Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

Nacionalinis stadionas

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

    Parašė Stadionas Rodyti pranešimą

    čia yra gerai renginių dalyviams max 20 dienų per metus, kai to tarpu 340 bus dykvietė, pro kuria bet kuris save gerbiantis Šeškines gyventojas gyvenime neis pėsčiom. šiaip dabar šita vieta su greitkelių dobilų yra labiau užmiestis nei miestas. šiaip tikru miestų Vilniuje iš principo ir galima pavadint tik centrinę dalį bet ar tokia siekiamybė?
    Kad dabar ten yra dykvietė, nereiškia kad ateityje bus. Tas pats galioja ir VT. Pėsčiųjų viadukas berods planuojamas, tai pėsčiųjų srautai turėtų padidėti. Tuo pačiu, dar ir arena bus, tai ten renginių bus tikrai daugiau nei 20 dienų per metus. Ir galų gale nuo tolimesnio vystymo priklausys, ar čia taps traukos centras - vieta yra superinė, tik reikia kokybiškio išpildymo (dėl kurio labiausiai neramu).

    Comment


      Parašė sleader Rodyti pranešimą
      N. Vilnia yra tik automobilistams žibanti viltis, kad aplinkinėse teritorijose bus kaip atvažiavus su savo vežėčiojimis, jas kur pasistatyti. Nes kitokiu būdu keliaujant ji sunkiai pasiekiama.
      Šeškinės atveju, prieš ir po rungtynių viskas taip užsikimš, kad nepravažiuos ne tik automobilistai, bet ir viešasis transportas. Beprotybė būtent ten statyti statinį, kuris tiek padidina eismo srautus, tegul ir nereguliariai. O kad tą krūvį suvaldytų Vilniaus autobusai, atleiskite, bet netikiu.

      Naujoji Vilnia turi vieną aiškų privalumą – geležinkelį, kurį norint galima kuo puikiausiai išnaudoti, tuo pačiu nuimant apkrovą nuo kelių. Tai ir automobilių mažiau reikėtų, ir automobiliai bei autobusai, tikėtina, pravažiuotų lengviau, negu Šeškinės mazge, ir dalis žmonių realiai galėtų pratęsti vakarą Senamiesčio baruose.

      Galiausiai, papildomas privalumas būtų paskatos tolesnei apleisto N. Vilnios rajono (realiai atskiro miesto) raidai. Stadionas Šeškinėje tik išryškintų esamas problemas. Užvis juokingiausia skaityti, kad Mamutų parkas neva kažkokias problemas išspręs – kažin kaip, nukreipdamas žmones iš vieno automobilinio košmaro į kitą?

      Comment


        Parašė Kecal Rodyti pranešimą

        Šeškinės atveju, prieš ir po rungtynių viskas taip užsikimš, kad nepravažiuos ne tik automobilistai, bet ir viešasis transportas. Beprotybė būtent ten statyti statinį, kuris tiek padidina eismo srautus, tegul ir nereguliariai. O kad tą krūvį suvaldytų Vilniaus autobusai, atleiskite, bet netikiu.

        Naujoji Vilnia turi vieną aiškų privalumą – geležinkelį, kurį norint galima kuo puikiausiai išnaudoti, tuo pačiu nuimant apkrovą nuo kelių. Tai ir automobilių mažiau reikėtų, ir automobiliai bei autobusai, tikėtina, pravažiuotų lengviau, negu Šeškinės mazge, ir dalis žmonių realiai galėtų pratęsti vakarą Senamiesčio baruose.

        Galiausiai, papildomas privalumas būtų paskatos tolesnei apleisto N. Vilnios rajono (realiai atskiro miesto) raidai. Stadionas Šeškinėje tik išryškintų esamas problemas. Užvis juokingiausia skaityti, kad Mamutų parkas neva kažkokias problemas išspręs – kažin kaip, nukreipdamas žmones iš vieno automobilinio košmaro į kitą?
        Jeigu viskas užsikiš pastačius nedidelį stadioną prie trijų magistralinių 2x2 gatvių, tai kur neužsikištų? Ir kaip neužsikiša kitose šalyse, kur stadionai yra keturis kartus didesni ir stovi tankiai užstatytuose rajonuose?

