Būtų galima atkurti fasadinę sieną, improvizacijai paliekant likusią fasado dalį, padarant visą Vokiečių g. pėsčiųjų, visu perimetru įrengiant požeminį parkingą bei užstatant šlykščią promenadą.
Būtų galima atkurti fasadinę sieną, improvizacijai paliekant likusią fasado dalį, padarant visą Vokiečių g. pėsčiųjų, visu perimetru įrengiant požeminį parkingą bei užstatant šlykščią promenadą.
Oi, kieno čia ausys kyšo? Ai, čia gi zuikis vardu Užstatyti...
"Pagrindinė"?. Labiausia mano nemėgstama gatvė senamiestyje , matyt, ir ne tik vieno mano. Ką toje" promenadoje" veikti: vaizdas nykus, kažkokia beprasmiška erdvė su aptrintų stalinių tipo namų, ištisai priparkuotų mylimų automobilių vaizdais . Aišku, aplinką kiekvienas jaučia savaip,man ji šioje vietoje atgrasi, bet vadinti tai pagrindine gatve dėl šios "promenados", sunkiai tikiu ,kad ją taip vertina likusieji. Ją norisi tiesiog pereiti į nieką nesidairant.
Человека, облеченного властью и использующего эту власть в угоду собственных называют самодуром.
Būtent, ką veikt jei ji būtų užstatyta ir dingtų promenadinė dalis su suoliukais? Pagrindinis Vokiečių gatvės pliusas, kad yra kur prisėst apart kavinių. Neturiu nieko prieš lauko kavines, bet mokyklos laikais norėdavosi pasėdėt nemokamai su termosu iš namų dėl elementarių finansinių priežasčių Dabar irgi kartais nesinori kažko pirkt vien tam, kad būtų galima prisėst.
Taip, siauros sienamiesčio gatvelės yra gražiau praeiti. Bet ką jose veikti ilgesnį laiką jei eini tūkstantąjį kartą, suvenyrai nedomina, o remti maitinimo įstaigų tą dieną netraukia dėl vienų ar kitų priežasčių?
Aišku galima sakyti, kad sėdėjimui skirti tik parkai, gatve reikia praeiti arba mokėt pinigus už užimamą vietą Bet Vokiečių gatvė tuo ir išskirtinė, kad nei gatvė, nei parkas/skveras.
Yra skirtingos nuomonės dėl karo metu atsiradusių skverų užstatymo ir nebandykime čia perkalbėti vieni kitų, nes tai nepavyks. Man patinka atsiradusios erdvės, tik dauguma jų prašyte prašosi sutvarkomos. Visiškai restauravus, pašalinus visą parkingą iš Vokiečių gatvės ir labai stipriai ribojant auto eismą galima turėti labai gerą zoną su kavinėmis ir žalia erdve. Matysim ką pasiūlys.
"Pagrindinė"?. Labiausia mano nemėgstama gatvė senamiestyje , matyt, ir ne tik vieno mano. Ką toje" promenadoje" veikti: vaizdas nykus, kažkokia beprasmiška erdvė su aptrintų stalinių tipo namų, ištisai priparkuotų mylimų automobilių vaizdais . Aišku, aplinką kiekvienas jaučia savaip,man ji šioje vietoje atgrasi, bet vadinti tai pagrindine gatve dėl šios "promenados", sunkiai tikiu ,kad ją taip vertina likusieji. Ją norisi tiesiog pereiti į nieką nesidairant.
na tai dėl to nykumo ir skelbiamas atnaujinimas, kad erdvė taptų jaukesnė problema solved
Gal ne visai į temą, bet dalinuosi labai įdomia nuoroda (jei dar nebuvo įkelta). Kartais gali praversti diskusijose apie istorinį Vilniaus užstatymą,
Šiuo atveju iš aeronuotraukų matosi ir originalus Vokiečių g. užstatymas.
Parodė, kaip gali atrodyti sostinės Vokiečių g. po rekonstrukcijos: nebeatpažinsitehttps://www.lrytas.lt/auto/rinka/202...site-15194160/
p.s. 1. Gražiai pripaišyta, o realiai iš šiaurinės pusės važinės mašinos per pėsčiųjų takus, nes ten masė kiemų.
