Parašė MarkWood
Rodyti pranešimą
Skelbimas
Collapse
No announcement yet.
Vokiečių gatvės atkūrimo planai
Collapse
X
-
Parašė MarkWood Rodyti pranešimąGal kas žino, kokia paskirtis šios prabangios trasos "dominantės" ?
Stotelė? Taromatas? Rotušės fasado apsauga nuo apspjaudymo, ar piktos akies? Dėčiau būdą tada iki pat rotušės stogo karnizo.
https://www.google.com/maps/@54.6782...7i13312!8i6656
Comment
-
Parašė MarkWood Rodyti pranešimąGal kas žino, kokia paskirtis šios prabangios trasos "dominantės" ?
- 1 patinka
Comment
-
Parašė Lettered Rodyti pranešimą
Autobusų stotelė, ten ir dabar yra šokia tokia.
https://www.google.com/maps/@54.6782...7i13312!8i6656
- 2 patinka
Comment
-
Jomajo
- dangų aukščių perkritimas psichologiškai suformuoja dvi skirtingas erdves. tai reiškia, kad važiuojantys jausis drąsiau savojoje zonoje su visomis iš to kilsiančiomis pasekmėmis.
- skirtingų veiklų funkcijos persipynusios per skirtingas zonas sukels chaosą ir didins insidentų riziką, nes eismo dalyviai intuityviai darys prielaidą, kad jie yra savo zonos šeimininkai.
- sedėjimas, aptarnavimas, vaikščiojimas zonoje, kuri turi skirtingus lygius labai apsunkins tos zonos dalyvių gyvenimą.
Kam taip daryti?
- 7 patinka
Comment
-
Kviečiame vilniečius aktyviai dalyvauti viešame aptarime, kuris vyks 2022 m liepos 1 d. nuo 16 val. Vilniaus miesto savivaldybėje (Konstitucijos pr. 3, Vilnius), Tarybos posėdžių salėje, antrame aukšte.
Pastebėjimus ir siūlymus dėl Vokiečių gatvės atnaujinimo galima teikti iki birželio 30 d. 18 val. el. paštu info@aimm.lt ir paštu: Stiklių g. 4, Vilnius, Vilniaus senamiesčio atnaujinimo agentūrai.
Nusiunčiau savo pastebėjimus. Prisegiau ir savivaldybės email savivaldybe@vilnius.lt . Deja savivaldybės autoatsakiklis meta tokį pranešimą. Dabar generuoti el parašo nežadu:
SVARBU! Automatinis pranešimas iš Vilniaus miesto savivaldybės
Sveiki,
malonu, kad kreipėtės į Vilniaus miesto savivaldybę. Norime atkreipti Jūsų dėmesį, kad pateikto prašymo ar skundo negalėsime nagrinėti, jei jo nepasirašėte1.
Jei prašymą ar skundą pasirašėte, per dvi darbo dienas gausite automatinį el. laišką su registracijos numeriu ir informacija, kaip galite sekti kreipimosi nagrinėjimo eigą2.
Į mus galite kreiptis ir kitais būdais:- paslaugas užsakydami internetu;
- apie pastebėtas problemas mieste pranešdami per „Tvarkau miestą“ (arba atsisiuntę mobiliąją versiją „App Store“ ir „Google Play“);
- pasirašytą prašymą ar skundą siųsdami:
- per https://epristatymas.lt/ (iki 50 Mb, e. pristatymo dėžutės adresas – 188710061);
- el. p. savivaldybe@vilnius.lt (iki 20 Mb);
- pašto adresu: Konstitucijos pr. 3, 09601 Vilnius;
- atvykę į Klientų aptarnavimo centrą adresu: Konstitucijos pr. 3, Vilnius.
Daugiau informacijos: www.vilnius.lt
Informacija apie duomenų tvarkymą čia
Pastaba. Tai automatinis pranešimas, todėl į jį neatsakinėkite. Šis pranešimas siunčiamas tik vieną kartą per parą nepaisant, kiek buvo gauta el. laiškų iš vieno (unikalaus) el. pašto adreso.
Pagarbiai
Vilniaus miesto savivaldybė
Comment
-
Parašė Arunasx Rodyti pranešimąO kame problema išsiusti per epristatymas užsiregistravus?
Comment
-
Gavau atsakymą:
,,Ačiū už pastabas. Į jas oficialiai atsakysime protokole po PP viešinimo renginio.
Preliminarus atsakymas:
Pradinė idėja, kuri buvo pateikta projekto konkursiniame pasiūlyme, - visos dangos buvo siūlomos viename lygyje. Vėliau, aptarus projektą su paveldosaugininkais, paaiškėjo, kad to padaryti negalima. Akmens trinkelių grindinys Vokiečių ir Dominikonų gatvėse yra saugoma Senamiesčio vertingoji savybė ir jos remontas yra projektuojamas atskiru tvarkybos projektu. Ši danga buvo įrengta tarpukariu kartu su bortais ir gatvės lygių perkirtimu - todėl tokia erdvinė struktūra yra išlaikytina.
