Parašė Creatium
Rodyti pranešimą
Kitas dalykas, tai reikalingas didelis tokio perono plotis, kai jame įrengiami laiptai/eskalatorius ir keltuvai pakilimui iš požemio. Norėčiau dar kartą akreipti dėmesį į mano pateiktus pvz. iš "Street view", kuriuose matosi kaip viskas įrengta kompaktiškai, peronų plotis yra minimalus, kokiame galima sutalpinti reikiamą skaičių žmonių. Tai padaro VT mazgą kompaktišku ir patogiu. Jeigu įrengti didelius peronus, didelius atstumus tarp tų stotelių, tai toks transporto mazgas pasidaro mažiau patogius pagrindiniams jo naudotojams - keleiviams. Įrengiant kompaktiškesnį mazgą, jį galima sutalpinti gerokai mažesnėje teritorijoje nei dabar numatyta ir taip neperkirsti pėsčiųjų judėjimo ašies.
Dar vienas momentas, kad atvykusiems žmonėms yra patogiausia ir maloniausia apsidairyti, susiorientuoti būnant žemės lygyje atvirame lauke. Todėl tokie žmonės artimiausiame išėjime į paviršių išlips lauk iš to požemio ir tada jau žiūrės kur jiems toliau eiti, o ne varys tuo tuneliu iki jo pabaigos, kad susiorientavę eitų atgal link reikiamo taško. Ir lieka klausimas tada kam stoties pastatas, jeigu viską norima pakišti po žeme. Gal geriau tada tegu žmonės išeina per stoties pastatą, kad pats pastatas ir toliau atitiktų savo funkciją, bei galėtų būti išnaudojamas.
Comment