galimas ir tokis sprendimo budas, bet tokių atveju jad'o filmukas tėra filkina gramata. kitas klausimas kokio ilgio stogas turi buti triju vagonu dizeliukui ir tam virš dešimties vagonu važinejamčiam kaliningrado traukiniui?
ir dar keleiviniai traukiniai šiaip jau dar iki šiol šildomi anglimis ir manau teko matyti žiemą rukstančius vagonus. turbut juos ir ištrauksim iš po stogo
O apie modernias ventiliacijos/dūmų šalinimo sistemas pamirštat?
Pasaulyje yra daug sprendimų dengtom stotim, o čia sprendimas - humanizuot patekima į traukinį platesne prasme. Ir sutalpint tuos velnio ~800 automobilių.
O apie modernias ventiliacijos/dūmų šalinimo sistemas pamirštat?
Pasaulyje yra daug sprendimų dengtom stotim, o čia sprendimas - humanizuot patekima į traukinį platesne prasme. Ir sutalpint tuos velnio ~800 automobilių.
nepamiršau. tiesiog kai dabar aplink visi geležinkeliai elektrifikuojasi, turėtų ir LG būti tokių pasvarstymų, ir šiuo atveju kol nėra aiškumo dėl elektrifikacijos planuot kažkokias investicijas į ventiliacijas, kurių gali ir neprireikti....
beje modernios ventiliacijos užims tikrai nemažai ploto ir bijau, kad pradėjus skaičiuot ir projektuo realiai, bus pamatyta, kad visas stoties pastatas apskritai lenda po žeme. o tada prasidės visokie disputai su kvadais priešakį. o kol tai vyks praeis laikas, gal net nusities Rail Baltica atšaka iki Vilniaus su stotimi, kurioje nors kitoje vietoje, krovininių traukinių srautas jau ir dabar leidžiamas aplink Vilnių pro Nemežį. stoties poreikis kaip toksai dings. ir visi šie projektai praras prasme.
PS. kaip variantas esamai situacijai. man visai prie širdies. tačiau kaip tikram lietuviui man patinka kabinėtis
dekui, maxai, tokius didelius parovei
na cia jau poros metu medziaga, laimejusi konkursa. daugumoj didmiesčių yra daromi techninių - prekinių stočių konversijos projektai. man čia tik keleivines stoties rekonstrukcijoje žiauriai nepatinka kad stogas paverciamas didžiuliu parkingu. kas liečia aplinkelį ir infrastruktūra, įdėja atrodo gera.
Ir kam to reikia? Keleivių skaičius kiekvienais metais tik mažėja. O artimiausiu metu nemanau, kad jis labai padidės, nes nieko gero nenusimato. Ir šiaip yra daugiau mažesnių stočių/stotelių Vilniuje, pvz. Naujoji Vilnia ir dar smulkesnės Vokė, Pavilnys ir pan.
Tai kad blogiausia ne trukinių kokybė. su tuo dar galima taikytis. Blogiausia tai kad į tolimesnias lietuvos vietas trukiniai važiuoja 2-3 kartus per savaitę. Žmonės paprasčiausiai kito pasirinkimo neturi kaip tik rinktis kitą transportą
Ir kam to reikia? Keleivių skaičius kiekvienais metais tik mažėja. O artimiausiu metu nemanau, kad jis labai padidės, nes nieko gero nenusimato. Ir šiaip yra daugiau mažesnių stočių/stotelių Vilniuje, pvz. Naujoji Vilnia ir dar smulkesnės Vokė, Pavilnys ir pan.
Todel, kad is A.Paneriu didziaja dali miesto lengviau, greiciau ir patogiau pasiekti. Argi protinga grusti visus keleiviu srautus i Senamiesti, kur nera vietos, kai tuos srautus galima paskirstyti. Paneriu stotis turetu tapti pagrindine, reprezentacine, o Senamiescio pagalbine ir saugotina kaip istorija (kaip senosios stotys NY, Londone, Paryziuje ir kitur.)
Gi traukiniu paklausa priklauso nuo paslaugu pasiulos ir kokybes. Reikia galvoti apie ateiti ir ja kurti. Gelezinkeliai yra perspektyvi transporto rusis, ypac kai derinama su kitomis visuomeninio transporto rusimis. Tik "Lietuvos gelezinkeliams" reiketu geros vadovybes, o ne eiliniu korumpu
Noriu pasidžiaugti stoties rajono švarinimo darbais. Panašu, kad Panoramos kaimynystė tvarkosi, reik tikėtis, kad ši tendencija paplis ir keliais kvartalais toliau
O.Markevičiaus vizija – stoties rajone kuriasi pažangūs verslininkai, nepriekaištingos reputacijos įstaigos.
