Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

Vilnius Connect - stoties rajono rekonstrukcija

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

    Po truputi juda "Vilnius Connect" projektas - LG skelbia pirkimą atrinkti geležinkelio stoties ir pastato virš bėgių architektūrinės idėjos konkurso organizatorius.

    AB „Lietuvos geležinkeliai“ (toliau - LTG), įgyvendinanti „Vilnius Connect“ projektą - Vilniaus geležinkelio stoties teritorijos, Geležinkelio g. Vilniaus mieste, pertvarką, vienu iš etapų planuoja atnaujinti Vilniaus geležinkelio stoties pastatą ir pastatyti naują statinį virš bėgių – jungtį tarp Naujininkų ir Naujamiesčio/Senamiesčio su patekimais į peronus bei, atsižvelgiant į rengiamą teritorijos detalųjį planą, urbanistiškai ir architektūriškai išnagrinėti galimą teritorijos užstatymą.
    https://cvpp.eviesiejipirkimai.lt/No...ls/2020-613736

    Comment


      Parašė R.M. Rodyti pranešimą
      Po truputi juda "Vilnius Connect" projektas - LG skelbia pirkimą atrinkti geležinkelio stoties ir pastato virš bėgių architektūrinės idėjos konkurso organizatorius.



      https://cvpp.eviesiejipirkimai.lt/No...ls/2020-613736
      Teisingai perskaičiau? Atrinkinės idėjos konkurso organizatorius? Tuomet tie atrinktieji organizuos idėjos konkursą? Gal kas numano, kiek prireiks konkursų, kol bent techninį projektą pamatysime?

      Comment


        Supratai teisingai. Tai normalu, dabar visiems konkursams organizuoti ieško organizatorių. Tai trumpi pirkimai, jie daug laiko nesuvalgo.

        Comment


          Parašė Ginthus Rodyti pranešimą

          Teisingai perskaičiau? Atrinkinės idėjos konkurso organizatorius? Tuomet tie atrinktieji organizuos idėjos konkursą? Gal kas numano, kiek prireiks konkursų, kol bent techninį projektą pamatysime?
          1. Vyks idėjos konkurso organizatoriaus konkursas.
          2. Tada idėjos konkursas
          3. Tada projekto konkursas
          4. Projekto derinimo etapas Nr. 1
          5. Projekto derinimo etapas Nr. 2
          6. Projekto derinimo etapas Nr. 3
          7. Projekto rangovo konkursas

          Būtų juokinga, jei nežinočiau kaip atrodo Vilniaus stotis




          Comment


            Tai kad čia puikios naujienos tikrai nebūtina tame ieškoti negatyvo

            Comment


              Parašė Saliamonas Rodyti pranešimą
              1. Vyks idėjos konkurso organizatoriaus konkursas.
              2. Tada idėjos konkursas
              3. Tada projekto konkursas
              4. Projekto derinimo etapas Nr. 1
              5. Projekto derinimo etapas Nr. 2
              6. Projekto derinimo etapas Nr. 3
              7. Projekto rangovo konkursas

              Būtų juokinga, jei nežinočiau kaip atrodo Vilniaus stotis
              Ne visai taip: dar turi būti projekto konkurso organizatoriaus konkursas, derinimo etapų organizatoriaus konkursas, teismų maratono organizavimo konkursas ir t.t.

              Comment


                Parašė Aleksio Rodyti pranešimą
                Ne visai taip: dar turi būti projekto konkurso organizatoriaus konkursas, derinimo etapų organizatoriaus konkursas, teismų maratono organizavimo konkursas ir t.t.
                Nepamirškim idėjos konkurso organizatoriaus konkurso organizatoriaus konkurso

                Comment


                  Pridėkime dar konkursų organizavimo mokymų organizavimo konkursą.

                  Comment


                    Tai teikia vilties, kad bus surengtas rimtas pačios architektūrinės idėjos tarptautinis konkursas. Tokio konkurso suorganizavimas yra nemažas darbas, o LG žmonės tikrai nėra specialistai tokių procesų. Matyt vienas iš tikslų, kad konkursas būtų išreklamuotas ir užsienyje - tokiu atveju sulauktume ne tik lietuviškų pasiūlymų, bet ir (gal) rimtų užsienio komandų.

