Parašė MarkWood
Rodyti pranešimą
Skelbimas
Collapse
No announcement yet.
Nacionalinis stadionas
Collapse
X
-
Parašė sleader Rodyti pranešimąVertinant lokaciją, tai tikriausiai reikėtų lyginti esamą vs siūloma, dedant pliusus/minusus už vieną ar kitą. Dabar tos siūlomos "geresnės" lokacijos neturi jokio pranašumo prieš esamą.
- 1 patinka
Comment
-
Parašė mantasm Rodyti pranešimą
Vingio parko ir Liepkalno stadiono vietos turi gerą, pavadinkim, alaus faktorių. Esamoje vietoje beliktų apšilinėt akropolio ėdyklose. Kas ne taip smagu palyginus su senamiesčio kabakais. Aišku talpus bėginis transportas kažkiek pagerintų situaciją. Kitaip beliktų tūkstančius žmonių per valandą suvežt su 53 autobusu Arba pėstute per miškelį - bet tada kai kurie žiūrovai gal ir nepasiektų stadiono.
Comment
-
Parašė sleader Rodyti pranešimą
Gal galima plačiau, kokius gerus "taškus alui" galima rasti aplink Vingio parką? Dabartinis Liepkalnio stadionas yra netoli senamiesčio/centro, tai čia tikrai tos zonos pranašumas, bet turbūt apie esamo stadiono vietą kaip alternatyvą net neverta kalbėti. Dabartinė Nac. stadiono lokacija irgi labai gera "alaus taškų" faktoriu. Kodėl reikia apsiriboti tik 200m atstumu? Nusileidus nuo kalno, pusvalandžio ėjimo atstumu galima pasiekti Baltąjį tiltą ir daug daug kitų vietų. O į didelį renginį atvykus, paeiti kokius 2-2,5 km yra vienas juokas. Juo labiau bet koks transportas, apart metro ar miesto geležinkelio, nesugebės našiai privežti didelio kiekio žmonių prie pat stadiono. Todėl žiūrint pvz. iš Pilaitės, tai tuos ~5km iki dabartinės stadiono vietos galima laisvai nueiti per valandėlę, pakeliui dar pasiplanuojant gal kur alaus atsigerti/pavalgyti. Kai tuo tarpu kokiame Lentvaryti ar N.Vilnioje kaip ten reikėtų nusigauti ir ką veikti nusigavus, kur prisėdus (maitinimo įstaigoje) sulaukti to renginio?
Comment
-
Parašė mantasm Rodyti pranešimą
Nueit Kalinausko/Čiurliono gatve Vingio parko psichologiškai daug lengviau nei per GV/Ukmergės sankryžą ir tada arba per miškelį takeliu, arba Ukmergės gatvės techniniu šaligatviu. Ratais-kvadratais per Ozo gatvę irgi nekažką.
Comment
-
Parašė sleader Rodyti pranešimą
Tai gi yra Mamutų parko projektas, kurio esminė paskirtis yra sukurti pėsčiųjų jungtis tarp Nac. stadiono/Akropolio zona su miestu (GV/Ukmergės g. sankryža), kad nereikėtų eiti aplink jokiais techniniais šaligatviais. Tai realiai pasiekiamumo prasme, išskyrus pasiekiamumą individualiu automobiliu kas visiškai neaktualu, dabartinė vieta yra geriausia iš visų įvardintų alternatyvų.
Comment
-
Parašė Kecal Rodyti pranešimą
Mamutų parku patikėsiu, kai pasidarys aiškiau, kokiu būdu jis bus sujungtas su centrine miesto dalimi. Kalno papėdėje, šiaip, yra absoliučiai tragiška auto-centrinė infrastruktūra. Ir nebus taip paprasta ją pertvarkyti, įtariu.
