Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

Nacionalinis stadionas

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

    Parašė sleader Rodyti pranešimą
    Netoliese esančioje arenoje ir dabar būna renginių su 10k + lankytojų ir niekas aplinkui nesugriūna, bei nesusiparalyžuoja.
    Jeigu stadionas ir liktų max 15k vietų, bei pagrinde tik futbolui, tai taip, problemos lygiai tokios pačios kaip su ex-Siemensu. Sakykime, kad galima gyventi.

    Bet jeigu atsiranda ambicijų stadioną daryti ir didesnį, ir pilnai multifunkcinį, tada mes kalbam ir apie 40, ir apie 50 tūkstančių žmonių, +- 6-7 vakaro nusėdančių ant vienų iš užimčiausių miesto arterijų. Čia man ir yra pagrindinis klausimas, būtent apie kokio dydžio renginius toje vietoje mes kalbame.

    Comment


      Parašė Stadionas Rodyti pranešimą
      aš turėjau mintyje, kad tą vietą reik palikti miesto plėtrai ir kad nepatogumai žmonių važiuojant į Vileiką yra smulkmena. kas dėl ASG arenos tai ten dykynė be žmonių 80proc laiko, dėl kurios atsiranda stiprus psichologinis nejaukumo barjeras kuris salygoja nenora ten būti ir skatinantys visa ozo parką vos ne iki Ozo PC važiuoti mašina.
      Kad kažkas 800 metrų važiuoja automobiliu iki PC Ozas, čia tikrai ne aplinkinių statinių ir teritorijos užstatymo problema. Būtų problema, jei nebūtų takų, bet dabar tereikia pereiti parką.
      Tai dėl to vyti sporto paskirties objektų iš miesto tikrai nereikia.

      o tai jei 7000k atvažiuos Kaunos ar Rytinių Vilniaus dalių 53 greičiau iš stoties nuvažiuos?
      Iš Kauno traukiniu 7k tikrai neatvažiuos, nes geriausiu atveju vienu metu atvažiuos sukabintas sąstatas iš dviejų traukinių, kuriame tilps kokie 500-600 žmonių. Iš stoties važiuoja ne tik 53 autobusas, tačiau į N.Vilnią, be dar poros retai važiuojančių maršrutų, iš miesto centro pagrinde važiuoja tik vienas autobuso maršrutas.

      Parašė Magician Rodyti pranešimą

      Jeigu stadionas ir liktų max 15k vietų, bei pagrinde tik futbolui, tai taip, problemos lygiai tokios pačios kaip su ex-Siemensu. Sakykime, kad galima gyventi.

      Bet jeigu atsiranda ambicijų stadioną daryti ir didesnį, ir pilnai multifunkcinį, tada mes kalbam ir apie 40, ir apie 50 tūkstančių žmonių, +- 6-7 vakaro nusėdančių ant vienų iš užimčiausių miesto arterijų. Čia man ir yra pagrindinis klausimas, būtent apie kokio dydžio renginius toje vietoje mes kalbame.
      Tai kalbame apie dabartinę faktinę situaciją, o ne hipotezes dėl 50k stadiono, kurį užpildytume vieną kartą per penktmetį. Ir šiaip, jei stadionas būtų 40-50k ir būtų pastatytas N. Vilnioje, su viena transporto arterija, bei su pora autobuso maršrutų, tai galite pats pasiskaičiuoti kiek reikėtų autobusų kažkokiai daliai lankytojų išvežti ir kokio dydžio asfalto lauko reikėtų kitų automobiliams, bei kaip jie sėkmingai įvektu vieną sankryžą su šviesoforu išvažiuojant iš tos miesto dalies Sakyčiau tokiu atveju pasibaigus renginiui kokią 21 val. būtų visai pasiekimas, kad visi sugebėtų išvykti iki vidurnakčio

      Comment


        Parašė sleader Rodyti pranešimą


        Iš Kauno traukiniu 7k tikrai neatvažiuos, nes geriausiu atveju vienu metu atvažiuos sukabintas sąstatas iš dviejų traukinių, kuriame tilps kokie 500-600 žmonių. Iš stoties važiuoja ne tik 53 autobusas, tačiau į N.Vilnią, be dar poros retai važiuojančių maršrutų, iš miesto centro pagrinde važiuoja tik vienas autobuso maršrutas.


        1G? dar iki pramogų arenos?