Todėl buvo pasirinktas kompromisinis variantas - bortai paliekami, tačiau įžambūs, o lygių perkritimas - sumažinamas nuo dabartinės situacijos iki ~7-10 cm aukščio. Bulvaro galuose - ties Salomėjos Nėries gimnazija ir ties Rotuše, šaligatvis bus nuleistas iki gatvės lygio ir ten barjero pėstiesiems nebus.
Pėsčiųjų zonos erdvės ant saugomo gatvės grindinio funkcija nėra vien vaikščiojimas. Tai - erdvė pagalbinėms funkcijoms: dviračių saugojimui, automobilių parkavimui, prekių išsikrovimo vietoms, kavinių terasoms (kurios turės galimybę pasistatyti atitvarus nuo važiuojamosios dalies). Siūloma, kad ne sezono metu kavinių terasų erdvės, kur leistų gatvės gabaritai, būtų skiriamos papildomoms automobilių stovėjimo vietoms.
Dėl eismo dalyvių šeimininkavimo - Vokiečių gatvėje numatoma gyvenamoji zona, kur prioritetas skiriamas pėstiesiems. Taigi pėsčiųjų perėjos - nenumatomos, o automobiliai ir kitas transportas turės rinktis saugų greitį.
Pagarbiai,
IMM architektai''
Parašiau:
Tai taip išeina - saugoma ne senesnė (bent kokio XIX a.) senamiesčio struktūra, bet tarpukario. Kodėl pasirinktas būtent šis laikotarpis? Minite, kad skirtingų lygių struktūra buvo įrengta tarpukariu - o kaip buvo kitais laikotarpiais? Jei kitais - ypač ankstesniais - laikotarpiais buvo vienas lygis, tuomet saugomas savotiškas senamiesčio palikimo pertvarkymas ir didelis klausimas ar toks sprendimas neiškraipė, nesudarkė istorinio reljefo. Pvz Ispanijos, Italijos senamiesčio gatvelės daromos vieno lygio nuo pastato iki pastato ir labai abejoju, kad tokia struktūra buvo palei XX a vos ne vidurį. Dėl to man atrodo, kad daroma ne tik istorinė žala (galbūt dėl to klystu), bet kad funkcinė tai tikrai. Juk tai kas bus padaryta, manau stovės bent kokia 50 metų.
Pasiūlymas - galima įrengti bordiūrus toje pačioje vietoje kaip ir padaryta XX a., bet šaligatvio zoną, bordiūrą ir važiuojamąją zoną daryti viename lygyje.
Jei bus galimybė - būčiau labai dėkingas jei atkreiptumėte paveldosaugininkų dėmesį į šį aspektą.
- 8 patinka
Comment
-
Toje ankstesnėje nuotraukoje matyti, kad buvo natūralių akmenų grindinys, kanalizacijos grioviai iš kraštų, mediniai šaligatviai ir kai kur (ties namų durimis ar kiemų arkomis) mediniai tiltukai per griovius. Jokių Italijų, Ispanijų ir Portugalijų.
Bet, aišku, kad tai neįpareigoja dabar daryti kažkokių bortelių, jei tai nepraktiška.ПТН ПНХ
«Русский военный корабль, иди нахуй!»
Comment
-
Parašė manometras Rodyti pranešimąToje ankstesnėje nuotraukoje matyti, kad buvo natūralių akmenų grindinys, kanalizacijos grioviai iš kraštų, mediniai šaligatviai ir kai kur (ties namų durimis ar kiemų arkomis) mediniai tiltukai per griovius. Jokių Italijų, Ispanijų ir Portugalijų.
Bet, aišku, kad tai neįpareigoja dabar daryti kažkokių bortelių, jei tai nepraktiška.
Comment
-
Parašė spekas Rodyti pranešimą
Būtent. Kaip čia taip išeina, kad patys pateikia (spėju pačių paveldosaugininkų medžiaga) vaizdą, kuriame užfiksuota kitokia struktūra, bet jie kažkodėl ruošiasi saugoti būtent vėlyviausią variantą ir dar tokį, kuris nieko bendra su senove neturi... Kodėl taip daroma?ПТН ПНХ
«Русский военный корабль, иди нахуй!»
Comment
-
-
Parašė Edd Rodyti pranešimą
Man kitas gatvės galas irgi "įdomus":
1. Nevykęs, neskoningas ir netgi pavojingas sveikatai bandymas nukreipti srautą "tinkama linkme"?
Comment
-
Parašė manometras Rodyti pranešimąNesuprantu, kam tą kalną iš plytelių surentė. Ir atseit mažylis laksto ten, kai ta erdvė tikrai ne mažyliams.
- 7 patinka
Comment
Comment