P.s to sandėlio net nebūtina viso griauti, užtektų 30 % patrumpinti.
Skelbimas
Collapse
No announcement yet.
Senamiestis - projektai ir statybų eiga
Collapse
X
-
Parašė DeSadas Rodyti pranešimą
kiek brandziu medziu, kokios siauros juostos vaziuojamoje daly
Tai, kad ir medžiai ir juostos atitinka realybę, išskyrus tą vizulkėje įlendantį medį kairiame viršutiniame kampe
Comment
-
Parašė Ciurlionis Rodyti pranešimąP.s to sandėlio net nebūtina viso griauti, užtektų 30 % patrumpinti.ПТН ПНХ
«Русский военный корабль, иди нахуй!»
- 1 patinka
Comment
-
Parašė TIME Rodyti pranešimąidomu po kiek laiko kokia fura i ta priestata ivaziuos. Jeigu nebutu VMS dideles meiles oligarchams ir DO Architects turetu buti reikalaujams koks tunelis ar kazkas panasaus
Senieji savivaldybės brundziniai norėjo greitkelio išilgai geležinkelio kad prijungti senamiestį prie A3.
pradėjo nuo Drujos g.
gerai kad atsikvošėjo kad greitkelio į senamiestį nereikia bet klaidas ištaisyt reikia ir gatvė turi būti humanizuota
- 9 patinka
Comment
-
Kad humanizuoti reikia, tai sutinku, bet ne ties Vanagėlio g., o prie buvusio Audimo, nuo Manufaktūrų g. iki Rasų g.
Parašė jan Rodyti pranešimągerai kad atsikvošėjo kad greitkelio į senamiestį nereikia bet klaidas ištaisyt reikia ir gatvė turi būti humanizuotaPaskutinis taisė abruo; 2023.03.08, 12:56.Lietuva visiems.
Comment
-
Parašė abruo Rodyti pranešimąKad humanizuoti reikia, tai sutinku, bet ne ties Vanagėlio g., o prie buvusio Audimo, nuo Manufaktūrų g. iki Rasų g.
Na taip, žinoma, geriau jau nuolatinis smirdantis kamštis Subačiaus – Daukšos – Aušros vartų g.
ten tranzito ir kamščių nereikia.
Tegu apvažiuoja per Drujos g kam reik bet senamiesčio apvažiavimui 2 juostų pakanka.
4 per daug nes net viso miesto pietinis aplinkėlis tik 4 juostos.
Jeigu visam miestui pakanka 4 tai senamiesčiui apvažiuoti 2 pakaks.
- 2 patinka
Comment
-
Hmm, gal ir nieko būtų 2 juostos. Tik jei ateityje galvojama turėti po 1 A juostą į stotį / iš stoties - kaip tuomet daryti? Nes aš labai esu už maksimalų auto išgrūdimą iš senamiesčio ir radikalų A juostų išplėtimą, tad nežinau ką daryti šioje atkarpoje jei būtų įgyvendinama tai ką siūlau.Paskutinis taisė spekas; 2023.03.08, 22:29.
Comment
-
Parašė spekas Rodyti pranešimąHmm, gal ir nieko būtų 2 juostos. Tik jei ateityje galvojama turėti po 1 A juostą į stotį / iš stoties - kaip tuomet daryti? Nes aš labai esu už maksimalų auto išgrūdimą iš senamiesčio ir radikalų A juostų išplėtimą, tad nežinau ką daryti šioje atkarpoje jei būtų įgyvendinama tai ką siūlau.
dabar nė vieno nėra.
pilna gatvių kur važiuoja 4-6 maršrutai ir nėra a juostų.
kai ten įrengs patikėsiu kad gali įrengti a juostas tik dėl kažkokio naujo maršruto
Comment
-
Parašė jan Rodyti pranešimąpilna gatvių kur važiuoja 4-6 maršrutai ir nėra a juostų.
- 4 patinka
Comment
-
Parašė DeSadas Rodyti pranešimąkam ten isvis tos 2 plius 2 juostos?, kai atsiremia viskas i senamiesti ir 1 plius 2 juostas?
https://www.google.com/maps/@54.6782...7i16384!8i8192
https://www.google.com/maps/@54.6769...7i16384!8i8192Paskutinis taisė Lettered; 2023.03.09, 08:51.
Comment
-
Parašė Lettered Rodyti pranešimą
Sovietai pastatė ten 8 juostų viaduką, gal koks aplinkkelis turėjo eiti pagal planus. Ir sprendimų paprastų nėra, Drujos g. net nėra kaip pakišti po žeme, nes ji eina aukščiau viso paupio.
O prie Drujos g. ties geležinkelio viaduku yra labai apkrauta, rytais ten kamštis iki Rasų g. ar dar toliau. Tai neįsivaizduoju, kaip galima siaurinti toje vietoje – kamštis pailgėtų dvigubai ir judėtų dar lėčiau. Tai pasiūlymus siaurinti toje vietoje gali nebent žmogus, kuris ten niekada rytais nevažiuoja. Aišku, jei labai norima kovoti prieš automobilius, galima suorganizuoti ten kamštį, bet kai nėra alternatyvų, vargu, ar gerai tai daryti.
Lietuva visiems.
