Parašė Resutas
Rodyti pranešimą
Skelbimas
Collapse
No announcement yet.
Vilnius Connect - stoties rajono rekonstrukcija
Collapse
X
-
-
Parašė Robyla Rodyti pranešimą
Tik prieš naujai asfaltuojant pamiršo šulinius sutvarkyti, dabar visa Dzūkų, Kapsų gatvės iš naujo sulopytos, nes visi pajudinti šuliniai prasmego . Tas pats vyksta ir Pelesos gatvėje eks. taksi parko link, o savivaldybė į visą tai atsako: "atliktiems darbams yra garantinis laikotarpis, pataisys"... . Šaunuoliai mažučiai, kaip miela turėti tokią rūpestingą savivaldybę.
O šiaip tai labai liūdna, kad su tokiu "perspektyviu" vystymo planu GS rajonas dar keliems dešimtmečiams (jei ne šimtmečiui) liks "skyle" tikra ir perkeltine prasme.
Comment
-
Parašė Sula Rodyti pranešimą
...
O šiaip tai labai liūdna, kad su tokiu "perspektyviu" vystymo planu GS rajonas dar keliems dešimtmečiams (jei ne šimtmečiui) liks "skyle" tikra ir perkeltine prasme.
- 1 patinka
Comment
-
Parašė Sula Rodyti pranešimą
Pelesos g. amžinai duobėta. Anksčiau galvojau nuo traukinių vibracijos, bet dabar tų traukinių sumažėję keleriopai.
O šiaip tai labai liūdna, kad su tokiu "perspektyviu" vystymo planu GS rajonas dar keliems dešimtmečiams (jei ne šimtmečiui) liks "skyle" tikra ir perkeltine prasme.
Comment
-
Parašė Robyla Rodyti pranešimą
Tik prieš naujai asfaltuojant pamiršo šulinius sutvarkyti, dabar visa Dzūkų, Kapsų gatvės iš naujo sulopytos, nes visi pajudinti šuliniai prasmego . Tas pats vyksta ir Pelesos gatvėje eks. taksi parko link, o savivaldybė į visą tai atsako: "atliktiems darbams yra garantinis laikotarpis, pataisys"... . Šaunuoliai mažučiai, kaip miela turėti tokią rūpestingą savivaldybę.
Comment
-
Dabar galvoju kur: ar interviu arba per paskutinį buvusį tarybos posėdį, bet Šimašius sakė, kad nuo stadiono nubraukti ES pinigai ~40 mln. Eur buvo perkelti į Stoties rajono atgaivinimą. Tai jeigu tai yra tiesa (nėra pagrindo manyt kitaip) ir tam bus skirti visi 40 mln. Eur iš ES, tai čia didžiuliai pinigai.
Comment
-
Parašė Creatium Rodyti pranešimąDabar galvoju kur: ar interviu arba per paskutinį buvusį tarybos posėdį, bet Šimašius sakė, kad nuo stadiono nubraukti ES pinigai ~40 mln. Eur buvo perkelti į Stoties rajono atgaivinimą. Tai jeigu tai yra tiesa (nėra pagrindo manyt kitaip) ir tam bus skirti visi 40 mln. Eur iš ES, tai čia didžiuliai pinigai.
