Parašė Stadionas
Rodyti pranešimą
Skelbimas
Collapse
No announcement yet.
Nacionalinis stadionas
Collapse
X
-
- 2 patinka
-
Parašė sleader Rodyti pranešimąN. Vilnia yra tik automobilistams žibanti viltis, kad aplinkinėse teritorijose bus kaip atvažiavus su savo vežėčiojimis, jas kur pasistatyti. Nes kitokiu būdu keliaujant ji sunkiai pasiekiama.
Naujoji Vilnia turi vieną aiškų privalumą – geležinkelį, kurį norint galima kuo puikiausiai išnaudoti, tuo pačiu nuimant apkrovą nuo kelių. Tai ir automobilių mažiau reikėtų, ir automobiliai bei autobusai, tikėtina, pravažiuotų lengviau, negu Šeškinės mazge, ir dalis žmonių realiai galėtų pratęsti vakarą Senamiesčio baruose.
Galiausiai, papildomas privalumas būtų paskatos tolesnei apleisto N. Vilnios rajono (realiai atskiro miesto) raidai. Stadionas Šeškinėje tik išryškintų esamas problemas. Užvis juokingiausia skaityti, kad Mamutų parkas neva kažkokias problemas išspręs – kažin kaip, nukreipdamas žmones iš vieno automobilinio košmaro į kitą?
- 1 patinka
Comment
-
Parašė Kecal Rodyti pranešimą
Šeškinės atveju, prieš ir po rungtynių viskas taip užsikimš, kad nepravažiuos ne tik automobilistai, bet ir viešasis transportas. Beprotybė būtent ten statyti statinį, kuris tiek padidina eismo srautus, tegul ir nereguliariai. O kad tą krūvį suvaldytų Vilniaus autobusai, atleiskite, bet netikiu.
Naujoji Vilnia turi vieną aiškų privalumą – geležinkelį, kurį norint galima kuo puikiausiai išnaudoti, tuo pačiu nuimant apkrovą nuo kelių. Tai ir automobilių mažiau reikėtų, ir automobiliai bei autobusai, tikėtina, pravažiuotų lengviau, negu Šeškinės mazge, ir dalis žmonių realiai galėtų pratęsti vakarą Senamiesčio baruose.
Galiausiai, papildomas privalumas būtų paskatos tolesnei apleisto N. Vilnios rajono (realiai atskiro miesto) raidai. Stadionas Šeškinėje tik išryškintų esamas problemas. Užvis juokingiausia skaityti, kad Mamutų parkas neva kažkokias problemas išspręs – kažin kaip, nukreipdamas žmones iš vieno automobilinio košmaro į kitą?
- 6 patinka
Comment
-
Parašė Laure23 Rodyti pranešimą
Kad dabar ten yra dykvietė, nereiškia kad ateityje bus. Tas pats galioja ir VT. Pėsčiųjų viadukas berods planuojamas, tai pėsčiųjų srautai turėtų padidėti. Tuo pačiu, dar ir arena bus, tai ten renginių bus tikrai daugiau nei 20 dienų per metus. Ir galų gale nuo tolimesnio vystymo priklausys, ar čia taps traukos centras - vieta yra superinė, tik reikia kokybiškio išpildymo (dėl kurio labiausiai neramu).
Comment
-
Parašė dziugas99 Rodyti pranešimą
Jeigu viskas užsikiš pastačius nedidelį stadioną prie trijų magistralinių 2x2 gatvių, tai kur neužsikištų? Ir kaip neužsikiša kitose šalyse, kur stadionai yra keturis kartus didesni ir stovi tankiai užstatytuose rajonuose?
Comment
-
Parašė Kecal Rodyti pranešimą
Statant rimtus sporto objektus, reikia kompleksiškai įvertinti transporto poreikį, ir atitinkamai pasiruošti. Kiek žinai didelių stadionų Europoje, prie kurių nėra metro ar geležinkelio? Aš dabar atsitiktine tvarka pabedžiojau, tai visur kol kas randu rimtus viešojo transporto sprendimus. Ir dažniausiai stadionai būna miesto pakraštyje (arba buvo, bet po to miestas išsiplėtė).