Comment
-
Parašė sleader Rodyti pranešimą
Mamutų parkas neapima esamų gatvių ar sankryžų, jo apimtį galima matyti PP. Jeigu žiūrint susisiekimo prasme, tai net ir esant auto-centrinei infrastruktūrai ties Ukmergės/GV sankryža, susisiekti pėsčiomis ten įmanoma. Juo labiau toliau nuo šios sankryžos judėjimo ašys būtų Saltoniškių g. ir Lvivo g. Abi gatvės turi šaligatvius ir pritaikytos judėti pėstiesiems, taigi galima pilnai sakyti, kad įrengus Mamutų parką, pasiekti suplanuotą stadiono vietą nuo stotelių Panorama ar Lietuvos sąjudžio kelias būtų visos galimybės ir sąlygos. Aišku klausimas kiek tas judėjimas bus patogus ir malonus, bet pirma reikia turėti judėjimo ašį tame kryptimi, kad būtų galima tobulinti. Dabar, kol nėra stadiono ir Mamutų parko, ten judėjimo tomis kryptimis visiškai nėra.
Comment
-
Parašė mantasm Rodyti pranešimą
Gal turi po ranka kokią schemutę kokia promenada ten bus? Kiek pamenu ten bus visokių takelių ir apžvalgos aikštelių. Bet dėl promenados nueit greitai iki stadiono kažkaip nepamenu. Kiek per orientacines esu bėgiojęs tuo kalnu, tai ten arba nevaikiškas statumas, arba zigzagais gausis daug atstumo. Nekalbant apie visą transporto mazgą.
20 psl. matau, kad tiesus pagrindinis kelias pažymėtas lyg ir kaip funkcinis. Reljefas aišku ten nėra paprastas, bet iš esmės jeigu nesprendžiat būtent šio susisiekimo, tai tas mamutų parkas niekam nereikalingas reikalas.
Comment
-
Parašė sleader Rodyti pranešimą
Aiskinamasis-rastas_Mamuto-parkas-010203.pdf
20 psl. matau, kad tiesus pagrindinis kelias pažymėtas lyg ir kaip funkcinis. Reljefas aišku ten nėra paprastas, bet iš esmės jeigu nesprendžiat būtent šio susisiekimo, tai tas mamutų parkas niekam nereikalingas reikalas.
Comment
-
Parašė mantasm Rodyti pranešimąGal turi po ranka kokią schemutę kokia promenada ten bus? Kiek pamenu ten bus visokių takelių ir apžvalgos aikštelių. Bet dėl promenados nueit greitai iki stadiono kažkaip nepamenu. Kiek per orientacines esu bėgiojęs tuo kalnu, tai ten arba nevaikiškas statumas, arba zigzagais gausis daug atstumo. Nekalbant apie visą transporto mazgą.
3 pagrindiniai takai į kalną.
- 1 patinka
Comment
-
Parašė spekas Rodyti pranešimąO kaip jums idėja jeigu stadiono sklypą parduoti (turėtų solidi suma gautis) verslui leidžiant statyti gyvenamuosius namus, komerciją, turbūt darželio ir mokyklos reikėtų,
o stadioną statyti kažkur maždaug tokiose vietose ir panaudoti gautus už sklypo pardavimą pinigus? (Nematavau ar visur jis tilptų - tikslas pailiustruoti mintį):
O kaip jums idėja jeigu stadiono sklypą parduoti (turėtų solidi suma gautis),
"maždaug tokias vietas" irgi parduoti (turėtų irgi solidi suma gautis),
stadioną statyti prie Karmėlavos arba visai nestatyti.
-
- 1 patinka
Comment
-
Parašė MarkWood Rodyti pranešimą
Gal tilptų ir vietoje pasenusio sovietinio Seimo pastato ir parkovkės?-
Comment
-
Parašė gerietis Rodyti pranešimą
Panaikinus Gariūnų turgų, tilptų du stadionai - vienoje ir kitoje kelio pusėje.
Gal tilptų ir vietoje pasenusio sovietinio Seimo pastato ir parkovkės?
Comment
-
Parašė MarkWood Rodyti pranešimą
O kam naikint? Gi mes planuojame multifunkciją!
-
Comment
-
Parašė MarkWood Rodyti pranešimą
O kam naikint? Gi mes planuojame multifunkciją!
Comment
Comment