        Comment


          Parašė Laure23 Rodyti pranešimą

          Kad dabar ten yra dykvietė, nereiškia kad ateityje bus. Tas pats galioja ir VT. Pėsčiųjų viadukas berods planuojamas, tai pėsčiųjų srautai turėtų padidėti. Tuo pačiu, dar ir arena bus, tai ten renginių bus tikrai daugiau nei 20 dienų per metus. Ir galų gale nuo tolimesnio vystymo priklausys, ar čia taps traukos centras - vieta yra superinė, tik reikia kokybiškio išpildymo (dėl kurio labiausiai neramu).
          ten reik miestą statyt ne dar viena Ozą/ASG lauką kur reikalui esant būtų galima pandeminį punktą įrengti. šiaip stadionas turi daugiau bendro su oro uostu nei su miesto centrų

          Comment


            Parašė dziugas99 Rodyti pranešimą

            Jeigu viskas užsikiš pastačius nedidelį stadioną prie trijų magistralinių 2x2 gatvių, tai kur neužsikištų? Ir kaip neužsikiša kitose šalyse, kur stadionai yra keturis kartus didesni ir stovi tankiai užstatytuose rajonuose?
            Statant rimtus sporto objektus, reikia kompleksiškai įvertinti transporto poreikį, ir atitinkamai pasiruošti. Kiek žinai didelių stadionų Europoje, prie kurių nėra metro ar geležinkelio? Aš dabar atsitiktine tvarka pabedžiojau, tai visur kol kas randu rimtus viešojo transporto sprendimus. Ir dažniausiai stadionai būna miesto pakraštyje (arba buvo, bet po to miestas išsiplėtė).

            Comment


              Parašė Kecal Rodyti pranešimą

              Statant rimtus sporto objektus, reikia kompleksiškai įvertinti transporto poreikį, ir atitinkamai pasiruošti. Kiek žinai didelių stadionų Europoje, prie kurių nėra metro ar geležinkelio? Aš dabar atsitiktine tvarka pabedžiojau, tai visur kol kas randu rimtus viešojo transporto sprendimus. Ir dažniausiai stadionai būna miesto pakraštyje (arba buvo, bet po to miestas išsiplėtė).
              Tai čia tiesiog yra esminė Vilniaus problema, kad neturime išplėtoto bėginio transporto. Taip, Naujojoje Vilnioje geležinkelis būtų arti stadiono, bet mano manymu toks geležinkelis, kokį turime, nesukurtų pakankamai pridėtinės vertės, kad nusvertų Nac. stadiono projekto iškėlimo iš Vilniaus neigiamas pasekmes.
              Kiek žiūriu Europos stadionus, nelabai randu pavyzdžių, kad jie būtų pastatyti satelitiniuose miesteliuose. Dauguma stovi tiesiog kažkuriame miesto rajone, kaip stovėtų ir Vilniuje, Šeškinėje.

              Comment


                Elementarus pinigu plovimas sitas stadionas, plius biblioteka, maniezai, uzdari maniezai ar koks velnias dar ten? darzelis toj vietoj ? wtf?

                O pasvajojus ten butu galima 3-4 ministerijas(issisprestu kamsciai), stadiona, daugiabucius, kelis ofisus, akropolis ateityje persistatytu normaliai su pozeminem automobiliu aukstelem ir tt tt .
                "I just want you to know that, when we talk about war, we're really talking about peace." —Washington, D.C. June 18, 2002


                - George W. Bush President of the USA

                Comment


                  Parašė DeSadas Rodyti pranešimą
                  Elementarus pinigu plovimas sitas stadionas, plius biblioteka, maniezai, uzdari maniezai ar koks velnias dar ten? darzelis toj vietoj ? wtf?

                  O pasvajojus ten butu galima 3-4 ministerijas(issisprestu kamsciai), stadiona, daugiabucius, kelis ofisus, akropolis ateityje persistatytu normaliai su pozeminem automobiliu aukstelem ir tt tt .
                  prašaisi pasiunčiams į Peru, su tokiais nesąmoningais postais
                  Aš neliūdnas - aš blaivus

                  Comment


                    Parašė dziugas99 Rodyti pranešimą

                    Jeigu viskas užsikiš pastačius nedidelį stadioną prie trijų magistralinių 2x2 gatvių, tai kur neužsikištų? Ir kaip neužsikiša kitose šalyse, kur stadionai yra keturis kartus didesni ir stovi tankiai užstatytuose rajonuose?
                    Nemačiau, kad į Wmbley ar O2 kas atvažiuotų automobiliais...
                    Aviate, navigate, communicate

                    Comment


                      Parašė Ciurlionis Rodyti pranešimą

                      Nemačiau, kad į Wmbley ar O2 kas atvažiuotų automobiliais...
                      Gerai, kad prie mūsų būsimo stadiono yra metro.