                    Kaip rašė Creatium, dabar tokia praktika tampa visai įprasta (bent jau Vilniaus pirkimuose esu kelis kartus matęs), kad konkurso organizatoriaus atrinkimui skelbiamas atskiras pirkimas - pvz. Žirmūnų lengvosios atletikos maniežo atveju:
                    • 2019-11-20 paskelbtas organizatoriaus atrinkimo konkursas;
                    • 2020-04-24 paskelbtas pats konkursas dėl arch. idėjos;
                    • 2020 m. birželį-liepą turime pateiktų darbų vertinimą. Netruko metų

                    Comment


                      Parašė Saliamonas Rodyti pranešimą

                      Nepamirškim idėjos konkurso organizatoriaus konkurso organizatoriaus konkurso
                      O kam tiek biurokratų kelnes trina? Pinigų plovimas ir tiek. Taškomos lėšos tegul ir ne po daug, bet kai sudedi per daugybę konkursų ir per metus, tai visai nemažai. Galima būtų vieną ar kelis nuostolingus keleivių maršrutus dotuoti... Jei keleivių vežimas nuostolingas, tai kam tą stotį plėsti? Reikia kaip tik mažinti, plotus išnuomoti, parduoti...

                      Beje, tolimesnė nuo stoties pastato kelyno dalis, kur buvo laikomi ir aptarnaujami keleiviniai vagonai, visiškai atituštinta. Neliko nei vieno vagono, nors dar neseniai ten stovėjo keleiviniai vagonai.
                      Paskutinis taisė Al1; 2020.08.07, 09:39.

                      Comment


                        Parašė Al1 Rodyti pranešimą

                        O kam tiek biurokratų kelnes trina? Pinigų plovimas ir tiek. Taškomos lėšos tegul ir ne po daug, bet kai sudedi per daugybę konkursų ir per metus, tai visai nemažai. Galima būtų vieną ar kelis nuostolingus keleivių maršrutus dotuoti... Jei keleivių vežimas nuostolingas, tai kam tą stotį plėsti? Reikia kaip tik mažinti, plotus išnuomoti, parduoti...

                        Beje, tolimesnė nuo stoties pastato kelyno dalis, kur buvo laikomi ir aptarnaujami keleiviniai vagonai, visiškai atituštinta. Neliko nei vieno vagono, nors dar neseniai ten stovėjo keleiviniai vagonai.
                        O kur tie vagonai šiuo metu naudojami?
                        Jei nenaudojami, tai kodėl jie turėtų likti ten kur buvo aptarnaujami?

                        Comment


                          Gal ruošiasi kelynų išmontavimui?

                          Comment


                            Parašė R.M. Rodyti pranešimą
                            Tai teikia vilties, kad bus surengtas rimtas pačios architektūrinės idėjos tarptautinis konkursas. Tokio konkurso suorganizavimas yra nemažas darbas, o LG žmonės tikrai nėra specialistai tokių procesų.
                            LTG net dabar kabo bent keliolika skelbimų panašioms pozicijoms užimti. Žmonių ten tikrai netrūksta, ir kiek žinau konkursai nemenki (o štai atranka kelia klausimų). Ten iki šiol du klanai kovoja - bebrų ir naujųjų "menedžerių".

                            Comment


                              Parašė vėkas Rodyti pranešimą

                              O kur tie vagonai šiuo metu naudojami?
                              Jei nenaudojami, tai kodėl jie turėtų likti ten kur buvo aptarnaujami?
                              Vilnius - Klaipėda.

                              Comment


                                Parašė Al1 Rodyti pranešimą

                                O kam tiek biurokratų kelnes trina? Pinigų plovimas ir tiek. Taškomos lėšos tegul ir ne po daug, bet kai sudedi per daugybę konkursų ir per metus, tai visai nemažai. Galima būtų vieną ar kelis nuostolingus keleivių maršrutus dotuoti...
                                Ačiū dievui, kad LG buvo išardytas bebryno lizdas. Jeigu jis nebūtų buvęs išardytas - tai šiuo metu kalbėtumėm apie 'kuriuos maršrutus geriausia dotuoti', o ne apie traukinių stoties teritorijos konversiją. Ir net jeigu bebrai būtų pasistūmėję kažkiek toliau, nei maršrutų dotavimas, ir būtų pradėję planuoti stoties teritorijos rekonstrukciją - tai kas gi kitas, jei ne jie, yra geriausi specialistai architektūriniam konkursui suorganizuoti. Aš net nenoriu bandyti įsivaizduoti bebrų suorganizuoto konkurso rezultatus. Geriausia, ką bebrai gali padaryti - tai nedaryti nieko ir laukti, kada juos pakeis žmonės, kurie sugeba kažką daryti ir kurie tai daro profesionaliai.

