Man nelabai aišku kodėl nėra panaikinami kairieji posūkiai iš Ozo g. link Akropolio. Juk Akropolis turi viaduką savo, visas srautas galėtų eit per ten, tai sankryžoje galima būtų panaikint ar sutrumpinti fazes.
Fazių panaikint ko gero būtų neįmanoma, nes juk yra ir priešpriešinis kairysis posūkis, tiems kurie suka iš Ozo g., į Gelvonų g.
Nežinau, kodėl taip galvoji. Nuimi vieną rodyklę, ir važiuojant link geležiako srautą leidi ilgiau, kartu su sekcija į Gelvonų.
Kaip suprantu, gautųsi kažkas panašaus kaip dabar padaryta Kareivių-Verkių sankryžoje ? Problema ta, kad tuomet reiktų papildomai užlaikyti priešpriešinį srautą, Ozo gatve atvažiuojantį nuo Geležinio Vilko pusės
Jeigu statyti kaip tai yra daroma civilizuotose šalyse, jokios perėjos ten nebus, tai bus moderni, erdvi, lengvai praeinama ir pravažiuojama jungtis be jokių laiptų. Iš esmės savotiškas Akropolio hall'as.
Civilizuotose šalyse su išvystyta urbanistika požeminės perėjos yra nebent uždaromos.
Nu aš tai pavadinčiau ne papildomu užlaikymu, bet papildomu pralaidumu link geležinio. Aš matau kitą problemą, kad Akropolis nenorėtų to srauto per savo stovėjimo aikštelę.
Pasiekiamumas ten tragiškas, todėl biblioteka tame komplekse atrodo juokingai. Vaikų darželis beje irgi, suprantu kad jis ten atsurado dėl jų trūkumo Vilniuje, bet kai susidurs stadiono lankytojų ir mamyčių pasiimančių vaikus srautai tai bus iš viso linksma. Net į patogiau pasiekimas vietas mamytės veža automobiliais ne VT vaikus tai čia tuo labiau.
Dalį problemų išspręstų paprasčiausias viešojo transporto įleidimas į Akropolio/Stadiono teritoriją. Jei atskira juosta įvažiuojantys/išvažiuojantys autobusai po renginio stotų tiesiog prie stadiono, tai atvykę automobiliais, pamatę, kad autobusai vienas po kito tiesiog lekia turėdami pirmenybę, pagalvotų persėsti į juos. Kai tuo pačiu tai leidžia ir be problemų per rungtynes alaus išgerti.
Kuo toliau, tuo įdomiau: Zuokas savo straipsnyje teigia, kad Vilniaus miesto savivaldybės meras ir „BaltCap“ fondas dirba su ta pačia teisininkų kontora „TGS Baltic“.
Kuo toliau, tuo įdomiau: Zuokas savo straipsnyje teigia, kad Vilniaus miesto savivaldybės meras ir „BaltCap“ fondas dirba su ta pačia teisininkų kontora „TGS Baltic“.
O kur cia viesojo intereso pazeidimas? Ta pati kontora gali atstovauti abi salis, tik ne tame paciame gince. Ar jie isvis gince yra?
Būtent. Kitaip VMS turbūt reikėtų susirasti kokius teisininkus mėnulyje, nes kai įmonių, su kuriomis dirba begalė, tai labai tikėtina jog bet kuri advokatu kontora jau dirbs su bent viena iš tų įmonių.
Čia ir esmė, kad ginčo tarp VMS ir projekto vykdytojų nėra. Priešingai, reikalai juda stebėtinai sklandžiai (VMS atsisakė netęsybų, sutiko su 30% projekto kainos išaugimu, vieša komunikacija vieninga kaip profesionalaus choro ir t.t.).
Comment