Parašė Robyla
Rodyti pranešimą
Skelbimas
Collapse
No announcement yet.
Vilnius Connect - stoties rajono rekonstrukcija
Collapse
X
-
Blogi tuo, kad ruožuose kur tuo metu nėra mašinų galima išvystyt neprotingai per didelį greitį (ir neriek sakyt, kad tik vairuotojas kaltas, projektuotojas ne ką mažiau). Jei parkavimo vietos būtų iš trinkelių, tai taip nesimatytų purvo šonuose bei su žaliais intarpais, kaip Žvejų g., etc. gatvė nebūtų panaši į automobilių turgaus pravažiavimą: https://www.google.lt/maps/@54.66743...7i13312!8i6656♚ streetskins.eu/vilnius-city-cycling-map-by-road-surface ♚
- 2 patinka
Comment
-
Parašė dondc Rodyti pranešimąBlogi tuo, kad ruožuose kur tuo metu nėra mašinų galima išvystyt neprotingai per didelį greitį (ir neriek sakyt, kad tik vairuotojas kaltas, projektuotojas ne ką mažiau). Jei parkavimo vietos būtų iš trinkelių, tai taip nesimatytų purvo šonuose bei su žaliais intarpais, kaip Žvejų g., etc. gatvė nebūtų panaši į automobilių turgaus pravažiavimą: https://www.google.lt/maps/@54.66743...7i13312!8i6656
2. is gelezinkelio puses faktiskai neegzistuoja normalus saligatvis.
3. Nu jau 2k18 galetu rekonstruojant gatves iskart pagalvoti ir apie dviraciu takus. Bet aisku pigiau uzsakyt kazkoki beletristini straipsni apie darnu judruma 15min, nei realiai prisideti prie darbu. Tokioje vingiuotoje gatveje, kur nesimato kas bus uz posukio vaziuoti dviraciu gatve nesaugu. Vaziavimas saligatviu primena kliuciu ruoza.
4. Gatve turi tureti aiskaus vienodo plocio juostas, Pelesos g. plotis varijuoja bet kur kaip tik nori.
- 1 patinka
Comment
-
„Lietuvos geležinkeliai“ grupės darbuotojams planuoja modernią centrinę būstinę
Bendrovė „Lietuvos geležinkeliai", siekdama gerinti sąlygas darbuotojams ir didinti veiklos efektyvumą, pradeda rengti naujos centrinės būstinės Vilniuje analizę. Atsižvelgdama į jos išvadas ir nekilnojamojo turto (NT) ekspertų rekomendacijas, bendrovė spręs, kokiu efektyviausiu būdu Vilniaus stoties rajone įgyvendinti bendrą „Lietuvos geležinkelių" grupės centrinio biuro projektą.
Aviate, navigate, communicate
- 2 patinka
Comment
-
Įdomu kada čia kas realiai pajudės su tuo "Vilnius Connect" projektu. Taip, kaip pateikta vizualizacijoje, tai sutalpinti tokį kiekį pastatų palei Pelesos g. pareikalaus ir dalies geležinkelio bėgių panaikinimo. Aišku čia ne bėda, nes ant jų niekas nebestoviniuoja kaip anksčiau. Taip pat turės būti sprendžiamas automobilių srauto nukreipimas tiesiai į miesto pusę per papildomą viaduką ar dar kaip nors, nes kitaip senieji išvažiavimai uždus, teisingiau - jau uždusę, ypač Pelesos - Liepkalnio g. nuvažiavimas į miesto pusę.
Comment
-
Parašė Robyla Rodyti pranešimąĮdomu kada čia kas realiai pajudės su tuo "Vilnius Connect" projektu. Taip, kaip pateikta vizualizacijoje, tai sutalpinti tokį kiekį pastatų palei Pelesos g. pareikalaus ir dalies geležinkelio bėgių panaikinimo. Aišku čia ne bėda, nes ant jų niekas nebestoviniuoja kaip anksčiau. Taip pat turės būti sprendžiamas automobilių srauto nukreipimas tiesiai į miesto pusę per papildomą viaduką ar dar kaip nors, nes kitaip senieji išvažiavimai uždus, teisingiau - jau uždusę, ypač Pelesos - Liepkalnio g. nuvažiavimas į miesto pusę.