- 1 patinka
Comment
-
Parašė abruo Rodyti pranešimą
Na, ten veikiausiai būtų galima atimti po vieną juostą iš šonų, kad liktų 4, įrengti apželdintą skiriamąją juostą, želdynus iš šonų... ir būtų puiku.
O prie Drujos g. ties geležinkelio viaduku yra labai apkrauta, rytais ten kamštis iki Rasų g. ar dar toliau. Tai neįsivaizduoju, kaip galima siaurinti toje vietoje – kamštis pailgėtų dvigubai ir judėtų dar lėčiau. Tai pasiūlymus siaurinti toje vietoje gali nebent žmogus, kuris ten niekada rytais nevažiuoja. Aišku, jei labai norima kovoti prieš automobilius, galima suorganizuoti ten kamštį, bet kai nėra alternatyvų, vargu, ar gerai tai daryti.
Apkrauta dėl to kad toliau einančios g yra 2 juostų.
Susiaurinus Drujos g bet palikus esamą išplatėjimą prieš sankryžą pralaidumas nesumažės.
tik laukiantys pravažiuoti turės išsirikiuoti ne 2 o 1 eile bet iš galo ten vietos pakanka.
ant viaduko virš Subačiaus 4 juostų parkingas visus sutalpins.
Miesto kontekste šita vieta atrodo nereikšminga kad toliau toleruoti greitgatvę senamiesčio pakrašty dėl nesamos naudos pusvalandžiui rytinio piko metu.
Comment
-
Parašė jan Rodyti pranešimą
Apkrauta dėl to kad toliau einančios g yra 2 juostų.
Susiaurinus Drujos g bet palikus esamą išplatėjimą prieš sankryžą pralaidumas nesumažės.
tik laukiantys pravažiuoti turės išsirikiuoti ne 2 o 1 eile bet iš galo ten vietos pakanka.
ant viaduko virš Subačiaus 4 juostų parkingas visus sutalpins.
Miesto kontekste šita vieta atrodo nereikšminga kad toliau toleruoti greitgatvę senamiesčio pakrašty dėl nesamos naudos pusvalandžiui rytinio piko metu.
Tiesą sakant, nelabai suprantu, kodėl ta nedidelė atkarpa taip trukdo. Ta vieta nėra kažkuo ypatinga, ten nėra nenaudojamo asfalto plotų ar želdynų trūkumo. Iš vienos pusės geležinkelis, o iš kitos – šlaitas su šalutine gatve ir tas nelaimingas Vanagėlio g. sandėlys. Aišku, jei motyvas yra tyčia sunkinti sąlygas vairuojantiems, kad jie ilgiau užtruktų važiuodami į darbą, tada suprantu (nors tam ir nepritariu, nes nėra VT alternatyvos). Tai gal tada siaurinkim ir kitas panašias gatves, kokią Olandų ar Liepkalnio irgi galim susiaurinti.
Ar ne būtų logiška humanizuoti būtent tas gatves, kurios buvo atlaisvintos nutiesus šitą aplinkkelį ir kuriose yra normalus perimetrinis užstatymas, paveldo pastatai, mokyklos, darželiai, gyvena žmonės ir pan.? Pvz. Subačiaus, M. Daukšos, Bazilijonų gatvės. Subačiaus g. prie Užupio tikrai nebereikia 4 juostų, eismas ten smarkiai sumažėjo, o ir vieta tokia, kur yra ir pėsčiųjų eismo nemažai, yra senamiesčio apžvalgos aikštelė. Ten tikrai yra prasmė tai daryti, o ne rūpintis kažkokia apleista teritorija, kuri bet kuriuo atveju bus nepatraukli būti, ar ten būtų 2 juostos, ar 4.
Lietuva visiems.
- 4 patinka
Comment
-
Jan, atkreipkit dėmesį į šios vietos niuansus:
- reikia kažkur transportui senamiestį apvažiuoti, o kitos trasos kaip šią nematau. Galbūt būtū galima dalį geležinkelio panaudoti, ar plėsti Pelesos ar dar kažkaip...
- turi būti planuojamas kuo greitesnis susisiekimas su stotimi
- turi būti radikaliai plečiamas VT juostų tinklas ir jam nematau alternatyvos kaip Geležinkelio ir Drujos gatvės. Ir VT turi patekti kuo greičiau į ir iš stoties.
Galbūt būtų galima galvoti panaudoti dalį geležinkelio viaduko, gal dar jį praplatinus būtų galima sukišti visas A+1 1+A juostas, bet tai rekalauja daugiau lėšų. Tuomet ant viaduko būtų galima permesti Drujos gatvės atkarpą ir apačioje maksimaliai naikinti tą transportyną... O dabar - nežinau...
Comment
-
Daugiabutis gyvenamasis namas, Raugyklos g. 9, Vilniuje, rekonstravimo projekto projektinių pasiūlymų pristatymas
https://vilnius.lt/lt/numatomo-stati...u-pristatymas/
Senamiestis valosi. Net uosialapis turėtų būt nupjautas : ) !
- 6 patinka
Comment
-
Gyvenamojo namo (6.3) paskirties keitimo į administracinę paskirtį (7.2) Vilniaus g. 41A, Vilniuje, rekonstravimo projekto projektinių pasiūlymų pristatymas
https://vilnius.lt/lt/numatomo-stati...u-pristatymas/
- 3 patinka
Comment
Comment