Pradėkime nuo vilniečiams aktualiausių klausimų. Neseniai pasirašytas bendradarbiavimo susitarimas dėl autobusų stoties atnaujinimo. Kokie darbai numatomi toliau? Kiek gali kainuoti stoties atnaujinimas ir kada gali prasidėti statybos darbai? Noriu patikslinti – ne tik dėl autobusų stoties atnaujinimo, bet dėl viso rajono komplekso mobilumo mazgo. Ten yra trys pagrindiniai dalykai: autobusų stotis, geležinkelio stotis ir viešojo transporto terminalas. Natūralu, kad ir aplink esantys objektai bei jų sistemos: kad būtų geresnis ir sklandesnis susisiekimas tarp Naujininkų ir stoties rajono, kad stoties prieigos būtų geresnės. Taip pat įtraukiant net ir kai kurių ne taip pastebėtų dalykų – Panerių gatvė, Švento Stepono bažnyčia ir kompleksas šalia. Dėl stoties, neslėpsiu, yra pats komplikuočiausias dalykas, nes stotis yra privatizuota. Kol kas savininkams tiko viskas kaip yra. Man netiko – savininkams tiko, tai labai džiaugiuosi, kad autobusų stotis irgi prisijungė prie mūsų bendrų darbų su geležinkelių stotimi. Man atrodo, geriausia būtų kiek įmanoma labiau integruoti autobusų stotį su geležinkelių stotimi. Klausimas lieka, ar tai būtų dvi atskiros stotys iš esmės ten pat, kur yra, ar jos kažkaip pasislinktų viena link kitos, eitų nuo Panerių gatvės ir geležinkelių bėgių iki pat Naujininkų. Dabar rengiame detalųjį planą ir turėsime rengti architektūrinį konkursą. (…) Yra skaičiuota (preliminari kaina. – ELTA), bet kadangi tai yra ne vienas projektas, o projektų visuma, tai mes dabar žinome gatvių ir aikštės preliminarius planus: aikštė priešais stotį, Panerių gatvė ir Šv. Stepono bažnyčios kompleksas – atrodo, kad tai tarsi jau nebe senamiestis, už miesto, bet tai vienintelė renesansinė bažnyčia Vilniuje. Geležinkelių srityje yra „Rail Balticos“ terminalo atvykimas. Priklausomai nuo sprendinių, gali labai skirtis kaina. Autobusų stotyje lygiai taip pat gali kaina būti labai įvairi, priklausomai nuo sprendinių. Tai bus ne tik autobusų stoties dalykai, bet ir, pavyzdžiui, gatvių tinklo atkūrimas ir tos vietos pakėlimas. Kaina, aišku, bus nemaža, bet bus ir privačių investicijų, ir abiejų stočių, ir viešųjų investicijų.
Dėl kainos irgi mačiau, kiek daug spekuliacijų ar iš nežinojimo, ar iš noro kažką parodyti. (…) Aišku tik viena, kad ES lėšas nuėmus nuo projekto, jas, beje, mes perkėlėme link stoties rajono daugeliu atveju, tai atsirado poreikis skolintis, bet tie skolinimosi kaštai, sakyčiau, yra labai adekvatūs.
Skaityti daugiau: https://madeinvilnius.lt/naujienos/m...aledu-eglutes/ .
- 2 patinka
Comment
-
Susitikimo metu detaliau panagrinėtas autobusų stoties projektuotojų siūlomas sprendinys dėl autobusų stoties plėtros vizijos. Projektuotojai rėmėsi Vilniaus Plano siūlomomis Geležinkelio teritorijos trimis schemomis. Buvo pristatyti trys autobusų stoties teritorijos plėtros variantai. Visais variantais numatomas 20 autobusų vietų tarpmiestinės autobusų stoties sprendinys.
Pirmuoju variantu, buvo siūloma pratęsiant Sodų gatvę rytai-vakarai kryptimi, taprmiestinių autobusų stoties teritorija organizuojant po – žeme, ant viršaus užstatyti tris kontekstualiu pastatus, su vidinių kiemų struktūromis. Pasiūlymas pristatymo metu pateiktas kaip alternatyvus ir toliau nebuvo detalizuojamas.
Antruoju variantu, siūloma formuoti Sodų gatvę per vidurį autobusų stoties sklypo Rytų-Vakarų kryptimi. Autobusų stoties funkcijas išdėstomos pietinėje pusėje, orientuojant į Vilniaus Geležinkelio teritoriją, autobusus parkuojant 45 laipsnių kampu į pastato fasadą. Varianto trūkumas – autobusų manevravimui reikalinga didelio ploto asfalto teritorija, kurios dėl funkcijos nėbūtų galimybės apželdinti. Pasiūlymas pristatymo metu pateiktas kaip alternatyvus ir toliau nebuvo detalizuojamas.
