Su priėjimu iš degalinės, parkingo ir dar didesnio parkingo
P.S.
280 "poilsio paskirties numerių" ir 220 antžeminių parkavimo vietų, darnus judumas ir jaukaus miesto planavimas my ass...
Nesuprantu kodėl statant naują, "pavyzdinį" rajoną, "vizitinę kortelę", negalima tiesiog pastatyt porą normalių daugiaaukščių parkingų ir nedaryt iš visos teritorijos vieno didelio automobilių turgaus. Žiemeliui jokių klausymų neturiu, žmogus pėsčiomis nebevaikščioja jau kokius 20 metų, todėl aiškiai neturi jokio supratimo kaip kas turi būti ir jam tokie bajeriai gal kaip tik atrodo kaip pliusas, nes patinka visokie Dubajai ir panašiai automobilizuotos vietos. Bet architektai kurie tai planuoja, VMS kuri tai tvirtina...
Todėl, kad Lietuvoje kol kas daug vietos. O pritrūkus jos, parkibgą visada galima užstatyti ????
Puiki logika, matomai kokioje nors 7 kartus didesnėje Švedijoje labai trūksta vietos, kad iškart nuo nulio stato normalius, jaukius, miestietiškus rajonus
Lietuva ne Švedija. Lt absoliučiai kitos tradicijos, istorinė patirtis, gyvenamoji aplinka ir jos vertinimas. Dėl sektinų pavyzdžių galima ginčytis iki pažaliavimo. Turime priimti savo tapatumą, įsisamoninti jį ir jau tada diegti geriausius pavyzdžius. Pats blogiausias variantas - kažką bandyti imituoti
Lietuva ne Švedija. Lt absoliučiai kitos tradicijos, istorinė patirtis, gyvenamoji aplinka ir jos vertinimas. Dėl sektinų pavyzdžių galima ginčytis iki pažaliavimo. Turime priimti savo tapatumą, įsisamoninti jį ir jau tada diegti geriausius pavyzdžius. Pats blogiausias variantas - kažką bandyti imituoti
Lietuviškasis tapatumas = parkofkės tarp gatvės ir pastato?
Lietuva ne Švedija. Lt absoliučiai kitos tradicijos, istorinė patirtis, gyvenamoji aplinka ir jos vertinimas. Dėl sektinų pavyzdžių galima ginčytis iki pažaliavimo. Turime priimti savo tapatumą, įsisamoninti jį ir jau tada diegti geriausius pavyzdžius. Pats blogiausias variantas - kažką bandyti imituoti
Kokios tradicijos? Kokia istorinė patirtis ir "tapatumas"? Kokia gyvenamoji aplinka, kai statoma nuo nulio? Kokias nesąmones jūs čia kalbat? Galit ginčytis iki pažaliavimo, o galit tiesiog pasidomėt oficialia VMS pozicija dėl sektinų pavyzdžių, gatvės standartų, architektūrinių principų ir viso kito, kam šis rajonas kardinaliai prieštarauja, o VMS toliau sėkmingai tvirtina jame vystomus projektus.
Lietuva ne Švedija. Lt absoliučiai kitos tradicijos, istorinė patirtis, gyvenamoji aplinka ir jos vertinimas. Dėl sektinų pavyzdžių galima ginčytis iki pažaliavimo. Turime priimti savo tapatumą, įsisamoninti jį ir jau tada diegti geriausius pavyzdžius. Pats blogiausias variantas - kažką bandyti imituoti
Tai jeigu buvo tradicija 50 metų statyti blokinius daugiabučius, tai ir toliau 50,100 ar 1000 metų statyt tokius pačius?
Čia tokia logika?
Lietuva ne Švedija. Lt absoliučiai kitos tradicijos, istorinė patirtis, gyvenamoji aplinka ir jos vertinimas. Dėl sektinų pavyzdžių galima ginčytis iki pažaliavimo. Turime priimti savo tapatumą, įsisamoninti jį ir jau tada diegti geriausius pavyzdžius. Pats blogiausias variantas - kažką bandyti imituoti
viska ka mes darom per 32 nepriklausomybes metus, yra imituojam tą ka matėm JAV antrarušiose filmuose ir serialuose, tai geriau manau imituoti Švediją.
Tai jeigu buvo tradicija 50 metų statyti blokinius daugiabučius, tai ir toliau 50,100 ar 1000 metų statyt tokius pačius?
Čia tokia logika?
Aš to nesiūlau. Aš prieš imitaciją ir apsimetinėjimą. Aš už raidą ir progresą. Aš nesu automobilizacijos ir parkingų šalininkas. Bet Lt realybė yra tokia, kad tipinis lietuvis automobiliui pasiryžęs daug ką paaukoti
Pasitvirtino dar viena nuosavybė. Vienoje iš teritorijos vizualizacijų šiame sklype irgi didelis pastatas numatytas (žr. pirmą postą temoje, nr. 7).
Informacija apie žemės sklypo Dariaus ir Girėno g. 30 (kadastro Nr. 0101/0080:218) pagrindinės žemės naudojimo paskirties ir (ar) būdo keitimą (nustatymą)
O jie kažkaip oficialiai atsiskyrė nuo Vilniaus miesto ir VMS nieko negali padaryti, ar yra kažkoks kitas paaiškinimas kokio velnio kiekviename jų projekte tas pats šūdas su pievom ir parkingais tarp gatvių ir pastatų, kuriuos VMS šiaip "draudžia"?
Suomijos „Titanium“ perka „Avia Solutions Group“ biurų pastatą sostinėje
Neskelbiamos vertės akcijų sandoriu bus perleidžiamas 10.800 kv. m ploto biurų pastatas Dariaus ir Girėno g. 21A, kurio vienintele nuomininke liks „Avia Solutions Group“.
„Aero City“ miestelyje plėtojamas daugiau nei 50.000 kv. m ploto biurų, viešbučių ir darbuotojų apartamentų kompleksas.
Comment