Kol kas žengtas tiktai pirmas žingsnis. Prostitučių nebeliko prie „Panoramos“. Kadaise šis viešbutis, vadintas „Gintaru“, buvo laisvo elgesio merginų pamėgta vieta. Klientų jos ieškodavo prie pat viešbučio laiptų.
„Panoramoje“ gruodį įsikurs banko „DnB Nord“ filialas.
Tai buvęs prezidentūros kancleris O.Markevičius laiko taip pat geru ženklu.
Beje, jis neslėpė, kad bankininkus prieš įkurtuves teko ilgai įkalbinėti. Jo nuomone, bankai aplink stotį nenori kurti savo filialų dėl tos pačios priežasties – prostitučių.
Nors tai – itin judrus rajonas, tačiau iki šiol veikė tiktai „Parex“ banko filialas.
Nors niekas nesitikėjo, Užupis tapo patrauklia vieta gyventi. Tokia pati ateitis laukia ir Vilniaus stoties rajono, įsitikinęs Lietuvos nekilnojamojo turto plėtros asociacijos direktorius Mindaugas Statulevičius. Jis pataria atkreipti dėmesį, kad į stoties rajoną vis dažniau keliasi menininkai: „Pasaulyje netgi vyrauja posakis, kurį vartoja investuotojai, – follow the art [liet. sek meną – LRT.lt]. Reikia sekti menininkus". Tos pačios nuomonės laikosi ir architektas Mindaugas Pakalnis, kurio nuomone, stoties rajonas – labai perspektyvus, bet jau daugiau kaip 15 metų planuojamas jo atnaujinimas neįvykdomas, ir rajonas išnaudojamas neefektyviai.
„Galiu paminėti paralelę su Užupio rajonu. Prieš 15–16 metų turbūt mažai kas būtų tikėję, kad jis taps tokia patrauklia vieta gyventi. Matome, kad dabar dauguma nekilnojamo turto objektų, kurie vystomi Vilniaus mieste, ypač aukštesnės klasės, atsiranda būtent Užupyje ir aplinkinėse teritorijose“, – atkreipia dėmesį M.Statulevičius.
Rajonas turėtų būti atgaivintas iki 2020 m.
Saugumas, pasak M.Statulevičiaus, yra vienas iš svarbiausių kriterijų, pagal kuriuos sprendimus priima investuotojai ar būsto ieškantys žmonės. Jo teigimu, didelės įtakos turi ir aplinkos patrauklumas, fizinė pastatų būklę, kokybė, nesidėvėjimas, moralinė aplinka. M.Statulevičiaus tvirtinimu, tai – sudedamosios nekilnojamojo turto vertės dalys.
„Šiuo metu tas rajonas tikrai negali pasigirti turintis daug aukštos kokybės pastatų, tačiau reikėtų įvertinti, kad ši teritorija patenka į Vilniaus miesto vystymo programos prioritetą. 2014–2020 m. yra suplanuotos nemenkos investicijos, kurios turi padėti atgaivinti šią teritoriją. Būtent pastatams, kiek teko susipažinti su programos detalėmis, skirta nemažai dėmesio“, – akcentuoja M.Statulevičius.
Jo teigimu, stoties rajone nuomos ir būsto įsigijimo kainos atsilieka nuo Senamiesčio, kuris yra visai šalia. M.Statulevičiaus nuomone, ateityje kainos stoties rajone turėtų pasivyti ir Senamiesčio būstų nuomos ar pirkimo kainas.
Smagu, kad Vilnius plečiasi į šonus ir prasideda Užupio, Naujamiesčio, Stoties rajono, NMC konversijos. Po 10 metų Vilnius bus labai šaunus miestas ir ne tik dėl senamiesčio
Stoties rajonas tikrai dar turi daug bėdų ir tikrai nedaug jų yra išspręstų, tačiau negalima sakyti, kad visiškai niekas nevyksta. Aplink naująjį Confort viešbutį visas rajonas išdygo (į architektūrą nesigilinam), o juk tai vos už kelių šimtų metrų nuo pačios stoties. Tačiau pagrindinis klausimas yra kada gi prasidės ta išsvajota ES fondų programa, skirta probleminėms miesto teritorijoms tvarkyti. Bent jau skiriamos jai lėšos yra tokio dydžio, kad tai realiai bus pirmosios normalios ES fondų investicijos Vilniuje (neskaitant aplinkėlių)
Comment