Parašė evvt
Rodyti pranešimą
Skelbimas
Collapse
No announcement yet.
Vilnius Connect - stoties rajono rekonstrukcija
Collapse
X
-
Parašė Ginthus Rodyti pranešimą
Tai suprantama, nenorėjo, kad D kategorijos gatvėje po langais prasidėtų birbimas kiaurą parą. Mane ir patį stebino, kad niekas net nesiūlė tranzitą nuleisti nuo šlaito arčiau bėgių, kad gyventojams palikti ramią gatvę.
- 1 patinka
Comment
-
Parašė evvt Rodyti pranešimą
Gal tas papaišymas buvo skirtas vieno pono panervinimui po ko, kaip matom, atsirado noras tartis. Arba net ir atvirkščiai: labai jau negudrus paplanavimas visai suprantamai papiktino Naujininkus kas išgąsdino VMS ir šie pradėjo tartis su labai nusibodusiu ponu P.
Comment
-
Parašė Resutas Rodyti pranešimą
Tiesa, visa tai panašu į labai neblogą blefą. VMS tik pokerį ir žaisti.
Comment
-
Parašė Ginthus Rodyti pranešimą
Tai suprantama, nenorėjo, kad D kategorijos gatvėje po langais prasidėtų birbimas kiaurą parą. Mane ir patį stebino, kad niekas net nesiūlė tranzitą nuleisti nuo šlaito arčiau bėgių, kad gyventojams palikti ramią gatvę.
- 1 patinka
Comment
-
Esmė ne tame burba ar neburba, o tame, kad viskas pateikiama post factum, kaip ir su visai kitais "projektais", bent jau Naujininkuose, kai gyventojai pastatomi prieš faktą ir taaadammmm, turėkitės.... Viskas nuo mažų iki didelių dalykų. Pradedant nuo šaligatvių iki didesnių pakeitimų. Pakeitė šaligatvio trinkeles ir užsidėjo pliusą, tipo džiaukitės, kad išvis pakeitėme (čia pažodinė replika). O, kad keičia ant senos infrastruktūros, kurią būtina perdaryti, tai dzin - džiaukitės ką turite, nes bet kokios linijos perbraižymui reikia projekto ir reikės laukti iki pavasario. Tik pamanyk, iki pavasario, 40 metų laukė, nepalauks pusmečio, bet su sutvarkyta infrastruktūra. Rasose tas pats, Tyzenchauzų g. keičia trinkeles, bardiūrus ir vietoj to, kad įgilintų ir atlaisvintų važiuojamąją dalį, eina pigiausiu būdu.
Kaltinkit pasipiktinimu, bet dėjau ant tokio ūkiškumo, todėl privaloma įsiklausyti ir bendradarbiauti, ką, kažkiek ir pradeda imituoti.
- 1 patinka
Comment
-
Parašė Robyla Rodyti pranešimąEsmė ne tame burba ar neburba, o tame, kad viskas pateikiama post factum, kaip ir su visai kitais "projektais", bent jau Naujininkuose, kai gyventojai pastatomi prieš faktą ir taaadammmm, turėkitės.... Viskas nuo mažų iki didelių dalykų. Pradedant nuo šaligatvių iki didesnių pakeitimų. Pakeitė šaligatvio trinkeles ir užsidėjo pliusą, tipo džiaukitės, kad išvis pakeitėme (čia pažodinė replika). O, kad keičia ant senos infrastruktūros, kurią būtina perdaryti, tai dzin - džiaukitės ką turite, nes bet kokios linijos perbraižymui reikia projekto ir reikės laukti iki pavasario. Tik pamanyk, iki pavasario, 40 metų laukė, nepalauks pusmečio, bet su sutvarkyta infrastruktūra. Rasose tas pats, Tyzenchauzų g. keičia trinkeles, bardiūrus ir vietoj to, kad įgilintų ir atlaisvintų važiuojamąją dalį, eina pigiausiu būdu.
Kaltinkit pasipiktinimu, bet dėjau ant tokio ūkiškumo, todėl privaloma įsiklausyti ir bendradarbiauti, ką, kažkiek ir pradeda imituoti.
