A, vėl Šimašius kaltas. Tik lieka neaišku dėl ko, nes kol kas girdėjom tik vieno savininko nuomonę apie pokalbį. Savininko, kuris gana priešiškai iki šiol ėjo prieš Šimašių.
Nesakau, kad Šimašius kaltas, sakau, kad kolkas labai panašu, kad viskas bus padaryta pagal jo "viskas kuo pigiau ir paprasčiau" stiliuką (su jo, ar be jo kaltės), nes ir tarp pateiktų darbų yra tokie, kur jau atsisakyta to sujungimo su Naujanais statant virš geležinkelio (o spėkit kurį pasirinks, paprastesnį ir pigesnį su kokiu nors platesniu pėsčiųjų tiltu, ar sudetingesnį ir brangesnį su sujungimu kaip buvo pristatyta iš pradžių?), dabar jau susitarė su sena aut. stotimi, tai jau mažėja priežasčių statyt sujungimą ir taip pamažu, bet užtikrintai artėjame galutinės piguvos link.
Ne sakau, kad Šimašius kaltas, sakau, kad kolkas labai panašu, kad viskas bus padaryta pagal jo "viskas kuo pigiau ir paprasčiau" stiliuką (su jo, ar be jo kaltės), nes ir tarp pateiktų darbų yra tokie, kur jau atsisakyta to sujungimo su Naujanais statant virš geležinkelio (o spėkit kurį pasirinks, paprastesnį ir pigesnį su kokiu nors platesniu pėsčiųjų tiltu, ar sudetingesnį ir brangesnį su sujungimu kaip buvo pristatyta iš pradžių?), dabar jau susitarė su sena aut. stotimi, tai jau mažėja priežasčių statyt sujungimą ir taip pamažu, bet užtikrintai artėjame galutinės piguvos link.
Na taip. Detalusis planas, kūrybinės dirbtuvės, planuojami tarptautiniai arch. konkursai - visa tai tam, kad pakeistų plyteles prie stoties.
Siūlyčiau savo mintis nukreipti į ką nors naudingesnio nei į nepagrįstų teorijų kūrimą ties kiekviena tema.
Na taip. Detalusis planas, kūrybinės dirbtuvės, planuojami tarptautiniai arch. konkursai - visa tai tam, kad pakeistų plyteles prie stoties.
Siūlyčiau savo mintis nukreipti į ką nors naudingesnio nei į nepagrįstų teorijų kūrimą ties kiekviena tema.
Aš kažkur taip pasakiau? Nes nu niekaip nerandu kur... Pasakiau, kad greičiausiai galų gale bus tiesiog "basic" sutvarkymas, jeigu detaliau - pertvarkys eismą prie stoties, sukurs naują aikštę (tikėkimės nebus tradicinės piguvos), renovuos aut. stotį, sutvarkys infrastruktūrą (atitinkamu, jau tradicišku stiliuku), šalia esančius pastatus rekonstuos į verslo centrus, gal net pastatys kokį vieną kitą naują. Ir visa tai nėra blogai, žinant kokia dabar yra situacija, bet tie ambicingi sprendimai su sujungimais, nauja modernia aut. stotimi, verslo centrais ir naujom viešom erdvėm Naujininkų pusėje (vos ne VMS persikėlimu į tą vietą), kurie buvo rodomi prieš rinkimus, taip ir liks vizualizacijose. Manau geriausiu atveju bus kažkas tokio:
O apie kažką panašaus galima pamiršt:
Na o dėl nepagrįstų teorijų, tai kaip rodo patirtis su kitais projektais, kolkas labai daug tų teoriju pasiteisino.
Na kaip tame anekdote
Ar tiesa, kad Petras loterijoje laimėjo Audi?
Tiesa, tik ne Audi, bet 100 eurų. Ir tik ne loterijoje, o lošdamas kortomis. Ir tik ne laimėjo, o pralošė.
Spekuliacijos ir tiek. Su noru kažkuo pasipiktinti. Pagrindimo jokio, tik "manau", "galvoju", "žvaigždės rodo"
Na, aš visiškai neturiu noro kažkuo pasipiktinti ir labai džiaugiuos, kai daroma kažkas teigiamo, na arba šiaip kai kažką padaro kokybiškai, arba padaro kaip buvo pristatyta, na arba bent jau padaro laiku. Bet tiesiog yra žymiai daugiau priežasčių piktintis, nei džiaugtis. Turime daugybę pavyzdžių, kad kai daro ne verslas, daroma labai prastai/pigiai/ne taip, kaip buvo planuota/stipriai pavėluotai. Aš ir pats norėčiau klysti ir kad viskas būtų įgyvendinta su tokiais sprendimais, kaip buvo pristatyta iš pradžių, bet kadangi jau yra tikrai nemažai ženklų, kad taip nebus, mano žodžiai yra lygiai tokia pati spekuliacija, kaip ir jūsų, jeigu sakot, kad viskas bus įgyvendinta.