2. 16 nuotraukoje poveržlės plagiatas iš Žirmūnų prie Lidl.
Kol kas atrodo, kad Vilniaus planas parengė 17 projektų.
Nereikia taip baisiai. Arc ir History in Green po pirmo žiūrėjimo dar palyginti ambiciją turi nepaversti vien lauko kavinių gatve. Pažiūrėkit ne tik titulines vizūlkes.
Aišku, dalis projektų primena Akropolio koridorių, ne gatvę.
Nereikia taip baisiai. Arc ir History in Green po pirmo žiūrėjimo dar palyginti ambiciją turi nepaversti vien lauko kavinių gatve. Pažiūrėkit ne tik titulines vizūlkes.
Aišku, dalis projektų primena Akropolio koridorių, ne gatvę.
Yup, todėl ir rašiau kol kas. O gal turi linką? Aš tik greit permečiau ir tekste radau, kad pristatymas birželio 12 dieną, tai daugiau nesigilinau.
Dvejopi jausmai žiūrint į projektus su dviračių takais. Jų kaip ir neturėtų būti, bet jei gatvėje bus sudėtos kreivos trinkelės, tai gal ir gerai? Na svarbiausia, kad būtų padaryta protingai, o ne kaip Aukštaičių gatvėje.
Permečiau visus projektus. Šiek tiek pastebėjimų. Jeigu įdomu, kuris yra mano mėgstamiausias, galit iškart viską skippinti į 16. Be jo yra dar vienas neblogas. Visi kiti arba visiškas mėšlas arba labai labai silpnas meh.
1. PLOKŠTUMA - kažkoks mėgėjiškas mokyklinio (ne studentinio) lygio papeckiojimas. Jei nesugeba net renderių sukurti ir patalpinti normalios rezoliucijos schemų PDF faile, tai matyt tai ir yra viskas, ką reikia žinoti apie tokius "projektuotojus". Šitas projektas nėra plokštuma. Jis yra tiesiog visiškas gaidys. 0/10
2. URBAN ISLANDS
- Dviračių takas atskirtas nuo gatvės, kuri, šiaip jau, yra pėsčiųjų zona. Kam taip daryti? Čia gi ne koks Geležiakas.
- Perteklinis kiekis parkavimo vietų. Čia turi būti nebent kelios vietos trumpiems sustojimams aptarnaujančiam transportui. Dabar gi 2 juostos + parkavimo juosta reiškia, kad čia de facto yra 3 juostų gatvė. Surely galima apsieiti su mažiau juostų? Dviračių takas neturėtų užimti pėsčiųjų zonos, bet būti gatvės dalis kaip shared automašinų, dviračių ir paspirtukų gatvė. Gerai, kad tvorų nepriprojektavo.
- Kita gatvės pusė su pėsčiaisiais atrodo visai ok. Kaip suprantu, palikta galimybė privažiuoti aptarnaujančiam transportui, kai reikia.
- Per daug vietos užima tie žali gazonai, apie kuriuos reiks eiti kaip labirintu. Reiktų kitokio žalumos integravimo sprendimo. 5/10
3. OASIS
Atrodo lyg ir ok, bet sunku suprasti, kai nėra normalių schemų ir vizulkių.
- Dviračių takas daromas gatvės, o ne pėsčiųjų erdvės sąskaita, kas yra teisingas sprendimas
- Gatvė vienoje pusėje išvis naikinama, praplečiant pėsčiųjų zoną
- Medžiai, kurie saugos nuo saulės ar kritulių bent jau šiltuoju metu 7/10
4. RESONANCE
- Dar vieni autostradų statytojai. 3 eismo juostos + parkavimo kišenės. Faktiškai 4 juostų gatvė
- Dviračių takas eina vos ne pėsčiųjų erdvės viduriu. Švaistoma erdvė.
- Sunku daugiau ką nors komentuoti, nes šitas projektas yra elementarus mėšlas ir už tokius "projektus" tokiems šmikiams reiktų atimti architektų licenciją. Spėju vietinė VGTU archytektų chebra arba jų nevykėliai studentai.