Trečiuoju variantu, siūlomas pagrindinis alternatyvus sprendinys – formuojant dviejų lygių terasas. Aukštutinė terasa – Geležinkelio gatvėje – būtų skirta tarpmiestinio autobusų parko aptarnavimui, su apvažiuojama pailga apželdinta salele, kurioje būtų formuojami laukimo peronai-paviljonai, keleivių laukiamoji salė planuojant būsimajame autobusų stoties pastate tarp Sodų, Geležinkelio gatvių ir Stoties aikštės. Apatinėje terasoje esanti erdvė būtų skiriama gyvybingos miesto gatvei formuoti skirtos dviračių, pėsčiųjų judėjimui, ir dviem pastatams, iš abiejų Sodų gatvių pusių. Pasiūlymo sprendiniai detalizuoti pristatymo metu.
Ir dar:
2. Tikslinti autobusų stoties pertvarkos schemas, kompleksiškai atsižvelgiant į miesto transporto judėjimo srautus, tarpmiestinių/ tarptautinių autobusų judėjimo srautus - iki 2020 m. kovo 17 d. VAS ir DO ARCHITECTSPaskutinis taisė Creatium; 2020.04.21, 14:37.
Comment
-
Šiam ypatingam sostinės rajonui numatyti trys scenarijai – siūloma net geležinkelio stotį perkelti kitur
https://www.lrytas.lt/bustas/mano-er...itur-15083259/
Vilniaus miesto savivaldybė rengiasi visuomenei dar kartą pristatyti tris Stoties rajono modernizavimo alternatyvas, parengtas detaliojo plano rengėjų – savivaldybės įmonės „Vilniaus planas“. „Tikiuosi, kad sėkmingas Naujamiesčio atsinaujinimo virusas persimes ir į Stoties teritoriją, kuri turi potencialo tapti ne tik šiuolaikišku transporto mazgu, bet ir daugiau miestietiškų funkcijų – darbo, paslaugų, rekreacijos – sutraukiančia teritorija. Numatomi pokyčiai iš esmės pakeis stoties įvaizdį ir paskatins platesnės teritorijos, pirmiausia, Naujininkų, atsinaujinimą. Darni, interesus subalansuojanti plėtra šiuo atveju yra pagrindinis mūsų tikslas“, – sakė pristatymo renginį moderuosiantis vyriausiasis miesto architektas Mindaugas Pakalnis. Savivaldybei kartu su bendrove „Lietuvos geležinkeliai“ inicijavus teritorijos pertvarką, vėliau prie pokyčių prisijungus autobusų stoties valdytojams, šiuo metu vyksta planavimo darbai. Pagrindinis pertvarkos akcentas – Vilniaus geležinkelio stoties teritorijos atnaujinimo projektas „Vilnius Connect“, kuriuo siekiama įkurti modernų daugiafunkcį mobilumo, verslo ir laisvalaikio centrą su viešosiomis erdvėmis.
- 4 patinka
Comment
-
Ne, trečias variantas blogiausias. Kam perkėlinėti gel. stotį? Jei jau norima ją plėsti (ne perkelti, bet būtent plėsti), tai verčiau buvusio pašto pastato sąskaita. iš kitos pusės, su tokiais keleivių srautais VT ir keleivių grąžinimo į VT politikos nebuvimu plėsti stotį nėra prasmės ir susitvarkys net ir esama su esamais srautais ar net jei jie padidėtų dvigubai.
