Parašė taimis
Rodyti pranešimą
Skelbimas
Collapse
No announcement yet.
Vilnius Connect - stoties rajono rekonstrukcija
Collapse
X
-
Parašė Robyla Rodyti pranešimą
Ten kelsis ne tik LG, bet ir Vilniaus savivaldybės administracija.
Comment
-
Parašė Robyla Rodyti pranešimą
Ten kelsis ne tik LG, bet ir Vilniaus savivaldybės administracija.
Comment
-
Parašė taimis Rodyti pranešimą
Tai ne apie tai mano klausimas. Man įdomu ką LG planuotų daryti su savo istoriniais rūmais Mindaugo g. jeigu persikraustytų arčiau stoties, nes tie rūmai visada buvo Lietuvos geležinkelių. Kas skaidriai įsigytų ir ką galima iš tokių didelių rūmų padaryti.
Comment
-
Parašė Sula Rodyti pranešimą
Man labiau kelia klausimų tai, kad LG užsiima nebūdinga NT vystymo veikla. Kita vertus, yra stambus transporto mazgas svarbus ne tik miesto mąstu, bet nei Vyriausybės ir Susisiekimo ministerijos pozicijos negirdėti.
Beje, man dar nevisai aišku kaip (ir kur) bus su Rail Baltica Vilniaus atšaka.Paskutinis taisė deep'as; 2018.06.11, 23:32.
- 1 patinka
Comment
-
Kai teigiama, kad nauji pastatai 'kažką užstotų', tai reikėtų konkrečiai nurodyti ką ir iš kurios vietos, nes kažkokio medinuko parodymas nieko nesako - jo tikrai neužstos.
O grįžtant prie stoties temos, tai man projektas atrodo tikrai geras. Ypač patinka, kad autobusų stotis tampa sujungta su geležinkelių stotimi ir kad ta stotis pakišta po žeme, nes jeigu pats stoties pastatas ir gali būti architektūriškai naudingas miestui, tai pati autobusų sustojimo aikštelė miesto vaizdui visiškai nereikalinga ir daug geriau, kada jinai yra po žeme. Viešojo transporto stotelės atrodo irgi gerai sutvarkytos, labai svarbu, kad jos būtų vienoje vietoje, o ne išmėtytos dideliais atstumais, kaip kad yra dabar. O dar ir vietos žaliosioms erdvėms palikta, už ką irgi dedu pliusą. Aišku, tai didelis projektas ir greitai jo niekas neįgyvendins, bet svarbiausia čia, kad geležinkeliai atlaisvintų teritoriją į kurią galėtų pradėti investuoti verslas, o iš valstybės pusės būtų naujos autobusų stoties pastatymas ir infrastruktūros sutvarkimas. Planai gan dideli, bet tikrai įgyvendinami.
- 1 patinka
Comment
-
/\ Šiaip valstybei gali net nereikėti statyti auto stoties. Jeigu verslui būtų leidžiama statyti kokius 6-8 aukštus, tai turbūt nebūtų daug bėdų vieną aukštą išskirti autobusų stočiai. Ten teritorija tokia didelė, kad atėjęs koks vienas didelis investuotojas sukurtų visą infrastruktūrą valstybei.
Beje, geras klausimas: ar pas mus teisiškai įmanoma, kad virš vienam savininkui priklausančio statinio būtų statomas kitas? Ir kaip tada su žemių priklausymu? Nu tipo požeminė autobusų stotis, o virš jos - privatus verslo centras. Biurokratams smegenys išvirtų turbūt nuo tokio kuriozo
- 1 patinka
Comment
-
Parašė Sula Rodyti pranešimą
Man labiau kelia klausimų tai, kad LG užsiima nebūdinga NT vystymo veikla. Kita vertus, yra stambus transporto mazgas svarbus ne tik miesto mąstu, bet nei Vyriausybės ir Susisiekimo ministerijos pozicijos negirdėti.
Beje, man dar nevisai aišku kaip (ir kur) bus su Rail Baltica Vilniaus atšaka.
Comment
-
Paskelbta Vilniaus plėtros į pietus vizija: stoties rajonas keisis neatpažįstamai
...Per pirmąjį projekto etapą planuojami biurai, kuriuose numatoma „Lietuvos geležinkelių“ centrinė būstinė, į naujus biurus svarstys persikelti ir Vilniaus miesto savivaldybės administracija...Svarbiausia reikia suprasti, kad nieko nesupranti...
