Parašė Evier
Rodyti pranešimą
Skelbimas
Collapse
No announcement yet.
Nacionalinis stadionas
Collapse
X
-
Parašė Creatium Rodyti pranešimą
Gal ir bus, jei pati savivaldybė darys. Į šį projektą, kaip matom, nepatenka.
- 2 patinka
Comment
-
Parašė Evier Rodyti pranešimąKaip suprantu jokios apžvalgos aikštelės į Vilniaus panoramą nuo Šeškinės kalno, ar kažko panašaus, nebus?
Comment
-
Nacionalinio stadiono epopėja: savivaldybės padėjėjo ryšiai vingiuoja į „Icor“
Vilniaus miesto savivaldybės administracijos direktoriaus Povilo Poderskio padėjėjas Kipras Krasauskas yra koncerno „Icor“ įmonėse aukštas pareigas užimančio Igno Krasausko brolis.
Bitės prieš medų
- 1 patinka
Comment
-
Jeigu teisingai suprantu pėstiesiems ir dviratininkams iš miesto pusės patekimas į šitą stadioną nenumatytas - tik kažkoks mysterious "Vilniaus Plano Naujo kelio koncepcijos pasiūlymas" pabrūkšniuotas - kur jį rasti? Pagal visas Eastern Europe tradicijas atsiranda naujos ar tai požeminės ar tai antžeminės perėjos (vidury Ukmergės g. kalno, wtf?). Naujos viešojo transporto infrastruktūros irgi nėra? Šitas projektas puikiai atspindi Vilniaus (Šimašiaus ir co.) prioritetus. Po 10 metų reikės aplink viską griaut ir iš naujo įrenginėt pagal pasaulinius standartus.
- 3 patinka
Comment
-
Savivaldybė turi kažkokius planus dėl patekimo per Šeškinės kalno mišką: https://citify.eu/seskines-komplekso-prieigos/
Virš Ukmergės g. bus viadukas, apie tai šnekėta jau ne kartą. Ir tai yra gana logiška vieta. Taip bus įgyvendinta jungtis tarp dviejų žalių zonų: Karoliniškių draustinio ir Šeškinės kalvų. Turint omenyje, kad toje vietoje gatvė eina žemyn, tai patekimas ant viaduko turėtų būti gana lengvas.
Na, o kas ten yra po/virš Akropolio sankryžos - tikrai įdomu. Akivaizdu, kad ten srautai padidės belenkaip. Tai tiek tunelis, tiek viadukas iš principo nėra blogai, klausimas ant kiek draugiškai pėstiesiems jis bus įgyvendintas.
Pats turbūt matai, kad kažkokių didelių naujų parkingų visai nenumatoma, visa teritorija skiriama iš esmės pėstiesiems ir dviratininkams. Ginčyčiausi tik dėl želdynų kiekio, ypač nuo Ozo/Ukmergės sankryžos.
Man va dar labai įdomu ar Akropolis imsis kiek persitvarkyt, kad padaryt įėjimą į PC nuo stadiono pusės.Paskutinis taisė Creatium; 2019.02.04, 10:36.
- 1 patinka
Comment
-
Parašė felar Rodyti pranešimąJeigu teisingai suprantu pėstiesiems ir dviratininkams iš miesto pusės patekimas į šitą stadioną nenumatytas - tik kažkoks mysterious "Vilniaus Plano Naujo kelio koncepcijos pasiūlymas" pabrūkšniuotas - kur jį rasti? Pagal visas Eastern Europe tradicijas atsiranda naujos ar tai požeminės ar tai antžeminės perėjos (vidury Ukmergės g. kalno, wtf?). Naujos viešojo transporto infrastruktūros irgi nėra? Šitas projektas puikiai atspindi Vilniaus (Šimašiaus ir co.) prioritetus. Po 10 metų reikės aplink viską griaut ir iš naujo įrenginėt pagal pasaulinius standartus.
Kuo blogai pėsčiųjų viadukas vidury Ukmergės įkalnės?