Comment
-
Ok, dabar jau galima piktintis. Ir gan smarkiai.
Trys "variantai":
https://www.15min.lt/verslas/naujien...-973-1237930#_
Comment
-
Visi trys vienu metu net nebutu tenkinantis sprendimas. Tegu stato savo tempu, bet planas turi buti pristatomas kaip galutinis projektas su pilnai isvystyto rajono turiais, auksciais, paskirtimi, begiu uzdengimu, gatviu tinklo pratesimu ir apjungimu. Niekur neregeta kad orientacinos planas is karto su kompromisais.
- 1 patinka
Comment
-
Išties visiškai neatitinkantis laiko užmatis. Gėda skaityt tą jų "sujungsim Naujininkus su senamiesčiu".Nė velnio jūs nesujungsit su savo dirbtuviniais projektėliais skūpiau už pačius skūpiausius pastatydami varganą viadukėlį per bėgius. Į tai kad reikia uždengt bėgius kažką vapėdami apie nesaugumus ar ekonomines priežastis ar dar belenką.
- 3 patinka
Comment
-
Parašė evvt Rodyti pranešimąIšties visiškai neatitinkantis laiko užmatis. Gėda skaityt tą jų "sujungsim Naujininkus su senamiesčiu".Nė velnio jūs nesujungsit su savo dirbtuviniais projektėliais skūpiau už pačius skūpiausius pastatydami varganą viadukėlį per bėgius. Į tai kad reikia uždengt bėgius kažką vapėdami apie nesaugumus ar ekonomines priežastis ar dar belenką.
Comment
-
Parašė Creatium Rodyti pranešimąOk, dabar jau galima piktintis. Ir gan smarkiai.
https://www.15min.lt/verslas/naujien...-973-1237930#_
- 3 patinka
Comment
-
Parašė Sula Rodyti pranešimą
O Talino stoties projektas straipsnio gale pasityčiojimui įdėtas?
- 1 patinka
Comment
-
Parašė kutas Rodyti pranešimą
Kad minimas net ne "viadukėlis", o tunelis.. geriau jau paliktų esamą tiltą.
- 2 patinka
Comment
-
Aš nelabai suprantu kokie čia planai. Man tai panašiau į planus 'kur statom tiltą ir kur VT stoteles įrengiam'. Bet juk pagrindinė problema visai kita: tas viešojo transporto 'garbės ratas', mašinų stovėjimo aikštelės, prie stoties esantis turgus ir nenaudojamas McDonaldo parkas užima 34K kvadtratinių metrų, arba tris su puse karto didesnę teritoriją, nei Katedros aikštė. Jau Katedros aikštė, kad ir pačioj Vilniaus širdy, bet beveik visą laiką pustuštė būna, stoties aikštė turėtų būti bent dvigubai mažesnė už ją ir savyje talpinti ne tik aikštę, bet ir žaliąją erdvę, kažkas panašaus kaip Kauno vienybės aikštės žalioji dalis. Man kažkaip atrodo, kad viešąjį transportą taip pat galima būtų sutalpinti į tokį plotą, kaip pusė katedros aikštės, dar užmetam puse katedros aikštės kitoms reikmėms ir rezervo ir vistiek lieka daugiau nei puse ploto - t.y. dvi katedros aikštės, kurios privalo būti urbanizuotos.
- 3 patinka
Comment
-
Kas man iškart užkliūna tai, kad nesistengiama išnaudoti jau ESAMOS infrastruktūros, pvz čia. Viadukas jau stovi, po juo bėgių linijos mirusios (net jų planai tą vietą užstatyti tai patvirtina), tai ne tik, kad neišnaudojama situacija, bet ir užkertamas kelias ateityje panaudoti, nes bus įkištas pastatas ar kas ten.
- 1 patinka
Comment
-
Parašė evvt Rodyti pranešimą
Įdėtas kaip nenuginčijamas argumentas užtvirtinant klausimą ką jūs čia p**** visiem protą
Comment
Comment