Stadiona is naujo pradejo statyti tada kai Kirkilas pazadejo skirti 200 mln. is valstybes biudzeto, taciau po kurio laiko persigalvojo ir skyre jau tik 100mln. Jis ir jo komunistu sutve atsakingi uz isvaistytas valstybes lesas ir styrancius griaucius.
Skelbimas
Collapse
No announcement yet.
Nacionalinis stadionas
Collapse
X
-
Parašė deep'as Rodyti pranešimąStadiona is naujo pradejo statyti tada kai Kirkilas pazadejo skirti 200 mln. is valstybes biudzeto, taciau po kurio laiko persigalvojo ir skyre jau tik 100mln. Jis ir jo komunistu sutve atsakingi uz isvaistytas valstybes lesas ir styrancius griaucius.
Parašė mag Rodyti pranešimągeriau pagalvojus tai state ir tada ir dabar "komunistai": o "užkonservuodavo" konservatoriai, o apie statybos perspektyvas ir investuotojų paieškas kalbėdavo liberalai: zuokas, babravičiusKodėl "Apylanka"? Todėl, kad "Darbai"...
Comment
-
Parašė oranger Rodyti pranešimąJeigu po šiai dienai gyvuotų Tarybų Sąjunga neturėtume nei savo klubų nei savo rinktinės.
Comment
-
Parašė emas22Gerai būtų, jei būtų taip kaip sakai. Deja, realybė yra kur kas žiauresnė. ()
Dabar pasakyk ar tos lengvosios atletikos renginių vyksta dažnai? Turbūt, kad ne. Ar koncertų vyksta daug? Taip, gal būt ir daug, tačiau arenų yra dar daugiau. Iš viso ar Vilniuje yra tokia paklausa, kad galima būtų plėsti pasiūlą? Tikriausiai irgi ne. Kaip bebūtų gaila, Vilniuje populiacija didėja labai mažais tempais, arba stovi vietoje.
Taigi, pasistatę turėsime didelį, tuščią stadioną ir galėsime džiaugtis juo.
Jeigu po šiai dienai gyvuotų Tarybų Sąjunga, senai būtume turėję šį stadioną ir ne pustuštį, nes tuo metu buvo galvojama, kad iki 2000m. Vilniuje gyvens arti 1 mln. gyventojų. Tuo metu buvo statoma atsižvelgiant į ateitį. Dabar ateitis - miglota.
Apšvieskite kiek talpina stadionas 45 000 gyv. turinčioje Marijampolėje ar Alytuje su 65 000 gyventojų?
Žalgirio stadionas iki kol tribūnose buvo suolai, talpino 18 000 žiūrovų.
Beje, sovietai norėjo statyti 30 000 stadioną Šeškinėje, o pagal 1980 metais parengtą generalinį planą Vilniuje 2000 metais turėjo gyventi 700 000 gyv.
Comment
-
Toki va dalyką perka per CVP IS.
Praplaus dar pora šimtų ir vėl viskas stovės
1 priedas
TECHNINĖ SPECIFIKACIJA
1. Galimybių studijos tikslas – siekiant pastatyti tarptautinius standartus atitinkantį Nacionalinį stadioną, užtikrinti jo valdymo efektyvumą ir teikiamų paslaugų aukštą kokybės lygį, taip pat kartu užtikrinant Valstybės lėšų racionalų ir ekonomišką panaudojimą, rasti ir pagrįsti tinkamiausius būdus panaudoti privataus investuotojo žinias, gerąją praktiką bei kapitalą.
