būdavo pagražinti ir surežisuoti. Photoshop’o, aišku nebuvo, tiesiog tušu ir panašiai. Taip kad labai rimtai į tą stoties paveiksliuką žiūrėt neverta.
Skelbimas
Collapse
No announcement yet.
Vilnius Connect - stoties rajono rekonstrukcija
Collapse
X
-
Parašė Tomizmas Rodyti pranešimąŽiūrinėjau prieš kelias dienas temą su senomis Vilniaus nuotraukomis, radau štai tokią. Pasirodo, stoties rajonas ne visada buvo baisus:
Comment
-
Parašė Kitas Rodyti pranešimąO fone horizonte, dešiniau pagrindinio soties pastato, šalia cerkvės kupolo, kažkoks pastatas didelis, ten tikrai buvo toks pastatas Naujininkuose ar ten "photoshop'as", kaip Obi-Wan Kenobi sako.
Comment
-
Parašė Aleksio Rodyti pranešimąYra ten aukštas namas https://www.google.lt/maps/@54.66706...2!8i6656?hl=en
Tas didelis pastatas dabar atrodo taip:
- 2 patinka
Comment
-
https://vilnius.lt/lt/2020/09/16/sto...eciiVDf-H0OTZQ
Stoties rajono konversija – verslo darbuotojai bus skatinami naudotis viešuoju transportuVilnius sistemiškai peržvelgia naujai projektuojamų statinių parkavimo koeficientų zonas miesto centrinėse dalyse. Vilniaus miesto Taryba šiandien patvirtino projektą, inspiruotą Stoties rajono atnaujinimo Naujamiesčio ir Naujininkų teritorijose planų – siekiant čia išlaikyti nedidėjančius eismo srautus, nuspręsta pakeisti galiojantį automobilių stovėjimo skaičiaus koeficientą. Sprendimas reikšmingas plėtojantiems nekilnojamojo turto projektus, taip pat turės įtakos viešojo transporto paklausai.
„Atsižvelgdama į Darnaus judumo planą, miestiečių poreikius ir vykstančius projektus, savivaldybė nori paskatinti konversiją šiame rajone, kuriame dabar susikerta daug viešojo transporto maršrutų, – sakė Vilniaus miesto mero pavaduotojas Vytautas Mitalas. – Tai yra dar vienas žingsnis visos pietinės miesto pusės atgimimo link.“
Teritorijoje yra svarbus tarpmiestinio ir miesto viešojo transporto susisiekimo mazgas, tad yra poreikis ir toliau skatinti gyventojus ar miesto svečius naudotis viešuoju transportu, kartu stengiantis priimti sprendimus, kurie Vilnių darytų vis patogesnį pasirinkusiems gyventi be automobilio.
„Mažesnis parkavimo vietų skaičius skatina persvarstyti ir kitas transporto priemones – viešąjį transportą, dviračius ir paspirtukus ar automobilių dalijimosi paslaugas. Svarbu pabrėžti, kad projektu nesiekiama visiškai atsisakyti automobilių eismo, o tik sumažinti parkavimo poreikį atnaujinant šią miesto dalį, t. y. projektuojant statinius maždaug 32,8 ha ir aplinkinėje teritorijoje – planuojamas jos atnaujinimas iš dalies iškeliant gamybines veiklas, kurias turėtų pakeisti atvirų miestiečiams funkcijų statiniai“, – sakė Vilniaus miesto Vyriausiojo miesto architekto skyriaus patarėjas Vytautas Lelys.
Tarybos sprendimu, šiuo metu galiojantis 0,75 parkavimo koeficientas naujos statybos pastatams sumažintas iki 0,5 (tai yra, teritorijos plėtotojams, naujų pastatų statytojams reikės planuoti 50 proc. įstatymuose numatytų parkavimo vietų), patvirtinta ir Vilniaus miesto savivaldybės teritorijos suskirstymo į zonas pagal nustatytus automobilių stovėjimo vietų skaičiaus koeficientus schema.