                                Comment


                                  LG vyksta dar likusių vertingų aktyvų išbazarinimas ir nieko daugiau. Kaip stoties rajono sutvarkymas susiję su LG tiesiogine veikla - keleivių vežimu? Niekaip! Nuo to keleivių nepadaugės. Sakai, lizdas išardytas? Nieko panašaus. Kiti gyventojai atsikraustė į šiltą lizdą. Pagal savo poreikius tik kažkiek jį pertvarko.

                                  Comment


                                    Parašė Al1 Rodyti pranešimą
                                    LG vyksta dar likusių vertingų aktyvų išbazarinimas ir nieko daugiau. Kaip stoties rajono sutvarkymas susiję su LG tiesiogine veikla - keleivių vežimu? Niekaip! Nuo to keleivių nepadaugės. Sakai, lizdas išardytas? Nieko panašaus. Kiti gyventojai atsikraustė į šiltą lizdą. Pagal savo poreikius tik kažkiek jį pertvarko.
                                    Dar ir kaip padaugės. Dabar duag kas bijo važiuoti traukiniu vien dėl šlykščios stoties aplinkos.

                                    Comment


                                      Parašė Al1 Rodyti pranešimą
                                      LG vyksta dar likusių vertingų aktyvų išbazarinimas ir nieko daugiau. Kaip stoties rajono sutvarkymas susiję su LG tiesiogine veikla - keleivių vežimu? Niekaip! Nuo to keleivių nepadaugės.
                                      LTG tiesioginė veikla yra krovinių vežimas, o keleiviai yra menkniekis.

                                      Comment


                                        Parašė John Rodyti pranešimą

                                        Dar ir kaip padaugės. Dabar duag kas bijo važiuoti traukiniu vien dėl šlykščios stoties aplinkos.
                                        Stoties aplinka - savivaldybės, o ne LG problema. Tai ne LG nuosavybė ar atsakomybės sritis. Pati stotis normali, sutvarkyta. Taip, yra ką tobulinti, pertvarkyti, bet ne visokiais grandioziniais projektais. Bomžai - ne LG problema. Čia jau valstybei reikia spręsti šitą klausimą.
                                        Keleivių nepadaugės, nes o kur LG veža? Kaip greitai veža? Kaip dažnai? Tai ne stoties problema. Tai bendrai valstybės transporto politikos problema. O ji tokia, kad kuo daugiau asfalto ir gyvenimo būdo su automobiliu skatinimas. Tai liečia ne tiek tiesiogiai transportą, bet bendrai, miestų plėtrą, užstatymą, švietimo, gydymo, darbo vietų kūrimo, pramonės plėtros, bendrai inžinerinės infrastruktūros ir t.t. klausimus.
                                        Paskutinis taisė Al1; 2020.08.07, 21:12.

                                        Comment


                                          Parašė Al1 Rodyti pranešimą

                                          Stoties aplinka - savivaldybės, o ne LG problema. Tai ne LG nuosavybė ar atsakomybės sritis. Pati stotis normali, sutvarkyta. Taip, yra ką tobulinti, pertvarkyti, bet ne visokiais grandioziniais projektais. Bomžai - ne LG problema. Čia jau valstybei reikia spręsti šitą klausimą.
                                          Keleivių nepadaugės, nes o kur LG veža? Kaip greitai veža? Kaip dažnai? Tai ne stoties problema. Tai bendrai valstybės transporto politikos problema. O ji tokia, kad kuo daugiau asfalto ir gyvenimo būdo su automobiliu skatinimas. Tai liečia ne tiek tiesiogiai transportą, bet bendrai, miestų plėtrą, užstatymą, švietimo, gydymo, darbo vietų kūrimo, pramonės plėtros, bendrai inžinerinės infrastruktūros ir t.t. klausimus.
                                          Tol kol įvyks VilniusConnect LTG spės atlikt greičio didinimą kokius penkis kartus, taip kad viskas norm

                                          Comment

                                          Working...
                                          X