Na, aš visiškai neturiu noro kažkuo pasipiktinti ir labai džiaugiuos, kai daroma kažkas teigiamo, na arba šiaip kai kažką padaro kokybiškai, arba padaro kaip buvo pristatyta, na arba bent jau padaro laiku. Bet tiesiog yra žymiai daugiau priežasčių piktintis, nei džiaugtis. Turime daugybę pavyzdžių, kad kai daro ne verslas, daroma labai prastai/pigiai/ne taip, kaip buvo planuota/stipriai pavėluotai. Aš ir pats norėčiau klysti ir kad viskas būtų įgyvendinta su tokiais sprendimais, kaip buvo pristatyta iš pradžių, bet kadangi jau yra tikrai nemažai ženklų, kad taip nebus, mano žodžiai yra lygiai tokia pati spekuliacija, kaip ir jūsų, jeigu sakot, kad viskas bus įgyvendinta.
Laiko neturi, bet visose temose vien tik pasipiktinimai
Kad tu lygini vieną koncepciją su kita koncepcija ir su kelių sakinių straipsniu bei iš to darai toli siekiančią neigiamą išvadą
Tikrai nemanau kad nera pagrindo spekuliuot. Siuo metu vilniuje gelezinkelis yra tikras barjeras, o miesto centre jis turetu buti kiek tik imanoma minimalus. Nesigincyju reikia ar nereiki kraustyti autobusu stoti, bet tai buvo vienas is argumentu daryti jungti uzstatant begius. O ar ne tiesa kad Simasiaus valdzios laikai pasizymi perlenktu kuklumu ir ambicijos nebuvimu. Taip, daug statybu ir investiciju, bet esme kad nuleista galva tik kad statytu, jokiu salygu ar taisykliu. Paprastai miestas keltu ptraukluma verslui, ir is norinciu daug uzsidirbti ir gauti kokia isimti reikalautu auksciausiu standartu viesuju erdviu, infrastrukturos, integravimosi i miesto audini, t.t. Nesuprantu kodel dabar volioti zmogu del pesimizmo kai tikrai retai del kuriu miesto sprendimu dziaugsmas kyla.
Laiko neturi, bet visose temose vien tik pasipiktinimai
Kad tu lygini vieną koncepciją su kita koncepcija ir su kelių sakinių straipsniu bei iš to darai toli siekiančią neigiamą išvadą
Nesakiau, kad neturiu laiko, čia jau jūsų žodžiai. Aš lyginu visas koncepcijas (daugumoje aut. stotis yra senos stoties vietoje, daug kur "jungtis" yra tiesiog daugmaž platesnis tiltas, o apie priešrinkiminėje vizijoje buvusius Naujininkų skverus, aikštes, viešąsias erdves išvis pamiršta) su patvirtinimu dėl susitarimo tarp Šimašiaus ir senos aut. stoties akcininku, plius dar nepamirštu apie tokius faktus kaip gyventojų pasipiktinimas (kurio esama valdžia labai bijo), jau įprasta praktika rinktis kuo paprastesnį ir pigesnį sprendimą, na ir žinoma jau tradicinė praktika, kai prisižadama, bet nieko nedaroma/daroma ne taip kaip buvo pažadėta. Bet sekmės jums naiviai tikint eiliniais pažadais (kaip ten reikaliukai su pvz Ukmergės gatvės vizija?) Jeigu esu neteisus, su mielu noru pripažinsiu tai 2021 metais, kai (jeigu) detalusis planas bus pateiktas tvirtinimui.
Nesakiau, kad neturiu laiko, čia jau jūsų žodžiai. Aš lyginu visas koncepcijas (daugumoje aut. stotis yra senos stoties vietoje, daug kur "jungtis" yra tiesiog daugmaž platesnis tiltas, o apie priešrinkiminėje vizijoje buvusius Naujininkų skverus, aikštes, viešąsias erdves išvis pamiršta) su patvirtinimu dėl susitarimo tarp Šimašiaus ir senos aut. stoties akcininku, plius dar nepamirštu apie tokius faktus kaip gyventojų pasipiktinimas (kurio esama valdžia labai bijo), jau įprasta praktika rinktis kuo paprastesnį ir pigesnį sprendimą, na ir žinoma jau tradicinė praktika, kai prisižadama, bet nieko nedaroma/daroma ne taip kaip buvo pažadėta. Bet sekmės jums naiviai tikint eiliniais pažadais (kaip ten reikaliukai su pvz Ukmergės gatvės vizija?) Jeigu esu neteisus, su mielu noru pripažinsiu tai 2021 metais, kai (jeigu) detalusis planas bus pateiktas tvirtinimui.