- 1 taškas, kad bent jau sugebėjo patalpinti šitą mėšlą gerai iliustruojančias schemas. 1/10
5. WILLKOMMEN
Kažkoks marazmas, kurį turbūt paišė vaikai su pieštukais, nes 3D modeliavimo softu dar nemoka naudotis. 1/10
6. FLOW
Lyg ir bandė kažką įdomaus padaryti, autostradų irgi neprojektuojama, kas yra gerai, bet pernelyg smarkiai bando išrasti dviratį. Tas Early Warning radaras palei visą gatvę kažkaip irgi kelia klausimų. Nepatinka 4/10
7. STRASSEN PLATZ
- Atrodo kaip parastas klasikinis normalaus Europietiško miesto sprendimas. Gal biškį pernelyg paprastas, bet toks variantas matyt nebūtų pats blogiausias.
- Neišsikalinėjama su dviračiū takais, dviračių takas yra gatvės dalis, kas tokioje situacijoje yra logiškas sprendimas. 7.5/10
8. URBAN LIVING ROOM
Perskaičiau viską, peržiūrėjau vizulkes, bet taip ir nesupratau, kas ten norima daryti. Plius projektuoti ratlaužius dviračiams 2020 metų projekte yra truputį faux pas. 3/10
9. VOKIEČIŲ 14
Autoriai nesugebėjo sukurti net paprasčiausios vizualicacijos ar schemos. 0/10
10. PARALELĖS
- Dviračių takas, einantis per patį pėsčiųjų zonos vidurį yra didelis no no. Minus daug taškų už šitą.
- Pliusas už vienos iš gatvių eliminavimą 5/10
11. STIKLO KAROLIUKAI
Kažkoks gaidys. Be komentarų. 0/10
12. SIENNA
Nėra normalių vizualizacijų ir schemų 1/10
13. GOALKEEPER
- Kažkodėl autoriai matė poreikį sukurti skulptūros prie Žirmūnų Lidl repliką. Įdomus pasirinkimas, bet nesu tikras, ar tinkamas
- Dviračių takas ir tuo pačiu pėsčiųjų erdvė nuo gatvės atskirta krūmais. Toks sprendimas būtų puikus prie Geležiako, bet ne Senamiestyje po gyvenamosios zonos ženklu. Iš kur tas noras taip atskyrinėti viską nuo gatvės? 4/10
14. VOKIEČIŲ 24H
Šitie maušai ne tik palieka po 2 juostas eismui iš abiejų pusių, bet dar ir pėsčiųjų perėjų priprojektavo. Gyvenamojoje zonoje. D kategorijos gatvėje. Jeigu nesugeba net tokių basics'ų susitvarkyti, tai ką nors daugiau komentuoti nėra prasmės 1/10
15. ARC
- Visai įdomus variantas dėl pėsčiųjų erdvės, gal ir ok
- DViračių takas kažkodėl vėl atskirtas nuo gatvės.
- Gatvė pernelyg izoliuota ir atskirta. Revintojai ir išmetimo vamzdžio garso demonstruotojai jausis kaip namie.
- Per daug parkavimo kišenių. 5/10
16. OLD TOWN COMMON
Šitas matyt geriausias projektas. Viskas teisingai su gatvėm, dviračiais, augmenija ir integracija.
BICYCLES/MICROMOBILITY + PEDESTRIANS/SPACE
MAKING
The old city is too small and to slow for having separated lanes
for each transport mode, therefore clear priority should be set
only for pedestrians, while all less vulnerable modes (especially
transit, even cyclists and scooters’ users) should share the
street space together.
Nežinau, ar tikrai vertas 10/10. Galbūt 9/10, o gal 8/10 bet faktas, kad šitas projektas yra visa galva aukščiau už kitus ir yra by far geriausias iš visų pateiktų projektų, tai visvien rašau 10/10 10/10
17. Let,S Meet On The Vokiečių Street
Kažkokie vafliai 0/10
18. HISTORY IN GREEN
Šitas man atrodo gana įdomus ir unikalus su metaliniais stulpais vijokliniam apželdinimui. Gal ir įdomu? 6/10
Manau, kad ARC pasiūlė tikrai įdomų, istorinį užstatymą interpretuojantį, bet kartu ir naujas jaukias erdves kuriančią rekonstrukciją. Bijau, tik kad laimės koks pats paprasčiausias trinkelių perklojimo projektas kaip visad
Comment