        Comment


          Parašė Stadionas Rodyti pranešimą
          1G? dar iki pramogų arenos?
          O jum iki stadiono reikia, kad privežtų prie pat durų? Aš asmeniškai į didesnį renginį dabar statomo stadiono vietoje, jeigu sutvarkytų Mamutų parką, tai važiuočiau iki "Pedagoginio žiedo" ir nuo ten eičiau pėsčiomis, nes tiesiogiai iki Akropolio sudėtinga nuvažiuoti iš vakarinės miesto dalies. Analogiškai ir vykti iš renginio, kai tokia schema būtų dar aktualesnė. O jau nuo tolimesnių taškų kaip "Pedagoginio žiedas" arba pvz. Ozo/Kalvarijų g. sankryža yra dar daugiau transporto alternatyvų. Kaip jau ne kartą buvau rašęs, tai ėjimas iki transporto 1,0-2,0 km atstumu yra gana įprastas reikalas, jeigu nenorima ilgai laukti patekimo į arčiausiai stojantį transportą.

          Comment


            Parašė sleader Rodyti pranešimą

            O jum iki stadiono reikia, kad privežtų prie pat durų? Aš asmeniškai į didesnį renginį dabar statomo stadiono vietoje, jeigu sutvarkytų Mamutų parką, tai važiuočiau iki "Pedagoginio žiedo" ir nuo ten eičiau pėsčiomis, nes tiesiogiai iki Akropolio sudėtinga nuvažiuoti iš vakarinės miesto dalies. Analogiškai ir vykti iš renginio, kai tokia schema būtų dar aktualesnė. O jau nuo tolimesnių taškų kaip "Pedagoginio žiedas" arba pvz. Ozo/Kalvarijų g. sankryža yra dar daugiau transporto alternatyvų. Kaip jau ne kartą buvau rašęs, tai ėjimas iki transporto 1,0-2,0 km atstumu yra gana įprastas reikalas, jeigu nenorima ilgai laukti patekimo į arčiausiai stojantį transportą.
            jus suprantat, kad Mamutų parkas yra tiesiog aptvarkytas Šeškinės kalnas, jus savo šio pasisakymu bet koki Šeškines pliusą suniveliavot, pasakydami kad renginio metų reik biški pakentėt, tai ir sakau galima pakentėti ir nuvažiuot iki N.Vilnios ir ten matyt bent į kalną lipt nereiks.

            Comment


              Man einant nieko kito nereikia, kaip tik tako/šaligatvio, kuriuo galiu eiti. Į kalną ten irgi galima įlipti, juk ne uola reikia kopti. Kitas dalykas, kad didžiausia susisiekimo problema būna po renginių, nes visi koncentruotu metu pajuda iš stadiono. Tai nulipti žemyn jau tikrai nėra sunku. Į viršų iš anksčiau bus galima be problemu ir autobusu užvažiuoti.
              Nelabai suprantu kur čia įskaitėte kažką apie kentėjimą? Jeigu jums nueiti >1,0 km yra kančia, tai jau tada tyliu. Gal tada visur važiuokime tik automobiliu ir apie metro ar tramvajus nebefantazuokime, nes ten iki stotelės dažnai reikia eiti 0,6-1,0 km atstumą.

              Iki N. Vilnios galima nuvažiuoti, bet per labai ilgą laiką. Iš nemažos miesto dalies su VT važiuoti iki N.Vilnios vidurio reikėtų ~1,0 val. standartinėmis sąlygomis (t.y. kai tilpsi įlipti į bet kurią transporto priemonę). Esant masiniam renginiui, tą laiką reikėtų dauginti bent iš 1,5 koef., nes į pirmą pasitaikiusią transporto priemonę visi nesulips ir tas pats bus visur kur reikės persėsti. Tai čia tiek keliauti Vilniaus dydžio mieste yra absurdas, nes iki vietos ant Šeškinės kalno dabar turbūt ~50 proc. Vilniaus gyventojų galėtų ateiti nuo namų per ~1,0 val. pėsčiomis.

              O jeigu norima stadiono prie bėgių, tai bene ideali vieta jam būtų čia: https://maps.app.goo.gl/rMG4XWMfFGuytZbQA

              P.S. Stadionas Kaune irgi ant kalno, bet nežinau ar daug besiskundžiančių jo vieta.
              Paskutinis taisė sleader; 2025.04.09, 15:36.