Comment
-
Parašė Robyla Rodyti pranešimąĮdomu kada čia kas realiai pajudės su tuo "Vilnius Connect" projektu. Taip, kaip pateikta vizualizacijoje, tai sutalpinti tokį kiekį pastatų palei Pelesos g. pareikalaus ir dalies geležinkelio bėgių panaikinimo. Aišku čia ne bėda, nes ant jų niekas nebestoviniuoja kaip anksčiau. Taip pat turės būti sprendžiamas automobilių srauto nukreipimas tiesiai į miesto pusę per papildomą viaduką ar dar kaip nors, nes kitaip senieji išvažiavimai uždus, teisingiau - jau uždusę, ypač Pelesos - Liepkalnio g. nuvažiavimas į miesto pusę.
Comment
-
Vakar kaip tik klausinėjau dėl Vilniaus Connect. Sakė planai nesikeičia, bet juda labai lėtai dėl panašių dalykų kaip, kad noras stotyse įrengti savo kavines (dabar jau atšaukė tą norą). Na lenkiu į tai, kad kaip čia išsireiškus šiuolaikiškai "žmogiškieji ištekliai paskirti šiam projektui yra per silpni". Projektas sudėtingas, reikalaujantis daug analizavimo ir derinimo su savivaldybe ir t.t. Dar manau stabdys ir stabdo tai, kad savivaldybių rinkimai ant nosies ir gali būti sudėtingiau tartis. Plius jeigu pasaulio ekonomika kerta per stabdžius 2020m. tai tas projektas gali vėl likti labai ilgai neliestas. Kiek pamenu stoties rajoną jau 15 metų gaivina. Teoriškai NT ten turėtų būti labai patrauklus. Tusistų srautai augs dėka tokių maršrutų kaip Kijevas - Minskas - Vilnius - Rygas (plius Talinas bus). Dar Rail Baltica. Aš pats planuose nusimatęs NT pirkimą ir stoties rajonas kol kas Nr1 saraše.
Comment
-
Parašė Sula Rodyti pranešimą
Man kažkada kilo durna mintis, kodėl neišnaudojama Pelesos g. tarp Liepkalnio g. ir Rasų g.
Parašė MindaugasR Rodyti pranešimąVakar kaip tik klausinėjau dėl Vilniaus Connect. Sakė planai nesikeičia, bet juda labai lėtai dėl panašių dalykų kaip, kad noras stotyse įrengti savo kavines (dabar jau atšaukė tą norą). Na lenkiu į tai, kad kaip čia išsireiškus šiuolaikiškai "žmogiškieji ištekliai paskirti šiam projektui yra per silpni". Projektas sudėtingas, reikalaujantis daug analizavimo ir derinimo su savivaldybe ir t.t. Dar manau stabdys ir stabdo tai, kad savivaldybių rinkimai ant nosies ir gali būti sudėtingiau tartis. Plius jeigu pasaulio ekonomika kerta per stabdžius 2020m. tai tas projektas gali vėl likti labai ilgai neliestas. Kiek pamenu stoties rajoną jau 15 metų gaivina. Teoriškai NT ten turėtų būti labai patrauklus. Tusistų srautai augs dėka tokių maršrutų kaip Kijevas - Minskas - Vilnius - Rygas (plius Talinas bus). Dar Rail Baltica. Aš pats planuose nusimatęs NT pirkimą ir stoties rajonas kol kas Nr1 saraše.