2. Pasiūlyta galimybių studija ir konsultavimo paslaugos turi apimti šias dalis (užduotis):
Eil. nr. Užduotis Rezultatas Paslaugų pobūdis
0. Darbo grupių, Projekto valdymo grupės sudarymas, pirkimų/Projekto įgyvendinimo strategijos nustatymas, darbų pasiskirstymas Pirminė ataskaita -
1. Situacijos analizė Pagrįstas viešųjų paslaugų poreikis Fiksuotos paslaugos
1.1. Esamos situacijos analizė, projekto poreikio pagrindimas, projekto tikslas
1.2. Lietuvos Aukščiausiojo Teismo 2009-11-13 nutarties civilinėje byloje
Nr. 3K-3-505/2009 ir jos motyvų teisinis vertinimas bei jų įtaką tolesniam projekto įgyvendinimui
2. Alternatyvos ir siektinas viešųjų paslaugų kokybės standartas Fiksuotos paslaugos
2.2. Nacionalinio stadiono statybos galimybių (alternatyvų) analizė, tame tarpe: Prioriteto tvarka pateiktas alternatyvų sąrašas su tinkamu pagrindimu
2.2.1. potencialių investuotojų ir finansuotojų apklausa
2.2.2. kompensavimo mechanizmų analizė
2.3. Išdėstyti ir pagrįsti Stadionui tinkantį siektiną statinių ir jų priežiūros paslaugų bei naudojimo kokybės standartą (toliau – Standartas), pagrįstą techninėmis pastatų charakteristikomis ir klientų bei naudotojų gerove. Standartas turėtų turėti 2 apribojimus: 1 - minimalus reikalaujamas pasiekti kokybės standartas (būtinos sąlygos); 2 – maksimalus standartas, kuris dar yra priimtinas pagal statybos vertę Statinių ir jų priežiūros paslaugų bei naudojimo techninė specifikacija investuotojui
2.4. Įvertinti stadiono būklę, pagrįsti ekonomiškai ir socialiai priimtiną Projekto apimtį
3. Projekto įgyvendinimo VPP būdu galimybių studija Projekto įgyvendinimo VPP būdu veiklos scenarijus (angl. Outline Business Case), tame tarpe:
1. bazinis Projekto modelis, Projekto schema;
2. Projekto įgyvendinimo grafikas;
3. Mokėjimų mechanizmas;
4. Paslaugų techninės sąlygos;
5. Rizikų vertinimo ataskaita.
6. Elektroninė finansinio modelio versija, kuri padėtų įvertinti investuotojų pasiūlymus Fiksuotos paslaugos
3.1. Projekto sutarties pagrindinės nuostatos
3.2. Finansinė analizė, tame tarpe:
3.2.1. įvertinti visas galimas rizikas (R), jų tikimybes bei pasiskirstymą tarp Valstybės ir investuotojo
3.2.2. įvertinti Projekto vertę (I), atsižvelgiant į stadiono poreikį investicijoms ir priežiūros sąnaudoms
3.2.3. Valstybės pajėgumo mokėti (S), Projekto vertės (I) ir Projekto termino santykio analizė (T)
3.3. Viešojo sektoriaus lyginamosios vertės modelis (angl. Public Sector Comparator)
3.4. Teisinės bazės analizė ir galimybė realiai įgyvendinti siūlomą Projekto įgyvendinimo veiklos scenarijų VPP būdu
3.5. Pasirinktos alternatyvos investicinio konkurso sąlygų ir sutarties projektai
4. Investicinio konkurso organizavimas ir vykdymas Konsultacijos rengiant VPP konkursą, atrenkant tinkamiausią dalyvį Kintamos paslaugos
4.1. Padėti rengti Oficialųjį pranešimą, kuris turi būti suderintas su atitinkamomis institucijomis
4.2. Suformuluoti techninę specifikaciją investuotojui, pasiūlyti atrankos kriterijus, vertinimo metodiką, padėti rengti kvalifikacinius reikalavimus, parengti Projekto pristatymą
4.3. Padėti rengti Informacinį memorandumą, kuriame būtų pateikiama siūloma Projekto schema, viešojo sektoriaus lyginamosios vertės modelis, Savivaldybės ir jos teikiamų paslaugų apibūdinimas, vertinimo metodika
4.4. Konsultuoti vykdant pradinę investuotojų atranką, tame tarpe:
4.4.1. rengiant pradinius investuotojų atrankos kriterijus
4.4.2. įvertinti finansinę paraiškų dalį
4.4.3. organizuojant ir vykdant susitikimus su investuotojais
4.4.4. rengiant ataskaitas bei atrenkant dalyvius deryboms
4.5. Konsultuoti derybų metu, tame tarpe:
4.5.1. atnaujinti Projekto bazinį modelį, mokėjimo mechanizmą, palyginamąjį finansinį modelį, vertinimo kriterijus ir modelį, Projekto sutarties pagrindines nuostatas
4.5.2. padėti rengti kvietimą derėtis, derybų grafiką, dalyvauti susitikimuose su VPP konkurso dalyviais, rengti patikslinimus, interpretacijas, pataisymus dalyviams
4.5.3. peržiūrėti ir patikslinti pagrindines technines sąlygas