- 4 patinka
Comment
-
VT pustuštis dabar dėl pandemijos/nuotolinio darbo. Tokiu pat metu praėjusiais metais imdavo mintis, kad reikia dvigubai didinti troleibusų parką pagal kelievių kiekį.
Jei gerai atsimenu prieš du ar tris metus didelėje centro dalyje irgi sumažino koeficientą, bet taip tokios vietos kaip senamiestis išvis turi būti be automobilių eismo.
Comment
-
Parašė Al1 Rodyti pranešimąStebuklą surado. Ir kodėl tik čia? Visur reikia tą daryti. Vilnius dūsta nuo kamščių, VT pustuštis. Nei viename tokio dydžio mieste Europoje nėra tiek automobilių. Eilinis ofisų planktonas su kostiumais į darbą važiuoja VT, o ne savo automobiliais.
Comment
-
Stoties teritorijos detaliojo plano koncepcija bus aptarta viešai
http://vilnius.lt/lt/2020/10/06/stot...ptarta-viesai/
Yra naujų brėžinukų:
https://www.dropbox.com/sh/fuk285s0c...2WytL8YQa?dl=0
Comment
-
Parašė Sula Rodyti pranešimąKoncepcijoje perspektyvinės nurodytos požeminės jungtys ir gatvės. Suprask, kad jų nebus niekada arba, geriausiu atveju, teks griauti, kas jau įrengta (nes vietos ten ne per daugiausia).
Comment
-
Parašė Creatium Rodyti pranešimą
Suprask, kad jos DP yra numatomos jeigu tolimesniuose etapuose bus nuspręsta jas įrengti. Geriau nusimatyt į priekį, negu po to grįžti ir keist DP.
- 1 patinka
Comment
-
Visai nuotaikingą kalėdinį klipą padarė Vilnius connect: https://www.facebook.com/permalink.p...12980665706983
- 1 patinka
Comment
-
https://sa.lt/ruosiasi-skelbti-archi...stiniu-centru/
Tai taip ir nesupratau, bus griaunamas dabartinis stoties pastatas ar ne.
Comment
-
Parašė Sklansky Rodyti pranešimąhttps://sa.lt/ruosiasi-skelbti-archi...stiniu-centru/
Tai taip ir nesupratau, bus griaunamas dabartinis stoties pastatas ar ne.
Comment
-
Parašė R.D. Rodyti pranešimą
Kad būtų nugriauti Vilniaus geležinkelio stoties pastatų komplekso (unikalus kodas Kultūros vertybių registre 45185) pastatai, reikėtų perlipti KPD, o paskui ilgą teismų karuselę. Tai tiesiog nerealu.
Comment
-
Nesąmonė, griauti istorinį pastatą? Kažkas rimtai gali bent pagalvoti apie tai?
Ten ko būtinai reikia - kad Naujininkai ir Senamiesčio prieigos taptų vientisa erdve, ir baigtųsi pagaliau tas miesto sudalijimas. Gal kokios žalios erdvės virš dengtų bėgių.Paskutinis taisė Tomizmas; 2021.01.21, 00:00.Snowflakes will attack U <3
- 1 patinka
Comment
-
Patys baisiausi yra lietuviški stiklainiai, kuriuos anksčiau ar vėliau reikės griauti, bet tikrai ne už 100 metų. Stoties pastatas yra statytas tiesiant geležinkelį ir niekas jo negriaus, kad ir kaip kai kuriems to norėtųsi. Rekonstrukcija - remontą padarys dalinį ir viskas. Reikėtų tik tas dvi šonines bilietų sales rekonstruoti, o centrinė salė geros labai būklės, tik kosmetinį remontą jai reikia atlikti. Tunelį reikėtų sutvarkyti, pasienio kontrolei jame ne vieta. Ją reikėtų iškelti kaip ir buvo planuota į senąjį tunelį.
- 3 patinka
Comment
Comment