Comment
-
Parašė MindaugasR Rodyti pranešimąVakar kaip tik klausinėjau dėl Vilniaus Connect. Sakė planai nesikeičia, bet juda labai lėtai dėl panašių dalykų kaip, kad noras stotyse įrengti savo kavines (dabar jau atšaukė tą norą). Na lenkiu į tai, kad kaip čia išsireiškus šiuolaikiškai "žmogiškieji ištekliai paskirti šiam projektui yra per silpni". Projektas sudėtingas, reikalaujantis daug analizavimo ir derinimo su savivaldybe ir t.t. Dar manau stabdys ir stabdo tai, kad savivaldybių rinkimai ant nosies ir gali būti sudėtingiau tartis. Plius jeigu pasaulio ekonomika kerta per stabdžius 2020m. tai tas projektas gali vėl likti labai ilgai neliestas. Kiek pamenu stoties rajoną jau 15 metų gaivina. Teoriškai NT ten turėtų būti labai patrauklus. Tusistų srautai augs dėka tokių maršrutų kaip Kijevas - Minskas - Vilnius - Rygas (plius Talinas bus). Dar Rail Baltica. Aš pats planuose nusimatęs NT pirkimą ir stoties rajonas kol kas Nr1 saraše.
Comment
-
Parašė ttttt Rodyti pranešimą
Neišnaudojama kam? Tranzitiniam eismui? Jeigu tikslas važiuot link centro, tai tam nėra prasmės, nes įvažiuot į tą atkarpą galima tik iš Liepkalnio gatvės prie pat tilto, o jeigu jus jau prie to posūkio, tai iki šviesoforo liko tik kelios mašinos ir labiau apsimoka palaukt 2 minutes, nei važiuot per akmenis, gadint mašiną ir dar laukt kol kas nors praleis įvažiuot į Rasų gatvę.
Comment
-
Parašė ttttt Rodyti pranešimą
Neišnaudojama kam? Tranzitiniam eismui? Jeigu tikslas važiuot link centro, tai tam nėra prasmės, nes įvažiuot į tą atkarpą galima tik iš Liepkalnio gatvės prie pat tilto, o jeigu jus jau prie to posūkio, tai iki šviesoforo liko tik kelios mašinos ir labiau apsimoka palaukt 2 minutes, nei važiuot per akmenis, gadint mašiną ir dar laukt kol kas nors praleis įvažiuot į Rasų gatvę.
Mane kiek nustebino kai Šimašius pradėjo kalbėt apie tokį didelį projektą, nes jis ir jo komanda tikrai neatrodo pajėgūs įgyvendint kažką panašaus, jo limitas yra kelių, kiemų, skverų atnaujinimas (ir tai kuo pigiau ir pakankamai prastai) na ir žinoma gatvių lentelių pakeitimas
Comment
-
Tokio dydžio projektai, kurie reikalauja daug derinimo, keitimo, derybų su investuotojais, vystytojais ir t.t įmanomi įgyvendinti tik dviem atvejais.
Pirma, tada, kada viską "veža" korupcinė schema, kaip kad yra Maskvoje ir panašių šalių miestuose
Antra, mechanizmas veikia skaidriai, greitai (palyginus), efektyviai, sprendimai remiasi racionaliais argumentais. Stokholmas, Helsinkis, Amsterdamas, Hamburgas, Viena ir t.t.
Pas mus nėra iki galo nei pirmo, nei antro varianto. Todėl toks projektas be perspektyvos
- 1 patinka
Comment
-
Parašė ttttt Rodyti pranešimą
Neišnaudojama kam? Tranzitiniam eismui? Jeigu tikslas važiuot link centro, tai tam nėra prasmės, nes įvažiuot į tą atkarpą galima tik iš Liepkalnio gatvės prie pat tilto, o jeigu jus jau prie to posūkio, tai iki šviesoforo liko tik kelios mašinos ir labiau apsimoka palaukt 2 minutes, nei važiuot per akmenis, gadint mašiną ir dar laukt kol kas nors praleis įvažiuot į Rasų gatvę.