4.6. Konsultuoti vertinant galutinius (ne daugiau kaip 3) pasiūlymus, tame tarpe:
4.6.1. įvertinti finansinę pasiūlymų dalį, atlikti rizikos-pasiūlymų vertės analizę, techninio pasiūlymo vertinimą
4.6.2. dalyvauti susitikimuose su VPP konkurso dalyviais
4.6.3. siūlyti pasiūlymų vertinimus: finansinio pasiūlymo sąžiningumo, atitikties ir stiprumo vertinimas, pasiūlymų efektyvumas mokesčių požiūriu, finansavimo modelių prielaidų, apskaičiavimų ir rezultatų vertinimas, kapitalo ir pajamų poveikio analizė
4.6.4. padėti rengti VPP konkurso ataskaitą
4.7. Parengti geriausią galutinį pasiūlymo dokumentą, padėti rengti galutines derybas su dalyviais, rekomenduoti tinkamiausią dalyvį ir kitą geriausią dalyvį
5. Sutarties parengimas ir vykdymas
5.1. Dalyvauti susitikimuose su tinkamiausiu dalyviu, padėti derinti neišspręstus klausimus, galutinai suderinti techninius, finansinius, kitus klausimus Sutartis su tinkamiausiu dalyviu Kintančios paslaugos
5.2. Parengti veiklos modelio aprašymą
5.3. Padėti peržiūrėti sutarties sąlygas, užbaigti visus sutarties dokumentus, suderinti galutinį sutarties variantą
5.4. Stebėti sutarties vykdymą, užtikrinti, kad būtų laikomasi sutarties sąlygų, tvarkyti veiklos atskaitomybę
5.5. Padėti spręsti eigoje iškylančias problemas, konsultuoti
5.6. Vertinti rezultatų kokybę
3. Rengiant galimybių studiją bus galima naudotis UAB „Deloitte Lietuva“ 2008-09-01 pateikta Nacionalinio stadiono Šeškinėje valdymo ir operatoriaus parinkimo galimybių studija, kurios apimtis pateikta žemiau:
Eil. nr. Užduotis Rezultatas
1-2 dalys apibendrinamos pirminėje ataskaitoje, kuri pateikiama Užsakovui
1. Stadionų užsienio šalyse, kur dalyvauja savivaldos institucijos kaip savininkė, valdymo operatorių, valdymo metodų finansinės ir ūkinės veiklos analizė. Paslaugų teikėjas turi atlikti stadionų veiklos ekonominę, teisinę ir teikiamų paslaugų analizę (įskaitant paslaugų kokybės įvertinimą) ir išnagrinėti stadionų valdymo, dalyvaujant savivaldos institucijoms, optimizavimo būdus.
2. Rekomendacijų dėl operatoriui perleidžiamų paslaugų apimties bei perleidimo būdo parengimas Remiantis atlikta analize turi būti išnagrinėti žinomi stadiono valdymo būdai su skirtingomis paslaugų teikimo ir turto valdymo perleidimo operatoriui schemomis (koncesijos, viešųjų pirkimų, nuomos ar kt.), pagal kiekvieną schemą nurodant perdavimo teisinį mechanizmą, perduodamą paslaugų racionalią apimtį ir pobūdį, įtaką teikiamų paslaugų kokybei, savivaldybės dalyvavimo formą, periodą, pagrindinius reikalavimus operatoriui, rizikų pasidalijimą tarp operatoriaus ir Savivaldybės ir pan.,; išnagrinėti tų schemų gerąsias ir blogąsias puses ir pasiūlyti Užsakovui optimaliausią variantą; apibrėžti potencialius konkurso stadiono valdymo operatoriui dalyvius.
3-8 dalys rengiamos vystant Užsakovo pasirinktą alternatyvą
3. Finansinis modelio parengimas Turi būti atliktas finansinis modeliavimas prognozuojant operatoriaus veiklos laikotarpiui Savivaldybės ir operatoriaus pinigų srautus, tarpusavio mokėjimus ir pan.; įvertinti visas galimas rizikas, jų tikimybes bei pasiskirstymą tarp Savivaldybės ir operatoriaus
4. Paslaugų specifikacijos parengimas Turi būti parengta techninė užduotis stadiono valdymo operatoriaus parinkimui, nustatant jo įsipareigojimus Savivaldybei, paslaugų apimtį, kokybės reikalavimus ir pan.
5. Veiklos rodiklių numatymas Turi būti pateikti operatoriaus veiklos, paslaugų kokybės matavimo rodiklių sistema ir kontrolės mechanizmas.
6. Vertinimo kriterijų numatymas Turi būti pasiūlyti vertinimo kriterijai, geriausiai leidžiantys užtikrinti labiausiai tinkamo operatoriaus pasirinkimą bei neprieštaraujantys įstatymui (teisės aktams), kuriuo remiantis būtų organizuota atranka (siūlyti pasiūlymų vertinimus: finansinio pasiūlymo sąžiningumo, atitikties ir stiprumo vertinimas, pasiūlymų efektyvumas mokesčių požiūriu, finansavimo modelių prielaidų, apskaičiavimų ir rezultatų vertinimas, kapitalo ir pajamų poveikio Savivaldybei analizė).
