Vis galvojau, kurį stadioną primena šis projektas. Ogi Eleda Stadion (anksčiau Swedbank Arena ir Malmö stadion)
Malmėje, tik su daugiau fasado apšvietimo.
O VMS atstovai prieš 5 mėnesius sakė, kad 40mln. Manau niekam nėra paslaptis, kad kai (o labiau "jeigu") pradės statyt, jau bus dar brangiau...
Yra koncesijos sutartis su sutartomis sumomis, koncesininkas turi pastatyti už tiek kiek sutarta, o jei ne - nuostolis pačiam koncesininkui. Kam čia nesąmones rašinėti apie augančias kainas.
Yra koncesijos sutartis su sutartomis sumomis, koncesininkas turi pastatyti už tiek kiek sutarta, o jei ne - nuostolis pačiam koncesininkui. Kam čia nesąmones rašinėti apie augančias kainas.
Labai smagu, kad dar Lietuvoje nėra buvę precedentų, kad tektų mokėt daugiau, nors ir buvo pasirašytos sutartis, ane? Gerai, kad tai rašot tokio projekto temoje, kur irgi viskas labai sklandžiai ir pagal sutartis gavos
Yra koncesijos sutartis su sutartomis sumomis, koncesininkas turi pastatyti už tiek kiek sutarta, o jei ne - nuostolis pačiam koncesininkui. Kam čia nesąmones rašinėti apie augančias kainas.
Tiksliau koncesininkas žada pastatyti „krizinį“ variantą, kad išsaugotų savo pelno maržą
Kai stato/žada stadioną nuo 2006 (nuo AMB laikų), tai patikėsiu tik tada, kai viduje stadiono sedėsiu.
Iki tol - tik kalbos ir šimtamilijoniniai nuostoliai, už kuriuos niekas dar neatsakė.
Kai stato/žada stadioną nuo 2006 (nuo AMB laikų), tai patikėsiu tik tada, kai viduje stadiono sedėsiu.
Iki tol - tik kalbos ir šimtamilijoniniai nuostoliai, už kuriuos niekas dar neatsakė.
Čia ne Tikėjimo žodis, čia tikėti nereikia, čia tiesiog diskutuok apie esamą projektą ir jo eigą.
Teisingai suprantu, kad dabar atsisakyta net teorinių plėtros galimybių? Ta prasme net tų kosminių kur čia kai kurie sakė, kad ateity tiesiog galima būtų išplėst vieną tribūną (nes statomas stadionas yra maksimaliai leidžiamo aukščio pagal senamiesčio apsaugos bla bla bla) ?
Ir dar gavom atsakymą dėl fasadų - permatomo perforuoto metalo apdaila. Priklausomai nuo nusipiginimo lygio (o jeigu pats vystytojas net nepradėjęs statyt jau kalba, kad nieko čia gero nebus, tai galima įsivaizduot kaip kas bus) gali atrodyti ir so so, ir visiška "Anreka".
Fasadų medžiagiškumas taip pat imituoja parko įspūdį - "ištirpsta" perforuotų ekranuojančių medžiagų sluoksniuose link pagrindo, panašiai kaip perėjimas iš medžių lajos į miško paklotę. Pagrindiniai konstrukciniai elementai yra atskirti kaip medžiai, dengti permatoma medžiaga, kuri suteikia galimybę iš vidaus apšviesti konstrukcinius elementus tamsiu paros metu, šitaip išryškinant įėjimus.
Anreka galėtų pasimokyti ir panaudoti šiuos papezėjimus apie medžius ir parkus savo "perforuotų ekranuojančių medžiagų" balkonų turėklų aprašymui:
Būtent ta "permatoma medžiaga" man nepatinka, dengtų storesniu polikarbonatu viską vientisai ir tiek to, o dabar dar pro kažkokias Anrekos sietkas matysis betoninės konstrukcijos ir kolonos (gal turima omeny ne sietka (grotelės), o plonas polikarbonatas ar kažkas kitkas, bet kokiu atveju nepatinka toks sprendimas).
Man nepatinka, kad ne iki galo sprendžiama srautų situacija Ozo ir Gelvonų sankryžoje. Ši sankryža aptarnauja ir aptarnaus tokius traukus objektus bei pro juos eina viena svarbiausių miesto gatvių, kuri yra dar ir kaip greito eismo statuso (jį reikėtų iki galo puoselėti). Tad labai norėtųsi matyti sprendimą, kuriuo būtų sukurtas nepertraukiamas srautas Ozo gatve tiems, kurie ja juda šalia šių didelės traukos objektų, bet į juos nevyksta. Savo ruožtu, toks srautas neturėtų maišyti į šiuos objektus vykstantiems. Dėl to siūlyčiau arba bent dviejų juostų tunelį Ozo srautui, arba viaduką... - kas būtų geriau, pigiau. Gal koks kitas variantas yra, bet nesugalvoju.
Čia jau buvo siūlyta iš Ozo gatvės į Akropolį kairįjį posūkį sumažinti iš dabartinių 2 juostų iki 1. Bet aš siūlyčiau dar daugiau - šalinti tą kairįjį posūkį išvis. Kam statomi brangūs viadukai, jei vis tiek paliekami kairieji posūkiai? Viadukas pilnai perimtų tą srautą. Tiesiog dar papildomai įrengčiau du žiedus, ten kur apibraukiau:
Būtent, ten kairys posūkis visai nereikalingas. Būtų galima perkonfigūruoti šviesoforus ir padaryti ilgesnes fazes važiuoajntiems kitomis kryptimis. O svarbiausia, kad būtų galima vieną juostą skirti VT (antrą nuo nuo krašto), o vieną, dabar skirtą posūkiui į kairę, atiduoti važiavimui tiesiai.
Mane tai visiškai nuliūdino šitas nagrinėjimas ir architektų komentarai. Sorry, bet nemaža dalis komentarų absoliučiai nieko su architektūra neturi. Vieni postringauja apie praplautus 100 mln., kiti apie otkatus, treti apie tai, kad futbolas ne Lietuvai... aš praleidau pačią pradžią, negirdėjau recenzijos, bet tarkim tarp klausimų ir pasisakymų girdėjau berods vos vieną komentarą dėl pastatų fasadų, pačios išraiškos. Kiti nagrinėjo visą kitą, nuo to ar reikia baseino čia, iki kiek taksi vietų reikalinga.
Comment