Mane kiek nustebino kai Šimašius pradėjo kalbėt apie tokį didelį projektą, nes jis ir jo komanda tikrai neatrodo pajėgūs įgyvendint kažką panašaus, jo limitas yra kelių, kiemų, skverų atnaujinimas (ir tai kuo pigiau ir pakankamai prastai) na ir žinoma gatvių lentelių pakeitimas
Senose vizualizacijose, kur buvo numatytas stoties uždengimas, buvo numatomi tiesioginiai išvažiavimai į Sodų, Kauno ir kitas gatves. Jeigu stoties neuždengs - tokie nuvažiavimai bus sunkiai įgyvendinami. Nebent bandys realizuoti po žeme.
- 1 patinka
Comment
-
Aš tai manau, kad tokio projekto įgyvendinimui reikalingas tam tikras palankus planetų išidėstymas žvaigždžių atžvilgiu atžvilgiu ir tinkamas mero kostiumo mėlynos spalvos atspalvis. Net jei išrinktume naują merą, ar esamas pasikeistų kostiumą, planetų išidėstymas tinkamas buvo praeitais metais ir iki kito panašaiai teigiamo išsidėliojimo reikės palaukti gerus 7 metu, tad iki to laiko nieko nesitikėčiau. Aišku, tam tikri moksliniai laimėjimai kvantinėj mechanikoj gal ir paspartintų reikalus, bet esama ES migracijos politika neleis jų tinkamai panaudoti šio projekto įgyvendinimui.
- 1 patinka
Comment
-
Parašė Obi-Wan Kenobi Rodyti pranešimąTokio dydžio projektai, kurie reikalauja daug derinimo, keitimo, derybų su investuotojais, vystytojais ir t.t įmanomi įgyvendinti tik dviem atvejais.
Pirma, tada, kada viską "veža" korupcinė schema, kaip kad yra Maskvoje ir panašių šalių miestuose
Antra, mechanizmas veikia skaidriai, greitai (palyginus), efektyviai, sprendimai remiasi racionaliais argumentais. Stokholmas, Helsinkis, Amsterdamas, Hamburgas, Viena ir t.t.
Pas mus nėra iki galo nei pirmo, nei antro varianto. Todėl toks projektas be perspektyvos
Comment
-
Parašė Robyla Rodyti pranešimą
Aš sakyčiau su perspektyva, tik ne tokia apimtimi. Spėju, kad projekto pradžiai apsiribos geležinkeliečių biuro statymu. Lėšų tam atsiras pardavus eamą pastatą Mindaugo g., o ar reikia ten kraustytis Vilniaus savivaldybės administracijai - nežinau, trūkta informacijos dėl motyvų ir panašiai.
Comment
-
Parašė Robyla Rodyti pranešimą
Už geležinkelio jau uždarytas Sniego g. esantis kalėjimas, teritorijoje darbuojasi architektai.
Comment
-
Parašė Robyla Rodyti pranešimą
Stoties rajonas kyla dėl privačių investicijų šalia ir aplink Naujamiestyje. Aišku, kad ir Connect projekto paskelbimas sukėlė ažiotažą, nes užstotyje jau nėra taip lengva ir pigu įpirkti butą, nekalbu apie sklypo lopinėlį. Didžiausią dedamąją čia neša atstumas iki senamiesčio ir galimybė nesunkiai pasiekti aplinkkelį ir jo prieigas. Intensyviai vystomos Panerių gatvės prieigos, gamyklos virsta loftais, statomi nauji namai, keičiasi kontingentas o su juo abejojantys naujakuriai lengviau apsisprendžia išsirinkti ten NT. Už geležinkelio jau uždarytas Sniego g. esantis kalėjimas, teritorijoje darbuojasi architektai. Vaikų globos namai taip pat uždaryti, teritorija parduodamų objektų sąraše. Lėtai, bet juda.
O kur galima surasti daugiau info apie Sniego g. Kalejimo konversiją?
Comment
Comment