              Comment


                Taip ir matau, kaip 30-50 tūkst. sirgalių marširuos Vileikoje tokiais nuostabiais takais:
                https://www.google.com/maps/@54.6941...oASAFQAw%3D%3D
                https://www.google.com/maps/@54.6923...oASAFQAw%3D%3D
                https://www.google.com/maps/@54.6935...oASAFQAw%3D%3D

                Ar tūkstančiai vadeliotojų iš Šiaurinės miesto dalies važiuos pro čia, nes Šiaurės gatvė praktiškai vienintelis privažiavimas iš šios pusės:
                https://www.google.com/maps/@54.6932...oASAFQAw%3D%3D

                Asmeniškai, kaip žmogui, kuriam teko n metų kasdien važinėti pro ten, tai atrodo kažkokie pezalai apie Naująją Vilnią. Tai yra vieta, kur niekam nebūtų patogus tas stadionas, o lėšos, kurias reikėtų skirti pritaikyti lankytojų srautui būtų didžiulės. Apie kokį srautą geležinkeliu galima kalbėti? Specialiai renginiams bus supirkti? Kokį srautą jie realistiškai gebėtų patempti? Nekalbu apie kita renginių infrastruktūrą kaip viešbučiai, restoranai, barai ir t.t. Minimas 6G autobusas, tik jis dabar piko metu būna sausakimšas, specialiai kiekvienam renginiui bus paleidžiami autobusai? Baikit, nemanau. Realiai dauguma grūsis automobiliais per visą miestą, kas bendrai kamščius kels n kartų daugiau nei stadionas ant Šeškinės kalno.

                Apskritai Šeškinės kalnas yra šiuo metu geriausia turima stadiono vieta, 2 greitieji maršrutai (pro papėdę kelių metų bėgyje atsiras dar vienas - žiedinis centro greitasis), lengvas privažiavimas nuo tankiausių Vilniaus rajonų. Nuo tos pačios Panoramos iki stadiono yra 1 km, t.y. tiek pat kaip nuo N. Vilnios stadiono iki traukinio stotelės. Žmonių srautai iš stadiono pakankamai neblogai pasiskirstys į kelias kryptis (Pestieji link Šeškinės/Fabioniškių, link centro, link Ozo ir Žirmūnų), VT link 3 greitųjų maršrutų + pro ten yra kitų gan tankiai važiuoja kiti maršrutai, o ateityje jei atsrias tas pats tramvajus, situacija dar gerės.

                Comment


                  Parašė Skeptikas Rodyti pranešimą
                  Taip ir matau, kaip 30-50 tūkst. sirgalių marširuos Vileikoje tokiais nuostabiais takais:
                  https://www.google.com/maps/@54.6941...oASAFQAw%3D%3D
                  https://www.google.com/maps/@54.6923...oASAFQAw%3D%3D
                  https://www.google.com/maps/@54.6935...oASAFQAw%3D%3D

                  Ar tūkstančiai vadeliotojų iš Šiaurinės miesto dalies važiuos pro čia, nes Šiaurės gatvė praktiškai vienintelis privažiavimas iš šios pusės:
                  https://www.google.com/maps/@54.6932...oASAFQAw%3D%3D
                  Vėjus kalbate, pagrindinė Batoro g. plati kaip autostrada, jau nekalbant apie viskas kitas siauresnes iš visų kitų pusių vedančias. Kaune pro stadioną praeina vienintelė siaura Perkūno al. ir jokių problemų nėra kažkodėl.
                  Paskutinis taisė digital; 2025.04.09, 17:05. Priežastis: citavimas
                  Flickr

                  Comment


                    Įdomu, o jei pvz čia - ar apsimokėtų? Maps lt pamatavau tai stadiono siauriausia vieta grubiai yra apie 300 metrų, o plačiausia apie 350 m...
                    O šios vietos ilgis yra apie 750 metrų...

                    Click image for larger version  Name:	Capture.JPG Views:	0 Size:	248,2 kB ID:	2194762
                    Paskutinis taisė spekas; 2025.04.09, 17:57.

                    Comment


                      Parašė Lettered Rodyti pranešimą
                      Vėjus kalbate, pagrindinė Batoro g. plati kaip autostrada, jau nekalbant apie viskas kitas siauresnes iš visų kitų pusių vedančias. Kaune pro stadioną praeina vienintelė siaura Perkūno al. ir jokių problemų nėra kažkodėl.
                      Kaip važiuotum iš pvz. Kareivių gatvės į tą stadioną? Ar Baltupių, Santariškių, Fabioniškių ir t.t. Ir papasakok kaip ten visi laisvai privažiuos Batoro gatvę, ypač jei koncertas ar varžybos prasidėtų kokia 19-20 val. VT? Nuo Pašilaičių ar Jeruzalės - vos 1-1.5 val kelionės (jei kamštis, kelionė trunka iki 2 val, 6G užstringa Šeimyniškių ir Olandų g. ne kartą yra tekę važiuoti). Ir kokios tos siauresnės gatvės vedančios link ten, turi omeny Rokantiškių, Kojelavičiaus ar dar smulkesnes, Pupoju sodų? Ta plačioji Batoro gatvė sugeba užsikimšti į N. Vilnios pusę ryte, kai pikas yra į kitą pusę, po šviesoforo įrengimo pats negalėjau patikėti tuo: https://www.youtube.com/watch?v=yN2RAGPdS6c Aišku galima ten statyti viaduką už pusės stadiono vertės kainą. O Kauno pavyzdys puikiai patvirtina, kad stadionas turi būti lengvai pasiekiamas įvairiais būdais: https://zmones.15min.lt/naujiena/pri...us-Ye5KrXKmVbk