O man tai didžiausias klausimas, kas iš to laimės labiausiai? Tikriausiai kaip visada privatus verslas, savivaldybė irgi sukiš nemažai pinigo, bet be grąžos, o didžiausi nuostoliai bus LG, nes už kapeikas prakals dalį teritorijos ir depo, kurį kažkur tai kitur nuo nulio reikės įrengti. Tik nereikia pasakų, kad teritorijos sutvarkymas bet kokiomis priemonėmis yra pateisinamas. Ne, nepateisinamas.Paskutinis taisė Al1; 2020.05.30, 11:59.
- 1 patinka
Comment
-
Na kaip ir sakiau anksčiau (dėl ko buvo labai daug pasipyktinimo, kad tai pesimistiniai išsigalvojimai), nieko panašaus į tą tikrą Naujininkų sujingimą su miesto centru, su verslo centrais, viešom erdvėm ir etc., kuris buvo žadėtas prieš rinkimus, nebus. Dabar tai jau oficialiai pasitvirtino ir toks variantas net nėra svarstomas.
Dabar dar šiek tiek realizmo: išbraukite iš šitų 3 variantų T1, T5, T6, T7, T8, T9 ir T10 ir gausis tai, ką geriausiu atveju (žiauriai optimistišku) pavyks įgyvendinti per šią, ir dar kitą (jeigu išrinks, nors labai abejoju) Šimašiaus kadenciją.
Na o jeigu jau kalbėt apie esamus 3 variantus, nes kas dabar jau belieka, tai norėtųsi keleivių terminalo iš pirmo varianto, o aikštės iš antro ar trečio.
- 5 patinka
Comment
-
Parašė B.S. Rodyti pranešimą@A|1
Ka reiskia prakals uz kapeikas? Konspiracijos teorija siaip sau? Depui ne vieta beveik Senamiestyje.
Antras ir trecias geresni, imho. Taciau dar geriau butu isvis iskelti i Vilkpede, puikus susisiekimas, nereiketu visam miestui trenktis per Senamiesti ar Naujamiesti.
Depui vieta ten, kur jis yra, jei jo iškėlimas kainuos brangiau nei naujo statymas kažkur. Kas padens tą skirtumą? Verslas? Verslas tik ir žiūri, kaip įlįsti į valdišką kišenę. Todėl, turint omenyje, kas ir kaip dirba LG, variantas, kad depas bus pusvelčiui parduotas, o gautų lėšų ženkliai nepakaks naujo depo statybai kažkur kitur, nėra be pagrindo.
Stotį Vilkpėdę? Kas per nesąmonė. Susisiekimo ten jokio gero nėra. Ir nebus, o norint, kad būtų, dar reikėtų kišti milijonus. Normaliose šalyse stotys daromos kuo arčiau centro, kišant milijardus, kasant tunelius, o ne keliamos į užkampius.Paskutinis taisė Al1; 2020.05.30, 13:37.
- 2 patinka
Comment
-
Parašė ttttt Rodyti pranešimąNa kaip ir sakiau anksčiau (dėl ko buvo labai daug pasipyktinimo, kad tai pesimistiniai išsigalvojimai), nieko panašaus į tą tikrą Naujininkų sujingimą su miesto centru, su verslo centrais, viešom erdvėm ir etc., kuris buvo žadėtas prieš rinkimus, nebus. Dabar tai jau oficialiai pasitvirtino ir toks variantas net nėra svarstomas.
Dabar dar šiek tiek realizmo: išbraukite iš šitų 3 variantų T1, T5, T6, T7, T8, T9 ir T10 ir gausis tai, ką geriausiu atveju (žiauriai optimistišku) pavyks įgyvendinti per šią, ir dar kitą (jeigu išrinks, nors labai abejoju) Šimašiaus kadenciją.
Na o jeigu jau kalbėt apie esamus 3 variantus, nes kas dabar jau belieka, tai norėtųsi keleivių terminalo iš pirmo varianto, o aikštės iš antro ar trečio.
Comment
Comment