Kiek žiūriu Europos stadionus, nelabai randu pavyzdžių, kad jie būtų pastatyti satelitiniuose miesteliuose. Dauguma stovi tiesiog kažkuriame miesto rajone, kaip stovėtų ir Vilniuje, Šeškinėje.
Comment
-
Elementarus pinigu plovimas sitas stadionas, plius biblioteka, maniezai, uzdari maniezai ar koks velnias dar ten? darzelis toj vietoj ? wtf?
O pasvajojus ten butu galima 3-4 ministerijas(issisprestu kamsciai), stadiona, daugiabucius, kelis ofisus, akropolis ateityje persistatytu normaliai su pozeminem automobiliu aukstelem ir tt tt ."I just want you to know that, when we talk about war, we're really talking about peace." —Washington, D.C. June 18, 2002
- George W. Bush President of the USA
- 5 patinka
Comment
-
Parašė DeSadas Rodyti pranešimąElementarus pinigu plovimas sitas stadionas, plius biblioteka, maniezai, uzdari maniezai ar koks velnias dar ten? darzelis toj vietoj ? wtf?
O pasvajojus ten butu galima 3-4 ministerijas(issisprestu kamsciai), stadiona, daugiabucius, kelis ofisus, akropolis ateityje persistatytu normaliai su pozeminem automobiliu aukstelem ir tt tt .Aš neliūdnas - aš blaivus
- 2 patinka
Comment
-
Parašė dziugas99 Rodyti pranešimą
Jeigu viskas užsikiš pastačius nedidelį stadioną prie trijų magistralinių 2x2 gatvių, tai kur neužsikištų? Ir kaip neužsikiša kitose šalyse, kur stadionai yra keturis kartus didesni ir stovi tankiai užstatytuose rajonuose?Aviate, navigate, communicate
- 1 patinka
Comment
-
Parašė Ciurlionis Rodyti pranešimą
Nemačiau, kad į Wmbley ar O2 kas atvažiuotų automobiliais...
- 2 patinka
Comment
-
Parašė dziugas99 Rodyti pranešimą
Jeigu viskas užsikiš pastačius nedidelį stadioną prie trijų magistralinių 2x2 gatvių, tai kur neužsikištų? Ir kaip neužsikiša kitose šalyse, kur stadionai yra keturis kartus didesni ir stovi tankiai užstatytuose rajonuose?
- 3 patinka
Comment
-
Parašė mantasm Rodyti pranešimą
Gerai, kad prie mūsų būsimo stadiono yra metro.Aviate, navigate, communicate
- 1 patinka
Comment
-
Parašė Kecal Rodyti pranešimą
Šeškinės atveju, prieš ir po rungtynių viskas taip užsikimš, kad nepravažiuos ne tik automobilistai, bet ir viešasis transportas. Beprotybė būtent ten statyti statinį, kuris tiek padidina eismo srautus, tegul ir nereguliariai. O kad tą krūvį suvaldytų Vilniaus autobusai, atleiskite, bet netikiu.
Beprotybė yra statyti tokį statinį ten, kur nėra gero pasiekiamumo VT iki jo iš viso miesto, nes tada tik automobiliais ir galima važiuoti. Tas geležinkelis į N.Vilnią joks privalumas, nes jis neina per visą miestą. Važiuoti pvz. iš Fabijoniškių iki stoties, kad ten persėsti į traukinį ir pavažiuoti iki N.Vilnios yra durnystė, kuri užtruks ~1,5 val. Per pusė tiek laiko galima laisvai pėsčiomis nueiti iki Akropolio.
- 5 patinka
Comment
-
Parašė sleader Rodyti pranešimą
Jeigu į rungtynes nesuvažiuos daugiau automobilių (nebus ten daugiau stovėjimo vietų), nei pvz. į kokį JAMAM Akropolyje, tai iš ko ten užsikimš daugiau? Per renginius Akropolyje, tai kažkaip ypatingai Ozo ar Ukmergės g. neužsikemša.