                      Comment


                        Parašė dziugas99 Rodyti pranešimą

                        Jeigu viskas užsikiš pastačius nedidelį stadioną prie trijų magistralinių 2x2 gatvių, tai kur neužsikištų? Ir kaip neužsikiša kitose šalyse, kur stadionai yra keturis kartus didesni ir stovi tankiai užstatytuose rajonuose?
                        Visose šalyse užsikiša ir tai yra neišvengiamas reiškinys kai 30k žmonių vienu metu iš kur nors pajuda. Nei čia kas naujo nei kas bus kitaip nei kitur.

                        Comment


                          Parašė mantasm Rodyti pranešimą

                          Gerai, kad prie mūsų būsimo stadiono yra metro.
                          Metro, tramvajus, autobusai, tokioje vietoje neįrengsime 10 000 vietų aikštelės, neįrwngsime ir 5000 vietų aikštelės. Jeigu stadionas būtų likęs Rinktinės g. argumentas atvažiuoti su automobiliu irgi būtų metro nebūvimas?
                          Aviate, navigate, communicate

                          Comment


                            Parašė Kecal Rodyti pranešimą

                            Šeškinės atveju, prieš ir po rungtynių viskas taip užsikimš, kad nepravažiuos ne tik automobilistai, bet ir viešasis transportas. Beprotybė būtent ten statyti statinį, kuris tiek padidina eismo srautus, tegul ir nereguliariai. O kad tą krūvį suvaldytų Vilniaus autobusai, atleiskite, bet netikiu.
                            Jeigu į rungtynes nesuvažiuos daugiau automobilių (nebus ten daugiau stovėjimo vietų), nei pvz. į kokį JAMAM Akropolyje, tai iš ko ten užsikimš daugiau? Per renginius Akropolyje, tai kažkaip ypatingai Ozo ar Ukmergės g. neužsikemša.
                            Beprotybė yra statyti tokį statinį ten, kur nėra gero pasiekiamumo VT iki jo iš viso miesto, nes tada tik automobiliais ir galima važiuoti. Tas geležinkelis į N.Vilnią joks privalumas, nes jis neina per visą miestą. Važiuoti pvz. iš Fabijoniškių iki stoties, kad ten persėsti į traukinį ir pavažiuoti iki N.Vilnios yra durnystė, kuri užtruks ~1,5 val. Per pusė tiek laiko galima laisvai pėsčiomis nueiti iki Akropolio.

                            Comment


                              Parašė sleader Rodyti pranešimą

                              Jeigu į rungtynes nesuvažiuos daugiau automobilių (nebus ten daugiau stovėjimo vietų), nei pvz. į kokį JAMAM Akropolyje, tai iš ko ten užsikimš daugiau? Per renginius Akropolyje, tai kažkaip ypatingai Ozo ar Ukmergės g. neužsikemša.
                              Beprotybė yra statyti tokį statinį ten, kur nėra gero pasiekiamumo VT iki jo iš viso miesto, nes tada tik automobiliais ir galima važiuoti. Tas geležinkelis į N.Vilnią joks privalumas, nes jis neina per visą miestą. Važiuoti pvz. iš Fabijoniškių iki stoties, kad ten persėsti į traukinį ir pavažiuoti iki N.Vilnios yra durnystė, kuri užtruks ~1,5 val. Per pusė tiek laiko galima laisvai pėsčiomis nueiti iki Akropolio.
                              Akropolio renginiai neturi fiksuoto pradžios/pabiagos laiko.

                              Comment


                                Parašė mantasm Rodyti pranešimą

                                Akropolio renginiai neturi fiksuoto pradžios/pabiagos laiko.
                                Fiksuotas pabaigos laikas lems tik tai, kad užsikimš išvažiavimas iš teritorijos, bet ne aplinkinės gatvės. Nes iš teritorijos per šviesoforą išvažiuos tik tam tikras transporto priemonių skaičius. Bet kokiu atveju, diskutuojami hipotetiniai variantai, kai ten bus max užpildymas. Jeigu standartiškai į tą stadioną rinksis po 10-15k žiūrovų, tai kažkaip išskirtinai ten niekas neužsikiš. O jeigu bus mazochistų norinčių pastoviniuoti kokį pusvalandį kol išvažiuos iš aikštelės - jų valia.