- 1 patinka
Comment
-
Šiaip būtų įdomu jeigu Savivaldybė vėl, kaip prieš 20 metų 2004 parodė pavyzdį ir kėlėsi į NMC, dabar vėl galėtų padėti šitam rajonui, o dabartinį pastatą Konstitucijos prospekte perimtų biurai gana paprastai manau. Savivaldybės persikraustymas (gal net į mažesnes patalpas) parodytų Stoties rajono svarbą, bet tuo pačiu dabartiniam pastate daug investuota į žmonių aptarnavimą pirmuosiuose aukštuose ir t.t., gali pykti liaudis..
- 1 patinka
Comment
-
Parašė taimis Rodyti pranešimąŠiaip būtų įdomu jeigu Savivaldybė vėl, kaip prieš 20 metų 2004 parodė pavyzdį ir kėlėsi į NMC, dabar vėl galėtų padėti šitam rajonui, o dabartinį pastatą Konstitucijos prospekte perimtų biurai gana paprastai manau. Savivaldybės persikraustymas (gal net į mažesnes patalpas) parodytų Stoties rajono svarbą, bet tuo pačiu dabartiniam pastate daug investuota į žmonių aptarnavimą pirmuosiuose aukštuose ir t.t., gali pykti liaudis..If a lion could speak, we could not understand him.
Comment
-
Parašė dr-rox Rodyti pranešimąNiekas ten nieko nestatys, eilinis promo. Paveldas neleis ten nieko nei kasti, nei statyti. Atsiras milijonas pagalių ratuose ir tiek.
Seni pastatai galėtų būti:
Pelesos g. 2
https://www.google.lt/maps/@54.66617...2!8i6656?hl=lt
Pelesos g. 10
https://www.google.lt/maps/@54.66817...2!8i6656?hl=lt
Pelesos g. 12
https://www.google.lt/maps/@54.67038...2!8i6656?hl=lt
Pelesos g. 24
https://www.google.lt/maps/@54.67073...2!8i6656?hl=lt
Vien tik čia su statybomis gali ardytis į valias, be jokių paveldo apribojimų.
- 1 patinka
Comment
-
Parašė taimis Rodyti pranešimąŠiaip būtų įdomu jeigu Savivaldybė vėl, kaip prieš 20 metų 2004 parodė pavyzdį ir kėlėsi į NMC, dabar vėl galėtų padėti šitam rajonui, o dabartinį pastatą Konstitucijos prospekte perimtų biurai gana paprastai manau. Savivaldybės persikraustymas (gal net į mažesnes patalpas) parodytų Stoties rajono svarbą, bet tuo pačiu dabartiniam pastate daug investuota į žmonių aptarnavimą pirmuosiuose aukštuose ir t.t., gali pykti liaudis..
Comment
-
Parašė Robyla Rodyti pranešimą
Savivaldybės administracija ir gyventojų aptarnavimas - du dideli skirtumai. Kalbama tik apie administracijos išsikėlimą. Aptarnavimas gali likti kur ir yra, nors patogumo prasme Konstitucijos pr. yra sudėtingas. Savivaldybė neturi net parkavimo vietų interesantams.
O stoties rajono rekonstrukcija atrodo puikiai, ir tikėkimės, kad neliks tik projektuose.Snowflakes will attack U <3
- 4 patinka
Comment
-
Parašė Tomizmas Rodyti pranešimą
Absoliučiai bloga idėja su savivaldybės iškėlimu. Specialiai tokias įstaigas kelia į dešinį Neries krantą, arčiau daugumos vilniečių - o tai dabar ką, vėl gyventojai ir darbuotojai grūsis į senąjį centrą? Absoliučiai nesuprantama. Iš senojo centro reikia iškelti kuo daugiau įstaigų į naująjį, nes jis yra arčiau daugumos miesto gyventojų ir Vilniaus įstaigų ir pramogų branduolys turi judėti į šiaurę (Konstitucijos - Ozo g.), o ne atgal. Kam stabdyti puikiai pradėtą procesą?
O stoties rajono rekonstrukcija atrodo puikiai, ir tikėkimės, kad neliks tik projektuose.
Comment
Comment