                      Kiti mano pavyzdžiai yra ne tik gatvių (beje privažiavimas ten irgi būtų įdomus, nes Gerovės g. numatoma kaip ramaus eismo), bet ir pesčiųjų infrastruktūrai. Pritaikyti visą teritoriją stadiono srautams. Štai vienintelis priėjimas į tą teritoriją iš Pramonės g. pusės: https://www.google.com/maps/@54.6949...oASAFQAw%3D%3D Čia tiems, kurie pasakoja apie nuostabų geležinkelio susisiekimą. Faktas, kad infrastruktūrą galima pastatyti, tik kiek tai kainuos ir kokio velnio kišti dešimtis papidomų milijonų, kad turėtume stadioną niekam nepatogioje subinėje?

                      Comment


                        Parašė sleader Rodyti pranešimą

                        Ir ? Buvo teiginys, kad užsikimš ir nepravažiuos VT. Tai VT į GV nenusukinėja, o važiuojant link Kareivių g. turi atskirą juostą. Kitų gatvių išvažiuojantys nuo Akropolio/Stadiono nepaveiks, nes kaip ir minėjau - viską reguliuos vieno šviesoforo pralaidumas.
                        O kaip bus su suvažiavimu Į stadioną prieš renginius? Nebus taip, kad norintys patekti į nekropolio aikštelę užkiš visą miestą? Ar bent numanote kiek eismo juostų reikia, kad 5000 automobilių per valandą galėtų suvažiuoti į parkingą?

                        Comment


                          Parašė KEdas Rodyti pranešimą

                          O kaip bus su suvažiavimu Į stadioną prieš renginius? Nebus taip, kad norintys patekti į nekropolio aikštelę užkiš visą miestą? Ar bent numanote kiek eismo juostų reikia, kad 5000 automobilių per valandą galėtų suvažiuoti į parkingą?
                          O kaip dabar į Siemensą suvažiuoja, kai būna koncertai 12k+ talpinantys?

                          Comment


                            O kiek prie Siemens viešų parkingo vietų?

                            Comment


                              Nutrūko vadžios ir vėl iš pradžios...
                              Visi vis planuoja kaip dabar geriausia. Šeškinėje galbūt ir geriausia Vilniaus stadionui, šiandien, tačiau klausimas ar tai geriausia vieta žvelgiant į ateitį.
                              -Vilniaus plėtra į šiaurės vakarus yra problema, ir stadionas Šeškinėje tą plėtrą ir toliau skatins.
                              -Šeškinė ne patogiausias variantas Lietuvai, ypač jeigu stadioną statome nacionalinį.
                              Vieta arčiau Vilniaus ašies, Neries, kur jau yra geležinkelis, būtų patogesnė ir Lietuvai, ir Vilniaus svečiams, ir atsvertų nenormalią plėtrą į šiaurės vakarus.
                              Tai galėtų būti ir Litexpo vietoje(priklauso valstybei), 2km nuo bėgių, Šiltnamių vietoje, Autoinspekcijos vietoje, ar dar kažkur Vilkpėdėje ar Žemuosiuose Paneriuose. Pilna industrinių zonų.
                              Paskutinis taisė B.S.; 2025.04.10, 05:31.

                              Comment


                                Parašė nesekasi Rodyti pranešimą
                                O kaip dabar į Siemensą suvažiuoja, kai būna koncertai 12k+ talpinantys?
                                Didžiausia Siemens aikštelė yra apie 260-280 vietų, plius dvi mažeanės. Tad parkavimo vietų skaičius vargiai sudaro 700. Galime priakaičiuot Ozą, kokius max porą šimtu ir Compensos dar tiek pat. Tad suma apie 1000 automobilių ir visos aplinkinės gatvės nulaužtos.
                                Aviate, navigate, communicate