7. Rizikų įvertinimas Paslaugų teikėjas turi identifikuoti stadiono valdymo ir veiklos rizikas ir pateikti argumentuotas rekomendacijas dėl rizikų pasidalijimo tarp operatoriaus ir Savivaldybės.
8. Viešojo konkurso stadiono valdymo operatoriui atrinkti dokumentų (tame tarpe – sutarties su operatoriumi projekto) parengimas Rengiant konkurso dokumentus, turi būti panaudoti anksčiau atliktos analizės rezultatai (parengti Oficialųjį pranešimą, suformuluoti techninę specifikaciją operatoriui, pasiūlyti atrankos kriterijus, vertinimo metodiką, nurodyti kvalifikacinius reikalavimus ir kt.)
4. Teikdamas užsakomas paslaugas Paslaugų teikėjas, jei reikės, turės bendradarbiauti su Valstybės institucijomis, padėti Perkančiajai organizacijai rengti ir vykdyti ryšių su visuomene programą (kai manoma, kad tai yra reikalinga). Paslaugų teikėjas Perkančiajai organizacijai paprašius teiks savo nuomonę visais klausimais, kurie iškils viso proceso metu bei pasiūlys visas paslaugas, kurios turi būti suteiktos siekiant pirkimo tikslo.
Comment
-
Parašė Sula Rodyti pranešimąTai kad buvo ir klubai, pagrindinis net pavadinimo nepakeitė - "Žalgiris" , ir rinktinė, tik LTSR.
Gal dar pasakysi kad buvo ir Lietuvos čempionatas, ir LTSR "rinktinė" dalyvaudavo pasaulio čempionato atrankose?
Comment
-
Parašė oranger Rodyti pranešimąMelas, tarybinių respublikų rinktinių tikrai nebuvo.
Gal dar pasakysi kad buvo ir Lietuvos čempionatas, ir LTSR "rinktinė" dalyvaudavo pasaulio čempionato atrankose?
Tiesa, krepšinis šiek tiek ribojamas buvo gal ir dėl politinių priežasčių, o kitose šakose jokių problemų, lengvosios atletikos, plaukimo rinktinės dalyvavo čempionatuose ir taurėse, kituose renginiuose. Mano brolis buvo LTSR rinktinės narys.
Čia jau šiek tiek off-topas...
Comment
-
Parašė SPX Rodyti pranešimąNa, ką. Šiandien pietinėj pusėj nusirinko tvoras. Sumažino aptvertą teritoriją iki pačio stadiono ribų (aptverta buvo žymiai duagiau). Kogero bus galima laisvai pasivaikščioti šiuo lauku (iš paskutinių mano foto vaizdelis):
Atvaizdas
Comment
-
Parašė praetor Rodyti pranešimąNesuprantu tos studijos, kuri užsakyta, prasmės. Ką ji atsakys? Kad reikia ieškot operatoriaus/koncesininko? Tai čia ir taip aišku.
Comment
-
Parašė music Rodyti pranešimąKada savo NACIONALINIAME stadione surengsim World Cup?
Paspėliokim. Statau litą už 3010Kodėl "Apylanka"? Todėl, kad "Darbai"...
Comment
-
Parašė SPX Rodyti pranešimąSakyčiau abu pasisakymai ir ypač karikatūra yra labai nejuokingi. Čia reikėtų verkti, nes niekam neįdomūs objektai, kurie nesusiję su krepšniu. Ir Nacionalinis Stadionas čia ne esminis. Nors nesakau, kad toks objektas nereikalingas...
Comment
-
Parašė spirit Rodyti pranešimąPažiūrėk, kiek stadionų dabar pas mus yra daugiau mažiau tvarkoma. Noriu tikėt, kad ateis kada eilė ir šitą pabaigt.Kodėl "Apylanka"? Todėl, kad "Darbai"...
Comment
-
Parašė SPX Rodyti pranešimąPaskutiniu metu tai tik arenos dygsta
Comment
-
Parašė enigmaAntrąjai "valstybinei religijai" lėšų šiaip taip iškrapštoma iš įvairių ES fondų. Tačiau neturėti pasaulinio lygio stadiono Lietuvai yra mažų mažiausiai nesuprantama ir kvaila.Kodėl "Apylanka"? Todėl, kad "Darbai"...
Comment
Comment