Dalinai pritartiu, tikrai taip yra, bet turint daugiau informacijos - galiu tik priminti savo ankstesnius pasisakymus, kad Šimašius pakliuvo į tokias pinkles, kurias suvaldyti ar pertvarkyti yra žiauriai sunku. Jis sulaukia begalės nichilizmo iš savivaldybei priklausančių VšĮ ir kitų įstaigų. Labai geras Irdaivos pavyzdys, jeigu pasigilintumėte jos sąsajas su konkursus skelbiančiomis įstaigomis, suprastumėte kur šuo pakastas. Kas valdo Lazdynų baseino projektą, kas rengė tech. specifikaciją? Kas yra Irdaivos vienas iš akcininkų? Kur jis anksčiau dirbo? Taip pat pritariu, kad trūksta griežtos rankos.
Kokia graži estukų Rail Baltic'ą vizualizacija. Kodėl gi nepasvajojus apie Vilniaus traukinių stoties panašų vaizdelį, nors ir Rail Baltic pagrindinis mazgas bus ne Vilniuje:
Spėjimas, paremtas užuominomis.
R. Masiulis sakė, kad Vilniaus oro uoste stoties tikrai nebus (jeigu trasa neis iš pietų tai gal ir logiška). Kituose dokumentuose rašoma, kad Vilniuje bus viena keleivinė platforma, Kauno stotyje irgi panašiai. Latviai ir estai jau viešina savo projektus, Lietuviai - ne. Kauno oro uosto stotis, kuri teoriškai turėtų tapti svarbiu mazgu kol kas yra neaiški. Tai, kad nebus tiesioginio privažiavimo prie oro uosto terminalo - bent tiek žinome.
Skelbiama, kad bus regioninės stotys, ko gero labiau paviljonai. Kas yra natūralu, nes RB trasoje jokių senų stočių nėra.
Apskritai kai kurie RB dokumentai buvo prieinami iš jų svetainės, dabar jų nėra.
Savo postu aš tik norėjau parodyti skirtumus tarp estų architektūrinių dirbtuvių rezultatų ir mūsų geležinkelio stoties atvejį.
Mūsiškiai net nesivargino kažką įdomaus nupaišyti, o užmetė kažkokių esamų stočių vizualizacijas ant mūsų stoties ir ta daaaam...
Ar bus, ar ne bus RB hub'ai - ne šios temos klausimas.
Oficialu: Prie pokyčių stoties rajone jungiasi ir Autobusų stotis
„Turime aiškią Stoties rajono viziją – kaip turi atrodyti naujasis mobilumo centras. Turime atlikę pirmuosius namų darbus. O dabar jau turime įsitraukusius ir visus svarbiausius Stoties rajono atstovus. Pokyčiai čia užtruko, tačiau man svarbiausia, kad tai nebus vienos miesto detalės atnaujinimas – tai bus didelis, integralus ir Vilniaus miesto veidą bei vilniečių kelionių įpročius pakeisiantis projektas”, – sako Vilniaus meras Remigijus Šimašius.
<..>
Vilniaus miesto savivaldybė rengia aplinkinės teritorijos detalųjį planą, atitinkamai yra pradėti Stoties aikštės projektiniai pasiūlymai. Tolimesnis žingsnis, priimant svarbius strateginius sprendimus – parengti autobusų stoties teritorijos detalųjį planą, kuris savo sprendiniais būtų darniai sujungtas su šiuo metu rengiamais aplinkinės teritorijos bei „Vilnius Connect” projektais.
Sostinės savivaldybė taip pat ketina prisidėti prie projekto įgyvendinimo aktyviai tarpininkaudama derantis su valstybės institucijomis, Kultūros paveldo departamentu, formuojant užstatymo teritoriją, finansuodama už autobusų stoties ribų esančių aplinkinių gatvių ir komunikacijų rekonstrukciją ir statybą.
Teritorijos Sodų g. 22 nuosavybės dalininkai yra ne tik „Vilniaus autobusų stotis“, bet ir komercinio NT vystymo ir valdymo bendrovė „Baltisches Haus“, todėl ir ji ketina prisidėti prie projekto įgyvendinimo bendradarbiaudama, finansuodama bei užtikrindama projekto tęstinumą.
Savo postu aš tik norėjau parodyti skirtumus tarp estų architektūrinių dirbtuvių rezultatų ir mūsų geležinkelio stoties atvejį.
Mūsiškiai net nesivargino kažką įdomaus nupaišyti, o užmetė kažkokių esamų stočių vizualizacijas ant mūsų stoties ir ta daaaam...
Ar bus, ar ne bus RB hub'ai - ne šios temos klausimas.
Estijoj ne dirbtuvės buvo, o konkursas. Būtų buvę dirbtuvės, tai gal ir ten būtų "nesivarginę kažką įdomaus nupaišyti".
Comment