Beprotybė yra statyti tokį statinį ten, kur nėra gero pasiekiamumo VT iki jo iš viso miesto, nes tada tik automobiliais ir galima važiuoti. Tas geležinkelis į N.Vilnią joks privalumas, nes jis neina per visą miestą. Važiuoti pvz. iš Fabijoniškių iki stoties, kad ten persėsti į traukinį ir pavažiuoti iki N.Vilnios yra durnystė, kuri užtruks ~1,5 val. Per pusė tiek laiko galima laisvai pėsčiomis nueiti iki Akropolio.
- 2 patinka
Comment
-
Parašė mantasm Rodyti pranešimą
Akropolio renginiai neturi fiksuoto pradžios/pabiagos laiko.
Comment
-
Parašė Ciurlionis Rodyti pranešimą
Metro, tramvajus, autobusai, tokioje vietoje neįrengsime 10 000 vietų aikštelės, neįrwngsime ir 5000 vietų aikštelės. Jeigu stadionas būtų likęs Rinktinės g. argumentas atvažiuoti su automobiliu irgi būtų metro nebūvimas?
Senojo Žalgirio stadiono vietoje sakyčiau būtų geresnis srautų pasiskirstymas. Galima pareit pėsčiom į daug didesnę miesto dalį. Su ta pačia traukinių stotim susisiekimas pėstute patogus ir malonus.
- 2 patinka
Comment
-
Parašė sleader Rodyti pranešimą
Fiksuotas pabaigos laikas lems tik tai, kad užsikimš išvažiavimas iš teritorijos, bet ne aplinkinės gatvės. Nes iš teritorijos per šviesoforą išvažiuos tik tam tikras transporto priemonių skaičius. Bet kokiu atveju, diskutuojami hipotetiniai variantai, kai ten bus max užpildymas. Jeigu standartiškai į tą stadioną rinksis po 10-15k žiūrovų, tai kažkaip išskirtinai ten niekas neužsikiš. O jeigu bus mazochistų norinčių pastoviniuoti kokį pusvalandį kol išvažiuos iš aikštelės - jų valia.
Comment
-
Parašė mantasm Rodyti pranešimą
Jau dabar ne visas išvažiavimas per šviesoforą. Garantuotai visas srautas išvažinėtų Ozo kryptimi ir ten skirstytųsi kam link Kareivių, kam į GV kažkuria kryptimi, arba link Ukmergės gatvės apsisukus arba per GV šviesoforą.
Comment
-
Parašė sleader Rodyti pranešimą
Ir ? Buvo teiginys, kad užsikimš ir nepravažiuos VT. Tai VT į GV nenusukinėja, o važiuojant link Kareivių g. turi atskirą juostą. Kitų gatvių išvažiuojantys nuo Akropolio/Stadiono nepaveiks, nes kaip ir minėjau - viską reguliuos vieno šviesoforo pralaidumas.
Comment
-
Parašė sleader Rodyti pranešimą
Jeigu į rungtynes nesuvažiuos daugiau automobilių (nebus ten daugiau stovėjimo vietų), nei pvz. į kokį JAMAM Akropolyje, tai iš ko ten užsikimš daugiau? Per renginius Akropolyje, tai kažkaip ypatingai Ozo ar Ukmergės g. neužsikemša.
Beprotybė yra statyti tokį statinį ten, kur nėra gero pasiekiamumo VT iki jo iš viso miesto, nes tada tik automobiliais ir galima važiuoti. Tas geležinkelis į N.Vilnią joks privalumas, nes jis neina per visą miestą. Važiuoti pvz. iš Fabijoniškių iki stoties, kad ten persėsti į traukinį ir pavažiuoti iki N.Vilnios yra durnystė, kuri užtruks ~1,5 val. Per pusė tiek laiko galima laisvai pėsčiomis nueiti iki Akropolio.
Comment
Comment