Comment
-
Parašė felar Rodyti pranešimą
Tie ružavi blynai tarp medelių yra pavėsinės. Tik kažkodėl vaizdas atitvertas tvora. Gal kad nieks neišgriūtų.
Comment
-
Parašė mantasm Rodyti pranešimą
O kur daryt VT? Ukmergės gatvėj įkalnėj/nuokalnėj būtų linksma kiekvieną žiemą. Statyt papildomą stotelę prie pat stadiono ir visiem pravažiuojantiem maršrutam pridėt kilpą irgi vargu ar optimalu, ypač tokiam epizodiškai naudojamam objektui.
Kuo blogai pėsčiųjų viadukas vidury Ukmergės įkalnės?
O kam tas viadukas viduryje įkalnės reikalingas? Stotelėms ten absurdiška vieta, o vaikščioti palei Ukmergės g. toje iškasoje ne tik nesaugu, bet ir nesveika. Į kitą pusę tuo viaduku nueiti irgi nėra kur, nes juo perėjus patektum į teritoriją, kurioje nėra absoliučiai jokios infrastruktūros pėstiesiems. Žymiai tikslingiau būtų toks viadukas kažkur ties Paribio g., kad juo perėjus, būtų galima patekti link naujų verslo centrų Saltoniškių g. ir Panoramos.Paskutinis taisė sleader; 2019.02.04, 15:14.
Comment
-
Žymiai tikslingiau būtų toks viadukas kažkur ties Paribio g., kad juo perėjus, būtų galima patekti link naujų verslo centrų Saltoniškių g. ir Panoramos.
- 1 patinka
Comment
-
Parašė sleader Rodyti pranešimą
Žymiai tikslingiau būtų toks viadukas kažkur ties Paribio g., kad juo perėjus, būtų galima patekti link naujų verslo centrų Saltoniškių g. ir Panoramos.
- 1 patinka
Comment
-
Parašė sleader Rodyti pranešimą
O kam tas viadukas viduryje įkalnės reikalingas? Stotelėms ten absurdiška vieta, o vaikščioti palei Ukmergės g. toje iškasoje ne tik nesaugu, bet ir nesveika. Į kitą pusę tuo viaduku nueiti irgi nėra kur, nes juo perėjus patektum į teritoriją, kurioje nėra absoliučiai jokios infrastruktūros pėstiesiems. Žymiai tikslingiau būtų toks viadukas kažkur ties Paribio g., kad juo perėjus, būtų galima patekti link naujų verslo centrų Saltoniškių g. ir Panoramos.
Comment
-
Parašė sleader Rodyti pranešimą
O kam iš viso reikalingi papildomi VT sustojimai? Nuo dabartinių stotelių "Šeškinė" iki stadiono tiesiąja būtų tik <400 m, kas yra tikrai nedaug. Ir pačios stotelės ten gali būti įrengtos erdvios, su ilgais peronais. Tiesiog ta kryptimi reikia pastatyti pėsčiųjų viadukus, kuriais būtų galima tiesiogiai pasiekti stadioną nekertant transporto eismo. Kita kryptimi nuo stotelių "Šeškinės kalvos" nėra jokių problemų pasiekti stadioną. Tereikia, kaip jau buvo minėta, įrengti infrastruktūrą nueiti iki "Pedagoginio žiedo", iki kurio būtų ~1,2 km, kas nėra kritiškai daug ir po renginio tikrai galima tiek paeit.
O kam tas viadukas viduryje įkalnės reikalingas? Stotelėms ten absurdiška vieta, o vaikščioti palei Ukmergės g. toje iškasoje ne tik nesaugu, bet ir nesveika. Į kitą pusę tuo viaduku nueiti irgi nėra kur, nes juo perėjus patektum į teritoriją, kurioje nėra absoliučiai jokios infrastruktūros pėstiesiems. Žymiai tikslingiau būtų toks viadukas kažkur ties Paribio g., kad juo perėjus, būtų galima patekti link naujų verslo centrų Saltoniškių g. ir Panoramos.