                                Comment


                                  Parašė sleader Rodyti pranešimą

                                  O jum iki stadiono reikia, kad privežtų prie pat durų? Aš asmeniškai į didesnį renginį dabar statomo stadiono vietoje, jeigu sutvarkytų Mamutų parką, tai važiuočiau iki "Pedagoginio žiedo" ir nuo ten eičiau pėsčiomis, nes tiesiogiai iki Akropolio sudėtinga nuvažiuoti iš vakarinės miesto dalies. Analogiškai ir vykti iš renginio, kai tokia schema būtų dar aktualesnė. O jau nuo tolimesnių taškų kaip "Pedagoginio žiedas" arba pvz. Ozo/Kalvarijų g. sankryža yra dar daugiau transporto alternatyvų. Kaip jau ne kartą buvau rašęs, tai ėjimas iki transporto 1,0-2,0 km atstumu yra gana įprastas reikalas, jeigu nenorima ilgai laukti patekimo į arčiausiai stojantį transportą.
                                  dauguma stadiono lankytojų tikrai nelips pėsti į šeškinės kalną o ieškos būdo užvažiuoti į viršų. Atgal grįžtant tai toks variantas galimas. Ėjimas 1-2km lygioje vietoje nelygu ėjimui lipant į kalną.

                                  Comment


                                    Oi bl... jeigu bus stadionas ir bus geri renginiai suvažiuos ir išvažiuos tie žmonės. Suras kam kaip patogiau, kaip kam greičiau. 80 000 žmonių išsivaikšto kas antrą savaitgalį Mančesteryje, nors parkingų minimaliai ir stadionas ne pačioje patogiausioje vietoje. Taip kad tie srautai yra šimtojoje eilėje.
                                    Aš neliūdnas - aš blaivus

                                    Comment


                                      Parašė geriantis Rodyti pranešimą
                                      Oi bl... jeigu bus stadionas ir bus geri renginiai suvažiuos ir išvažiuos tie žmonės. Suras kam kaip patogiau, kaip kam greičiau. 80 000 žmonių išsivaikšto kas antrą savaitgalį Mančesteryje, nors parkingų minimaliai ir stadionas ne pačioje patogiausioje vietoje. Taip kad tie srautai yra šimtojoje eilėje.
                                      tai taip, kam švaistyt gera vieta mieste, jei galima N.Vilnioje pastatyt kur dar 100 metų nekas nebus vystoma.

                                      Comment


                                        Parašė Stadionas Rodyti pranešimą

                                        tai taip, kam švaistyt gera vieta mieste, jei galima N.Vilnioje pastatyt kur dar 100 metų nekas nebus vystoma.
                                        kam daryti gerai jeigu galima daryti blogai?

                                        Comment


                                          Parašė KEdas Rodyti pranešimą
                                          O kiek prie Siemens viešų parkingo vietų?
                                          Sunku surasti tikslius skaičius, bet apžvelgus aikšteles ir zonas aplink, turėtų būti apie 1000 vnt. Dar reikėtų įvertinti, kad ir V.Gerulaičio g. pirma juosta būna užstatoma. PC Ozas atidarymo metu skelbė, kad ten yra 2400 vnt. stovėjimo vietų. Tai sumoje arenos apylinkėse vietų yra panašiai (tikėtina net ir daugiau) nei prie Akropolio ir suprojektuoto stadiono, nes kažkur radau, kad šioje vietoje turėtų būti iki 3400 vnt. stovėjimo vietų.
                                          Todėl sakyti, kad tie papildomi ~2000 ar net 3000 atvažiuojančių (prie Akropolio parkingai nebūna niekad tušti, tai daugiau ten fiziškai netilps) į renginį stadione kažkaip išskirtinai užkimš gatves ar miestą - truputi perspausta.

                                          Parašė MedinisStrazdas Rodyti pranešimą

                                          dauguma stadiono lankytojų tikrai nelips pėsti į šeškinės kalną o ieškos būdo užvažiuoti į viršų. Atgal grįžtant tai toks variantas galimas. Ėjimas 1-2km lygioje vietoje nelygu ėjimui lipant į kalną.
                                          Kiekvienas darys kaip jam patogiau. Bet esmė, kad šioks toks chaosas gali būti pradžioje, kol žmonės apsipras, susigalvos geriausius savo maršrutus ir tada viskas susinormalizuos. Bet kokiu atveju dabartinė vieta pasiekiamumo (ypač VT atžvilgiu, kas ir turi būti prioritetas) yra geriausia iš visų galimų alternatyvų. Nes ir dabar ten, bei šalia yra nemaži traukos centrai.
                                          Paskutinis taisė sleader; 2025.04.10, 10:10.

                                          Comment

                                          Working...
                                          X