                                Comment


                                  Parašė Ciurlionis Rodyti pranešimą

                                  Metro, tramvajus, autobusai, tokioje vietoje neįrengsime 10 000 vietų aikštelės, neįrwngsime ir 5000 vietų aikštelės. Jeigu stadionas būtų likęs Rinktinės g. argumentas atvažiuoti su automobiliu irgi būtų metro nebūvimas?
                                  Tai taip. Bet lyginti su minėtais stadionais irgi nereiktų. Išvežiot keleivius reiktų nemažai transporto.

                                  Senojo Žalgirio stadiono vietoje sakyčiau būtų geresnis srautų pasiskirstymas. Galima pareit pėsčiom į daug didesnę miesto dalį. Su ta pačia traukinių stotim susisiekimas pėstute patogus ir malonus.

                                  Comment


                                    Parašė sleader Rodyti pranešimą

                                    Fiksuotas pabaigos laikas lems tik tai, kad užsikimš išvažiavimas iš teritorijos, bet ne aplinkinės gatvės. Nes iš teritorijos per šviesoforą išvažiuos tik tam tikras transporto priemonių skaičius. Bet kokiu atveju, diskutuojami hipotetiniai variantai, kai ten bus max užpildymas. Jeigu standartiškai į tą stadioną rinksis po 10-15k žiūrovų, tai kažkaip išskirtinai ten niekas neužsikiš. O jeigu bus mazochistų norinčių pastoviniuoti kokį pusvalandį kol išvažiuos iš aikštelės - jų valia.
                                    Jau dabar ne visas išvažiavimas per šviesoforą. Garantuotai visas srautas išvažinėtų Ozo kryptimi ir ten skirstytųsi kam link Kareivių, kam į GV kažkuria kryptimi, arba link Ukmergės gatvės apsisukus arba per GV šviesoforą.

                                    Comment


                                      Parašė mantasm Rodyti pranešimą

                                      Jau dabar ne visas išvažiavimas per šviesoforą. Garantuotai visas srautas išvažinėtų Ozo kryptimi ir ten skirstytųsi kam link Kareivių, kam į GV kažkuria kryptimi, arba link Ukmergės gatvės apsisukus arba per GV šviesoforą.
                                      Ir ? Buvo teiginys, kad užsikimš ir nepravažiuos VT. Tai VT į GV nenusukinėja, o važiuojant link Kareivių g. turi atskirą juostą. Kitų gatvių išvažiuojantys nuo Akropolio/Stadiono nepaveiks, nes kaip ir minėjau - viską reguliuos vieno šviesoforo pralaidumas.

                                      Comment


                                        Parašė sleader Rodyti pranešimą

                                        Ir ? Buvo teiginys, kad užsikimš ir nepravažiuos VT. Tai VT į GV nenusukinėja, o važiuojant link Kareivių g. turi atskirą juostą. Kitų gatvių išvažiuojantys nuo Akropolio/Stadiono nepaveiks, nes kaip ir minėjau - viską reguliuos vieno šviesoforo pralaidumas.
                                        Kurio šviesoforo pralaidumas? Norint iš Akropolio išvažiuot Ozo kryptimi nėra jokio šviesoforo.

                                        Comment


                                          Parašė sleader Rodyti pranešimą

                                          Jeigu į rungtynes nesuvažiuos daugiau automobilių (nebus ten daugiau stovėjimo vietų), nei pvz. į kokį JAMAM Akropolyje, tai iš ko ten užsikimš daugiau? Per renginius Akropolyje, tai kažkaip ypatingai Ozo ar Ukmergės g. neužsikemša.
                                          Beprotybė yra statyti tokį statinį ten, kur nėra gero pasiekiamumo VT iki jo iš viso miesto, nes tada tik automobiliais ir galima važiuoti. Tas geležinkelis į N.Vilnią joks privalumas, nes jis neina per visą miestą. Važiuoti pvz. iš Fabijoniškių iki stoties, kad ten persėsti į traukinį ir pavažiuoti iki N.Vilnios yra durnystė, kuri užtruks ~1,5 val. Per pusė tiek laiko galima laisvai pėsčiomis nueiti iki Akropolio.
                                          durnistė, yra 20 renginių per metus statyti virš miesto planavimo. realiai ten bus 5-6 koncai 4 rungtynės rinktines ir gal Žalgiris jei patek į Europa ir susitars dėl gerų kainų. visa kita stovęs laukai parkingo su ir taip Akro tvartų, vien todėl kad Fabijoniškių "ponai" negali iki žalio tilto nuvažiuoti ir persėst į 6g vidutiniškai 2-3 kartus per metus. ir taip Šeškine yra getas tarp greitkelių tai kai čia kažką taisyt.

                                          Comment

                                          Working...
                                          X