Comment
-
Parašė sleader Rodyti pranešimą
O kam tas viadukas viduryje įkalnės reikalingas? Stotelėms ten absurdiška vieta, o vaikščioti palei Ukmergės g. toje iškasoje ne tik nesaugu, bet ir nesveika. Į kitą pusę tuo viaduku nueiti irgi nėra kur, nes juo perėjus patektum į teritoriją, kurioje nėra absoliučiai jokios infrastruktūros pėstiesiems.
Vaizdai nuo planuojamo viaduko vietos pro pievas į vakarus – aišku, reiktų uždraust parkavimą, kad atsirastų vietos šaligatviui ir trumpai dviračių gatvės atkarpai iki gretimo posūkio:
O patys dvirtakiai stadiono šiaurinėje dalyje yra visiškai nelogiški, iš parkingo lanku į niekur... Turėtų vest tiesiai nuo sankryžos iš šiaurės į pietus ir dar būti jungtis iki pačio Akropolio įėjimo.Paskutinis taisė dondc; 2019.02.05, 17:25.♚ streetskins.eu/vilnius-city-cycling-map-by-road-surface ♚
Comment
-
Šita informacija kažkaip praslydo visiems pro akis:
„Budimex“ ir „BaltCap“ neigia dalyvausiantys Nacionalinio stadiono konkurse
Dar gruodį viešame pristatyme ir ketvirtadienį BNS atsiųstoje informacijoje Vilniaus nacionalinis stadionas kaip partnerę nurodo „Budimex“, tačiau ši iš konsorciumo pasitraukė daugiau nei prieš metus. Tai BNS patvirtino „Budimex“ interesams atstovaujantis advokatas Česlavas Okinčicas.
<..>
Investicijų bendrovės „BaltCap“ fondo „BaltCap Infrastructure Fund“ partneris Šarūnas Stepukonis taip pat patvirtino, kad neplanuoja dalyvauti projekte.
Comment
-
Čia jau senoka info. VNS vadovas į tai atsakė:Komisijai buvo pateikti visi kvalifikaciją patvirtinantys dokumentai, be kita ko, buvo pateikta ir „KAYI Construction“ bankų raštai, įrodantys, kad bendrovė prie projekto gali prisidėti 90 mln. Eurų, t.y. tapti ir projekto finansuotoju, ne tik subrangovu. Šią informaciją P. Poderskis nuslepia ir teigia, kad įrodymų pateikta nebuvo.
VNS ir Lenkijos statybų kompanija „Budimex“ yra pasirašę įsipareigojimo sutartį, kurioje „Budimex“ besąlygiškai įsipareigojo suteikti atitinkamus pajėgumus komplekso koncesijos sutarties vykdymui. Nepaisant to, kad šiuo metu kompanija dirba su „Axis Industries“ ir teigia, jog sutartis negalioja, šioje sutartyje nėra numatyta vienašališko nutraukimo galimybė. Taigi, nors tai nereiškia, kad mes būtinai rinksimės pirkti jų paslaugas (turime kitų alternatyvų), „Budimex“ formaliai vis dar yra „Vilniaus nacionalinio stadiono“ subrangovu.
Privataus kapitalo bendrovė „Baltcap“ buvo išreiškusi susidomėjimą prisidėti prie daugiafunkcio komplekso projekto finansavimo. Mūsų žiniomis, tokį patį pasiūlymą turi ir „Axis Industries“. Pasiūlymas nėra įpareigojantis, taigi, bendrovė gali atsisakyti būti mūsų partneriais, tai natūralu, turint omenyje, kiek laiko praėjo ir kad šis procesas nebuvo sklandus nuo pat pradžių. Vis dėlto konkurso komisijos paprašyti pateikti visas projekto finansavimo alternatyvas, pateikėme ir šią, kadangi iki šiol nebuvome gavę oficialios informacijos, jog „Baltcap“ pateiktas raštas būtų atšauktas.
Panašu, kad dar laukia ilgi teismų procesai...
Comment
-
Nepamenu ar jau buvo diskutuota šita tema ir bent per kelis lapus neradau...
Ar ne keista, kad srtadiono konkurse į vieną krūvą sumesta daug skirtingų veiklų - stadiono pastatymas, papildomi pastatai, valdymas n metų... Ir atsiranda praktiškai tik vienas dalyvis su atitinkama reputacija. Ar nebūtų teisingiau išskaidyti konkursą į atskirus (projektavimas, statyba stadiono ir papildomų pastatų, objekto valdymas) ir tada tikėtis daugiau dalyvių?
Dabar toks vaizdas, kad konkursas sudėliotas taip, kad dalyvautų tik Rubikonas ir daugiau norinčių neatsirastų. Rodos panaši situacija buvo su Žalgirio arena kai išskaidžius konkursą kaina sumažėjo net ne procentais, o kartais?
Comment
-
Parašė mantasm Rodyti pranešimąNepamenu ar jau buvo diskutuota šita tema ir bent per kelis lapus neradau...
Ar ne keista, kad srtadiono konkurse į vieną krūvą sumesta daug skirtingų veiklų - stadiono pastatymas, papildomi pastatai, valdymas n metų... Ir atsiranda praktiškai tik vienas dalyvis su atitinkama reputacija. Ar nebūtų teisingiau išskaidyti konkursą į atskirus (projektavimas, statyba stadiono ir papildomų pastatų, objekto valdymas) ir tada tikėtis daugiau dalyvių?
Dabar toks vaizdas, kad konkursas sudėliotas taip, kad dalyvautų tik Rubikonas ir daugiau norinčių neatsirastų. Rodos panaši situacija buvo su Žalgirio arena kai išskaidžius konkursą kaina sumažėjo net ne procentais, o kartais?
Logiška būtų skaidyti procesą siekiant tarkim geriausio architektūrinio sprendimo. Galbūt, kaip sakai, tai padėtų ir dalyvių skaičių padidint, nors nesu dėl to tikras. Nusamdyti architektus gali bet kuris rangovas, čia turbūt nėra stebuklas. Valdymas yra gal kiek kitas dalykas.
Kodėl konkursas taip sudėliotas: kad gauti ES finansavimą. Kaip rašė Poderskis, pačiam stadionui ES neskiria lėšų. Jos skiriamos tiems kitiems pastatams: darželiui, bendruomenės centrui, muziejui, turbūt lengvosios atletikos ir kitų sporto įrenginių statybai. Bet ne futbolo stadionui. Todėl ir projektas toks didelis, o ne tik stadionas.
O dalyvių juk buvo mažiausiai du. Problema tik, kad vienas jų, kaip matom, nesugebėjo užsitikrinti finansavimo ir savo patikimumo, o prieš tai dar ir laiku dokumentų pateikti.
Comment
-
95%, kad tas daroma buvo ne is gero gyvenimo.
vienas dalykas: suplakta daug pastatu su skirtingo funkcijom, nes tik taip dalinai galima gaut daugiau ES pinigu. Ju stadionui (kaip atskiram statiniui) neduoda visai, taciau per infra ir aplinka, dalis projekto pasidengia is ES.
antras dalykas: skelbiant konkursus architekturai, projektavimui, statybai ir galiausiai prieziurai butu uztrukta ZYMIAI ilgiau (daugelis is ju negaletu but skelbiami lygiagreciai del naturaliu priezasciu). ka tai salygotu - negavima lesu is ES 2020 programos.
cia visiem aisku, kad darant dalimis konkurencija butu didesne ir kaina kazkiek mazetu.
situacija yra kokia yra, turim sudina dalyvi (Rubikona), kuris visvien geresnis uz saraskino kontora, bet ta situacija dar nera tokia bloga kokia gali but. ji bloges (laukia teismu maratonas), bet reikia tiketis, kad sitas projektas nemirs
beje, siandien taryba kazka ten spres del sutarties: https://vilnius.lt/lt/savivaldybe/po...imas/?id=70637
Comment
Comment